Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електрична енергія з розподілом
Очікувана вартість
839 964,00 UAH
UA-2025-04-08-011432-a ● cbd415e9c2a84197a632a0ea06302071
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА СУМСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ СВЕСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ |
Код ЄДРПОУ: | 03189376 |
Місцезнаходження: | 41226, Україна , Сумська обл., Свеса, 41226, вул.Дачна, буд.1, смт.Свеса, Шосткинський р-н, Сумська обл. |
Контактна особа: |
Марченко Людмила Вікторівна +380662012059 svesa-pi@dszn.sm.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 квітня 2025 15:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 квітня 2025 15:50 |
Очікувана вартість: | 839 964,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 199,82 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
76360 кіловат-година
Електрична енергія з розподілом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
41109, Україна, Сумська область, Шостка, Озерна,22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 квітня 2025 15:40 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 квітня 2025 15:37 |
Проект ІІ ТД_з розподілом.docx | |
08 квітня 2025 15:37 |
дог ел енергія 2025.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 11 квітня 2025 12:15
Дата відповіді: 14 квітня 2025 16:18
Шановний Замовнику! Відповідно до Додатку 4 до тендерної документації Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції,
від учасників відкритих торгів вимагається підтвердити успішне проходження сертифікації їхньої діяльності відповідно до вимог міжнародних стандартів ДСТУ EN ISO 9001:2015 "Системи управління якістю. Вимоги"; ДСТУ ISO 14001:2015 "Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування" ДСТУ ISO 37001:2018 "Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування" ДСТУ ISO 45001:2018 "Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування", ДСТУ ISO 28000:2008 "Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги", ДСТУ ISO 50001:2020 "Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання", ДСТУ ISO/IEC 27001:2023 (ISO/IEC 27001:2022, IDT) "Інформаційна безпека, кібербезпека та захист конфіденційності. Системи керування інформаційною безпекою. Вимоги". Відповідно до п. 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України № 1178 від 12.10.2022 р. (далі – Особливості), у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Предметом закупівлі за цими торгами є Електрична енергія (ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія). Для електричної енергії передбачено відповідний чинний національний стандарт ДСТУ EN 50160:2023 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності» (EN 50160:2022, IDT). Вказані вище документи, які вимагає Замовник, не передбачені національним стандартом для предмета закупівлі ДСТУ EN 50160:2023. Встановлення Замовником вимог у тендерній документації щодо надання у складі тендерної пропозиції учасника сертифікатів відповідності не відповідає вимогам діючого законодавства України, прямо суперечить пункту 29 Особливостей, а відтак порушує наші права, як Учасника, та порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінацію учасників, визначених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі». З огляду на зазначене вище, просимо внести зміни до тендерної документації та виключити вказані вище вимоги щодо надання сертифікатів ISO.
А також встановлена дискримінаційна вимога: « Оригінал листа, виданого не раніше дати оголошення даної закупівлі, від оператора системи розподілу, на території якого розташовані об’єкти Замовника, з підтвердженням інформації щодо отримання доступу до мереж та можливості продажу електричної енергії на території діяльності оператора системи, зокрема, з підтвердженням наявності укладеного Договору електропостачальника про надання послуг з розподілу електричної енергії оператором системи розподілу на 2025 рік та договірні відносини не перебувають у стані припинення.», яка обмежує коло учасників, так як на отримання даного листа потрібен певний термін.
А також встановлена дискримінаційна вимога: Для підтвердження можливості забезпечення учасником реалізації прав, у складі пропозиції учасник повинен надати Довідку про створення Учасником на території Сумської області Центру обслуговування споживачів або наявність власного окремого структурного підрозділу на території Сумської області або посадової особи, з робочим місцем на території Сумської області, на яких покладається забезпечення дотримання визначеного "Правилами роздрібного ринку електричної енергії" порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів та проведення особистого прийому споживачів.
Шановний замовнику, Постачальники отримують відповідну ліцензію, згідно з якою мають право здійснювати господарську діяльність по всій території України. Жодними чинними нормативно-правовими актами не встановлено обов'язок про створення структурних підрозділів в конкретних областях, як це вимагається тендерною документацією. Кожен Постачальник створив структурний підрозділів або ЦОС в певній області України. Ведення договірних відносин та обміну інформацією та документами зі Замовником, відбувається різними видами комунікацій: листування поштою, в тому числі електронною, зв'язок в телефонному режимі, електронний документообіг, що не створює перешкод для належного виконання договірних зобов'язань сторонами. Отже, Вами, навмисно встановлені такі вимоги, які дозволяють взяти участь в закупівлі виключно постачальникам, які розташовані на території Сумської області, або тим які створюють Центри обслуговування споживачів в кожній області України, що не передбачено жодним нормативно-правовим актом в Україні.
Зазначені вище вимоги є необґрунтовані і дискримінаційні, а відтак незаконні та такі, що обмежує коло учасників, які бажають взяти участь у закупівлі. З огляду на зазначене вище, просимо внести зміни до тендерної документації та виключити вказані вимоги.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний замовник, відповідно до ч.1 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі», технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Надання сертифікатів, зазначених у тендерній документації Замовника підтведжує здатність Учасника здійснювати постачання Товару відповідно до законодавства України компетентним способом. Сертифікати є необхідними документами для підтвердження технічних характеристик товару та гарантією надійності постачальника. Частиною 1 ст.1 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» встановлено, що сертифікація це підтвердження відповідності третьою стороною, яке стосується продукції, процесів, послуг, систем або персоналу. Колегія судів Касаційного адміністративного суду Верховного суду з постановою від 24.06.2020 у справі №826/15639/17 виклала позицію, що хоча виробництво не підлягає обов’язковій сертифікації, це не позбавляє учасника можливості отримати сертифікат у добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов конкурсу (торгів). Таким чином, можливість встановлення замовниками у тендерній документації умови надання учасниками у складі тендерної документації сертифікатів відповідності чи сертифікатів якості не є дискримінаційною. Таким чином, Замовник має на меті співпрацювати з добросовісним учасником, який керується у своїй діяльності міжнародними стандартами. Ця вимога не обмежує конкуренцію та не вбачається як дискримінаційною.
З метою вибору надійного, відповідального та добросовісного постачальника, діяльність якого відповідає вимогам чинного законодавства України, замовник зазначає інші вимоги до учасника закупівлі (майбутнього постачальника) згідно з абзацом першим частини третьої статті 22 Закону. Наданням листа від ОСР учасники підтверджують, що вони мають необхідний для постачання на території Сумської області договір з ОСР та отримали доступу до мереж та мають можливості продажу електричної енергії на території діяльності оператора системи та що їх договірні відносини не перебувають у стані припинення.
Відповідно до вимог п. 8.3.6 та п.8.3.17 «Правил роздрібного ринку електричної енергії» електропостачальник зобов‘язаний проводити особистий прийом споживачів. У свою чергу споживач має право на особистий прийом та на оперативне вирішення проблемних питань, які можуть виникнути в процесі виконання договору постачання електричної енергії. Територіальна віддаленість електропостачальника робить фактично неможливим реалізацію таких прав споживача електричної енергії. Крім того, споживач електричної енергії має законодавчо закріплене право при укладанні договору на постачання електричної енергії обирати зручний для нього спосіб отримання платіжних документів, отримання необхідної інформації та зручний для нього спосіб оплати за спожиту електричну енергію. Чинне законодавство не надає електропостачальникам права нав‘язувати споживачам способи отримання рахунків, первинних розрахункових документів і усієї необхідної передбаченої законодавством інформації, а також ускладнювати реалізацію права споживача на особистий прийом посадовими особами через значну територіальну віддаленість. Тому, вважаємо, що намір замовника реалізувати свої законодавчо закріплені права на можливість отримання рахунків, первинних розрахункових документів і усієї необхідної передбаченої законодавством інформації безпосередньо у електропостачальника, а також права на особистий прийом та оперативний розгляд і вирішення звернень, скарг і заяв не суперечать вимогам законодавчих актів України та жодним чином не порушують Закон України «Про публічні закупівлі». Будь-який електропостачальник має право та можливість відкрити свій територіальний підрозділ на території будь-якої області України. На даний час на території Сумської області існує велика кількість центрів обслуговування клієнтів та інших структурних підрозділів електропостачальників, які забезпечують проведення особистого прийому споживачів, видачу рахунків, первинних розрахункових документів, отже жодного обмеження можливості потенційних Постачальників прийняти участь у зазначеній закупівлі немає. Відповідна вимога відповідає вимогам антимонопольного законодавства. Частиною 3 ст. 22 «Тендерна документація» Закону України «Про публічні закупівлі» визначено: «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.». Отже, вимога тендерної документації є ґрунтовною, не упередженою та не дискримінаційною.
З метою вибору надійного, відповідального та добросовісного постачальника, діяльність якого відповідає вимогам чинного законодавства України, замовник зазначає інші вимоги до учасника закупівлі (майбутнього постачальника) згідно з абзацом першим частини третьої статті 22 Закону. Наданням листа від ОСР учасники підтверджують, що вони мають необхідний для постачання на території Сумської області договір з ОСР та отримали доступу до мереж та мають можливості продажу електричної енергії на території діяльності оператора системи та що їх договірні відносини не перебувають у стані припинення.
Відповідно до вимог п. 8.3.6 та п.8.3.17 «Правил роздрібного ринку електричної енергії» електропостачальник зобов‘язаний проводити особистий прийом споживачів. У свою чергу споживач має право на особистий прийом та на оперативне вирішення проблемних питань, які можуть виникнути в процесі виконання договору постачання електричної енергії. Територіальна віддаленість електропостачальника робить фактично неможливим реалізацію таких прав споживача електричної енергії. Крім того, споживач електричної енергії має законодавчо закріплене право при укладанні договору на постачання електричної енергії обирати зручний для нього спосіб отримання платіжних документів, отримання необхідної інформації та зручний для нього спосіб оплати за спожиту електричну енергію. Чинне законодавство не надає електропостачальникам права нав‘язувати споживачам способи отримання рахунків, первинних розрахункових документів і усієї необхідної передбаченої законодавством інформації, а також ускладнювати реалізацію права споживача на особистий прийом посадовими особами через значну територіальну віддаленість. Тому, вважаємо, що намір замовника реалізувати свої законодавчо закріплені права на можливість отримання рахунків, первинних розрахункових документів і усієї необхідної передбаченої законодавством інформації безпосередньо у електропостачальника, а також права на особистий прийом та оперативний розгляд і вирішення звернень, скарг і заяв не суперечать вимогам законодавчих актів України та жодним чином не порушують Закон України «Про публічні закупівлі». Будь-який електропостачальник має право та можливість відкрити свій територіальний підрозділ на території будь-якої області України. На даний час на території Сумської області існує велика кількість центрів обслуговування клієнтів та інших структурних підрозділів електропостачальників, які забезпечують проведення особистого прийому споживачів, видачу рахунків, первинних розрахункових документів, отже жодного обмеження можливості потенційних Постачальників прийняти участь у зазначеній закупівлі немає. Відповідна вимога відповідає вимогам антимонопольного законодавства. Частиною 3 ст. 22 «Тендерна документація» Закону України «Про публічні закупівлі» визначено: «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.». Отже, вимога тендерної документації є ґрунтовною, не упередженою та не дискримінаційною.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 квітня 2025 15:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" |
740 692,00
UAH з ПДВ
|
740 692,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" #41884537 |
Переможець |
740 692,00
UAH з ПДВ
|
17 квітня 2025 13:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 квітня 2025 15:45
|
дог 2421124 04 2025.PDF | укладений |
24 квітня 2025 15:42
|