Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015-15320000-7 фруктові та овочеві соки (Сік яблучний 100%, відновлений, пастеризований 0,2л)
Очікувана вартість
478 500,00 UAH
UA-2025-04-04-009143-a e712b642707d4811bb0fdea7f3567861
Запит (ціни) пропозицій    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лариса Герасименко

+380508071811 sm_clinbuhg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 04 квітня 2025
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СМІЛЯНСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" СМІЛЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02005026
Місцезнаходження: 20701, Україна , Черкаська обл., м. Сміла, вул. Героїв Холодноярців, буд. 82
Контактна особа: Лариса Герасименко
+380508071811
sm_clinbuhg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15320000-7: Фруктові та овочеві соки


для підтвердження якості, безпечності товарів, що планується постачати, своєї надійності, наявності відповідної матеріально-технічної бази. Разом з підписаним зі свого боку договором Постачальник повинен надіслати з його адреси електронної пошти на адресу електронної пошти Замовника :
1) правовстановлюючі документи, що підтверджують набуття права власності учасника або право користування учасником складськими приміщеннями на підставі договору оренди з власником приміщень, а також документи що підтверджують право власності на транспортні засоби або отримання учасником відповідних послуг з використанням транспортних засобів або право використання транспортних засобів на підставі договорів оренди, визначених цим пунктом договору, а саме:
2) для власних транспортних засобів - копії свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу;
3) для орендованих транспортних засобів - копії договорів оренди на транспортні засоби чинних до кінця 2025р., разом з копіями документів, що підтверджують приймання-передачу транспортних засобів наймачем (орендарем) – учасником, та додатково копії свідоцтва про реєстрацію таких засобів;
4) для транспортних засобів, залучених за договором про надання послуг - договори про надання відповідних послуг учаснику з використанням відповідних транспортних засобів чинних до кінця 2025 р., разом з копіями свідоцтва про реєстрацію таких транспортних засобів;
5) для власних складських приміщень - витяг (відомості) з Державного реєстру речових прав (сформований не раніше 2024 року), що засвідчує право власності та відсутність обтяження у виді обмеження права користуватись даним складським приміщенням;
6) для орендованого складського приміщення – договір оренди даного складського приміщення, укладений з власником складського приміщення, чинний не менше ніж до 31.12.2025р. разом з копіями документів, що підтверджують приймання-передачу складського приміщення та додатково надати витяг (відомості) з Державного реєстру речових прав (сформований не раніше 2024 року), що засвідчує право власності та відсутність обтяження у виді обмеження права користуватись даним складським приміщенням та розпоряджатись даним складським приміщенням;
7) якщо складське приміщення перебуває у державній та/або комунальній власності, на виконання вимог Закону України «Про оренду державного та комунального майна», надати посилання на опублікований в електронній торговій системі (ЕТС) договір оренди такого майна.
8) на підтвердження застосування на складському приміщенні вимог ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) або ДСТУ ISO9001:2018 (ENISO 9001:2015. IDT, ISO 9001:2015, IDT) та вимоги ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT)))) – сертифікат, що підтверджує застосування власником складу або учасником вимог ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) або ДСТУ ISO9001:2018 (ENISO 9001:2015. IDT, ISO 9001:2015, IDT) та вимоги ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT))) Системи управління якістю виданих на ім’я власника складського приміщення або учасника та за адресою складського приміщення. Документ, має бути виданий акредитованим органом з сертифікації, акредитованого НААУ у сфері передбаченого відповідного ДСТУ ISО (додатково надається атестат органу з сертифікації, який видав сертифікат).
9) сертифікат ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) системи управління щодо протидії корупції. Виданий органом з сертифікації акредитованого НААУ у сфері передбаченого відповідного ДСТУ ISО на ім’я учасника або виробника або власника залученого автотранспорту або власника складського приміщення (додатково надається атестат органу з сертифікації, який видав сертифікат).
Сертифікати мають бути чинними на момент подання. Замовник має право самостійно перевірити чинність наданих сертифікатів у передбачений органом з сертифікації чи законом спосіб.
10) копія договору на дезінфекцію, дезінсекцію, дератизацію складського приміщення (приміщення), транспортних засобів чинного на період виконання договору про закупівлю з установами, які мають право надавати такі послуги, що діє до 31.12.2025р.
11) технічний паспорт на складське приміщення (паспорт повинен відповідати технічним критеріям нормативних актів та законів України, в тому числі щодо належного оформлення виконавцем, що уповноважений здійснювати технічну інвентаризацію);
12) акт, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти без виявлених порушень, виданий територіальним підрозділом Держпродспоживслужби на склад. приміщення Постачальника (чи орендовані ним), отриманий не раніше 4 кварталу 2024 року;
13) акт, складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах HACCP без виявлених порушень, виданий територіальним підрозділом Держпродспоживслужби на дані складські приміщення Постачальника (чи орендовані ним), отриманий не раніше 4 кварталу 2024 року;

Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6600 літр
Сік яблучний 100%, відновлений, пастеризований
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20701, Україна, Черкаська область, місто Сміла, вулиця Героїв Холодноярців, будинок 82
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 15320000-7 — Фруктові та овочеві соки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за товар здійснюється лише пiсля його фактичного отримання Замовником на пiдставi належним чином оформлених видаткових накладних Постачальника впродовж 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з моменту отримання товару та пiсля підписання Сторонами накладної, що є підставою для оплати. Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

04 квітня 2025 14:45
Проєкт договору ЗЦП сік.docx
Назва параметру Значення Одиниці виміру
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Кількість соку або плодової частини у складі Можливі значення:
  • 100
  • Спосіб обробки Можливі значення:
  • пастеризований
  • Основа соку Можливі значення:
  • яблуко
  • Вид Можливі значення:
  • відновлений
  • Реєстр пропозицій

    Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

    Дата і час розкриття: 09 квітня 2025 14:41

    Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Специфікація пропозиції Документи
    ТОВ "САНДОРА" 366 300,00
    UAH з ПДВ
    366 300,00
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи
    ФОП "Білостоцький Андрій Сергійович" 478 500,00
    UAH з ПДВ
    478 500,00
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи

    Публічні документи

    08 квітня 2025 17:05
    Електронний підпис
    08 квітня 2025 17:05
    Електронний підпис
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Вид відновлений
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Основа соку яблуко
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Спосіб обробки пастеризований
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Кількість соку або плодової частини у складі 100

    Публічні документи

    08 квітня 2025 10:06
    Електронний підпис
    08 квітня 2025 10:06
    Електронний підпис
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Вид відновлений
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Основа соку яблуко
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Спосіб обробки пастеризований
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Кількість соку або плодової частини у складі 100

    Протокол розкриття

    Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
    Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
    ТОВ "САНДОРА"
    #22430008
    Рішення скасоване 366 300,00
    UAH з ПДВ
    15 квітня 2025 16:08
    ТОВ "САНДОРА"
    #22430008
    Відхилено 366 300,00
    UAH з ПДВ
    15 квітня 2025 16:11
    ФОП "Білостоцький Андрій Сергійович"
    #3833802291
    Переможець 478 500,00
    UAH з ПДВ
    16 квітня 2025 08:13

    Повідомлення про намір укласти договір

    Дата і час публікації: 16 квітня 2025 08:13

    Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
    Учасник Пропозиція Документи
    ФОП "Білостоцький Андрій Сергійович"
    #3833802291
    478 500,00
    UAH з ПДВ
    Немає

    Укладений договір

    Контракт Статус Опубліковано
    Електронний підпис укладений
    18 квітня 2025 10:54
    Договір.pdf укладений
    18 квітня 2025 10:53