Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Будівництво хірургічного корпусу комунального некомерційного підприємства «Новоград-Волинське міськрайонне територіальне медичне об'єднання» на вул. Наталії Оржевської, 13 в м. Новоград-Волинському Житомирської області» (ДК 021:2015 (CPV) 45210000-2 – Будівництво будівель)
Очікувана вартість
238 495 730,25 UAH
UA-2025-04-09-014332-a ● 04562e5d14bb4f1ca7cdc79320f47530
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 39932654 |
Вебсайт: | https://architect-zt.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, буд. 12 |
Контактна особа: |
Анастасія Калінко +380412404706 tender@drrdep.zht.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 квітня 2025 18:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 травня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 травня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 травня 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 05 травня 2025 15:03 |
Початок аукціону: | 05 травня 2025 15:03 |
Очікувана вартість: | 238 495 730,25 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 384 957,30 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» , з урахуванням абзацу 8 пункту 3 Особливостей та постанови Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у чинних редакціях) (далі — Вимоги). Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 475 000,00 грн. (Чотириста сімдесят п'ять тисяч гривень 00 копійок). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 (дев’яносто) календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, включаючи день кінцевого строку подання тендерних пропозицій, включаючи день кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» і «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Детальні умови надання забезпечення тендерної пропозиції викладено у пункті 2 Розділу ІІІ "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 475000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | відсутні |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Місцезнаходження замовника: 10014, Житомирська обл., місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, будинок 12. Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" - 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
«Будівництво хірургічного корпусу комунального некомерційного підприємства «Новоград-Волинське міськрайонне територіальне медичне об'єднання» на вул. Наталії Оржевської, 13 в м. Новоград-Волинському Житомирської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
11709, Україна, Житомирська область, м. Звягель, вул. Наталії Оржевської, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2026
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Замовник має право здійснити попередню оплату (аванс) з урахуванням вимог постанов Кабінету міністрів України від 27 грудня 2001 р. № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (зокрема п.19 Порядку) та від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», у розмірі не більше ніж 30 відсотків від вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По завершенні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються замовнику. | Аванс | 45 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Оплата за виконані роботи здійснюється шляхом попередньої оплати (авансу) і поточних платежів. Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 95 (дев’яносто п’яти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Акти приймання виконаних будівельних робіт (Форми - КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми - КБ-3), акти приймання-передачі обладнання підписуються Замовником за наявності у нього всіх необхідних виконавчих документів. Підрядник надає разом із формами КБ-2в, КБ-3 (у 4-х примірниках) Замовнику до 25 числа поточного місяця на паперових і магнітних носіях документи, що підтверджують виконання робіт, всю необхідну виконавчу документацію (сертифікати на застосовані матеріали, паспорти на конструкції та обладнання, гарантійні документи, акти на приховані роботи, документи, що підтверджують фактичні витрати на відрядження, та ін.), відомість ресурсів, яка підписана головним бухгалтером або керівником підприємства та підтверджена печаткою, а також реєстр накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, завірений підписом керівника і печаткою. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 65 |
Виконання робіт | Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 5 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 квітня 2025 13:21 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 квітня 2025 13:19 |
ZH05B_01_W - ТД роботи Zviahel med (зі змінами від 29.04.2025).pdf | |
29 квітня 2025 13:19 |
Перелік змін від 29.04.2025.pdf | |
09 квітня 2025 18:21 |
Додаток №3 до тендерної документації ч. 1.pdf | |
09 квітня 2025 18:21 |
Додаток №3 до тендерної документації ч. 2.pdf |
29 квітня 2025 13:21 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
29 квітня 2025 13:19 |
ZH05B_01_W - ТД роботи Zviahel med (зі змінами від 29.04.2025).pdf
|
|||
29 квітня 2025 13:19 |
Перелік змін від 29.04.2025.pdf
|
|||
09 квітня 2025 18:21 |
Додаток №3 до тендерної документації ч. 1.pdf
|
|||
09 квітня 2025 18:21 |
Додаток №3 до тендерної документації ч. 2.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 22 квітня 2025 20:15
Дата відповіді: 25 квітня 2025 16:05
Шановний Замовнику, на підтвердження відповідності кваліфікаційним вимогам, а саме щодо наявності досвіду виконання аналогічних договорів, тендерною документацією встановлена вимога про надання учасниками в складі тендерної пропозиції листа-відгуку, який має бути адресований Замовнику. Практикою Антимонопольного Комітету України встановлено недоречність та неправомірність вимоги про те якою датою має бути оформлений лист-відгук, кому він має бути адресований і т.д., адже дані критерії ніяким чином не впливають на факт виконання робіт за аналогічним договром та ніяк не може підтвердити чи не підтвердити наявність досвіду учасника. Ми не заперечуємо про надання листа-відгуку, але вимога про те кому саме має бути адресований є недоречною тому просимо прибрати її з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний Учаснику!
До даної частини тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
До даної частини тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Актуальність найменування юридичної особи, зазначеної в Тендерній документації, якій належатиме об'єкт будівництва
Дата подання: 23 квітня 2025 17:24
Дата відповіді: 25 квітня 2025 16:14
Предметом закупівлі згідно тендерної документації є «Будівництво хірургічного корпусу комунального некомерційного підприємства «Новоград-Волинське міськрайонне територіальне медичне об'єднання» на вул. Наталії Оржевської, 13 в м. Новоград-Волинському Житомирської області» (ДК 021:2015 (CPV) 45210000-2 – Будівництво будівель).
Згідно даних в ЄДР 25.01.2019 внесено запис № 13071120018000154 про припинення юридичної особи Новоград-Волинського міськрайонного територіального медичного об'єднання, у зв'язку з реорганізацією.
25.01.2019 внесено запис до ЄДР № 13071450000001906 про державну реєстрацію юридичної особи Комунальне некомерційне підприємство "Звягельська багатопрофільна лікарня" Звягельської міської ради, яка утворена врезультаті перетворення.
Чи не призведе неактуальне найменування юридичної особи, зазначеної в ТД, якій належатиме в майбутньому об'єкт будівництва, до негативних наслідків, зокрема під час прийому-передачі виконаних будівельних робіт, оплати виконаних робіт через Державну казначейську службу України, та на стадії введення об'єкта в експлуатацію? Дякую.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний Учаснику!
Зазначаємо, що реалізацію об’єкта будівництва було розпочато до реорганізації Новоград-Волинського міськрайонного територіального медичного об'єднання.
В свою чергу, відповідно до норм чинного законодавства України, назва об'єкта будівництва є незмінною протягом усього періоду його існування, починаючи з етапу проектування і до завершення будівництва та введення об’єкта в експлуатацію. Дане твердження регламентується низкою нормативно-правових актів.
Частина 5 статті 29 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» визначає, що містобудівні умови та обмеження повинні містити назву об'єкта будівництва, яка має відображати вид будівництва та місце його розташування.
Згідно з пунктом 8 Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.05.2011 № 45, назва об'єкта будівництва за проектною документацією має відповідати завданню на проектування, не змінюватися на всіх стадіях проектування та відображати вид будівництва та місце його розташування
Постанова Кабінету Міністрів України від 23.06.2021 № 681 встановлює порядок функціонування Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва, зокрема щодо присвоєння ідентифікаторів об'єктів будівництва, які є незмінними протягом усього періоду їх існування, за винятком випадків, визначених законодавством.
Як наслідок, назва предмета закупівлі в оприлюдненому річному плані, тендерній документації та супутніх документах відповідає завданню на проектування та актуальному Експертному звіту № 01-0456-24-КД від 23.12.2024, що виданий за результатами коригування проектно-кошторисної документації по об’єкту.
Зазначаємо, що реалізацію об’єкта будівництва було розпочато до реорганізації Новоград-Волинського міськрайонного територіального медичного об'єднання.
В свою чергу, відповідно до норм чинного законодавства України, назва об'єкта будівництва є незмінною протягом усього періоду його існування, починаючи з етапу проектування і до завершення будівництва та введення об’єкта в експлуатацію. Дане твердження регламентується низкою нормативно-правових актів.
Частина 5 статті 29 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» визначає, що містобудівні умови та обмеження повинні містити назву об'єкта будівництва, яка має відображати вид будівництва та місце його розташування.
Згідно з пунктом 8 Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.05.2011 № 45, назва об'єкта будівництва за проектною документацією має відповідати завданню на проектування, не змінюватися на всіх стадіях проектування та відображати вид будівництва та місце його розташування
Постанова Кабінету Міністрів України від 23.06.2021 № 681 встановлює порядок функціонування Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва, зокрема щодо присвоєння ідентифікаторів об'єктів будівництва, які є незмінними протягом усього періоду їх існування, за винятком випадків, визначених законодавством.
Як наслідок, назва предмета закупівлі в оприлюдненому річному плані, тендерній документації та супутніх документах відповідає завданню на проектування та актуальному Експертному звіту № 01-0456-24-КД від 23.12.2024, що виданий за результатами коригування проектно-кошторисної документації по об’єкту.
щодо витягів
Дата подання: 24 квітня 2025 17:25
Дата відповіді: 25 квітня 2025 16:29
шановний Замовник! надайте пояснення щодо умови "3. Витяг з реєстру платників ПДВ або витяг з реєстру платників єдиного податку(у разі ненадання, хоча б одного з документів визначених в цьому пункті, учасник має надати пояснення з посиланням на норми діючого законодавства, які містять обґрунтування підстав ненадання вказаних документів, зокрема у зв’язку з наявністю вільного доступу до відкритих даних ДПС)" у разі якщо учасник є платником ПДВ і надає витяг з реєстру платників ПДВ навіщо йому надавати пояснення, що він не надає витяг з реєстру платників податку ? Вислів: "у разі ненадання, хоча б одного з документів визначених в цьому пункті" вважаємо викладеним некоректно, оскільки платник ПДВ не зобовязаний надавати витяг з реєстру платників єдиного податку і навпаки. Просимо внести зміни і викласти цю умову коректно що вимагається для платників ПДВ, а що для платників єдиного податку. Вважаємо, у цій умові мало б вимагатись пояснення лише у разі ненадання жодного з цих витягів,а не хоча б одного з них.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний Учаснику!
Відповідно до норм п. 28 Особливостей, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Абзацом першим частиною третьою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Таким чином, підстави для внесення змін до умов тендерної документації у даній частині – відсутні.
Відповідно до норм п. 28 Особливостей, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Абзацом першим частиною третьою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Таким чином, підстави для внесення змін до умов тендерної документації у даній частині – відсутні.
відомості з ЄДР є у відкритому доступі
Дата подання: 24 квітня 2025 18:32
Дата відповіді: 25 квітня 2025 16:30
шановник Замовник ! умова ТД "п. 5.5.3. Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону з урахуванням абзацу 10 пункту 3 Особливостей та Фінансової Угоди для закупівель за ПВУ Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у тендері, а пропозиція такого Учасника буде відхилена, якщо учасником НЕ буде надано у складі його пропозиції Витяг ЄДР/Виписку ЄДР, в якому міститься інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань", або інші документи згідно чинного законодавства, підтверджуючі зазначену інформацію (крім випадків, коли учасником є фізична особа- підприємець або учасником є нерезидентом)." щодо надання у складі пропозиції відомостей з ЄДР є НЕЗАКОННОЮ, оскільки замовник може самостійно ознайомитись з відомостями, що містяться в ЄДР , що знаходиться у вільному доступі на сайті Мінюст за посиланням https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search . Вимагаємо вилучити незаконну умову щодо надання Витягу ЄДР/Виписки ЄДР.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний Учаснику!
Звертаємо Вашу увагу, що об’єкт фінансується, зокрема, за кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проектів у рамках Програми з відновлення України (далі – ПВУ/Програма), порядок та умови надання якої, затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 15 грудня 2021 №1324.
Джерелом фінансування субвенції у рамках Програми з відновлення України є кошти позики Європейського інвестиційного банку, які надаються кінцевому бенефіціару на безповоротній основі відповідно до Угоди про передачу коштів позики, яка була підписана між Міністерством фінансів України, Міністерством розвитку громад та територій України, Звягельською міською радою та Департаментом регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації № 13110-05/57 від 10 березня 2025 року.
Відповідно до абзацу 10 пункту 3 Особливостей закупівля товарів (робіт, послуг) за кошти кредитів (позик, грантів), що надані відповідно до міжнародних договорів України Міжнародним банком реконструкції та розвитку, Міжнародною фінансовою корпорацією, Багатостороннім агентством з гарантування інвестицій, Міжнародною асоціацією розвитку, Європейським банком реконструкції та розвитку, Європейським інвестиційним банком, Північним інвестиційним банком, а також іншими міжнародними валютно-кредитними організаціями, що здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями, якими передбачається можливість застосування законодавства України у сфері публічних закупівель, може здійснюватися відповідно до цих особливостей з урахуванням додаткових вимог і умов, схвалених відповідною організацією, зокрема у спеціальному процедурному посібнику щодо відповідного кредиту (позики, гранту), наданого згідно з міжнародним договором.
А тому, розроблення та затвердження тендерної документації Замовником здійснювалась з урахуванням Посібника Національні процедури закупівель (далі – Посібник), який є Додатком 1 до Керівних принципів імплементації Програми, що встановлює спеціальні вимоги до Учасників процедури закупівлі. Детальніше з вимогами Посібника можете ознайомитись за посиланням https://mtu.gov.ua/files/%D0%9A%D0%B5%D1%80%D1%96%D0%B2%D0%BD%D1%96_%D0%BF%D1%80%D0%B8%D0%BD%D1%86%D0%B8%D0%BF%D0%B8_%D1%96%D0%BC%D0%BF%D0%BB%D0%B5%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%97_%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%BC_%D1%83_%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D1%96%D0%B9_%D1%80%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D0%BA%D1%86%D1%96%D1%97_(2).pdf.
В свою чергу, керуючись п. 4.3 «Кваліфікаційні критерії» Розділу 4 «Тендерна документація» Посібника Замовником було встановлено одну із обов’язкових підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі додатково до вимог статті Закону та Особливостей (у період їх застосування) для закупівель за ПВУ та НКПВУ, що полягає у застосуванні наступної додаткової вимоги, що зазначено у тендерній документації як додаткова обов’язкова підстава для відмови в участі у торгах, якщо, зокрема, відсутній витяг ЄДРПОУ/Виписка ЄДРПОУ, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань", або інші документи згідно чинного законодавства підтверджуючі зазначену інформацію (крім випадків, коли учасником є фізична особа-підприємець або учасником є нерезидентом).
До того ж, принагідно зазначаємо, що додаткова вимога, яка наведена вище, зазначається у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону з урахуванням абзацу 10 пункту 3 Особливостей та Фінансової Угоди.
Відтак, вимога потенційного Учасника стосовно того, що Замовник повинен вилучити начебто незаконну умову щодо надання Витягу ЄДР/Виписки ЄДР є безпідставною та необґрунтованою, оскільки Замовником було повністю виконано припис Посібника в даній частині.
Підсумовуючи викладене, зазначаємо, що Департамент регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації при здійсненні закупівлі діє в межах наданих повноважень та у порядку встановленому чинним законодавством.
Звертаємо Вашу увагу, що об’єкт фінансується, зокрема, за кошти субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проектів у рамках Програми з відновлення України (далі – ПВУ/Програма), порядок та умови надання якої, затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 15 грудня 2021 №1324.
Джерелом фінансування субвенції у рамках Програми з відновлення України є кошти позики Європейського інвестиційного банку, які надаються кінцевому бенефіціару на безповоротній основі відповідно до Угоди про передачу коштів позики, яка була підписана між Міністерством фінансів України, Міністерством розвитку громад та територій України, Звягельською міською радою та Департаментом регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації № 13110-05/57 від 10 березня 2025 року.
Відповідно до абзацу 10 пункту 3 Особливостей закупівля товарів (робіт, послуг) за кошти кредитів (позик, грантів), що надані відповідно до міжнародних договорів України Міжнародним банком реконструкції та розвитку, Міжнародною фінансовою корпорацією, Багатостороннім агентством з гарантування інвестицій, Міжнародною асоціацією розвитку, Європейським банком реконструкції та розвитку, Європейським інвестиційним банком, Північним інвестиційним банком, а також іншими міжнародними валютно-кредитними організаціями, що здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями, якими передбачається можливість застосування законодавства України у сфері публічних закупівель, може здійснюватися відповідно до цих особливостей з урахуванням додаткових вимог і умов, схвалених відповідною організацією, зокрема у спеціальному процедурному посібнику щодо відповідного кредиту (позики, гранту), наданого згідно з міжнародним договором.
А тому, розроблення та затвердження тендерної документації Замовником здійснювалась з урахуванням Посібника Національні процедури закупівель (далі – Посібник), який є Додатком 1 до Керівних принципів імплементації Програми, що встановлює спеціальні вимоги до Учасників процедури закупівлі. Детальніше з вимогами Посібника можете ознайомитись за посиланням https://mtu.gov.ua/files/%D0%9A%D0%B5%D1%80%D1%96%D0%B2%D0%BD%D1%96_%D0%BF%D1%80%D0%B8%D0%BD%D1%86%D0%B8%D0%BF%D0%B8_%D1%96%D0%BC%D0%BF%D0%BB%D0%B5%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%97_%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%BC_%D1%83_%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D1%96%D0%B9_%D1%80%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D0%BA%D1%86%D1%96%D1%97_(2).pdf.
В свою чергу, керуючись п. 4.3 «Кваліфікаційні критерії» Розділу 4 «Тендерна документація» Посібника Замовником було встановлено одну із обов’язкових підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі додатково до вимог статті Закону та Особливостей (у період їх застосування) для закупівель за ПВУ та НКПВУ, що полягає у застосуванні наступної додаткової вимоги, що зазначено у тендерній документації як додаткова обов’язкова підстава для відмови в участі у торгах, якщо, зокрема, відсутній витяг ЄДРПОУ/Виписка ЄДРПОУ, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань", або інші документи згідно чинного законодавства підтверджуючі зазначену інформацію (крім випадків, коли учасником є фізична особа-підприємець або учасником є нерезидентом).
До того ж, принагідно зазначаємо, що додаткова вимога, яка наведена вище, зазначається у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону з урахуванням абзацу 10 пункту 3 Особливостей та Фінансової Угоди.
Відтак, вимога потенційного Учасника стосовно того, що Замовник повинен вилучити начебто незаконну умову щодо надання Витягу ЄДР/Виписки ЄДР є безпідставною та необґрунтованою, оскільки Замовником було повністю виконано припис Посібника в даній частині.
Підсумовуючи викладене, зазначаємо, що Департамент регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації при здійсненні закупівлі діє в межах наданих повноважень та у порядку встановленому чинним законодавством.
щодо аналогічного договору
Дата подання: 29 квітня 2025 13:54
Дата відповіді: 02 травня 2025 15:22
шановний Замовник! чи буде вважатись таким, що відповідає умовам закупівлі " не менше 2 виконаних аналогічних договорів ...протягом останніх 5 років.." аналогічний договір, укладений в кінці 2019 року і виконаний протягом 2020 року.
Відповідь: Шановний потенційний Учаснику!
Згідно пп. 5.3 п. 5 Розділу ІІІ тендерної документації відповідний досвід роботи повинен підтверджуватись не менше 2 виконаними аналогічними договорами (у тому числі договорами субпідряду) протягом останніх 5 років з урахуванням, що клас наслідків (відповідальності) об’єкта за аналогічним договором повинен бути не нижче класу наслідків об’єкта за предметом закупівлі.
Тендерна пропозиція Учасника буде відповідати кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів», у разі якщо аналогічні договори будуть виконані за період 2020, 2021, 2022, 2023 чи 2024 років та узгоджуватись з іншим умовам, що встановлені тендерною документацією.
Договір має бути завершений не раніше ніж протягом 5-ти років до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій за цією тендерною процедурою, в свою чергу термін початку виконання договору не обмежується.
Згідно пп. 5.3 п. 5 Розділу ІІІ тендерної документації відповідний досвід роботи повинен підтверджуватись не менше 2 виконаними аналогічними договорами (у тому числі договорами субпідряду) протягом останніх 5 років з урахуванням, що клас наслідків (відповідальності) об’єкта за аналогічним договором повинен бути не нижче класу наслідків об’єкта за предметом закупівлі.
Тендерна пропозиція Учасника буде відповідати кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів», у разі якщо аналогічні договори будуть виконані за період 2020, 2021, 2022, 2023 чи 2024 років та узгоджуватись з іншим умовам, що встановлені тендерною документацією.
Договір має бути завершений не раніше ніж протягом 5-ти років до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій за цією тендерною процедурою, в свою чергу термін початку виконання договору не обмежується.
Розʼяснення щодо поставки устаткування
Дата подання: 01 травня 2025 17:36
Дата відповіді: 02 травня 2025 15:25
Шановний Замовнику! Просимо надати роз’яснення як учасникам вказувати в розрахунку договірної ціни поставку устаткування, оскільки в розміщеній на майданчику ПВР частина устаткування вказана як поставка Підрядника, в іншій частині - поставку не зазначено, а саме з 307 позицій поставка підрядимо зазначено лише 121 позицію.
Чи необхідно вважати, що устаткування в яких не зазначено Поставку - поставляється Підрядником ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Повідомляємо, що у Додатку № 3 до тендерної документації «Технічне завдання на виконання робіт» зазначено повний перелік робіт та обладнання, необхідний для виконання робіт згідно проектної документації. Обладнання, що необхідно врахувати при розрахунку договірної ціни як «поставка замовника», зазначене в примітках до технічного завдання.
щодо назви закупівлі
Дата подання: 01 травня 2025 22:27
Дата відповіді: 02 травня 2025 15:26
Шановний Замовник! в оголошенні та Документації вказано назву закупівлі : «Будівництво хірургічного корпусу комунального некомерційного підприємства «Новоград-Волинське міськрайонне територіальне медичне об'єднання» на вул. Наталії Оржевської, 13 в м. Новоград-Волинському Житомирської області» (ДК 021:2015 (CPV) 45210000-2 – Будівництво будівель). Але у технічних документах, що містяться у Додатку 3 частина 1 і 2 вказано іншу назву : "Будівництво хірургічного корпусу комунального некомерційного підприємства «Новоград-Волинське міськрайонне територіальне медичне об'єднання» на вул. Наталії Оржевської, 13 в м. Новоград-Волинському Житомирської області (КОРИГУВАННЯ)". Просимо роз'яснити, яку назву закупівлі зазначати у кошторисних та інших документах на закупівлю, а також просимо внести зміни та привести у відповідність назву предмету закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Відповідно до пункту 8 Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.05.2011 № 45 (далі – Порядок), назва об'єкта будівництва за проектною документацією має відповідати завданню на проектування, не змінюватися на всіх стадіях проектування та відображати вид будівництва та місце його розташування.
До того ж, Порядок визначає поняття «коригування проєктної документації», а саме внесення змін до затвердженого (схваленого) проєкту будівництва на підставі завдання на коригування.
З метою підвищення ефективності та якості реалізації проекту на об’єкті, сформоване завдання на коригування робочого проекту. В результаті, проектною організацією проведено коригування проектно-кошторисної документації. Відкоригована проектно-кошторисна документація пройшла експертизу та отримала позитивний експертний звіт № 01-0456-24-КД від 23.12.2024, що виданий філією "Київоблбудекспертиза" ДП "Київоблбудінвест".
З урахування того, що відбулось коригування проектної документації, проект отримав назву «Будівництво хірургічного корпусу комунального некомерційного підприємства "Новоград-Волинське міськрайонне територіальне медичне об'єднання" на вул. Наталії Оржевської, 13 в м. Новоград-Волинському Житомирської області». Коригування, де слово «Коригування» зазначено за назвою об’єкта будівництва, має уточнюючий характер, відображається в проектній документації та не стосується виконання підрядних робіт на об’єкті будівництва.
Враховуючи викладене, у кошторисних та інших документах на закупівлю слід зазначати назву без слова «Коригування», а саме «Будівництво хірургічного корпусу комунального некомерційного підприємства "Новоград-Волинське міськрайонне територіальне медичне об'єднання" на вул. Наталії Оржевської, 13 в м. Новоград-Волинському Житомирської області» у відповідності до технічного завдання на виконання робіт.
До того ж, Порядок визначає поняття «коригування проєктної документації», а саме внесення змін до затвердженого (схваленого) проєкту будівництва на підставі завдання на коригування.
З метою підвищення ефективності та якості реалізації проекту на об’єкті, сформоване завдання на коригування робочого проекту. В результаті, проектною організацією проведено коригування проектно-кошторисної документації. Відкоригована проектно-кошторисна документація пройшла експертизу та отримала позитивний експертний звіт № 01-0456-24-КД від 23.12.2024, що виданий філією "Київоблбудекспертиза" ДП "Київоблбудінвест".
З урахування того, що відбулось коригування проектної документації, проект отримав назву «Будівництво хірургічного корпусу комунального некомерційного підприємства "Новоград-Волинське міськрайонне територіальне медичне об'єднання" на вул. Наталії Оржевської, 13 в м. Новоград-Волинському Житомирської області». Коригування, де слово «Коригування» зазначено за назвою об’єкта будівництва, має уточнюючий характер, відображається в проектній документації та не стосується виконання підрядних робіт на об’єкті будівництва.
Враховуючи викладене, у кошторисних та інших документах на закупівлю слід зазначати назву без слова «Коригування», а саме «Будівництво хірургічного корпусу комунального некомерційного підприємства "Новоград-Волинське міськрайонне територіальне медичне об'єднання" на вул. Наталії Оржевської, 13 в м. Новоград-Волинському Житомирської області» у відповідності до технічного завдання на виконання робіт.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 травня 2025 15:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД" |
234 920 560,49
UAH з ПДВ
|
227 760 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРБФ"КОМУНАЛЬНИК" |
237 734 137,00
UAH з ПДВ
|
228 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
КОНСОРЦІУМ "БУДМОНТАЖ ГРУП КОНСТРАКШН" |
238 168 384,05
UAH з ПДВ
|
234 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІОЛА-МОДУЛЬ ЛТД" #21650831 |
Очікує рішення |
227 760 000,00
UAH з ПДВ
|
05 травня 2025 15:32
|