Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пакети комунікаційного програмного забезпечення
Очікувана вартість
1 981 440,00 UAH
UA-2025-04-04-012272-a 6bb2e26886c1462b8c125687c135d751
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Безпалов

+380442812554 bezpalov@do.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління державної охорони України
Код ЄДРПОУ: 00037478
Місцезнаходження: 01024, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Богомольця, 8
Контактна особа: Володимир Безпалов
+380442812554
bezpalov@do.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 квітня 2025 19:36
Звернення за роз’ясненнями: до 10 квітня 2025 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 квітня 2025 10:00
Очікувана вартість: 1 981 440,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 814,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48510000-6: Пакети комунікаційного програмного забезпечення


Підписка щодо підтримки та оновлення VMware ESXI

Підписка щодо підтримки та оновлення VMware ESXI
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
96 одиниця
Програмна продукція VMware Cloud Foundation
що включає:
• Система віртуалізації vSphere Enterprise Plus;
• Програмне забезпечення для віртуалізації сховища vSAN Enterprise;
• Система керування віртуальним середовищем vCenter Server Standard;
• Платформа VMware Cloud Director яка дозволяє створювати програмно-визначувані, віртуальні центри обробки даних.
• Платформа віртуалізації та забезпечення безпекимережі. Network Virtualization and Security Platform for VMware Cloud Foundation (NSX for VCF)
• Aria Operations for Logs - гетерогенне та високомасштабоване рішення для керування журналами.
• Aria Operations - уніфікована автономна платформа керування ІТ-операціями.
• Aria Automation - платформа автоматизації інфраструктури.
• Aria Operations for Networks – рішення яке забезпечує видимість у віртуальних і фізичних мережах і надає оперативні представлення для керування та масштабування мережевої інфраструктури VMware Cloud Foundation.
• Hybrid Cloud Extension (HCX) – забезпечує плавну міграцію, (ре)балансування робочого навантаження та аварійне відновлення в приватних і публічних хмарах.
• Технічна підтримка та підписка на оновлення всього комплекту ПЗ на строк дії ліцензії з рівнем підтримки 24х7;
• Всі складові повинні бути сумісними з існуючим серверним обладнанням та програмним забезпеченням VMware Замовника.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01024, Україна, м. Київ, вул. Богомольця, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2025
ДК 021:2015: 48514000-4 — Пакети програмного забезпечення для роботи з віддаленим доступом

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник сплачує Виконавцю вартість наданих Послуг протягом 10 (десяти) календарних днів після підписання Акта приймання наданих Послуг (Додаток 2 до Договору) та отримання рахунка-фактури. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок здійснюється протягом 7 (семи) календарних днів з дати отримання Замовником бюджетних асигнувань на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Датою оплати за надані Послуги вважається дата списання грошових коштів з рахунка Замовника на користь Виконавця. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо проекту договору
Дата подання: 09 квітня 2025 09:37
Дата відповіді: 09 квітня 2025 10:44
Чи може Замовник внести зміни до проекту договору про закупівлю, виклавши пункт 5.2. у наступній редакції: «5.2. Замовник сплачує Виконавцю вартість наданих Послуг протягом 10 (десяти) календарних днів після підписання Акта приймання наданих Послуг (Додаток 2 до Договору) та отримання рахунка-фактури. У разі затримки бюджетного фінансування Замовник повідомляє про таку подію Виконавця електронним листом на адресу: ______». Оскільки існуюча редакція позбавляє Виконавця прав, передбачених п.п. 4.4.1. проекту договору «Своєчасно та в повному обсязі отримувати плату за надані Послуги», бо момент своєчасності чітко не визначений. На нашу думку, не можуть у двосторонньому договорі бути умови, які поза межами контролю сторін, зокрема - не передбачено інформування Виконавця про затримку фінансування, про дату надходження фінансування на рахунок Покупця. Фактично Виконавець залишається з відкритою датою розрахунку та з умовами, виконання\не виконання яких для Виконавця інформаційно закрито. Як наслідок, Виконавець повністю позбавляється можливості управління власними витратами.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Розглянувши Ваше звернення щодо внесення змін до пункту 5.2. проєкту договору про закупівлю, повідомляємо наступне.
Вважаємо, що чинна редакція пункту 5.2. є збалансованою та враховує особливості бюджетного фінансування державних установ.
Зазначення конкретного терміну оплати у 10 (десять) календарних днів після підписання акта та отримання рахунку-фактури забезпечує чітке визначення зобов'язань Замовника щодо оплати.
Слід зазначити, що бюджетне фінансування є процесом, який не повністю контролюється Замовником, і встановлення конкретних термінів його надходження є неможливим.
З огляду на вищезазначене, Замовник не може погодитися з запропонованою Вами редакцією пункту 5.2. проєкту договору.

Дякуємо за Ваше розуміння.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 квітня 2025 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГІГАКЛАУД" 1 783 296,00
UAH з ПДВ
1 783 296,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 квітня 2025 15:31
Електронний підпис
14 квітня 2025 15:31
Електронний підпис
14 квітня 2025 15:21
17 Накази_працівників.pdf
14 квітня 2025 15:21
12 Статут_ГІГАКЛАУД.pdf
14 квітня 2025 15:21
6 Витяг_з_ЄДР.pdf
14 квітня 2025 15:21
10 Протокол_15_ГІГАКЛАУД.pdf
14 квітня 2025 15:21
10 Протокол_15_ГІГАКЛАУД.pdf
14 квітня 2025 15:21
12 Статут_ГІГАКЛАУД.pdf
14 квітня 2025 15:21
17 Накази_працівників.pdf
14 квітня 2025 15:21
6 Витяг_з_ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГІГАКЛАУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГІГАКЛАУД"
#39792589
Переможець 1 783 296,00
UAH з ПДВ
17 квітня 2025 14:00

Документи

17 квітня 2025 14:00
Електронний підпис
17 квітня 2025 13:59
Протокол_акцепту.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 квітня 2025 14:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГІГАКЛАУД"
#39792589
1 783 296,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 квітня 2025 14:00
Електронний підпис
17 квітня 2025 13:59
Протокол_акцепту.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 травня 2025 15:02
Договір №292.2025 від 07.05.2025_Підписка щодо підтримки та оновлення VMware ESXI.pdf укладений
08 травня 2025 15:01