Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Міськсвітло" Кропивницької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03347135 |
Місцезнаходження: | 25030, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький, вул. Ю. Бутусова, буд. 20 |
Контактна особа: |
Охотніков Олександр Олександрович 380993232225 misksvitlo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 квітня 2025 14:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 квітня 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 21 квітня 2025 13:19 |
Початок аукціону: | 21 квітня 2025 13:19 |
Очікувана вартість: | 2 885 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 425,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
міста Кропивницького
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 квітня 2025 14:29 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 квітня 2025 14:18 |
Дод.№4.docx | |
11 квітня 2025 14:18 |
Дод.№1.docx | |
11 квітня 2025 14:18 |
ТД-послуги по розм..docx | |
11 квітня 2025 14:18 |
Дод.№2.docx | |
11 квітня 2025 14:18 |
Дод.№5.docx | |
11 квітня 2025 14:18 |
Дод.№3.docx |
11 квітня 2025 14:29 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
11 квітня 2025 14:18 |
Дод.№4.docx
|
||||||
11 квітня 2025 14:18 |
Дод.№1.docx
|
||||||
11 квітня 2025 14:18 |
ТД-послуги по розм..docx
|
||||||
11 квітня 2025 14:18 |
Дод.№2.docx
|
||||||
11 квітня 2025 14:18 |
Дод.№5.docx
|
||||||
11 квітня 2025 14:18 |
Дод.№3.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-05-05-000073 ● 0fcde00d90d14d0082e2a952e52c103b
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 травня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 травня 2025 15:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
05.05.2025 № 48-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Тетяна СВЯТОКУМ
Додаток
до наказу управління Східного офісу
Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 05.05.2025 № 48-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2025-04-11-008436-a 11.04.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Тетяна СВЯТОКУМ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-05-06 12:29:49
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги з відновлення та нанесення нової дорожньої розмітки по вулицях міста Кропивницького» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером UA-2025-04-11-008436-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-05-09 09:57:59
ВИЗНАЧЕННЯ ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ЗАКУПІВЛІ.
1. ВІДНОСНО ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ UA-2025-04-11-008436-a (далі – Закупівля).
Визначення технічних і якісних характеристик предмета Закупівлі здійснено відповідно до частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та з урахуванням вимог чинних національних стандартів і галузевих нормативів зокрема: СОУ 42.1-37641918-116:2014, що встановлює технічні вимоги до фарб для горизонтальної розмітки автомобільних доріг та методи їх випробування, ДСТУ 2587:2021, що регламентує вимоги до дорожньої розмітки, її видів, геометричних параметрів, технічних характеристик матеріалів та методів контролю, ДСТУ 4100:2021 (зі зміною №1), що регламентує загальні технічні умови до дорожніх знаків, що є частиною інфраструктури безпеки руху.
При формуванні технічних та якісних характеристик предмета Закупівлі також враховано тип дорожнього покриття на вулицях м. Кропивницький, кліматичні умови регіону (температурні коливання, вологість, інсоляція), інтенсивність транспортного потоку та механічні навантаження на дорожню розмітку, практичний досвід попередніх закупівель аналогічних послуг.
Усі технічні вимоги детально викладені в Додатку 2 до тендерної документації, що є її невід’ємною частиною. Вони сформульовані з урахуванням мінімальних експлуатаційних характеристик, необхідних для забезпечення безпеки дорожнього руху та довговічності нанесеної розмітки.
2. ВІДНОСНО ОБҐРУНТУВАННЯ РОЗМІРУ ВИТРАТ НА ВИКОНАННЯ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ.
Розмір витрат на виконання предмета закупівлі — «Послуги з відновлення та нанесення нової дорожньої розмітки по вулицях міста Кропивницького» (ДК 021:2015 – 45230000-8), визначено Замовником із дотриманням вимог чинного законодавства України у сфері ціноутворення у будівництві, а саме: порядок визначення вартості будівництва об’єктів, затверджений наказом Мінрегіону України № 281 від 20.10.2016 р., відповідні Методичні рекомендації щодо визначення вартості робіт у дорожньому господарстві (у редакціях, актуальних на дату розрахунків), дані Державної служби статистики України щодо індексу споживчих цін та індексу інфляції, публічна інформація щодо ціни ресурсів, паливно-мастильних матеріалів, заробітної плати у сфері, доступна у відкритих джерелах та за результатами моніторингу ринку.
3. ВІДНОСНО ВИЗНАЧЕННЯ ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ЗАКУПІВЛІ.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначалась відповідно до пункту 4 розділу II Наказу Мінекономіки № 275 від 18.02.2020 з урахуванням наступного:
По-перше, аналіз ринку аналогічних послуг шляхом опрацювання результатів публічних закупівель у системі Prozorro за 2023–2025 рр., вивчення відкритих комерційних пропозицій та офіційних цін на вебсайтах постачальників, збір і аналіз даних, отриманих за запитами до потенційних учасників;
По-друге, використання локального кошторису, складеного із застосуванням галузевих нормативів, з детальним розрахунком за кожним видом витрат.
Таким чином, технічні, якісні характеристики, розмір витрат та очікувана вартість закупівлі були сформовані у відповідності до чинного законодавства України на основі достовірних та документально підтверджених джерел із врахуванням реальних потреб Замовника та умов експлуатації.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-05-06 12:31:19
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги з відновлення та нанесення нової дорожньої розмітки по вулицях міста Кропивницького» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-04-11-008436-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. Згідно із пунктом 1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатка 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» до тендерної документації, Замовником передбачено, що для документального підтвердження залученої техніки (транспортних засобів, машин, механізмів тощо), учасник повинен надати скановану копію відповідного діючого договору (-ів) (оренди або лізингу, або надання послуг тощо) та лист згоду від власника про використання техніки.
У складі тендерної пропозиції учасника ФОП Рябокінь С.С. надано довідку про наявність в учасника техніки, транспортних засобів, машин, механізмів від 17.04.2025 № 01/17-04, в якій зазначив, що транспортними засобами та машинами, а саме: дорожньо - розмічальна (маркувальна) машина Контур-30, машина для нанесення горизонтальної дорожньої розмітки «РОМАРК-36А» на базі автомобіля CITROEN, фрезерувальна машина AIRTEK ES200, спеціалізований вантажний фургон Opel Movano, спеціалізований вантажний фургон Renault Master, учасник користується на підставі договорів про надання послуг.
В якому файлі тендерної пропозиції учасника ФОП Рябокінь С.С. надано листи згоди від власників вказаних транспортних засобів та машин про їх використання відповідно до вимог пункту 1 Додатка 1 до тендерної документації ?
2. Згідно із підпунктом 3.6 пункту 3 «Організаційні положення» Додатка 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації, Замовником зазначено, що на підтвердження проходження навчання із роботи з установками підвищеного тиску на машиністів маркувальних машин учаснику додатково потрібно надати посвідчення/свідоцтва про проходження навчання із такими установками.
У складі тендерної пропозиції учасника ФОП Рябокінь С.С. надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації від 17.04.2025 № 02/17-04, в якій учасник зазначив двох машиністів маркувальних машин для розмічання автомобільних доріг, а саме: Рябокінь С.С. та Облан Д.І.
В якому файлі тендерної пропозиції учасника ФОП Рябокінь С.С. надано посвідчення/свідоцтва про проходження навчання із роботи з установками підвищеного тиску машиністами маркувальних машин Рябокінь С.С. та Облан Д.І. відповідно до вимог підпункту 3.6 пункту 3 Додатка 2 до тендерної документації ?
3. Чому при оприлюднені договору про надання послуг від 02.05.2025 № 49, укладеного за результатами проведених торгів між Замовником та ФОП Рябокінь С.С., Додаток № 2, а саме відомість ресурсів до локального кошторису № 02-01-01, оприлюднений не в повному обсязі, тобто лише перша сторінка ?
4. Згідно із пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником вказано, що тендерні пропозиції подаються шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема інформацією щодо кожного субпідрядника/ співвиконавця у разі залучення.
У складі тендерної пропозиції учасника ФОП Рябокінь С.С. надано довідку щодо субпідрядників/співвиконавців від 17.04.2025 № 11/17-04, в якій повідомив Замовника про залучення до надання послуг субпідрядників/співвиконавців ТОВ «ДОР ІНВЕСТ ГРУП» та ФОП Мурейко Я.В. в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Відповідно до вимог пункту 47 Особливостей у разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання щодо відсутності підстав, визначених цим пунктом.
Яким чином Замовник перевірив субпідрядників/співвиконавців ТОВ «ДОР ІНВЕСТ ГРУП» та ФОП Мурейко Я.В. на підтвердження відсутності підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей ?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-05-09 10:05:34
ЩОДО ЛИСТІВ ЗГОДИ ВЛАСНИКІВ ТЕХНІКИ ЗГІДНО П.1 ДОДАТКА 1 ДО ТД.
1. ЩОДО ЛИСТІВ ЗГОДИ ВЛАСНИКІВ ТЕХНІКИ ЗГІДНО П.1 ДОДАТКА 1 ДО ТД.
Відповідно до пункту 1 Додатка 1 до тендерної документації, учасник повинен документально підтвердити наявність обладнання, техніки, транспортних засобів тощо, у тому числі шляхом надання копій відповідних договорів (оренди, лізингу, надання послуг тощо) та листів-згод від власників цієї техніки на її використання.
У складі тендерної пропозиції Учасника ФОП Рябокінь С.С. дійсно надано довідку від 17.04.2025 №01/17-04 про наявність відповідної техніки, яка використовується на підставі договорів про надання послуг. Проте, в момент подання тендерної пропозиції листи-згоди від власників техніки не були включені до жодного з наданих файлів.
Разом з тим, під час проведення моніторингу Замовник, діючи добросовісно та в межах своєї компетенції, ініціював перевірку наявності відповідних документів, зокрема листів-згод. В результаті звернення до Учасника останній надав підтвердження наявності листів-згод від власників транспортних засобів та техніки, що підтверджує достовірність і відповідність інформації, зазначеної в довідці від 17.04.2025.
Слід зазначити, що наявність або ненадання зазначених листів саме на етапі подання тендерної пропозиції не вплинуло на об’єктивну здатність учасника виконати договір, оскільки: техніка фактично наявна та доступна Учаснику; договори про надання послуг на використання цієї техніки були надані; відповідні листи-згоди були отримані Замовником в рамках моніторингу, які датовані 17.04.2025 р., тобто до моменту укладення договору.
Принагідно звертаємо увагу, що це не вплинуло на конкуренцію чи обмеження доступу інших учасників до участі в процедурі Закупівлі.
Таким чином, Замовник діяв відповідно до принципів публічних закупівель, а саме — добросовісності, об'єктивності та відкритості. Він не порушив вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки виявив потенційно не повністю підтверджену інформацію на етапі перевірки та оперативно її уточнив, забезпечивши при цьому належний рівень підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям.
У світлі вищезазначеного вважаємо, що підстав для визнання дій Замовника порушенням немає.
2. ЩОДО ПОСВІДЧЕНЬ ПРО НАВЧАННЯ З УСТАНОВКАМИ ПІДВИЩЕНОГО ТИСКУ.
Згідно з підпунктом 3.6 пункту 3 «Організаційні положення» Додатка 2 до тендерної документації, на підтвердження проходження навчання з роботи з установками підвищеного тиску на машиністів маркувальних машин учаснику необхідно було надати відповідні посвідчення або свідоцтва.
У складі тендерної пропозиції Учасника ФОП Рябокінь С.С. було надано довідку від 17.04.2025 № 02/17-04, в якій зазначено двох працівників — Рябокінь С.С. та Облан Д.І. — як машиністів маркувальних машин та надано копії посвідчень про проходження ними навчання за професією «Машиніст компресорних установок» (номер свідоцтва124-25-1 та 124-25-2 із протоколами, файл 19. Свідоцтва машиністів компресорних установок.pdf), код професії 8163 згідно із класифікатором професій ДК 003:2010.
Під час проведення перевірки документів переможця закупівлі Замовником було звернуто увагу на зазначене питання. З метою повної перевірки дотримання умов тендерної документації, Замовник провів аналіз інформації щодо професії за кодом 8163 та встановив наступне:
- працівники даної спеціальності мають навики щодо обслуговування, експлуатації та контролю за роботою технологічного устаткування (до якого відноситься установки підвищеного тиску)
Також до уваги було взято і те, що в складі розмічальної машини установкою підвищеного тиску являється саме компресорна установка для підвищення тиску повітря.
З огляду на викладене, дії Замовника відповідають принципам добросовісності та об’єктивності, не порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», не вплинули на конкуренцію або результати оцінки пропозицій, дозволили підтвердити належний рівень кваліфікації персоналу Учасника, але без шкоди для законності укладення договору.
3. ЩОДО ЧАСТКОВОГО ОПРИЛЮДНЕННЯ ДОДАТКУ №2 ДО ДОГОВОРУ №49 ВІД 02.05.2025.
Відповідно до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник зобов’язаний протягом 10 робочих днів з дня укладення договору про закупівлю оприлюднити на веб-порталі Уповноваженого органу (Prozorro) сам договір, усі додатки до нього та специфікації (за наявності), а також всі внесені зміни до договору.
У ході аналізу оприлюднених документів встановлено, що при публікації договору про надання послуг від 02.05.2025 № 49, укладеного між Замовником та ФОП Рябокінь С.С., Додаток №2 — відомість ресурсів до локального кошторису № 02-01-01 — був оприлюднений частково, а саме — лише перша сторінка.
Причиною такого часткового оприлюднення є технічна помилка при формуванні та завантаженні відповідного файлу до електронної системи закупівель. Під час об’єднання матеріалів договору в один пакет документів для оприлюднення, додаток №2 було сформовано у вигляді багатосторінкового документа, однак внаслідок збою або неправильного збереження відображено лише першу сторінку.
Жодного навмисного приховування інформації або спроби обмежити доступ до змісту документів Замовником не вчинялося. Замовник визнає допущене неповне оприлюднення та вживає заходів для усунення цього технічного недоліку, зокрема підготовлено повний скан Додатку №2 у належній якості та обсязі; подано його для повторного оприлюднення як окремий файл (з уточненням, що це повна версія документа); Замовник надає його також із цими поясненнями на запит Східного офісу держаудит служби (обл.) від 6 травня 2025 року, 12:31.
Таким чином, ситуація має виключно технічний характер та не свідчить про порушення вимог законодавства в частині забезпечення прозорості чи повноти інформації про закупівлю. Вона не вплинула на зміст договору, умови його виконання або права сторін.
4. ЩОДО ПЕРЕВІРКИ СУБПІДРЯДНИКІВ/СПІВВИКОНАВЦІВ ВІДПОВІДНО ДО П.47 ОСОБЛИВОСТЕЙ.
У складі тендерної пропозиції учасник ФОП Рябокінь С.С. повідомив про залучення субпідрядників — ТОВ «ДОР ІНВЕСТ ГРУП» та ФОП Мурейко Я.В. — з обсягом виконання послуг понад 20% від вартості договору про закупівлю. Відповідно до пункту 47 Особливостей, у такому випадку передбачена перевірка Замовником на відсутність підстав, передбачених підпунктами 3, 5, 6 і 12 цього пункту.
Учасником у складі Тендерної пропозиції завантажено Довідки про відсутність підстав, визначених пункту 47 Особливостей, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 No 1178 зі змінами на кожного із субпідрядників (файли
70. Відсутність підстав Дорінвест груп.pdf, 73. Відсутність підстав ФОП Мурейко Я.О..pdf)
Разом із тим, законодавство не встановлює чіткого алгоритму та джерел, які обов’язково має використати Замовник для перевірки субпідрядників, і залишає за Замовником право здійснити її в межах розумного доступу до відкритої інформації та на підставі поданої учасником пропозиції.
Фактично вжиті заходи Замовником – це прийняття наданої Учасником інформації як первинної та достовірної, з огляду на вимогу тендерної документації надати інформацію щодо залучених субпідрядників та їх частки участі. Більше того, у складі тендерної пропозиції Учасника надано довідку із зазначенням ідентифікаційних даних субпідрядників, що уможливлює їх ідентифікацію та базову перевірку.
Відсутність підстав за підпунктами 3, 5, 6 і 12 було перевірено Замовником у межах відкритих державних реєстрів, таких як: Єдиний державний реєстр юридичних осіб та ФОП (на предмет стану припинення); відкриті списки ДПС про податкову заборгованість; санкційні списки РНБО, бази даних про зв’язки з державою-агресором; реєстри судових рішень.
Повноцінна юридична перевірка несудимості службових осіб субпідрядника або його правового статусу як не представника держави-агресора не передбачена в обов’язках Замовника, якщо така інформація не є публічною або не надається учасником у складі тендерної пропозиції.
Законодавство не покладає на Замовника обов’язку самостійно витребовувати довідки про несудимість, податкову історію чи походження власності субпідрядників. Замовник діє добросовісно, опрацьовує надану учасником інформацію та здійснює перевірку в межах доступного функціоналу. У випадку, якщо Учасник вказує субпідрядників і не надає про них документи, Замовник має право, але не обов’язок запитувати уточнення. Виявлення таких фактів на етапі після укладення договору не створює автоматичних наслідків для його чинності, оскільки відповідальність за достовірність наданої інформації несе Учасник, як зазначено в статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином, Замовник належно здійснив перевірку на доступному рівні, керуючись інформацією, яку надав Учасник та яка доступна з відкритих джерел, не мав юридичних підстав вимагати більше, ніж передбачено законом, зокрема у разі відсутності таких вимог у тендерній документації, не порушив вимог пункту 47 Особливостей, а також принципів добросовісності, відкритості й рівного ставлення до учасників.
Отже, Замовником дотримано всіх вимог тендерної документації та законодавства у сфері публічних закупівель. Рішення про визначення переможцем ФОП Рябокінь С.С. є обґрунтованим, законним та підтверджується наданими документами та перевіркою усіх кваліфікаційних критеріїв.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-05-06 15:02:49
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги з відновлення та нанесення нової дорожньої розмітки по вулицях міста Кропивницького» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель за номером UA-2025-04-11-008436-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. Згідно із підпунктом 1.4 пункту 1 «Загальні положення» Додатка 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації Замовником передбачено, що густина фарби для нанесення дорожньої розмітки повинна бути не менше 1,61 г/см3.
У складі тендерної пропозиції учасника ФОП Рябокінь С.С. надано протоколи випробувань фарби для дорожньої розмітки, в яких зазначені фактичні показники запропонованої учасником фарби, виданих Головним випробувальним центром ДП «НІРІ».
У Протоколі випробувань продукції від 18.07.2024 № 167/24 фарби для дорожньої розмітки марки Signocryl HS червоного кольору зазначено, що густина фарби становить 1,561 г/см3.
У Протоколі випробувань продукції від 18.07.2024 № 188/24 фарби для дорожньої розмітки марки Signocryl HS чорного кольору зазначено, що густина фарби становить 1,535 г/см3.
У Протоколі випробувань продукції від 18.07.2024 № 168/24 фарби для дорожньої розмітки марки Signocryl HS жовтого кольору зазначено, що густина фарби становить 1,569 г/см3.
У Протоколі сертифікаційних випробувань продукції від 11.03.2024 № 119/24 фарби для дорожньої розмітки марки SIGNOCRYL HS зазначено, що густина фарби становить 1,576 г/см3.
Отже, надані у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Рябокінь С.С. протоколи випробувань фарби для дорожньої розмітки по фактичним показникам випробувального центру не відповідають вимогам Замовника в частині її густини.
Надати пояснення з приводу виявлених невідповідностей в технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі.
2. Згідно із підпунктом 1.4 пункту 1 Додатка 2 до тендерної документації Замовником передбачено, що «Фарба, що використовується для надання послуг, повинна бути призначена для горизонтальної розмітки проїжджої частини автомобільних доріг, пішохідних переходів, паркувальних стоянок та інших асфальтобітумних, асфальтобетонних та бетонних поверхонь.
Для підтвердження даної вимоги учасник повинен надати:
Дійсні на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій сертифікати відповідності Товару, які видані органами сертифікації України, що підтверджують відповідність Товару вимогам пунктів 1 - 18 Таблиці 1 СОУ 42.1-37641918-116:2014 «Фарба для горизонтальної розмітки автомобільних доріг. Технічні вимоги та методи випробовування» з протоколами сертифікаційних випробувань, на підставі яких видані сертифікати відповідності Товару, для білого і жовтого кольорів.
Дійсні на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій сертифікати відповідності Товару, які видані органами сертифікації України, що підтверджують відповідність Товару вимогам пунктів 3 - 17 Таблиці 1 СОУ 42.1-37641918-116:2014 «Фарба для горизонтальної розмітки автомобільних доріг. Технічні вимоги та методи випробовування» з протоколами сертифікаційних випробувань, на підставі яких видані сертифікати відповідності Товару для червоного кольору».
Тобто, Замовник вимагав, щоб учасник надав сертифікат відповідності, що підтверджує відповідність фарби білого і жовтого кольорів вимогам пунктів 1 - 18 Таблиці 1 СОУ 42.1-37641918-116:2014 та сертифікат відповідності, що підтверджує відповідність фарби червоного кольору вимогам пунктів 3 - 17 Таблиці 1 СОУ 42.1-37641918-116:2014 разом із протоколами сертифікаційних випробувань на підставі яких такі сертифікати видані.
У складі тендерної пропозиції учасника ФОП Рябокінь С.С. надано чотири протоколів випробувань фарби для дорожньої розмітки, а саме: Протокол випробувань продукції від 18.07.2024 № 167/24, Протокол випробувань продукції від 18.07.2024 № 188/24, Протокол випробувань продукції від 18.07.2024 № 168/24, Протокол сертифікаційних випробувань продукції від 11.03.2024 № 119/24.
Крім того, у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Рябокінь С.С. надано Сертифікат відповідності від 28.06.2024 № 000688, виданий органом сертифікації, який засвідчує, що фарба для горизонтальної розмітки автомобільних доріг марки Signocryl HS відповідає вимогам СОУ 42.1-37641918-116:2014 «Фарба для горизонтальної розмітки автомобільних доріг. Технічні вимоги та методи випробування».
Вказаний сертифікат видано на підставі протоколу сертифікаційних випробувань від 11.03.2024 № 119/24.
Однак, наданий сертифікат відповідності не містить посилання на пункти 1 – 18, 3 – 17 Таблиці 1 СОУ 42.1-37641918-116:2014 та не містить вказівки на колір фарби.
Крім того, учасником ФОП Рябокінь С.С. у складі пропозиції не надано сертифікати відповідності, які видані на підставі проведених випробувань згідно Протоколу випробувань продукції від 18.07.2024 № 167/24, Протоколу випробувань продукції від 18.07.2024 № 188/24, Протоколу випробувань продукції від 18.07.2024 № 168/24.
Надати пояснення з приводу виявлених невідповідностей в технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі.
3. Надайте пояснення стосовно розбіжностей кольорової гами фарби для дорожньої розмітки, яку вимагав Замовник та яку запропонував учасник закупівлі ФОП Рябокінь С.С., а саме: Замовник у Додатку 2 до тендерної документації вимагав від учасника надати технічні, якісні та кількісні характеристики фарби білого, жовтого та червоного кольорів, однак учасник закупівлі ФОП Білокінь С.С. у наданій Відомості ресурсів до локального кошторису № 02-01-01 та Локальному кошторисі на будівельні роботи № 02-01-01 з розрахунками одиничної вартості вказав фарбу білого, червоного та чорного кольорів, проте не зазначив фарбу жовтого кольору.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-05-09 10:02:04
ЩОДО ПОКАЗНИКА ГУСТИНИ ФАРБИ
1. ЩОДО ПОКАЗНИКА ГУСТИНИ ФАРБИ.
Замовником у тендерній документації дійсно було передбачено, що густина фарби для нанесення дорожньої розмітки повинна становити не менше 1,61 г/см³. Разом із цим, при розгляді тендерної пропозиції ФОП Рябокінь С.С. (далі - Учасник) Замовником було враховано наступне.
Основним підтверджуючим документом відповідності запропонованого товару є сертифікат відповідності, виданий уповноваженим органом сертифікації України, на підставі проведених сертифікаційних випробувань згідно з СОУ 42.1-37641918-116:2014.
У складі тендерної пропозиції Учасником надано дійсний сертифікат відповідності № 000688 від 28.06.2024, який підтверджує, що фарба для горизонтальної розмітки автомобільних доріг марки Signocryl HS відповідає усім встановленим технічним вимогам, у тому числі щодо показника густини, у межах вимог зазначеного СОУ.
Протоколи випробувань, у яких зафіксовано густину фарби нижчу за 1,61 г/см³, є додатковими технічними документами, що не замінюють сертифікат відповідності і не мають переважної юридичної сили при встановленні відповідності продукції державним стандартам.
Крім того, слід зауважити, що зазначені протоколи випробувань можуть містити показники, отримані у результаті одиничного лабораторного тестування конкретної партії продукції, які не завжди точно відображають показники, закладені в серійне виробництво. Це допускається у сфері сертифікації продукції, оскільки саме сертифікаційні випробування є підставою для прийняття рішення про відповідність товару встановленим вимогам.
Також Учасником на підтвердження вимоги щодо густини фарби було надано сертифікати якості № 9361, 9368, 9376 від 23.01.2025 червона фарба, 9376 від 22.01.2025 чорна фарба (файл 38. Сертифікати на фарбу та мікрокульки.pdf), в яких густина фарби відповідає вимогам тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, Замовник дійшов висновку, що учасник надав усі необхідні документи, які підтверджують відповідність запропонованого товару встановленим технічним вимогам; показник густини у додаткових протоколах, навіть якщо він дещо нижчий, не впливає на здатність товару відповідати основним вимогам тендеру; підстав для відхилення тендерної пропозиції Учасника не було, оскільки вона в цілому відповідала вимогам тендерної документації.
2. ЩОДО СЕРТИФІКАТІВ ВІДПОВІДНОСТІ ТА ЇХ ЗМІСТУ.
У Додатку 2 до тендерної документації Замовником передбачено обов’язкову вимогу надати сертифікати відповідності фарби для дорожньої розмітки разом із протоколами сертифікаційних випробувань, які підтверджують відповідність продукції вимогам СОУ 42.1-37641918-116:2014. Окремо встановлено вимогу для фарби білого та жовтого кольору — відповідність пунктам 1–18 Таблиці 1 цього стандарту, а для фарби червоного кольору — відповідність пунктам 3–17 Таблиці 1.
У складі пропозиції ФОП Рябокінь С.С. надано сертифікат відповідності № 000688 від 28.06.2024, який підтверджує, що фарба марки Signocryl HS відповідає вимогам зазначеного стандарту; протокол сертифікаційних випробувань № 119/24 від 11.03.2024, на підставі якого видано вказаний сертифікат; додаткові протоколи випробувань від 18.07.2024 № 167/24, № 168/24, № 188/24 для фарби різних кольорів (червоного, жовтого, чорного).
Замовник звертає увагу на те, що, незважаючи на відсутність у сертифікаті прямого посилання на кольори фарби або окремі пункти Таблиці 1 стандарту, наданий сертифікат відповідності видано на всю продукцію марки Signocryl HS, яка є серійною і виготовляється за одним технічним процесом. У свою чергу, технічний стандарт СОУ 42.1-37641918-116:2014 не передбачає розмежування вимог до фарби за кольором у самому сертифікаті відповідності — таке розмежування здійснюється на етапі випробувань, результати яких відображені в протоколі.
Оскільки сертифікат № 000688 видано на підставі сертифікаційного протоколу № 119/24, а цей протокол підтверджує проходження фарбою відповідних випробувань за показниками згідно з СОУ 42.1-37641918-116:2014, то вимога щодо документального підтвердження відповідності продукції встановленим технічним характеристикам вважається виконаною.
Щодо трьох додаткових протоколів випробувань (№ 167/24, № 168/24, № 188/24), вони були надані Учасником з метою підтвердження якісних характеристик конкретних партій фарби. Ці протоколи не є сертифікаційними і не є підставою для видачі окремих сертифікатів відповідності, тому вимога щодо надання «сертифікатів відповідності на підставі кожного з цих протоколів» до Учасника не застосовується.
Усі надані документи в сукупності підтверджують відповідність запропонованої продукції технічним вимогам Замовника, зокрема: підтверджено призначення фарби для дорожньої розмітки відповідного типу покриття; забезпечено відповідність технічним вимогам СОУ 42.1-37641918-116:2014; надано чинний сертифікат відповідності та відповідний сертифікаційний протокол.
Таким чином, тендерна пропозиція ФОП Рябокінь С.С. відповідає вимогам тендерної документації, а підстави для її відхилення через наведені аргументи — відсутні.
3. ЩОДО КОЛЬОРОВОЇ ГАМИ (ВІДСУТНІСТЬ ЖОВТОГО КОЛЬОРУ В КОШТОРИСІ).
У тендерній документації Замовником, зокрема у Додатку 2, було визначено вимогу щодо надання технічних, якісних та кількісних характеристик фарби білого, жовтого та червоного кольорів. Дана вимога була спрямована на забезпечення можливості використання відповідної фарби для різних видів горизонтальної розмітки відповідно до ДСТУ та СОУ, що регламентують сферу дорожніх робіт.
Учасник ФОП Рябокінь С.С. у складі своєї тендерної пропозиції надав документи, що підтверджують наявність фарби всіх трьох кольорів, зокрема й жовтого — а саме Протокол випробувань фарби жовтого кольору № 168/24 від 18.07.2024. Тобто технічна відповідність запропонованих матеріалів вимогам Замовника підтверджена.
Що стосується кошторисної документації (локальний кошторис та відомість ресурсів), то надання у ній найменувань лише окремих кольорів фарби (білий, червоний, чорний) пояснюється особливостями калькуляційної побудови розрахунку вартості та специфікою програмного кошторисного забезпечення, де часто враховується основна вартість матеріалів без вичерпного переліку всіх кольорів, що можуть бути фактично використані у процесі виконання робіт. Крім того, чорний колір розмітки застосовується як фоновий для контрасту (на світлому покритті), що прямо не заборонено ані ДСТУ, ані тендерною документацією.
Таким чином, наявність фарби жовтого кольору підтверджено у технічній частині пропозиції, а її відсутність у заголовках кошторисних позицій не може розцінюватися як невідповідність вимогам тендерної документації, оскільки жодна з вимог не передбачала обов’язкової деталізації кольорів саме у кошторисній частині.
З огляду на вищезазначене, Замовник не мав підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника через формальну розбіжність у зазначенні кольорів фарби в окремих документах, оскільки по суті вимога була виконана, а відповідність предмета закупівлі — підтверджена.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 квітня 2025 13:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "Рябокінь Сергій Сергійович" |
2 747 974,87
UAH з ПДВ
|
2 747 974,87
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІТ-УКРАЇНА" |
2 864 433,24
UAH з ПДВ
|
2 864 433,24
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "Рябокінь Сергій Сергійович" #3612300775 |
Переможець |
2 747 974,87
UAH з ПДВ
|
25 квітня 2025 15:57
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 квітня 2025 17:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 травня 2025 12:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 травня 2025 11:54
|
Дод.угода 1 Розм..PDF | зміни до договору |
23 травня 2025 11:53
|
Електронний підпис | укладений |
02 травня 2025 08:56
|
Дог.№49.PDF | укладений |
02 травня 2025 08:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 травня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 23 травня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 49 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |