Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги зі страхування від нещасних випадків на транспорті за класом страхування 1 «Страхування від нещасного випадку (у тому числі на випадок виробничої травми та професійного захворювання)» (страхування водіїв)
Transport accident insurance services under insurance class 1 "Accident insurance (including industrial injury and occupational disease)" (drivers' insurance)
Transport accident insurance services under insurance class 1 "Accident insurance (including industrial injury and occupational disease)" (drivers' insurance)
Очікувана вартість
2 160 000,00 UAH
UA-2025-04-10-009587-a ● f76fa1f278fe433fadc2e68b3878ac1d
Укладання рамкової угоди
Подання пропозицій
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
наразі немає жодного відбору
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" |
Код ЄДРПОУ: | 21560045 |
Вебсайт: | http://ukrposhta.ua |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська область обл., Київ, вул. Хрещатик, 22 |
Контактна особа: |
Лой Людмила Григорівна 380677971798 loi-lh@ukrposhta.ua |
Додаткові контактні особи: |
Литвин Ніна 380672208584 lytvyn-nv@ukrposhta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | SC "Ukrposhta" |
National ID: | 21560045 |
Contact point: |
Loi Liudmyla 380677971798 loi-lh@ukrposhta.ua |
Additional contacts: |
Lytvyn Nina 380672208584 lytvyn-nv@ukrposhta.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 10 квітня 2025 14:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 травня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 травня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 травня 2025 23:00 |
Очікувана вартість: | 2 160 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Кількість учасників, з якими буде укладено рамкову угоду: | 15 |
Строк, на який укладається рамкова угода: | 2 роки |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Publication date: | 10 квітня 2025 14:45 |
Enquiries until: | 12 травня 2025 00:00 |
Complaints submission until: | до 18 травня 2025 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 22 травня 2025 23:00 |
Information
Estimated total value: | 2 160 000 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 10 800 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Count of parties to sign framework agreement: | 15 |
Agreement duration: | 2 years |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:66510000-8: Страхові послуги
Scope of the procurement
Терміни надання послуг в оголошенні наведені орієнтовні, детальна інформація щодо умов визначена в умовах тендерної документації. Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%). Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається, тому умови його надання не зазначаються у оголошенні. Дата і час розкриття тендерних пропозицій - у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні.
Розгорнути
Згорнути
The terms of provision of services in the announcement are approximate, detailed information on the conditions is specified in the terms of the tender documentation. The language of the tender proposal is Ukrainian. All documents prepared by the participant shall be presented in Ukrainian. If the tender proposal includes a document in a language other than Ukrainian, the participant shall provide a translation of this document. The participant is responsible for the quality and accuracy of the translation. The evaluation criteria used are price (100%). Tender security is not required, therefore the conditions for its provision are not specified in the announcement. The date and time of opening of tender offers - on the day and time of the deadline for submission of tender offers specified in the announcement.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5000 послуга
Послуги зі страхування від нещасних випадків на транспорті за класом страхування 1 «Страхування від нещасного випадку (у тому числі на випадок виробничої травми та професійного захворювання)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, Київська область, Київ, вул. Хрещатик, 22, Послуги надаються на території держави України, окрім окупованих територій, відповідно до законодавства України
ДК 021:2015: 66512100-3 — Послуги зі страхування від нещасних випадків
Transport accident insurance services under insurance class 1 "Accident insurance (including occupational injury and occupational disease)"
CPV: 66512100-3
Період постачання:
по 30 червня 2027
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Відповідно до умов Договору, проєкт якого наведений в Додатку 1 до тендерної документації, Страхова премія сплачується за кожну застраховану особу, зазначену в Переліку Страхувальника. Страхувальник протягом 5 (п’яти) робочих днів з дня отримання рахунку–фактури перераховує суму страхової премії в національній валюті України на поточний рахунок Страховика, зазначений в Договорі та в призначенні платежу зазначає номер та дату рахунку- фактури. In accordance with the terms of the Agreement, the draft of which is provided in Appendix 1 to the tender documentation, the Insurance Premium is paid for each insured person listed in the Insured List. The Insured shall, within 5 (five) business days from the date of receipt of the invoice, transfer the amount of the insurance premium in the national currency of Ukraine to the Insurer's current account specified in the Agreement and indicate the number and date of the invoice in the purpose of payment. | Аванс | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможцiв
Ціна: | 100% |
09 травня 2025 17:08 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 травня 2025 17:08 |
Перелік змін до ТД_Страхування_09052025.docx | |
09 травня 2025 17:08 |
Тендерна документація (нова редакція)_ РУ_Страхування_09052025.docx | |
09 травня 2025 17:08 |
Перелік змін до ТД_Страхування_09052025.docx.p7s | |
09 травня 2025 17:08 |
Тендерна документація (нова редакція)_ РУ_Страхування_09052025.docx.p7s | |
10 квітня 2025 14:45 |
Тендерна документація_ РУ_Страхування.docx | |
10 квітня 2025 14:45 |
Додаток 1 до ТД. Проєкт Рамкової угоди. Страхування.docx | |
10 квітня 2025 14:45 |
Тендерна документація_ РУ_Страхування.docx.p7s | |
10 квітня 2025 14:45 |
Додаток 1 до ТД. Проєкт Рамкової угоди. Страхування.docx.p7s |
09 травня 2025 17:08 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 травня 2025 17:08 |
Перелік змін до ТД_Страхування_09052025.docx
|
|||
09 травня 2025 17:08 |
Тендерна документація (нова редакція)_ РУ_Страхування_09052025.docx
|
|||
09 травня 2025 17:08 |
Перелік змін до ТД_Страхування_09052025.docx.p7s
|
|||
09 травня 2025 17:08 |
Тендерна документація (нова редакція)_ РУ_Страхування_09052025.docx.p7s
|
|||
10 квітня 2025 14:45 |
Тендерна документація_ РУ_Страхування.docx
|
|||
10 квітня 2025 14:45 |
Додаток 1 до ТД. Проєкт Рамкової угоди. Страхування.docx
|
|||
10 квітня 2025 14:45 |
Тендерна документація_ РУ_Страхування.docx.p7s
|
|||
10 квітня 2025 14:45 |
Додаток 1 до ТД. Проєкт Рамкової угоди. Страхування.docx.p7s
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Страхова сума
Дата подання: 29 квітня 2025 17:52
Дата відповіді: 02 травня 2025 09:37
В технічні специфікації зазначено, що страхова сума складає 480000,00 грн. Рамкова угода укладається строком до 30.06.2027р. Якщо 01.01.2026 розмір мінімальної заробітної плати зміниться, то і розмір страхової суми необхідно буде змінювати. Пропонуємо внести зміни та зазначити її розмір в наступному вигляді: "60 мінімальних заробітних плат у місячному розмірі, установленому законом на 1 січня року укладення Договору страхування".
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вітаємо! Дякуємо за увагу до нашої закупівлі. У відповідь на Ваше запитання повідомляємо наступне. Найближчим часом до тендерної документації даної закупівлі будуть внесені зміни.
Щодо Проєкту договору
Дата подання: 01 травня 2025 12:39
Дата відповіді: 06 травня 2025 16:03
Шановний замовнику, прохання привести у відповідність до діючого законодавства України "Про страхування" Договір про закупівлю, який є Додатком № 2 до Рамкової угоди додавши пункти:
1. Визначення термінів
2. Вигодонабувач
3. Порядок укладання договору
4. Дії Страхувальника при настанні страхового випадку
5. Порядок розгляду звернень
Відповідь: Вітаємо. Дякуємо за увагу до нашої закупівлі. У відповідь на Ваше запитання повідомляємо наступне.
Щодо п.1 Визначення термінів: В преамбулі Додатку № 2 до Рамкової угоди, що міститься в проєкті рамкової угоди , що є додатком 1 до тендерної документації, міститься наступне визначення: «Терміни у цьому Договорі вживаються у значенні, визначеному чинним законодавством України».
Щодо п. 2 Вигодонабувач: Це поняття визначене в пункті 7.1. Додатку № 2 до Рамкової угоди, що міститься в проєкті рамкової угоди , що є додатком 1 до тендерної документації, а саме:
Пункт 7.1. Здійснення страхової виплати Страховиком проводиться безпосередньо застрахованій особі або, у разі її загибелі, документально підтвердженому спадкоємцю застрахованої особи на підставі поданої ними заяви і рішення Страховика про визнання випадку страховим та здійснення страхової виплати (страхового акта) у строк не більше 10 робочих днів з дня прийняття відповідного рішення через касу Страховика або перераховується на поточний рахунок, зазначений застрахованою особою (її спадкоємцем) у заяві.
Щодо п. 3 Порядок укладання договору визначений в пункті 10.1 Додатку № 2 до Рамкової угоди, що міститься в проєкті рамкової угоди , що є додатком 1 до тендерної документації «10.1. Строк дії Договору та страхового захисту водіїв - 1 (один) рік з дня, наступного за днем укладення Договору.
Договір є укладеним та набирає чинності з моменту підписання Сторонами, скріплення відбитками печаток Сторін (за наявності).
Дата підписання Договору в паперовій формі вказується на першій сторінці Договору.
Датою підписання Договору в електронній формі є дата його підписання уповноваженим представником Сторони, який останнім підписав Договір шляхом накладання КЕП.»
Щодо п. 4 Дії Страхувальника при настанні страхового випадку визначені в пунктах 7.2 та 6.2.6 Додатку № 2 до Рамкової угоди, що міститься в проєкті рамкової угоди , що є додатком 1 до тендерної документації: «6.2.6. При настанні події, що може бути визнана страховим випадком, протягом 3 робочих днів з дня настання такої події:
- письмово повідомити Страховика про настання події, що може бути визнана страховим випадком;
- надати Страховику достовірні дані про умови та обставини страхового випадку, а також іншу необхідну достовірну інформацію на вимогу Страховика, зазначену в Договорі;
- скласти Акт про нещасний випадок, що стався із застрахованою особою;
- надати застрахованій особі або її спадкоємцю інформацію про Страховика (назву, адресу, телефон, номер та дату укладання Договору страхування).»
«7.2. Для проведення страхової виплати Страхувальник складає Акт про нещасний випадок, пов’язаний із виробництвом, що стався з застрахованою особою, відповідно до встановленого законодавством зразка (далі - Акт про нещасний випадок).»
Щодо п. 5. Порядок розгляду звернень визначено умовами підпункту 12.14. розділу 12 Додатку № 2 до Рамкової угоди, що міститься в проєкті рамкової угоди , що є додатком 1 до тендерної документації
«12.14. Всі повідомлення або будь-який Документ за Договором, які оформлюються Сторонами, подаються Сторонами одним із наступних способів:
12.14.1. Шляхом відправлення електронного листа на електронну пошту з використанням КЕП та електронної печатки. У даному випадку відповідний Документ вважається отриманим з дати його направлення на електрону адресу, визначену в Договорі, підтвердженням чого є відповідна роздруківка з поштового програмного забезпечення відповідної Сторони.
12.14.2. Шляхом направлення відповідного Документу в електронному вигляді за допомогою сервісу обміну електронними документами ВЧАСНО, при цьому такий Документ вважається отриманим з моменту присвоєння Сервісом статусу документу «Відправлений». Документ, направлений за допомогою Сервісу підписується за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноважених осіб та електронної печатки за наявності. Підтвердженням належного отримання Документів за допомогою Сервісу є відповідна роздруківка повідомлення з Сервісу з поміткою зазначеного статусу Документа або лист відповідної особи, що здійснює надання послуг за Сервісом з відповідним підтвердженням факту отримання Стороною Документів.
12.14.3. За умови визначеної в Договорі можливості, шляхом надіслання оригіналу відповідного Документу у паперовому вигляді рекомендованим листом з підтвердженням про отримання на адресу відповідної Сторони, зазначену в Договорі та/або передачі її уповноваженому представнику відповідної Сторони, що підтверджується власноручним підписом такого представника.»
Також найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації даної закупівлі.
Запрошуємо до участі в закупівлі!
Щодо п.1 Визначення термінів: В преамбулі Додатку № 2 до Рамкової угоди, що міститься в проєкті рамкової угоди , що є додатком 1 до тендерної документації, міститься наступне визначення: «Терміни у цьому Договорі вживаються у значенні, визначеному чинним законодавством України».
Щодо п. 2 Вигодонабувач: Це поняття визначене в пункті 7.1. Додатку № 2 до Рамкової угоди, що міститься в проєкті рамкової угоди , що є додатком 1 до тендерної документації, а саме:
Пункт 7.1. Здійснення страхової виплати Страховиком проводиться безпосередньо застрахованій особі або, у разі її загибелі, документально підтвердженому спадкоємцю застрахованої особи на підставі поданої ними заяви і рішення Страховика про визнання випадку страховим та здійснення страхової виплати (страхового акта) у строк не більше 10 робочих днів з дня прийняття відповідного рішення через касу Страховика або перераховується на поточний рахунок, зазначений застрахованою особою (її спадкоємцем) у заяві.
Щодо п. 3 Порядок укладання договору визначений в пункті 10.1 Додатку № 2 до Рамкової угоди, що міститься в проєкті рамкової угоди , що є додатком 1 до тендерної документації «10.1. Строк дії Договору та страхового захисту водіїв - 1 (один) рік з дня, наступного за днем укладення Договору.
Договір є укладеним та набирає чинності з моменту підписання Сторонами, скріплення відбитками печаток Сторін (за наявності).
Дата підписання Договору в паперовій формі вказується на першій сторінці Договору.
Датою підписання Договору в електронній формі є дата його підписання уповноваженим представником Сторони, який останнім підписав Договір шляхом накладання КЕП.»
Щодо п. 4 Дії Страхувальника при настанні страхового випадку визначені в пунктах 7.2 та 6.2.6 Додатку № 2 до Рамкової угоди, що міститься в проєкті рамкової угоди , що є додатком 1 до тендерної документації: «6.2.6. При настанні події, що може бути визнана страховим випадком, протягом 3 робочих днів з дня настання такої події:
- письмово повідомити Страховика про настання події, що може бути визнана страховим випадком;
- надати Страховику достовірні дані про умови та обставини страхового випадку, а також іншу необхідну достовірну інформацію на вимогу Страховика, зазначену в Договорі;
- скласти Акт про нещасний випадок, що стався із застрахованою особою;
- надати застрахованій особі або її спадкоємцю інформацію про Страховика (назву, адресу, телефон, номер та дату укладання Договору страхування).»
«7.2. Для проведення страхової виплати Страхувальник складає Акт про нещасний випадок, пов’язаний із виробництвом, що стався з застрахованою особою, відповідно до встановленого законодавством зразка (далі - Акт про нещасний випадок).»
Щодо п. 5. Порядок розгляду звернень визначено умовами підпункту 12.14. розділу 12 Додатку № 2 до Рамкової угоди, що міститься в проєкті рамкової угоди , що є додатком 1 до тендерної документації
«12.14. Всі повідомлення або будь-який Документ за Договором, які оформлюються Сторонами, подаються Сторонами одним із наступних способів:
12.14.1. Шляхом відправлення електронного листа на електронну пошту з використанням КЕП та електронної печатки. У даному випадку відповідний Документ вважається отриманим з дати його направлення на електрону адресу, визначену в Договорі, підтвердженням чого є відповідна роздруківка з поштового програмного забезпечення відповідної Сторони.
12.14.2. Шляхом направлення відповідного Документу в електронному вигляді за допомогою сервісу обміну електронними документами ВЧАСНО, при цьому такий Документ вважається отриманим з моменту присвоєння Сервісом статусу документу «Відправлений». Документ, направлений за допомогою Сервісу підписується за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноважених осіб та електронної печатки за наявності. Підтвердженням належного отримання Документів за допомогою Сервісу є відповідна роздруківка повідомлення з Сервісу з поміткою зазначеного статусу Документа або лист відповідної особи, що здійснює надання послуг за Сервісом з відповідним підтвердженням факту отримання Стороною Документів.
12.14.3. За умови визначеної в Договорі можливості, шляхом надіслання оригіналу відповідного Документу у паперовому вигляді рекомендованим листом з підтвердженням про отримання на адресу відповідної Сторони, зазначену в Договорі та/або передачі її уповноваженому представнику відповідної Сторони, що підтверджується власноручним підписом такого представника.»
Також найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації даної закупівлі.
Запрошуємо до участі в закупівлі!
Подати пропозицію
Оберіть один з майданчикiв-учасників правил професійної поведінкиВсі майданчики системи Прозорро