Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Розробка проектної документації по об'єкту "Капітальний ремонт приміщень, внутрішніх інженерних мереж та систем будівлі головного лікувального корпусу літ. "А-7", із впровадженням заходів енергозбереження та енергоефективності, Комунального некомерційного підприємства Харківської обласної ради "Обласна дитяча клінічна лікарня", що розташована за адресою: Харківська область, Харківський район, місто Харків, вулиця Клочківська, 337-А"
Очікувана вартість
26 000 000,00 UAH
UA-2025-04-10-000230-a ● 4998c5bcd1974a518c7cdcbe0eac65f9
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 04014080 |
Місцезнаходження: | 61022, Україна , Харківська обл., Харків, Харківська обл., місто Харків, МАЙДАН СВОБОДИ, будинок 5, ДЕРЖПРОМ, 4 ПІД'ЇЗД, кімната 20 |
Контактна особа: |
Тараненко Оксана Сергіївна 380931066609 taranenko@kharkivoda.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 квітня 2025 08:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 квітня 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 25 квітня 2025 11:56 |
Початок аукціону: | 25 квітня 2025 11:56 |
Очікувана вартість: | 26 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 130 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | відсутні |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 130000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Відповідно до Тендерної документації |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Розробка проектної документації по об'єкту "Капітальний ремонт приміщень, внутрішніх інженерних мереж та систем будівлі головного лікувального корпусу літ. "А-7", із впровадженням заходів енергозбереження та енергоефективності, Комунального некомерційного підприємства Харківської обласної ради "Обласна дитяча клінічна лікарня", що розташована за адресою: Харківська область, Харківський район, місто Харків, вулиця Клочківська, 337-А"
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2025
ДК 021:2015: 71000000-8 — Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекційні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 квітня 2025 10:51 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 квітня 2025 10:49 |
ЗМІНИ_до_ТД.docx | |
10 квітня 2025 10:49 |
ТД_Харків_Клочківська_337-А_А-7_проект_НР.docx | |
10 квітня 2025 08:34 |
Проєкт_договору.doc |
10 квітня 2025 10:51 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||
10 квітня 2025 10:49 |
ЗМІНИ_до_ТД.docx
|
||||
10 квітня 2025 10:49 |
ТД_Харків_Клочківська_337-А_А-7_проект_НР.docx
|
||||
10 квітня 2025 08:34 |
Проєкт_договору.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Забезпечення тендерної пропозиції
Дата подання: 10 квітня 2025 10:13
Дата відповіді: 10 квітня 2025 10:52
Шановний Замовнику, відкорегуйте, будь ласка, розмір забезпечення тендерної пропозиції. Бо на сторінці закупівлі він становить 130 тис. грн, а в Тендерній документації - 69 170,26 грн. То ж, який розмір є вірним?
Відповідь: Внесено зміни до Тендерної документації
Фінансова спроможність
Дата подання: 10 квітня 2025 10:33
Дата відповіді: 10 квітня 2025 10:52
Чи вірно ми розуміємо вимогу щодо фінансової спроможністі учасника закупівлі: річний оборот коштів за 2024 рік має бути не менше 30% від суми пропозиції учасника, яку він вкаже в документах своєї тендерної пропозиції (вона буде менша за очікувану вартість), але НЕ від очікуваної вартості закупівлі (від 26 млн грн)?
Відповідь: Внесено зміни до Тендерної документації
Аналогічні договори
Дата подання: 10 квітня 2025 10:50
Дата відповіді: 10 квітня 2025 10:53
Замовнику, вимогами тендерної документаціїї не передбачено надання аналогічних договорів?
Відповідь: Кваліфікаційні критерії викладені у додатку 2 до Тендерної документації
Вимоги до досвіду у працівників
Дата подання: 10 квітня 2025 11:15
Дата відповіді: 10 квітня 2025 14:50
В п. 1.1.3 ТД вимагається надати не менше трьох проектів (на кожного працівника) за відповідним класом наслідків.
Питання - наданні проєкти повинні бути виконані на фірмі учасника даної закупівлі, чи проєкти можуть бути виконанні працівниками під час їх роботи на інших підприємствах?
Відповідь: У пункті 1.1.3 додатку 2 до Тендерної документації вимагається підтвердити досвід відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єкта архітектури. Вимоги щодо місця та часу набуття досвіду працівника у Тендерній документації відсутні.
Документального підтвердження для працівників
Дата подання: 10 квітня 2025 11:23
Дата відповіді: 10 квітня 2025 14:55
Згідно з п.1.1.3.2. ТД: "У якості документального підтвердження учасник надає сканкопії оригіналів позитивних експертних звітів з додатками, сканкопії оригіналів сторінок відповідних розділів проектної документації з підписом та печаткою віиконавця або лист-підтвердження від ГІП/ГАП щодо виконання відповідних розділів проектної документації."
Уточніть, будь ласка:
1. Вищезазначені документи треба надати тільки на ГІП/ГАП, або на кожного працівника?
2. Достатньо буде тільки листів-підтвердження від ГІП/ГАП чи потрібно до них надати і сканкопії оригіналів позитивних експертних звітів з додатками?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Просимо уважно читати вимоги Тендерної документації. У пункті 1.1.3.2 Додатку 2 до Тендерної документації чітко визначено, що вимога стосується відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єкта архітектури. А також чітко визначений перелік документів:
1. сканкопії оригіналів позитивних експертних звітів з додатками;
2. сканкопії оригіналів сторінок відповідних розділів проектної документації з підписом та печаткою віиконавця або лист-підтвердження від ГІП/ГАП щодо виконання відповідних розділів проектної документації.
1. сканкопії оригіналів позитивних експертних звітів з додатками;
2. сканкопії оригіналів сторінок відповідних розділів проектної документації з підписом та печаткою віиконавця або лист-підтвердження від ГІП/ГАП щодо виконання відповідних розділів проектної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 квітня 2025 12:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП ПАЛЛАДА |
24 966 552,76
UAH з ПДВ
|
23 999 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АРКОН" |
25 067 351,68
UAH з ПДВ
|
24 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП ПАЛЛАДА #31343123 |
Очікує рішення |
23 999 999,00
UAH з ПДВ
|
25 квітня 2025 12:19
|