Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
arrow_right_altЗвернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Перевірка підпису
-
Перейти на аукціон
Завершений
18 квітня 2025 13:50 - Протокол розкриття
Державна аудиторська служба України
Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГЕНТСТВО МІСЦЕВИХ ДОРІГ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 41984916 |
Вебсайт: | https://amd.pl.ua/ |
Місцезнаходження: | 36014, Україна , Полтавська обл., місто Полтава, вул. Капітана Володимира Кісельова, будинок 1 |
Контактна особа: |
Олексій Люмах +380532641332 yur.dpamd.pl@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 квітня 2025 10:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 квітня 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 18 квітня 2025 13:27 |
Початок аукціону: | 18 квітня 2025 13:27 |
Очікувана вартість: | 1 442 142 832,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 210 714,16 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись Гарантією у розмірі до 3 % від очікуваної вартості, а саме: 43 000 000 грн 00 коп. (сорок три мільйони гривень 00 копійок), що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції. Гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004р. № 639 та Наказу Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України № 2628 від 14.12.2020 року: має бути із безвідкличним зобов’язанням Гаранта відшкодувати суму гарантії протягом 5 робочих/ банківських днів за письмовою вимогою Замовника на рахунок: UA658201720344340016000034097 Державна казначейська служба України м. Київ МФО 820172. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим строку дії тендерної пропозиції. У разі продовження терміну дії тендерної пропозиції, дія забезпечення тендерної пропозиції повинна бути подовженою учасником на відповідний термін. Гарант, що надає учаснику Гарантію, не повинен перебувати у стадії ліквідації. Гарантія має надаватися Гарантом на користь Державного підприємства «Агентство місцевих доріг Полтавської області», 36014, Україна, м. Полтава, вул. Капітана Володимира Кісельова, буд. 1, код ЄДРПОУ 41984916 (далі – Бенефіціара) з метою забезпечення належного виконання учасником торгів (далі – Принципал) своїх обов'язків, пов’язаних із участю останнього у закупівлі (поданням тендерної пропозиції), що проводиться відповідно до цієї тендерної документації. Разом із Гарантією до електронної системи публічних закупівель надаються ліцензія, видана Гаранту та документ про повноваження особи, котра підписує Гарантію. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника, не компенсуються Замовником, в тому числі і при відміні та скасуванні торгів. Серед обов’язкового переліку документів, обов’язок подання яких Гаранту покладається на Бенефіціара для підтвердження своєї вимоги про сплату гарантійного забезпечення, не має бути документів, отримання (надання) яких залежить від волі інших осіб, а не виключно від Бенефіціара. При цьому, документи, що стосуються проведення закупівлі (оголошення, протоколи тощо), надаються Гаранту в копіях, що засвідчуються Бенефіціаром. Умови наданої Гарантії мають передбачати те, що одержана вимога (повідомлення) Бенефіціара, що надсилається, є достатньою умовою для Гаранта сплатити кошти Бенефіціару за Гарантією, якщо така вимога (повідомлення) та документи, обумовлені в Гарантії, відповідатимуть умовам, які містяться в наданій Гарантії, а також отримані протягом строку її дії та у спосіб, зазначеним у Гарантії. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 43000000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | відсутні |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник здійснює розрахунки з Виконавцем за надані послуги на підставі «Актів приймання виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг» (форма № КБ-2в (УПВ)) та «Довідок про вартість виконаних дорожніх робіт та /або наданих послуг і витрат» (форма № КБ-3) складених у відповідності до МЕТОДИКИ визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування протягом 180 календарних днів з моменту підписання Сторонами «Акта приймання виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг» (форма № КБ-2в (УПВ) та «Довідки про вартість виконаних дорожніх робіт та /або наданих послуг і витрат» (форма № КБ-3) за рахунок джерел фінансування Замовник | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 70 |
Iнша подія | Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», Замовник, за рішенням головного розпорядника бюджетних коштів, після підписання цього Договору має право перерахувати Виконавцю аванс в розмірі до 30% вартості річного обсягу послуг (з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 р. №641) | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:
Підстави для відмови в участі
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 10 квітня 2025 10:19 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 10 квітня 2025 10:19 |
Форма підтвердження: | документ |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 10 квітня 2025 10:19 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 10 квітня 2025 10:19 |
Форма підтвердження: | документ |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 10 квітня 2025 10:19 |
Форма підтвердження: | документ |
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 10 квітня 2025 10:19 |
Форма підтвердження: | документ |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 10 квітня 2025 10:19 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 10 квітня 2025 10:19 |
Форма підтвердження: | документ |
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 10 квітня 2025 10:19 |
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 10 квітня 2025 10:19 |
Форма підтвердження: | документ |
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 10 квітня 2025 10:19 |
Форма підтвердження: | документ |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 10 квітня 2025 10:19 |
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 10 квітня 2025 10:19 |
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 10 квітня 2025 10:19 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 10 квітня 2025 10:19 |
Форма підтвердження: | документ |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 10 квітня 2025 10:19 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 10 квітня 2025 10:19 |
Форма підтвердження: | документ |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 10 квітня 2025 10:19 |
Форма підтвердження: | документ |
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 10 квітня 2025 10:19 |
Форма підтвердження: | документ |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 10 квітня 2025 10:19 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 10 квітня 2025 10:19 |
Форма підтвердження: | документ |
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 10 квітня 2025 10:19 |
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 10 квітня 2025 10:19 |
Форма підтвердження: | документ |
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 10 квітня 2025 10:19 |
Форма підтвердження: | документ |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 10 квітня 2025 10:19 |
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 10 квітня 2025 10:19 |
Вимоги до тендерної пропозиції:
Вимоги до тендерної пропозиції
Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Підтверджується, що
Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Підтверджується, що
Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | лоту |
Підтверджується, що
Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись Гарантією у розмірі до 3 % від очікуваної вартості, а саме: 43 000 000 грн 00 коп. (сорок три мільйони гривень 00 копійок), що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції. Гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004р. № 639 та Наказу Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України № 2628 від 14.12.2020 року: має бути із безвідкличним зобов’язанням Гаранта відшкодувати суму гарантії протягом 5 робочих/ банківських днів за письмовою вимогою Замовника на рахунок: UA658201720344340016000034097 Державна казначейська служба України м. Київ МФО 820172. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим строку дії тендерної пропозиції. У разі продовження терміну дії тендерної пропозиції, дія забезпечення тендерної пропозиції повинна бути подовженою учасником на відповідний термін. Гарант, що надає учаснику Гарантію, не повинен перебувати у стадії ліквідації. Гарантія має надаватися Гарантом на користь Державного підприємства «Агентство місцевих доріг Полтавської області», 36014, Україна, м. Полтава, вул. Капітана Володимира Кісельова, буд. 1, код ЄДРПОУ 41984916 (далі – Бенефіціара) з метою забезпечення належного виконання учасником торгів (далі – Принципал) своїх обов'язків, пов’язаних із участю останнього у закупівлі (поданням тендерної пропозиції), що проводиться відповідно до цієї тендерної документації. Разом із Гарантією до електронної системи публічних закупівель надаються ліцензія, видана Гаранту та документ про повноваження особи, котра підписує Гарантію. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника, не компенсуються Замовником, в тому числі і при відміні та скасуванні торгів. Серед обов’язкового переліку документів, обов’язок подання яких Гаранту покладається на Бенефіціара для підтвердження своєї вимоги про сплату гарантійного забезпечення, не має бути документів, отримання (надання) яких залежить від волі інших осіб, а не виключно від Бенефіціара. При цьому, документи, що стосуються проведення закупівлі (оголошення, протоколи тощо), надаються Гаранту в копіях, що засвідчуються Бенефіціаром. Умови наданої Гарантії мають передбачати те, що одержана вимога (повідомлення) Бенефіціара, що надсилається, є достатньою умовою для Гаранта сплатити кошти Бенефіціару за Гарантією, якщо така вимога (повідомлення) та документи, обумовлені в Гарантії, відповідатимуть умовам, які містяться в наданій Гарантії, а також отримані протягом строку її дії та у спосіб, зазначеним у Гарантії.
Форма підтвердження: | документ |
Умови укладання договору про закупівлю:
Умови укладання договору про закупівлю
Забезпечення виконання договору про закупівлю
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | лоту |
При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
Форма підтвердження: | документ |
Вимоги до документу: | Цією тендерною документацією Замовник вимагає від переможця процедури закупівлі внесення забезпечення виконання договору на закупівлю послуг: «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Полтавської області на 2025 рік » (далі – Договір про закупівлю) у розмірі 1 % від вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання Договору про закупівлю надається переможцем закупівлі у вигляді застави грошових коштів, про що укладається Договір про надання застави грошових коштів для забезпечення виконання Договору про закупівлю. Переможець повинен перерахувати кошти на поточний рахунок замовника за такими реквізитами: АТ КБ «Приватбанк», МФО 331401, р/р UA553052990000026000031201592, код ЄДРПОУ 41984916, ДП «Агентство місцевих доріг Полтавської області». Призначення платежу: «Завдаток для забезпечення виконання договору, укладеного за результатами проведених відкритих торгів згідно з оголошенням ___________________________ . Кошти повинні бути зараховані на рахунок ДП «Агентство місцевих доріг Полтавської області» не пізніше дня укладення Договору про закупівлю, на підставі Договору про надання застави грошових коштів для забезпечення виконання Договору про закупівлю укладеного між замовником і переможцем закупівлі (Додаток №6). На підтвердження внесення забезпечення виконання Договору про закупівлю, переможець надає: - підписаний Договір про надання застави грошових коштів для забезпечення виконання Договору про закупівлю; - документ, що підтверджує сплату коштів, надається переможцем замовнику не пізніше дати укладення Договору про закупівлю. |
10 квітня 2025 10:22 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 квітня 2025 10:19 |
Оголошення.docx | |
10 квітня 2025 10:19 |
ТД.pdf | |
10 квітня 2025 10:19 |
Проект договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідно до статті 2 Закону України «Про банки і банківську діяльність» банк це юридична особа, яка на підставі банківської ліцензії має виключне право надавати банківські послуги, а банківська ліцензія це запис у Державному реєстрі банків про право юридичної особи або філії іноземного банку на здійснення банківської діяльності.
Згідно ст. 29 Закону України «Про фінансові послуги та фінансові компанії» (далі – Закон) фінансова компанія - фінансова установа, яка на підставі відповідної ліцензії має право здійснювати діяльність з надання одного або декількох з таких видів фінансових послуг, в тому числі надання гарантій. Пунктом 29 статті 1 Закону визначено, що ліцензія це право юридичної особи здійснювати діяльність з надання певних видів фінансових послуг, підтверджене записом у Реєстрі.
Ураховуючи вище викладене з метою виконання вимог тендерної документації, а саме: «Разом із Гарантією до електронної системи публічних закупівель надаються ліцензія, видана Гаранту…» учасникам необхідно надати документ, який підтверджує наявність запису про видачу ліцензії у відповідному реєстрі.
Прийняття рішення щодо надання/не надання Учасникам 24 години, буде здійснюватися Замовником після подання тендерних пропозицій під час їх розгляду.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 квітня 2025 13:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПРІМУМ АКТИВ" |
1 055 543 471,72
UAH з ПДВ
|
1 055 543 471,72
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
1 136 407 492,22
UAH з ПДВ
|
1 136 407 492,22
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Публічні документи
Публічні документи
Конфіденційні документи
Обґрунтування конфіденційності
Положення договору про банківську гарантію та заяви про видачу банковської гарантії містять інформацію, що становить комерційну таємницю та визначена Учасником як конфіденційна.
Обґрунтування конфіденційності
Положення договору про банківську гарантію та заяви про видачу банковської гарантії містять інформацію, що становить комерційну таємницю та визначена Учасником як конфіденційна.
Відповіді учасника на умови участі у закупівлі
ТОВ "ПРІМУМ АКТИВ"
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Підтверджую
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Підтверджую
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Підтверджую
Вчинення кримінальних правопорушень
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Підтверджую
Наявність антикорупційної програми
Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
Підтверджую
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджую
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Підтверджую
Строк дії тендерної пропозиції
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
Підтверджую
Мова (мови) тендерної пропозиції
Мова тендерної пропозиції
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
Підтверджую
Забезпечення тендерних пропозицій
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
Підтверджую
46926 ТОВ ПРІМУМ АКТИВ p7s.7zЗабезпечення виконання договору про закупівлю
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Підтверджую
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
Підтверджую
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджую
12. Інформація про наявність працівників.pdfНаявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність фінансової спроможності
Наявність фінансової спроможності
Підтверджую
16. Фінансова звітність 2024 рік.pdfВчинення економічних правопорушень
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Підтверджую
Порушення справи про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджую
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Підтверджую
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Підтверджую
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Підтверджую
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Підтверджую
Вчинення економічних правопорушень
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Підтверджую
Вчинення кримінальних правопорушень
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Підтверджую
Порушення справи про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджую
Наявність антикорупційної програми
Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
Підтверджую
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Підтверджую
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджую
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Підтверджую
Строк дії тендерної пропозиції
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
Підтверджую
Мова (мови) тендерної пропозиції
Мова тендерної пропозиції
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
Підтверджую
Забезпечення тендерних пропозицій
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
Підтверджую
Гарантія.rarЗабезпечення виконання договору про закупівлю
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Підтверджую
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
Підтверджую
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджую
Довідка про обладнання.PDFНаявність працівників відповідної кваліфікації
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджую
Довідка про працівників.PDFНаявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджую
Довідка про аналогічні.PDFНаявність фінансової спроможності
Наявність фінансової спроможності
Підтверджую
Копія фін звітності за 2024 рік (річна).PDFПротокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПРІМУМ АКТИВ" #41130604 |
Переможець |
1 055 543 471,72
UAH з ПДВ
|
24 квітня 2025 16:45
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 квітня 2025 16:24
|
Вимога про усунення невідповідностей
1. Частиною 1 додатку №2 до тендерної документації вимагалося надання учасником у складі тендерної пропозиції, у тому числі, свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або свідоцтво про сплату єдиного податку або витяг з реєстру платника відповідного податку. На виконання вищевказаної вимоги, Учасником у складі тендерної пропозиції надано файл з назвою «2. Витяг ПДВ.pdf», файл з назвою «2.2. Витяг ПДВ завірена копія.pdf» та файл з назвою «2.1. Пояснення по витягу ПДВ.pdf». Згідно пункту 7.5. розділу VII Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість затвердженого Наказом Міністерства фінансів України 14.11.2014 №1130 Витяг з реєстру платників податку на додану вартість за формою № 2-ВР (додаток 9) формується за відповідним критерієм пошуку та містить відомості з Реєстру, які є актуальними на дату формування витягу. У формі витягу зазначаються: - найменування або прізвище, ім’я та по батькові платника ; - індивідуальний податковий номер платника ПДВ; - дата податкової реєстрації; - термін дії реєстрації платника ПДВ; - реквізити рахунка в системі електронного адміністрування податку на додану вартість. У витягу найменування (прізвище, ім'я, по батькові) платника ПДВ вказуються повністю, усі поля витягу заповнюються способом комп'ютерного друку та виконуються українською мовою прописними літерами. Витяг підписується посадовою особою контролюючого органу та скріплюється відповідною печаткою. Згідно пункту 1.4. частини 1 розділу ІІІ тендерної документації усі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді сканованих оригіналів придатних для машинозчитування (файли мають бути з розширенням «PDF» та містити розбірливе зображення), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів. У разі відсутності оригіналу документа допускається надання належним чином засвідченої копії документа відповідно до норм чинного законодавства). Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документа тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої особи не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію). Надані Учасником у складі тендерної пропозиції файл з назвою «2. Витяг ПДВ.pdf», який не є оригіналом паперового документу «ВИТЯГ №2516014500014 З РЕЄСТРУ ПЛАТНИКІВ ПОДАТКУ НА ДОДАНУ ВАРТІСТЬ» оскільки не містить підпису посадової особи який скріплений печаткою, а також не є електронним документом, оскільки не містить накладеного кваліфікованого електронного підпису, також файл з назвою «2.2. Витяг ПДВ завірена копія.pdf» який не є належним чином завіреною копією оригіналу паперового документу «ВИТЯГ №2516014500014 З РЕЄСТРУ ПЛАТНИКІВ ПОДАТКУ НА ДОДАНУ ВАРТІСТЬ», оскільки не містить підпису посадової особи який скріплений печаткою. 2. Частиною 5 додатку №2 до тендерної документації вимагалося надання учасником у складі тендерної пропозиції інформацію про наявність/залучення машин та механізмів. Інформація про перелік основних машин та механізмів, необхідних для надання послуг за договором, обов’язково повинна містити графи встановлені Таблицею № 4. Таблиця № 4 ІНФОРМАЦІЯ про перелік основних машин та механізмів № з/п Назва Тип /марка Кількість Зазначення приналежності* Документ, підтверджуючий приналежність ** 1 2 3 4 5 6 * - якщо учасник є власником, зазначається «власний», у інших випадках – зазначається право користування машин та механізмів (договір оренди, договір надання послуг, лізингу або інше право використання); **- зазначається номер та дата документу, які учасник надав, як підтверджуючий документ відповідно до графи 5 Таблиці № 4. Для підтвердження наявності/залучення машин та механізмів, зазначених в Таблиці № 4 на кожну одиницю техніки учасник надає технічний паспорт або свідоцтво про реєстрацію, від власника техніки, яка вимагається мінімально-необхідним переліком для надання послуг, з документальним підтвердження відповідного тоннажу та вантажопідйомності машин та механізмів. На інше обладнання (машини та механізми), реєстрація яких не передбачена діючим законодавством України, надаються відповідні договори або інвентарні картки обліку об’єкта основних засобів або видаткові накладні/акти приймання-передачі, що свідчать про отримання цих основних засобів або інший документ, що підтверджує право власності. Якщо учасник не є власником техніки додатково необхідно надати договір оренди або договір надання послуг, або лізингу або документ, який підтверджує інше право користування на весь термін надання послуг. Також учасник повинен надати лист(-ти) -підтвердження від власника машин та механізмів або орендодавця або надавача послуг (машин та механізмів) тощо, щодо незаперечення використання обладнання (машин та механізмів) для надання послуг учасником за предметом закупівлі протягом усього терміну надання послуг. ІНФОРМАЦІЯ про перелік основних машин та механізмів № п/п назва кількість, шт 1 Асфальтоукладальник 2 2 Машина для холодного фрезерування (дорожня фреза) 2 3 Машина для ліквідації вибоїн струменевим методом 1 4 Котки дорожні 6 5 Автогудронатор 1 6 Автогрейдер 2 7 Екскаватор 2 8 Автомобiлi -самоскиди, вантажопiдйомнiсть не менше 10т 8 9 Трактор на гусеничному або колісному ходу 2 10 Навантажувач або екскаватор- навантажувач 2 11 Машина чи механізм для нанесення дорожньої розмітки 1 12 Машина для розподілення протиожеледних матеріалів 4 13 Снігоочисник 4 Приміткою до тендерної документації передбачалося, що відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які ознайомилися з документацію у встановленому порядку, означає, що учасники процедури закупівлі, повністю усвідомлюють зміст цієї документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці своєї пропозиції. Поданням своїх тендерних пропозицій учасник повністю погоджується з умовами викладеними в тендерній документації. Усі нормативні документи, які зазначені в тендерній документації, враховувати із змінами та доповненнями. У разі, якщо цією тендерною документацією вимагається документальне підтвердження наданої інформації, це означає, що повинен бути наданий повний пакет документів, який підтверджує правомірність наданого документа та правоустановчі документи від власника. На виконання вищевказаної вимоги, Учасником у складі тендерної пропозиції, на підтвердження наявності трактора на гусеничному або колісному ходу, надано, в тому числі, договір оренди №39 від 26.01.2021 року та на підтвердження наявності автомобіля-самоскида , вантажопідйомністю не менше 10т, надано, в тому числі, договір оренди № 38 від 26.01.2021 (далі- Договори). Згідно пункту 3.1. Договорів майно, що орендується, передається Орендарю протягом 10 днів з моменту підписання даного Договору. Пунктом 3.2. Договорів визначено, що передача майна в оренду здійснюється за актом передачі-приймання. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутні акти передачі-приймання майна вказаного у Договорах. Учаснику необхідно надати документи у відповідності до вимог тендерної документації.
Документи
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 24 квітня 2025 16:45
Учасник | Пропозиція | Документи |
---|---|---|
ТОВ "ПРІМУМ АКТИВ" #41130604 |
1 055 543 471,72
UAH з ПДВ
|
Документи |