Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Засіб для миття посуду, засіб миючий для скла з тригером - ДК 021:2015 – 39830000-9 Продукція для чищення
Очікувана вартість
30 626,00 UAH
UA-2025-04-04-006891-a 1093cba4836e4211b23a92f9db9dacef
Запит (ціни) пропозицій    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Якимчук Марина Олегівна

380444652642 yakymchuk.m.o@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 04 квітня 2025

Інформація про замовників

Найменування: Філія "Приміська пасажирська компанія" акціонерного товариства "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 45246390
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, пл. Вокзальна, 1
Контактна особа: Якимчук Марина Олегівна
380444652642
yakymchuk.m.o@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення


Засіб для миття посуду - ДК 021:2015 - 39832000-3 - Засоби для миття посуду; засіб миючий для скла з тригером - ДК 021:2015 - 39831000-6 - Засоби для прання і миття
Умови постачання товару: на умовах DDP відповідно до вимог правил «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року.
Термін постачання: 31.12.2025
Строк поставки товару: протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати надання письмової рознарядки ПОКУПЦЕМ.
Рік виготовлення: не раніше 2025 року

Місце поставки: м. Львів, м. Фастів, м. Одеса, м. Дніпро, м. Харків.
Умови оплати:
Для платників ПДВ:
Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, та оформленої згідно з вимогами законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ.
У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної.
Для неплатників ПДВ резидентів України:
Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ.
Для нерезидентів України:
Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати поставки партії ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів. Доставка, навантаження, розвантаження та інші витрати здійснюються за рахунок Постачальника за адресою, яку Покупець буде вказувати (-же) у рознарядці. Вартість поставки повинна входити у вартість пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
312.5 літр
Рідкі засоби для миття посуду
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Київська область, Фастів, Згідно умов договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
940 літр
Засоби для миття скла
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Київська область, Фастів, Згідно умов договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати: Для платників ПДВ: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, та оформленої згідно з вимогами законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної. Для неплатників ПДВ резидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. Для нерезидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати поставки партії ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів. Доставка, навантаження, розвантаження та інші витрати здійснюються за рахунок Постачальника за адресою, яку Покупець буде вказувати (-же) у рознарядці. Вартість поставки повинна входити у вартість пропозиції. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

04 квітня 2025 13:06
3. Проєкт договору (1).docx
Назва параметру Значення Одиниці виміру
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Призначення Можливі значення:
  • для ручного миття
  • Об'єм від 0.5 до 0.5 літр
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
    Розпилювач у комплекті Так
    Об'єм від 0.5 до 0.5 літр

    Інформація про відміну

    Торги відмінено
    Причина відміни
    відсутність пропозицій