Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Визначення якості дорожньо-будівельних матеріалів, інструментальний контроль технологічних параметрів влаштування асфальтобетонних шарів, визначення експлуатаційних характеристик, визначення якості асфальтобетонної суміші, науковий супровід технологічних процесів при виконанні поточних та середніх ремонтів на об’єктах КП ШЕУ Голосіївського району (ДК 021:2015 код 73110000-6 Дослідницькі послуги)
Очікувана вартість
264 740,00 UAH
UA-2025-04-07-007059-a 7d8c514d0f2e44deb0cb8f55c595b4f5
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мельник Тетяна Миколаївна

+380445255096 tanya101962@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП ШЕУ Голосіївського району м.Києва
Код ЄДРПОУ: 03334894
Місцезнаходження: 03083, Україна , Київська обл., Київ, проспект Науки, 53
Контактна особа: Мельник Тетяна Миколаївна
+380445255096
tanya101962@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 квітня 2025 13:44
Звернення за роз’ясненнями: до 12 квітня 2025 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 квітня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 квітня 2025 13:49
Початок аукціону: 16 квітня 2025 11:45
Початок аукціону: 16 квітня 2025 11:45
Очікувана вартість: 264 740,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 647,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:73110000-6: Дослідницькі послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 послуга
Визначення коефіцієнту ущільнення, щільності ґрунту земляного полотна та шарів дорожнього одягу, визначення модуля пружності на поверхні земляного полотна та шарів дорожнього одягу.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Київська область, м. Київ, Об’єкти Замовника (Голосіївський район).
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 73111000-3 — Послуги дослідних лабораторій
6 послуга
Визначення фізико-механічних показників якості асфальтобетону
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Київська область, м. Київ, Об’єкти Замовника (Голосіївський район).
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 73111000-3 — Послуги дослідних лабораторій
28 послуга
Відбір зразків-кернів асфальтобетонного покриття
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Київська область, м. Київ, Об’єкти Замовника (Голосіївський район).
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 73111000-3 — Послуги дослідних лабораторій
28 послуга
Визначення коефіцієнта ущільнення асфальтобетону лабораторним методом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Київська область, м. Київ, Об’єкти Замовника (Голосіївський район).
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 73111000-3 — Послуги дослідних лабораторій
2 послуга
Науковий супровід та експертна оцінка технологічних процесів поточних та середніх ремонтів.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Київська область, м. Київ, Об’єкти Замовника (Голосіївський район).
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 73110000-6 — Дослідницькі послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Згідно умов договору Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 квітня 2025 13:44
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 квітня 2025 13:44
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 квітня 2025 13:44
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 квітня 2025 13:44
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 квітня 2025 13:44
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 квітня 2025 13:44
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 квітня 2025 13:44
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 квітня 2025 13:44
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 квітня 2025 13:44
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 квітня 2025 13:44
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 квітня 2025 13:44
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 квітня 2025 13:44
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 квітня 2025 13:44
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 квітня 2025 13:44
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 квітня 2025 13:44
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 квітня 2025 13:44
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 квітня 2025 13:44
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 квітня 2025 13:44
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 квітня 2025 13:44
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 квітня 2025 13:44
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 квітня 2025 13:44
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 квітня 2025 13:44
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 квітня 2025 13:44
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 квітня 2025 13:44
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 квітня 2025 13:44
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 квітня 2025 13:44

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції

Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Надання інформації
Дата подання: 09 квітня 2025 12:45
Дата відповіді: 11 квітня 2025 14:27
Шановний Замовнику! Формою № 2 додатка 2 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» (далі — Форма № 2) передбачено: «Визначення коефіцієнту ущільнення, щільності ґрунту земляного полотна та шарів дорожнього одягу, визначення модуля пружності на поверхні земляного полотна та шарів дорожнього одягу». З приведеного тексту незрозуміло, з яких матеріалів влаштовано шари дорожнього одягу, яка кількість шарів дорожнього одягу, яку кількість вимірювань потрібно виконати та, відповідно, згідно з якими методами потрібно виконувати випробування та на відповідність яким національним стандартам. Імовірно у Формі № 2 мова йде про два об’єкти, а не про два визначення. Використовуючи різні методи випробування можна отримати різні результати. Також застосовний метод випробування впливає на витрати часу на проведення випробування. У зв’язку з цим просимо надати інформацію щодо: - кількості визначень коефіцієнта ущільнення ґрунту; - кількості визначень щільності ґрунту; - кількості шарів дорожнього одягу, матеріалу, з якого буде влаштовано ці шари дорожнього одягу, та кількості визначень; - кількості визначень модуля пружності земляного полотна та шарів дорожнього одягу; - національних стандартів, які потрібно використати для виконання відповідних випробувань, та внести відповідні зміни у Форму № 2.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Основним показником забезпечення споживчих властивостей автомобільної дороги та штучних споруд на ній є міцність.
Міцність дорожньої конструкції характеризують деформаційні характеристики.
Деформаційні характеристики дорожньої конструкції (загальний модуль пружності, загальний модуль деформації тощо) визначають згідно ДСТУ Б В.2.3-42:2016 «Методи визначення деформаційних характеристик земляного полотна та дорожнього одягу».
Цей стандарт установлює перелік показників, які використовують для оцінки деформаційних властивостей дорожніх конструкцій, вимоги до методів і засобів їх визначення під час операційного та приймального контролю, а також під час оцінки транспортно-експлуатаційного стану автомобільних доріг.
При оцінці транспортно-експлуатаційного стану автомобільних доріг визначають загальний модуль пружності дорожньої конструкції. Його використовують для визначення коефіцієнта міцності, значення якого потрібне для оцінки відповідності міцності дорожньої конструкції вимогам руху і призначення ремонтних заходів.
Дорожній одяг повинен мати необхідний запас міцності, щоб протягом нормативного терміну служби витримувати вплив багаторазових повторюваних навантажень від автомобілів і кліматичних факторів, показник пружності дорожнього одягу повинен бути не меншим проектного для відповідного типу дорожнього покриття та характеру руху транспортних засобів.
Конструкція земляного полотна складається з таких елементів: - робочого шару - верхньої частини земляного полотна, що розташована під дорожнім одягом у межах глибини активної зони, але не менше ніж 1,5 м від поверхні покриття проїзної частини; - тіла насипу (з укісними частинами); - основи насипу - природного ґрунтового масиву, що розташований нижче насипного ґрунту або нижче робочого шару; - основи виїмки - ґрунтового масиву, розташованого нижче робочого шару; - укісних частин виїмки; - споруд для відведення поверхневої води; ДБН В.2.3-4:2015 23 - споруд для пониження або відведення підземних (ґрунтових) вод; - геотехнічних споруд і конструкцій, призначених для захисту земляного полотна від небезпечних геологічних процесів.
Методи і послідовність роботи. Якість матеріалів визначається в залежності від їх фізико-механічних і фізико-хімічних властивостей. До перших відносяться міцність, пружність, розрив при розтягуванні. До других - вологість, щільність, термічні показники.
Послідовність робіт, що проводяться випробувальною лабораторією:
- складання програми випробувань;
- відбір необхідних зразків;
- проведення необхідних досліджень і випробувань;
- аналіз результатів;
- складання звітів і протоколів.
Програма проведення лабораторних випробувань обов'язково буде містити інформацію про об'єкт і мету дослідження, терміни, методи, місце проведення супровідних лабораторних робіт та відповідальні особи.
Згідно з якими методами потрібно виконувати випробування належить до компетенції Виконавця
надання інформації
Дата подання: 09 квітня 2025 14:11
Дата відповіді: 11 квітня 2025 14:28
Формою № 2 додатка 2 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» (далі — Форма № 2) передбачено: «Визначення фізико-механічних показників якості асфальтобетону». В Україні чинні ряд національних стандартів, які встановлюють вимоги до асфальтобетону, зокрема: - ДСТУ Б В.2.7-119:2011 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови»; - ДСТУ 8959:2019 «Асфальтобетонні суміші та асфальтобетон дорожні на основі бітумів, модифікованих полімерами. Технічні умови»; - ДСТУ 9281:2024 «Бітумомінеральні суміші. Національні вимоги до асфальтобетонних сумішей згідно з ДСТУ EN 13108-1»; - ДСТУ 9290-5:2024 «Суміші асфальтобетонні та асфальтобетон. Технічні умови. Частина 5. Щебенево-мастикові суміші». У цих національних стандартах встановлені вимоги до показників різних фізико-механічних властивостей асфальтобетонів. У зв’язку з цим просимо надати інформацію щодо: - національних стандартів на відповідність яким потрібно виконати випробування з визначення показників фізико-механічних властивостей асфальтобетону; - переліку фізико-механічних властивостей, які потрібно визначити під час надання послуг, та внести відповідні зміни у Форму № 2.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
Асфальтобето́н — будівельний матеріал з ущільненої суміші щебеню, піску, мінерального порошку з бітумом, який у гарячому вигляді використовується у дорожньому будівництві як покривний шар. Він може бути велико-, середньо-, дрібнозернистим та піщаним (розмір зерен відповідно, 40-25-15-5 мм). В залежності від навантажень і кліматичних умов до асфальтобетону є певні вимоги щодо щільності, міцності, зсувостійкості та водостійкості.
Згідно вимог нормативної документації існує велика кількість показників, що вимірюються для асфальтобетону. Ці випробування слід обирати зважаючи на вид асфальтобетону та на поставленні завдання дослідження. Для контролю якості асфальтобетону з конструктивних шарів дорожнього
одягу відбирають проби у вигляді циліндричних кернів або вирубок прямокутної форми.
Методику виконання лабораторних досліджень наведено в ДСТУ Б.В.2.7-319.
Цей стандарт поширюється на асфальтобетонні суміші та асфальтобетон, асфальтобетонні суміші на основі дорожніх бітумів, модифікованих полімерами, та асфальтобетон на основі БМП, щебенево-мастикові асфальтобетонні суміші та щебенево-мастиковий асфальтобетон на цих в'яжучих, литі асфальтобетонні суміші та литий асфальтобетон, що використовують для влаштування верхніх та нижніх шарів покриття автомобільних доріг загального користування, аеродромів, мостів, вулиць і доріг міст та інших населених пунктів, відомчих (технологічних) автомобільних доріг та автомобільних доріг на приватних територіях та встановлює методи їх випробувань.
Методи випробувань використовуються при: проектуванні складів асфальтобетонних сумішей (далі - сумішей); контролі якості сумішей, виготовлених у виробничих умовах; контролі якості укладання та ущільнення сумішей; контролі якості асфальтобетонів, відібраних з дорожніх шарів у вигляді вирубок чи кернів шляхом випробування спеціально підготовлених або виготовлених з них зразків.
Внесення зміну форму 2
Дата подання: 09 квітня 2025 14:31
Дата відповіді: 11 квітня 2025 14:29
Шановний Замовнику! Формою № 2 додатка 2 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» (далі — Форма № 2) передбачено: «Визначення коефіцієнта ущільнення асфальтобетону лабораторним методом». Відповідно до пункту 3.2.2 ДСТУ 9214:2023 «Автомобільні дороги. Терміни та визначення понять» під асфальтобетоном розуміють монолітний матеріал, утворений після остигання до температури навколишнього середовища ущільненої асфальтобетонної суміші. Відповідно асфальтобетон не піддають ущільненню і для нього не можна визначити коефіцієнт ущільнення. Пунктом 20.8.10 ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво» зі Змінами № 1 та № 2 встановлені вимоги до коефіцієнта ущільнення асфальтобетонної суміші у шарах дорожнього одягу. Відповідний метод випробування встановлено ДСТУ Б В.2.7-319:2016 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Методи випробувань». У зв’язку з цим просимо внести відповідні зміни у Форму № 2.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Асфальтобетон — будівельний матеріал з ущільненої суміші щебню, піску, мінерального порошку з бітумом, який у гарячому вигляді використовується у дорожньому будівництві як покривний шар. Він може бути велико-, середньо-, дрібнозернистим та піщаним (розмір зерен відповідно, 40-25-15-5 мм). Залежно від навантажень і кліматичних умов до асфальтобетону є певні вимоги щодо щільності, міцності, зсувостійкості та водостійкості.
Перед змішуванням складники висушують і нагрівають до температури 100—160°С.
Асфальтобетон поділяють на:
Гарячий (до складу входить бітум)- виготовляють за температури не нижче 120°С;
Теплий — з малов'язким бітумом і температурою ущільнення 40-80°С;
Холодний — з рідким бітумом, ущільнений за температури повітря не нижче 10°С.
Використовують асфальтобетон здебільшого у вигляді гарячої і холодної сумішей для покриття доріг, в гідротехнічному будівництві тощо.
Для укладання шарів асфальтобетонного дорожнього покриття використовують асфальтоукладачі, які забезпечують розподіл і попереднє ущільнення асфальтобетонної суміші і зазвичай працюють сумісно з вантажівкою, що поставляє суміш, а нормативне ущільнення асфальтобетону здійснюють переважно самохідними катками.
Як свідчить тлумачення українського словника: АСФАЛЬТОБЕТОН, - Будівельний матеріал, суміш бітуму із заповнювачами; застосовують головним чином у дорожньому будівництві.
Внесення змін у формі 2
Дата подання: 09 квітня 2025 14:32
Дата відповіді: 11 квітня 2025 14:30
Шановний Замовнику! Розділом «Умови надання послуг» додатка 2 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» передбачено: «Виконавець повинен здійснювати випробування дорожньо-будівельних матеріалів під час поточного, середнього ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг». Відповідно до пункту 4.1 тендерної документації предметом закупівлі є надання послуг під час поточних та середніх ремонтів на об’єктах КП ШЕУ Голосіївського району, а не експлуатаційного утримання. У зв’язку з цим просимо внести відповідні зміни у Форму № 2.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Відповідно до пункту 4.1 тендерної документації вказана назва предмета закупівлі: Визначення якості дорожньо-будівельних матеріалів, інструментальний контроль технологічних параметрів влаштування асфальтобетонних шарів, визначення експлуатаційних характеристик, визначення якості асфальтобетонної суміші, науковий супровід технологічних процесів при виконанні поточних та середніх ремонтів на об’єктах КП ШЕУ Голосіївського району (ДК 021:2015 код 73110000-6 Дослідницькі послуги) за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника.
Розділом «Умови надання послуг» додатка 2 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» передбачено: «Виконавець повинен здійснювати випробування дорожньо-будівельних матеріалів під час поточного, середнього ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг».
Відповідно до пункту 3 частини 1 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби — плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Згідно з частиною 3 цієї ж статті тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Так, частиною 1 статті 23 Закону визначено, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг це величезний комплекс робіт з догляду за дорожньою інфраструктурою та передбачено, що основними обов’язками органів місцевого самоврядування у частині управління функціонування і розвитком вулиць і доріг міст та інших населених пунктів, зокрема, є: забезпечення безперервних, безпечних, економічних та зручних умов руху транспортних засобів і пішоходів вулицями і дорогами міст та інших населених пунктів; організація будівництва, реконструкції, ремонту та утримання вулиць і доріг міст та інших населених пунктів за встановленими для них будівельними нормами, державними стандартами та нормами.
Атестація
Дата подання: 09 квітня 2025 14:46
Дата відповіді: 11 квітня 2025 14:30
Шановний Замовнику! Розділом «Умови надання послуг» додатка 2 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» передбачено: «Лабораторія повинна бути атестована на підставі Закону України "Про метрологію та метрологічну діяльність", відповідати критеріям атестації вимірювальних лабораторій відповідно до вимог Правил уповноваження та атестації в державній метрологічній системі – підтверджується шляхом надання у складі пропозиції СВІДОЦТВА ПРО АТЕСТАЦІЮ.». Очевидно мова йде про Правила уповноваження та атестації в державній метрологічній системі, затверджені наказом Держспоживстандарту України від 29.03.2005 № 71 (далі — Правила). Відповідно до підрозділу 1.1 Правил вони встановлюють вимоги щодо організації та порядку здійснення уповноваження і атестації у державній метрологічній системі на проведення метрологічних робіт (далі - уповноваження/атестація) та оформлення їх результатів. Відповідно до підрозділу 1.2 Правил уповноваження (атестацію) проводять з метою визначення і офіційного підтвердження готовності заявників до проведення метрологічних робіт. Відповідно до пункту 4.1 тендерної документації предметом закупівлі є визначення якості дорожньо-будівельних матеріалів, інструментальний контроль технологічних параметрів влаштування асфальтобетонних шарів, визначення експлуатаційних характеристик, визначення якості асфальтобетонної суміші, науковий супровід технологічних процесів при виконанні поточних та середніх ремонтів на об’єктах КП ШЕУ Голосіївського району, а не надання послуг з метрологічних робіт (діяльності). Також зазначаємо, що Правила не чинні з 01.01.2016, тому жодну лабораторію не може бути атестовано відповідно до цих Правил. Відповідно до пункту 3.11.8 ДСТУ ISO 9000:2015 (ISO 9000:2015, IDT) «Системи управління якістю. Основні положення та словник термінів» визначання відповідності вимогам щодо конкретного передбаченого використання чи застосування є випробуванням / тестуванням. Отже для надання послуг за предметом закупівлі потрібно залучити випробувальну, а не вимірювальну лабораторію. Загальні вимоги до компетентності випробувальних лабораторій встановлені ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 (EN ISO/IEC 17025:2017, IDT; ISO/IEC 17025:2017, IDT) «Загальні вимоги до компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій». У зв’язку з вищенаведеним, потрібно замінити текст «відповідати критеріям атестації вимірювальних лабораторій відповідно до вимог Правил уповноваження та атестації в державній метрологічній системі – підтверджується шляхом надання у складі пропозиції СВІДОЦТВА ПРО АТЕСТАЦІЮ» на «відповідати критеріям акредитації випробувальних лабораторій відповідно до ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 (EN ISO/IEC 17025:2017, IDT; ISO/IEC 17025:2017, IDT) “Загальні вимоги до компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій” – потрібно підтвердити наданням у складі пропозиції АТЕСТАТА ПРО АКРЕДИТАЦІЮ».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!

Вимірювальна лабораторія – підприємство, установа, організація або їх окремий підрозділ, що здійснює вимірювання фізичних величин, визначення хімічного складу, фізико-хімічних, фізико-механічних та інших властивостей та показників речовин, матеріалів та продукції, за винятком вимірювань, пов’язаних з оцінкою відповідності продукції , процесів, послуг, з документальним оформленням їх результатів

Атестація вимірювальних лабораторій здійснюється з метою документального посвідчення компетентності та права лабораторій проводити вимірювання.
Заявник - лабораторія або суб'єкт господарювання, до складу якого вона входить, який подав заяву на проведення галузевої атестації.
Випробувальне обладнання – це засіб випробувань, що є технічним пристроєм для відтворення умов випробувань. Під час перевірки визначаються точнісні характеристики випробувального обладнання з метою оцінки їхньої відповідності вимогам нормативних документів на випробування конкретної продукції або застосування за призначенням з метою встановлення придатності цього обладнання до експлуатації. Нормовані характеристики випробувального обладнання визначаються нормативно-технічною документацією, в якій описана здатність обладнання функціонувати в заданих діапазонах, відтворюючи та отримуючи режими, що встановлюються при випробуваннях, протягом заданого тимчасового інтервалу з певною точністю і стабільністю.
Атестація випробувального обладнання виконується метрологічними центрами, територіальними органами та метрологічними службами підприємств та організацій, уповноваженими на проведення атестації випробувального обладнання. Після проведення атестації випробувального обладнання видається свідоцтво про атестацію із зазначенням сфери об’єктів та процесів системи вимірювань, на які поширюється свідоцтво про відповідність системи вимірювань.
Зміна тексту щодо атестації лабораторії
Дата подання: 09 квітня 2025 14:48
Дата відповіді: 11 квітня 2025 14:31
Шановний Замовнику! Розділом «Умови надання послуг» додатка 2 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» передбачено: «Лабораторія повинна бути атестована на підставі Закону України "Про метрологію та метрологічну діяльність", відповідати критеріям атестації вимірювальних лабораторій відповідно до вимог Правил уповноваження та атестації в державній метрологічній системі – підтверджується шляхом надання у складі пропозиції СВІДОЦТВА ПРО АТЕСТАЦІЮ.». Закон України «Про метрологію та метрологічну діяльність» (далі — Закон) регулює відносини, що виникають в процесі провадження метрологічної діяльності. Відповідно до переліку 12) частини першої статті 1 Закону під метрологічною діяльністю розуміють діяльність, пов’язану із забезпеченням єдності вимірювань. Відповідно до переліку 5) частини першої статті 1 Закону під єдністю вимірювань розуміють стан вимірювань, за якого їх результати виражаються в одиницях вимірювання, визначених цим Законом, а характеристики похибок або невизначеності вимірювань відомі з певною ймовірністю і не виходять за встановлені границі. Відповідно до пункту 4.1 тендерної документації предметом закупівлі є визначення якості дорожньо-будівельних матеріалів, інструментальний контроль технологічних параметрів влаштування асфальтобетонних шарів, визначення експлуатаційних характеристик, визначення якості асфальтобетонної суміші, науковий супровід технологічних процесів при виконанні поточних та середніх ремонтів на об’єктах КП ШЕУ Голосіївського району, а не надання послуг з метрологічних діяльності. Відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» (далі — Закону) процес доведення того, що задані вимоги, які стосуються продукції, процесу, послуги, системи, особи чи органу, були виконані, є оцінка відповідності. Відповідно до Закону визначення однієї чи кількох характеристик об’єкта оцінки відповідності згідно з процедурою є випробуванням, а органом з оцінки відповідності, який проводить випробування, є випробувальна лабораторія. Відповідно до частини третьої статті 33 Закону відповідність органу з оцінки відповідності критеріям, установленим стандартами з переліку національних стандартів, відповідність яким надає презумпцію відповідності органів з оцінки відповідності спеціальним вимогам до призначених органів і визнаних незалежних організацій, може бути доведена виключно шляхом акредитації такого органу національним органом України з акредитації, а в разі якщо національний орган України з акредитації не здійснює акредитацію щодо відповідних видів діяльності з оцінки відповідності, - національним органом з акредитації іншої держави, який є членом міжнародної або регіональної організації з акредитації. Загальні вимоги до компетентності випробувальних лабораторій встановлені ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 (EN ISO/IEC 17025:2017, IDT; ISO/IEC 17025:2017, IDT) «Загальні вимоги до компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій». Це, зокрема, зазначено на офіційному вебсайті Національного агентства з акредитації України (https://naau.org.ua/2-struktura-natsionalnoi-sistemi-akreditatsii). У зв’язку з вищенаведеним, потрібно замінити текст «Лабораторія повинна бути атестована на підставі Закону України "Про метрологію та метрологічну діяльність", відповідати критеріям атестації вимірювальних лабораторій відповідно до вимог Правил уповноваження та атестації в державній метрологічній системі – підтверджується шляхом надання у складі пропозиції СВІДОЦТВА ПРО АТЕСТАЦІЮ» на «Лабораторія повинна бути акредитована на підставі Закону України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності", відповідати критеріям акредитації випробувальних лабораторій відповідно до ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 (EN ISO/IEC 17025:2017, IDT; ISO/IEC 17025:2017, IDT) “Загальні вимоги до компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій” – потрібно підтвердити наданням у складі пропозиції АТЕСТАТА ПРО АКРЕДИТАЦІЮ».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!

Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі з огляду на специфіку предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
Для лабораторій основним чинником щодо підтвердження технічної компетентності можуть стати вимоги замовника. Замовником може стати будь-яка організація (установа, підприємство), яка використовує результати вимірювань (випробувань). Вимоги замовника можуть бути різними.
Якщо замовник вимагає проведення акредитації лабораторії, слід надати атестат про акредитацію.
Якщо замовникам буде достатньо іншого виду підтвердження технічної компетентності, а саме свідоцтво про атестацію, слід надати саме таке свідоцтво.
Визнані у такий спосіб вимірювальні можливості будуть документальним засвідченням того, що вимірювальні підрозділи незалежні від замовників, що використовують результати вимірювань, мають дієву систему керування вимірюваннями, технічно компетентні та здатні отримувати достовірні результати вимірювань, характеристики похибок або невизначеність яких відомі.

Законом України «Про метрологію та метрологічну діяльність, проведення атестації вимірювальних лабораторій у державній метрологічній системі не передбачено. Згідно з Законом, до сфери законодавчо регульованої метрології не належить оцінка відповідності продукції, процесів, послуг. За відсутності певних вимог законів, повинно бути «Бажання провести акредитацію лабораторії». У цьому випадку основним чинником прийняття рішення щодо акредитації лабораторії є економічний чинник.
Акредитація — процедура, у ході якої національний орган з акредитації документально засвідчує компетентність юридичної особи чи органу з оцінки відповідності.
Діяльність випробувальних лабораторій, що оцінюють відповідність продукції, підпадає під сферу дії Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності».
Згідно з Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», за наявності технічного регламенту на продукцію випробувальні лабораторії, які проводять оцінку відповідності вимогам технічного регламенту, підлягають акредитації. За відсутності технічних регламентів проводиться добровільна оцінка відповідності продукції. Для проведення добровільної оцінки відповідності продукції акредитація випробувальних лабораторій не є обов’язковою.
До сфери законодавчо регульованої метрології належать такі види діяльності: забезпечення захисту життя та охорони здоров’я громадян; контроль якості та безпечності харчових продуктів і лікарських засобів; контроль стану навколишнього природного середовища; контроль безпеки умов праці; контроль безпеки дорожнього руху та технічного стану транспортних засобів; топографо-геодезичні, картографічні та гідрометеорологічні роботи, роботи із землеустрою; торговельно-комерційні операції та розрахунки між покупцем (споживачем) і продавцем (постачальником, вербником, виконавцем), у т.ч. під час надання транспортних, побутових, комунальних, телекомунікаційних послуг, послуг поштового зв’язку, постачання та/або споживання енергетичних і матеріальних ресурсів (електричної і теплової енергії, газу, води, нафтопродуктів тощо); обчислення сум податків і зборів, податковий та митний контроль; роботи, пов’язані з визначенням параметрів будівель, споруд і території забудови; роботи із забезпечення технічного захисту інформації згідно із законодавством; роботи з використання апаратури глобальних супутникових навігаційних систем; роботи, що виконуються за дорученням органів досудового розслідування, органів прокуратури та судів; реєстрація національних і міжнародних спортивних рекордів
Атестáція: Сукупність дій щодо визначення кваліфікації кандидата і встановлення допуску до виконання конкретного виду робіт. Сукупність дій, що включають перевірку теоретичних, технологічних і практичних знань та навичок фахівця щодо конкретного методу контролю, складання протоколу за результатами перевірки і оформлення кваліфікаційного посвідчення. Визначення технічних характеристик, споживчих якостей товарів споживання та продукції виробничого призначення.
При визначенні необхідності та виборі виду підтвердження технічної компетентності лабораторій підприємствам слід керуватися такими основними чинниками: по-перше — закон, по-друге — вимоги замовника, по-третє — економічна доцільність.

Стаття 5 Закону № 922 регламентує принципи (правила), за якими повинні відбуватися публічні закупівлі.
Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом.
Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 квітня 2025 12:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
Національний транспортний університет 264 739,99
UAH з ПДВ
239 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ" 259 624,80
UAH з ПДВ
254 328,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

23 квітня 2025 14:51
Електронний підпис
21 квітня 2025 16:31
Електронний підпис
21 квітня 2025 16:31
vytiah_pro_nesudymist_Грищук.zip
21 квітня 2025 16:31
vytiah_pro_nesudymist_Грищук.zip.p7s
21 квітня 2025 16:31
vytiah_pro_nesudymist_Грищук.zip
21 квітня 2025 16:31
vytiah_pro_nesudymist_Грищук.zip.p7s
14 квітня 2025 11:33
Електронний підпис
14 квітня 2025 11:33
Електронний підпис
14 квітня 2025 11:32
Тендерна пропозиція.pdf
14 квітня 2025 11:32
Довідка щодо ліцензії.pdf
14 квітня 2025 11:32
ЛИСТ ВІДГУК-1.pdf
14 квітня 2025 11:32
Статут НТУ_2023_compressed.pdf
14 квітня 2025 11:32
Аналогічні договори.pdf
14 квітня 2025 11:32
Технічна специфікація.pdf
14 квітня 2025 11:32
Аналогічні договори.pdf
14 квітня 2025 11:32
Технічна специфікація.pdf
14 квітня 2025 11:32
Тендерна пропозиція.pdf
14 квітня 2025 11:32
Тендерна пропозиція.pdf.p7s
14 квітня 2025 11:32
Аналогічні договори.pdf.p7s
14 квітня 2025 11:32
Довідка щодо ліцензії.pdf
14 квітня 2025 11:32
Статут НТУ_2023_compressed.pdf
14 квітня 2025 11:32
Статут НТУ_2023_compressed.pdf.p7s

Публічні документи

15 квітня 2025 10:42
Електронний підпис
15 квітня 2025 10:36
Тендерна пропозиція.pdf.p7s
15 квітня 2025 10:36
Тендерна пропозиція.pdf
15 квітня 2025 10:35
Лист відгук.pdf
15 квітня 2025 10:35
Договір 875-20.pdf
15 квітня 2025 10:35
Договір 937-20.pdf
15 квітня 2025 10:35
Технічна специфікація.pdf
15 квітня 2025 10:35
Статут ДП НІРІ_2024.pdf
15 квітня 2025 10:35
Довідка субпідряд.pdf
15 квітня 2025 10:35
Довідка субпідряд.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Національний транспортний університет

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Строк дії тендерної пропозиції

Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Інформування про субпідрядників/співвиконавців

Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг

Підтверджую

Наявність працівників відповідної кваліфікації

Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)

ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ"

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Строк дії тендерної пропозиції

Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій

Підтверджую

Інформування про субпідрядників/співвиконавців

Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг

Підтверджую

Наявність працівників відповідної кваліфікації

Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Національний транспортний університет
#02070915
Переможець 239 000,00
UAH з ПДВ
21 квітня 2025 12:38

Документи

21 квітня 2025 12:38
Довідка НАЗК
21 квітня 2025 12:38
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 квітня 2025 12:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Національний транспортний університет
#02070915
239 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 квітня 2025 12:38
Довідка НАЗК
21 квітня 2025 12:38
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 квітня 2025 13:21
Договір НТУ.pdf укладений
30 квітня 2025 13:19