Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тентовий напівпричіп
Очікувана вартість
1 700 000,00 UAH
UA-2025-04-04-010675-a 14f53024d0e14bf09d3eb54dd72d55be
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

денис слободенюк

380987430706 d.y.slobodeniuk@post.mil.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військова частина А4770
Код ЄДРПОУ: 26637309
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: денис слободенюк
380987430706
d.y.slobodeniuk@post.mil.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 квітня 2025 15:42
Звернення за роз’ясненнями: до 10 квітня 2025 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 квітня 2025 00:00
Очікувана вартість: 1 700 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34220000-5: Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери


).

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 одиниця
Тентовий напівпричіп
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026, Україна, Одеська область, Одеса, місто Одеса
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2025
ДК 021:2015: 34220000-5 — Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється Покупцем за фактично отриманий належної якості Товар шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, протягом 10 (десяти) банківських днів, після пред’явлення Постачальником видаткової накладної та акту приймання передачі. Покупець не здійснює оплату за поставлений Товар, та така несплата не є порушенням строку оплати зі сторони Покупця у випадку ненадання Постачальником рахунку на оплату чи його неналежного оформлення. Днем оплати поставленого Постачальником Товару є дата списання коштів з відповідних рахунків Покупця. Усі платіжні документи оформлюються з дотриманням усіх вимог чинного законодавства України, що зазвичай ставляться до змісту і форми таких документів. У разі затримки бюджетного фінансування, Покупець в межах строків відведених для розрахунків за надані послуги повідомляє про це Продавця. У такому разі розрахунок здійснюється впродовж 10 банківських днів з моменту отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 квітня 2025 09:57
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
04 квітня 2025 15:43
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
04 квітня 2025 15:42
Оголошення 34220000-5 - Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери.docx
04 квітня 2025 15:42
Проект договору.docx

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій