Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
С_25Т-320_39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Стільці та крісла в асортименті)(ЛОТ№1 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Стільці та крісла); ЛОТ№2 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Стільці та крісла); ЛОТ№3 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Стільці та крісла))
Очікувана вартість
525 293,88 UAH
UA-2025-04-04-005469-a ● 1eac4a182d6b4cbfa4236445edc7eee8
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 30019775 |
Вебсайт: | http://ugv.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , м. Київ обл., м. Київ, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28 |
Контактна особа: |
Денис ПИВОВАР +380675704510 denys.pyvovar@ugv.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 квітня 2025 11:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 квітня 2025 15:00 |
Очікувана вартість: | 525 293,88 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Тендерна документація
10 квітня 2025 16:46 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 квітня 2025 16:44 |
ТД С_25Т-320 Стільці та крісла 3 Лота (Нова редакція).docx | |
10 квітня 2025 16:44 |
Перелік змін, С_25Т-320.docx | |
04 квітня 2025 11:59 |
Додаток 5 (Опитувальник юридичної особи).xlsx | |
04 квітня 2025 11:59 |
Додаток 7 до тендерної документації_товари_.xlsx | |
04 квітня 2025 11:59 |
Додаток 6 (Опитувальник фізичної особи).xlsx | |
04 квітня 2025 11:59 |
Додаток 4 Проєкт договору еколог..docx |
10 квітня 2025 16:46 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
10 квітня 2025 16:44 |
ТД С_25Т-320 Стільці та крісла 3 Лота (Нова редакція).docx
|
|||
10 квітня 2025 16:44 |
Перелік змін, С_25Т-320.docx
|
|||
04 квітня 2025 11:59 |
Додаток 5 (Опитувальник юридичної особи).xlsx
|
|||
04 квітня 2025 11:59 |
Додаток 7 до тендерної документації_товари_.xlsx
|
|||
04 квітня 2025 11:59 |
Додаток 6 (Опитувальник фізичної особи).xlsx
|
|||
04 квітня 2025 11:59 |
Додаток 4 Проєкт договору еколог..docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічні хар-ки щодо позиції 1 лот 1
Дата подання: 07 квітня 2025 16:51
Дата відповіді: 08 квітня 2025 15:39
Шановний замовнику! Наше підприємство є виробником товару, який є предметом Вашої закупівлі, але ознайомившись з технічними характеристиками позиції 1 лоту 1 просимо Вас розширити технічні характеристики, для можливої участі у закупівлі, а саме: - Глибина сидіння: зазначити не менше 480 мм;
Висота виробу в нижньому положенні: зазначити не менше 1095 мм;
Висота спинки: зазначити не менше 630 мм.
Сподіваємося на внесення відповідних змін та розширення кола учасників закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику. Дякуємо за Ваше звернення та зацікавленість до даної закупівлі. Повідомляємо, що Технічне Завдання до лоту №1 було розроблено згідно досвіду попередніх закупівель та вимог підрозділу, який буде експлуатувати дані вироби. Виходячи з вищезазначеного вважаємо, що змінювати технічні характеристики немає сенсу.
Технічні хар-ки щодо позиції 2 лот 1
Дата подання: 07 квітня 2025 16:57
Дата відповіді: 09 квітня 2025 10:36
Шановний замовнику! Наше підприємство є виробником товару, який є предметом Вашої закупівлі, але ознайомившись з технічними характеристиками позиції 2 лоту 1 просимо Вас розширити технічні характеристики, для можливої участі у закупівлі, а саме: - Глибина виробу: зазначити не менше 580 мм; Глибина сидіння: зазначити не менше 430 мм.
Також просимо надати роз'яснення чим показник параметру 3 (Висота від підлоги до сидіння) відрізняється від показника параметру 4 (Висота сидіння)? Оскільки зазначені параметри повинні бути однакові.
Сподіваємося на внесення відповідних змін та розширення кола учасників закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику. Дякуємо за Ваше звернення та зацікавленість до даної закупівлі. Повідомляємо, що в показнику параметру 4 «висота сидіння - 330 мм. (+/- 10 мм)» допущено помилку, даний показник буде викладено в новій редакції. Стосовно першої частини питання повідомляємо наступне: Технічне Завдання до лоту №1 поз.2 було розроблено згідно досвіду попередніх закупівель та вимог підрозділу, який буде експлуатувати дані вироби. Виходячи з вищезазначеного вважаю, що змінювати ТЗ немає сенсу.
Технічні хар-ки щодо позиції 1 лот 3
Дата подання: 07 квітня 2025 17:14
Дата відповіді: 08 квітня 2025 14:19
Шановний замовнику! Наше підприємство є виробником товару, який є предметом Вашої закупівлі, ознайомившись з технічними характеристиками позиції 1 лоту 3 просимо надати роз'яснення:
1. Що в розумінні даної тендерної документації мається на увазі під параметром "матеріал каркасу"?
2. З якого матеріалу повинна бути основа (база)?
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику. Дякуємо за Ваше звернення та зацікавленість до даної закупівлі. Повідомляємо, що Основний матеріал корпусу/основи/бази: метал (хрестовина не пластикова)
Технічні хар-ки щодо позиції 2 лот 3
Дата подання: 07 квітня 2025 17:17
Дата відповіді: 08 квітня 2025 14:18
Шановний замовнику! Наше підприємство є виробником товару, який є предметом Вашої закупівлі, ознайомившись з технічним завданням позиції 2 лоту, просимо надати роз'яснення.
В параметрах "Розмір (висота, ширина, глибина)" мається на увазі глибина та ширина сидіння чи габаритні глибина та ширина?
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику. Дякуємо за Ваше звернення та зацікавленість до даної закупівлі. Повідомляємо уточнення параметрів до 2-ої позиції 3 Лоту: Висота виробу - не менше 800 мм, Ширина (габаритна) виробу - не менше 470 мм,Глибина виробу - не менше 410 мм.
Позиція 1 Лот 3 матеріал сидіння
Дата подання: 08 квітня 2025 19:23
Дата відповіді: 09 квітня 2025 12:04
Шановний замовнику! Просимо надати роз'яснення з якого матеріалу повинна бути спинка у крісла позиція 1 лот 3?
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику. Дякуємо за Ваше звернення та зацікавленість до даної закупівлі. Повідомляємо, що основний матеріал спинки сітчата тканина. Щодо характеристик матеріалу, на який кріпиться сітка, в залежності від виробника можуть бути різними (пластик/ поліпропілен/ метал). Чітко визначних вимог в технічних характеристиках предмету закупівлі не зазначено.
Глибина сидіння позиція 1 лот 1
Дата подання: 08 квітня 2025 19:58
Дата відповіді: 10 квітня 2025 09:31
Шановний замовник! Просимо Вас внести зміни щодо глибини сидіння позиція позиції 1 лот 1, оскільки вказаний параметри не можуть відповідати дійсноті. Більшість виробників в Україні виготовлюють вироби з мінімальною глибиною сидіння від 440 мм, а ви зазначаєте 650 мм. (+/- 50 мм.) цей параметр не може підповідати дійсності, у зв'язку з чим наполягаємо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику. Дякуємо за Ваше звернення та зацікавленість до даної закупівлі. Повідомляємо, що в тендерну документацію будуть внесені зміни.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | ЛОТ№1 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Стільці та крісла) |
Статус: | Активний |
Очікувана вартість: | 64 062,42 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 960,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
17 шт
Крісло офісне
ДК 021:2015: 39111100-4 — Поворотні сидіння
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36008, Україна, Полтавська область, м. Полтава
Дата доставки:
30 липня 2025
15 шт
Стілець офісний
ДК 021:2015: 39112000-0 — Стільці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61109, Україна, Харківська область, м.Харків
Дата доставки:
30 липня 2025
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата протягом 30 календарних днів з дати підписання акту приймання передачі Товару або видаткової накладної, та наданого Постачальником на його підставі рахунку на оплату. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 квітня 2025 14:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІТАНА УКРАЇНА" |
55 806,00
UAH з ПДВ
|
52 926,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Епіцентр К" |
57 179,04
UAH з ПДВ
|
54 843,90
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІТАНА УКРАЇНА" #45692951 |
Переможець |
52 926,00
UAH з ПДВ
|
09 травня 2025 10:45
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 травня 2025 08:17
|