Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, культури, сім’ї, молоді та спорту Перечинської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 41625530 |
Місцезнаходження: | 89200, Україна , Закарпатська обл., Перечинський р-н., м. Перечин, вул. Ужанська, буд. 19 Б |
Контактна особа: |
Наталія Ердик +380508398851 natalja.erdyk74@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 квітня 2025 16:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 квітня 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 850 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
поділ на лоти не передбачений
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 квітня 2025 16:53 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 квітня 2025 16:51 |
ТД Захист України 2025 нова редакція.docx | |
10 квітня 2025 16:51 |
Перелік змін до ТД.docx | |
10 квітня 2025 16:51 |
Протокол внесення змін 10.04.2025.pdf | |
04 квітня 2025 16:38 |
Досвід.docx | |
04 квітня 2025 16:34 |
Додаток 1 тендерна пропозиція захист України.docx | |
04 квітня 2025 16:34 |
ДОДАТОК 3 до ТД захист україни документи учасника.docx | |
04 квітня 2025 16:34 |
ДОДАТОК 5 до ТД згода.docx | |
04 квітня 2025 16:34 |
ДОДАТОК 4 документи переможця Захист України.docx | |
04 квітня 2025 16:34 |
Додаток 2 до ТД Захист України технічні вимоги.docx | |
04 квітня 2025 16:34 |
ТД Захист України 2025.docx | |
04 квітня 2025 16:34 |
Додаток 6 проєкт договору про закупівлю Захист УКраїни.docx |
10 квітня 2025 16:53 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
10 квітня 2025 16:51 |
ТД Захист України 2025 нова редакція.docx
|
|||
10 квітня 2025 16:51 |
Перелік змін до ТД.docx
|
|||
10 квітня 2025 16:51 |
Протокол внесення змін 10.04.2025.pdf
|
|||
04 квітня 2025 16:38 |
Досвід.docx
|
|||
04 квітня 2025 16:34 |
Додаток 1 тендерна пропозиція захист України.docx
|
|||
04 квітня 2025 16:34 |
ДОДАТОК 3 до ТД захист україни документи учасника.docx
|
|||
04 квітня 2025 16:34 |
ДОДАТОК 5 до ТД згода.docx
|
|||
04 квітня 2025 16:34 |
ДОДАТОК 4 документи переможця Захист України.docx
|
|||
04 квітня 2025 16:34 |
Додаток 2 до ТД Захист України технічні вимоги.docx
|
|||
04 квітня 2025 16:34 |
ТД Захист України 2025.docx
|
|||
04 квітня 2025 16:34 |
Додаток 6 проєкт договору про закупівлю Захист УКраїни.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-04-21-000042 ● ae18167b3ff54f12bb491ff5da4a1c1d
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 квітня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 квітня 2025 13:51 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
21.04.2025 № 23-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В. о. начальника Світлана МИГОЛИНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 21.04.2025 №23-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2025-04-04-011556-a 04.04.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-21 13:59:59
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі «Обладнання для навчального кабінету «Захист України»» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-04-011556-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1. Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення, надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання
службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-24 16:21:44
Пояснення на запит
На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, поданий через електронну систему закупівель 21.04.2025 в рамках моніторингу процедури закупівлі предметом «Обладнання для навчального кабінету "Захист України"», код за ЄЗС ДК 021:2015 39160000-1 Шкільні меблі (ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-04-011556-a), надається пояснення (інформація та документи).
1. Щодо обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення його очікуваної вартості.
Визначення потреби в товарі, що є предметом закупівлі, здійснювалося на підставі аналізу фактичної потреби у таких товарах для опорного закладу освіти, що перебуває у сфері управління Замовника, в якому здійснюється викладання предмету «Захист України».
Основні технічні, кількісні та якісні характеристики (вимоги) до предмета закупівлі описані Додатку 2 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ).
У свою чергу, технічні характеристики предмета закупівлі визначались у відповідності до специфіки предмета закупівлі, з урахуванням положень наказу Міністерства освіти і науки України № 659 від 10.05.2024, яким затверджено Типовий перелік засобів навчання та обладнання для забезпечення викладання предмета «Захист України» закладів освіти, що забезпечують здобуття повної загальної середньої освіти.
Розмір витрат (бюджетного призначення) визначений відповідно до кошторисних призначень на придбання обладнання для кабінету захисту України за рахунок залишку коштів освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам для забезпечення викладання навчального предмета "Захист України", що утворився на початок бюджетного періоду. Всього сума на початок бюджетного періоду становила 1 005 000 грн., а попередньо на суму 141 000 грн. Замовником оголошено закупівлю шляхом запиту ціни пропозицій. Довідки про зміни до кошторису на 2025 рік додаються на 3-х аркушах.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (зі змінами) (далі – Примірна методика) та відбувалося методом «порівняння ринкових цін», який передбачено пунктом 1 розділом III Примірної методики.
Метод порівняння ринкових цін - це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку.
З метою визначення вартості товару було направлено запити про надання цінових пропозицій до постачальників аналогічних товарів.
За результатами направлених запитів було отримано комерційні пропозиції, що додаються.
На підставі отриманих комерційних пропозицій обчислено очікувану вартість предмета закупівлі шляхом визначення середньоарифметичного значення масиву отриманих даних.
Скан-копії запиту замовника на отримання цінових пропозицій, цінові пропозиції та розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі додаються окремими файлами.
2. Щодо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Інформація про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі, як передбачено постановою Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), 07.04.2025 року розміщена на офіційному вебсайті відділу освіти, культури, сім'ї, молоді та спорту Перечинської міської ради за посиланням https://osvita-perechin.gov.ua/ у розділі «Це важливо знати», підрозділ «Публічні закупівлі» (скріншот із сайту додається).
- Пояснення на запит ДАСУ 1.pdf
- Довідки про зміни до кошторису на 2025 рік.pdf
- Розрахунок очікуваної вартості Захист України.pdf
- Комерційна пропозиція 3.pdf
- Комерційна пропозиція 2.pdf
- Комерційна пропозиція 1.pdf
- Скрін з сайту відділу ОКСМС до пояснення.docx
- Запит постачальникам на цінові.pdf
- Електронний підпис
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-22 16:41:16
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі «Обладнання для навчального кабінету «Захист України»» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-04-011556-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1. Просимо надати інформацію чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання
службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-25 11:42:55
пояснення на запит
На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, поданий через електронну систему закупівель 22.04.2025 в рамках моніторингу процедури закупівлі предметом «Обладнання для навчального кабінету "Захист України"», код за ЄЗС ДК 021:2015 39160000-1 Шкільні меблі (ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-04-011556-a), надається інформація (пояснення).
1. Щодо фінансування закупівлі.
Відповідно до річного плану закупівель (опублікований 04 квітня 2025 о 14:25, ідентифікатор плану UA-P-2025-04-04-01613-a), джерело фінансування закупівлі - кошти Державного бюджету України та місцевого бюджету. Освітня субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам для забезпечення викладання навчального предмета "Захист України" за рахунок залишку коштів освітньої субвенції, що утворився на початок бюджетного періоду.
Зазначені кошти не мають відношення до виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
Так, згідно розпорядження КМУ від 18.03.2024 №244-р схвалено План України (далі – План України), як один з інструментів для відновлення, реконструкції та модернізації України.
Відповідно до Постанови КМУ від 15.11.2024 р. № 1318 «Деякі питання реалізації інструменту Ukraine Facility» затверджено Порядок управління, моніторингу та контролю за виконанням Плану України. Однак посилання на згадані нормативні документи може бути застосовано лише при наявності фінансування за інструментом Ukraine Facility.
Про фінансування закупівлі за інструментом Ukraine Facility та/або згідно Плану України у змінах до кошторису на 2025 рік не зазначено.
Також повідомляємо, що в замовника відсутня інформація про здійснення фінансування закупівлі за інструментом Ukraine Facility.
Довідки про зміни до кошторису на 2025 рік додаються (всього на 3-х аркушах).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-23 15:21:07
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу закупівлі «Обладнання для навчального кабінету «Захист України»» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-04-011556-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1. Згідно пункту 9 Постанови Кабінету міністрів від 31 грудня 2024 р. № 1554 «Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти “Нова українська школа” у 2025 році» передбачено, що закупівлі за рахунок субвенції здійснюються в установленому законодавством порядку.
Закупівля товару, вартість якого становить або перевищує 100 тис. гривень, здійснюється замовниками з використанням електронного каталогу в установленому законодавством порядку.
У разі закупівлі комп’ютерного та/або мультимедійного обладнання, вартість якого становить або перевищує 100 тис. гривень, з використанням електронного каталогу договір про закупівлю укладається у формі електронного документа. Форма такого договору затверджується Мінекономіки за погодженням з МОН.
До затвердження форми такого договору замовники укладають договори про закупівлю в установленому законодавством порядку.
У разі закупівлі комп’ютерного та/або мультимедійного обладнання, вартість якого становить або перевищує 100 тис. гривень, з використанням електронного каталогу запит пропозицій постачальників здійснюється замовником відповідно до специфікації товару, сформованої адміністратором електронного каталогу, яка не передбачає можливості замовника самостійно визначати інформацію про характеристики товару та їх допустимі значення.
У разі коли закупівля товару, вартість якого становить або перевищує 100 тис. гривень, з використанням електронного каталогу не відбулася, замовник здійснює закупівлю в установленому законодавством порядку.
Враховуючи зазначене, просимо надати унікальний номер закупівлі присвоєний електронною системою закупівель щодо здійснення закупівлі з використанням електронного каталогу запит пропозицій постачальників. У разі не проведення запиту пропозицій надати пояснення щодо не проведення зазначеної закупівлі з використанням електронного каталогу?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання
службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-28 09:38:22
пояснення
На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, поданий через електронну систему закупівель 23.04.2025 в рамках моніторингу процедури закупівлі за предметом «Обладнання для навчального кабінету "Захист України"», код за ЄЗС ДК 021:2015 39160000-1 Шкільні меблі (ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-04-011556-a), надається пояснення (інформація), а також відповідні документи.
Так, інформуємо, що закупівля (відкриті торги з особливостями) за предметом «Обладнання для навчального кабінету "Захист України"», оприлюднена 04.04.2025 року (ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-04-011556-a), не має жодного відношення до постанови Кабінету Міністрів України від 31 грудня 2024 р. № 1554 «Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» у 2025 році».
Джерело фінансування вищевказаної закупівлі - кошти Державного бюджету України та місцевого бюджету. Освітня субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам для забезпечення викладання навчального предмета «Захист України» за рахунок залишку коштів освітньої субвенції, що утворився на початок бюджетного періоду. Зазначена інформація безпосередньо відображена у річному плані закупівель, що опублікований 04 квітня 2025 (ідентифікатор плану UA-P-2025-04-04-01613-a).
Оприлюднена закупівля UA-2025-04-04-011556-a здійснювалась відповідно до Особливостей використання освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам (за спеціальним фондом державного бюджету) для забезпечення викладання навчального предмета «Захист України», що Затверджені Наказом Міністерства освіти і науки України 22 травня 2024 року № 731 (далі Особливості).
Звертаємо увагу, що пунктом 1 Особливостей передбачено, що ці Особливості визначають механізм та критерії розподілу коштів між обласним бюджетом та бюджетами територіальних громад, визначених додатком до постанови Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2023 року № 1374 «Деякі питання надання освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам (за спеціальним фондом державного бюджету) для забезпечення викладання навчального предмета «Захист України» (далі - постанова № 1374).
Пунктом 15 Особливостей чітко визначено наступне:
«Закупівля товарів, передбачених цими Особливостями, здійснюється в установленому законодавством порядку.
Закупівля товару, передбаченого цими Особливостями, вартість якого становить або перевищує 100 тис. гривень, здійснюється замовниками з використанням електронного каталогу в установленому законодавством порядку, якщо такий товар наявний в електронному каталозі станом на 15 червня 2024 року. У разі закупівлі обладнання, вартість якого становить або перевищує 100 тис. гривень, з використанням електронного каталогу запит пропозицій постачальників здійснюється замовником відповідно до специфікації товару, сформованої адміністратором електронного каталогу, яка не передбачає можливості замовника самостійно визначати інформацію про характеристики товару та їх допустимі значення. У разі коли закупівля товару, передбаченого цими Особливостями, вартість якого становить або перевищує 100 тис. гривень, з використанням електронного каталогу не відбулася, замовник здійснює закупівлю в установленому законодавством порядку.»
Окрім того, Міністерство освіти і науки України листом від 19.08.2024 надало роз’яснення № 1/14953-24, безпосередньо в якому зазначено, що перелік товарів для забезпечення викладання предмета «Захист України», які були наявні в електронному каталозі Prozorro Market станом на 15.06.2024, наводяться в додатку 1. Перелік товарів для навчального предмета «Захист України», які державні Замовники мають можливість придбати в установленому законодавством порядку без використання електронного каталогу Prozorro Market, наведений в додатку 2.
Враховуючи зазначене вище, а також перелік навчальних засобів, для придбання яких замовником оголошено закупівлю за предметом «Обладнання для навчального кабінету «Захист України», код за ЄЗС ДК 021:2015 39160000-1 Шкільні меблі (ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-04-011556-a), у замовника відсутній обов’язок та можливість здійснення закупівлі з використанням електронного каталогу шляхом запиту пропозицій постачальників.
Додатки в електронному вигляді:
1. Лист Міністерства освіти і науки України № 731№ 1/14953-24 від 19.08.2024.
2. Додаток до вищевказаного листа 1) Перелік товарів для навчального предмета «Захист України», які державні Замовники мають можливість купити в електронному каталозі Prozorro Мarket:
3. Додаток до вищевказаного листа 2) Перелік товарів для навчального предмета «Захист України», які державні Замовники мають можливість купити в установленому законодавством порядку без використанням електронного каталогу Prozorro Мarket.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 квітня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 травня 2025 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 квітня 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "РУЖИНСЬКИЙ ОЛЕГ ВЯЧЕСЛАВОВИЧ" |
848 875,00
UAH з ПДВ
|
848 875,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "РУЖИНСЬКИЙ ОЛЕГ ВЯЧЕСЛАВОВИЧ" #3415011050 |
Переможець |
848 875,00
UAH з ПДВ
|
16 квітня 2025 14:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 квітня 2025 09:54
|
договір № 113 від 30.04.2025.pdf | укладений |
30 квітня 2025 09:52
|