Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна установа "Місцеві дороги Херсонщини" |
Код ЄДРПОУ: | 43538115 |
Місцезнаходження: | 73000, Україна , Херсонська обл., місто Херсон, проспект Незалежності, будинок 47 |
Контактна особа: |
Король Олександр Леонідович +380958246154 dy.mcdor@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 квітня 2025 11:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 квітня 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 16 квітня 2025 12:55 |
Початок аукціону: | 16 квітня 2025 12:55 |
Очікувана вартість: | 182 803 584,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 828 035,84 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | відсутні |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 914017.92 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | відсутні |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Бюджетні фінансові зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах виділених бюджетних асигнувань та фактичного надходження бюджетних коштів на розрахунковий рахунок Замовника. Платіжні зобов’язання за Договором виникають за відповідним бюджетним призначенням. Оплата наданих послуг проводиться на підставі належним чином оформлених «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма № КБ-3), які складаються Виконавцем та підписаних уповноваженими представниками сторін | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 квітня 2025 19:17 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 квітня 2025 19:15 |
Додаток 1 до ТД Берислав 11.04.25.docx | |
11 квітня 2025 19:15 |
ТД екслуатація Берислав (нова редакція).doc | |
11 квітня 2025 19:15 |
Перелік змін Берислав -1.docx | |
11 квітня 2025 19:15 |
Перелік змін Берислав -1.docx | |
09 квітня 2025 10:19 |
Перелік змін Берислав.docx | |
07 квітня 2025 11:25 |
додаток 3 проект договору Берислав.doc | |
07 квітня 2025 11:25 |
додаток 3 проект договору Берислав.doc | |
07 квітня 2025 11:25 |
Додаток 4 Берислав.docx | |
07 квітня 2025 11:25 |
Дефектний акт.pdf | |
07 квітня 2025 11:25 |
Додаток 2 до тендерної документації Берислав.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
1. Фінансування зазначених послуг передбачається за кошти державного бюджету.
2. При визначенні вартості закупівлі дотримано вимоги Методики
визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, затвердженої наказом Міністерства інфраструктури України
07 жовтня 2022 року № 753. Зазначена Методика є обов’язковою для використання. Пунктом 7.2. Методика визначено, що під час визначення вартості обсягів виконаних дорожніх робіт / наданих послуг і проведенні взаєморозрахунків за виконані дорожні роботи / надані послуги застосовуються первинні облікові документи "Акт приймання виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг" (форма № КБ-2в) і "Довідка про вартість виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг та витрати" (форма № КБ-3).
Враховуючи викладене, запропоновані зміни до тендерної документації вноситися не будуть.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-05-08-000094 ● 58b7c7518a1945789bb8ea551ccb9e34
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 травня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 травня 2025 14:50 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
08.05.2025 № 35-З
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України від 07.05.2025 №003100-18/5618-2025, доповідна записка заступника начальника Управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби у Херсонській області Владислава Щербенка від 08.05.2025.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
08.05.2025 №35-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2025-04-07-003815-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-05-09 15:39:22
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Бериславського району, Херсонської області, код ДК 021:2015: 63710000-9: послуги з обслуговування наземних видів транспорту (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-04-07-003815-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Просимо надати інформацію та документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Надати інформацію та копії підтверджуючих документів щодо зазначення коду економічної класифікації видатків бюджету (для бюджетних коштів) зазначеного в формі річного плану закупівель.
4. Поясніть, чому Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів у розділах «Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників» та «Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю» зазначено «відсутні»?
При цьому, в пункті 2 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», Замовником передбачено «Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 0,5% очікуваної вартості закупівлі, а саме 914 017,92 грн. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія.» та пункті 6 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, Замовником передбачено «Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 2 % від вартості договору.».
5. Надати інформацію та відповідні документи щодо виконання переможцем процедури товариством з обмеженою відповідальністю «РОСТДОРСТРОЙ» умов пункту 6 Розділу 6 тендерної документації в частині надання забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Поряд з тим інформуємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Відповіді ще немає
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 квітня 2025 13:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
170 920 000,00
UAH з ПДВ
|
160 429 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ" |
182 305 219,00
UAH з ПДВ
|
160 430 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" #33658865 |
Переможець |
160 429 000,00
UAH з ПДВ
|
23 квітня 2025 16:05
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 квітня 2025 20:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 травня 2025 15:23
|
Договір | укладений |
06 травня 2025 15:20
|