Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Розробка технічної документації з нормативної грошової оцінки земель населених пунктів: селище Обухівка, с. Миколаївка, с. Горянівське, та земельних ділянок за межами населених пунктів Обухівської селищної територіальної громади Дніпровського району Дніпропетровської області (ДК 021:2015: 71340000-3 — Комплексні інженерні послуги
Очікувана вартість
1 000 000,00 UAH
UA-2025-04-04-000748-a ● da38c16f86934ca6a08898af49c3f963
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Обухівська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04338339 |
Вебсайт: | http://zakupki.prom.ua |
Місцезнаходження: | 52030, Україна , Дніпропетровська обл., селище Обухівка, вул. Центральна, б.35 |
Контактна особа: |
Ангеліна Єльшина +380967629746 aelsina51@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 квітня 2025 09:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 квітня 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 14 квітня 2025 13:24 |
Початок аукціону: | 14 квітня 2025 13:24 |
Очікувана вартість: | 1 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71340000-3: Комплексні інженерні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Розробка технічної документації з нормативної грошової оцінки земель населених пунктів: селище Обухівка, с. Миколаївка, с. Горянівське, та земельних ділянок за межами населених пунктів Обухівської селищної територіальної громади Дніпровського району Дніпропетровської області (ДК 021:2015: 71340000-3 — Комплексні інженерні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
52030, Україна, Дніпропетровська область, Обухівка, вул. Центральна, б.35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 липня 2025
ДК 021:2015: 71340000-3 — Комплексні інженерні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунок за фактично надані послуги здійснюється на підставі підписаних Сторонами Актів наданих послуг (далі – Акт), після надходження коштів відповідного бюджетного призначення на реєстраційний рахунок Замовника протягом 30 робочих днів. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 квітня 2025 09:13 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 квітня 2025 09:09 |
Тендерна документація Нормативно грошова оцінка.doc | |
04 квітня 2025 09:09 |
Додаток 4 Проєкт договору - НГО.docx | |
04 квітня 2025 09:09 |
Додаток 2 п. 47 Особливостей.docx | |
04 квітня 2025 09:09 |
Додаток 6 Інші вимоги.docx | |
04 квітня 2025 09:09 |
Додаток 5 ФОРМА “ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ”.docx | |
04 квітня 2025 09:09 |
Додаток 1 Перелік документів та інформації.docx | |
04 квітня 2025 09:09 |
Додаток 3 Тех. завдання.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо ТЗ
Дата подання: 07 квітня 2025 12:00
Дата відповіді: 08 квітня 2025 11:30
Добрий день. Просимо надати інформацію, яка кількість та площа земельних ділянок для яких потрібно розробити технічну документацію з НГО за межами населених пунктів Обухівської селищної територіальної громади Дніпровського району Дніпропетровської області. Дякуємо
Відповідь: «Відповідно до Технічного завдання Додаток 3 до Тендерної документації розробка технічної документації з нормативної грошової оцінки земель населених пунктів: селище Обухівка, с. Миколаївка, с. Горянівське, та земельних ділянок за межами населених пунктів Обухівської селищної територіальної громади Дніпровського району Дніпропетровської області: площа земельних ділянок усіх категорій та форм власності становить 14248 га.
До проведення робіт з нормативно грошової оцінки входять три вищезазначених населених пункта та поза межами трьох населених пункта: селище Миколаївка, селище Обухівка та село Горянівське, але в межах території Обухівської селищної територіальної громади взагалі, а не конкретні окремі земельні ділянки».
До проведення робіт з нормативно грошової оцінки входять три вищезазначених населених пункта та поза межами трьох населених пункта: селище Миколаївка, селище Обухівка та село Горянівське, але в межах території Обухівської селищної територіальної громади взагалі, а не конкретні окремі земельні ділянки».
Пропозиція
Дата подання: 07 квітня 2025 13:34
Дата відповіді: 08 квітня 2025 11:30
Шановний Замовник, просимо привести у відповідність до законодавства Тендерну документацію «Розробка технічної документації з нормативної грошової оцінки земель населених пунктів: селище Обухівка, с. Миколаївка, с. Горянівське, та земельних ділянок за межами населених пунктів Обухівської селищної територіальної громади Дніпровського району Дніпропетровської області (ДК 021:2015: 71340000-3 — Комплексні інженерні послуги» наказ Міністерства аграрної політики та продовольства України 25.11.2016 № 489 «Порядок нормативної грошової оцінки земель населених пунктів» втратив чинність на підставі Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства № 716 від 04.04.2023р
На теперішній час відповідно до «Методики нормативної грошової оцінки земельних ділянок» (затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 03 листопада 2021 року № 1147) об’єктом нормативної грошової оцінки є земельні ділянки усіх категорій та форм власності в межах території територіальної громади (або її частини).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: «Тендерну документацію розроблено з урахуванням Кабінету Міністрів України від 03.11.2021 № 1147 «Про затвердження Методики нормативної грошової оцінки земельних ділянок» . Об’єктом нормативної грошової оцінки є земельні ділянки усіх категорій та форм власності в межах території територіальної громади (або її частини) - селище Обухівка, с. Миколаївка, с. Горянівське, входять в межі території Обухівської селищної територіальної громади Дніпровського району Дніпропетровської області. До проведення робіт з нормативно грошової оцінки входить Обухівська селищна територіальна громада взагалі, а не конкретні окремі земельні ділянки».
коментар до 2го питання.
Дата подання: 07 квітня 2025 18:10
Дата відповіді: 08 квітня 2025 11:31
Шановний потенційний учасник, звертаємо вашу увагу, що Обухівська селищна рада як Замовник, може сама визначати на яку частину громади чи які земельні ділянки вони хочуть провести НГО. І згідно вказаної вами Методики можна проводити НГО як на всю громаду чи на її частину так і лише на населені пункти або так як прописано Замовником на населені пункти та на земельні ділянки окремо за межами. А якщо вашої компетенції не хватає для такого об'єму робіт чи ви навіть не знаєте, що так розробляється, то знайдіть інший напрямок для роботи. ( досить уже того, що є неадеквати, які нерозуміючи цієї роботи виходять на тендер з сумою 20 тисяч, де об'єм робіт 80000 га, а потім роздруковані додатки передають як виконану технічну документацію)
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: «Шановний потенційний учасник, дякуємо за увагу до закупівлі.
В додаток до Вашого зауваження також хочемо зазначити, що розробка технічної документації з нормативної грошової оцінки земель населених пунктів: селище Обухівка, с. Миколаївка, с. Горянівське, та земельних ділянок за межами населених пунктів Обухівської селищної територіальної громади Дніпровського району Дніпропетровської області визначено у частині 1 рішення Обухівської селищної ради Дніпровського району Дніпропетровської області від 27.02.2025 №1066-45/VIII «Про надання дозволу на розробку технічної документації з нормативної грошової оцінки земель Обухівської територіальної громади Дніпровського району Дніпропетровської області».
В додаток до Вашого зауваження також хочемо зазначити, що розробка технічної документації з нормативної грошової оцінки земель населених пунктів: селище Обухівка, с. Миколаївка, с. Горянівське, та земельних ділянок за межами населених пунктів Обухівської селищної територіальної громади Дніпровського району Дніпропетровської області визначено у частині 1 рішення Обухівської селищної ради Дніпровського району Дніпропетровської області від 27.02.2025 №1066-45/VIII «Про надання дозволу на розробку технічної документації з нормативної грошової оцінки земель Обухівської територіальної громади Дніпровського району Дніпропетровської області».
Стосовно наявності сертифікату ISO
Дата подання: 08 квітня 2025 13:30
Дата відповіді: 09 квітня 2025 10:45
Доброго дня! Чи може Сертифікат на систему управління якості, яким посвідчується, що система управління якістю стосовно провадження діяльності у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах, код КВЕД 71.12 / код ДКПП 71.12 учасника відповідає вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 (ДСТУ ISO 9001:2015, ISO 9001:2015) бути видан на субпідрядника, а не учасника процедури?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: «Керуючись пунктом 18 частини 2 статті 22 Закону, учасник процедури закупівлі зазначає у тендерній пропозиції інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого він планує залучати до виконання робіт чи надання послуг як субпідрядника / співвиконавця, якщо обсяг виконаних ним робіт або наданих послуг становитиме не менше 20 % від вартості договору про закупівлю.
Закон передбачає можливість учасника залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям згідно з абзацом 2 частини 3 статті 16 Закону: «…Якщо для закупівлі робіт або послуг встановлено кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та / або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців».
Отже, учасник може залучити потужності субпідрядників / співвиконавців для підтвердження своєї відповідності лише двом із чотирьох кваліфікаційних критеріїв, а саме:
-наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
- наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
При цьому Закон не надає можливості залучати спроможності субпідрядників / співвиконавців для підтвердження відповідності учасника таким кваліфікаційним критеріям, як:
-наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
-наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Тобто наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору та наявність фінансової спроможності учасник повинен підтверджувати власними силами.
Статтею 16 Закону передбачено, що замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям та установлює один або декілька з кваліфікаційних критеріїв, визначених у частині 2 цієї статті. При цьому інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим замовником критеріям повинна міститися у тендерній документації (пункт 2 частини 2 статті 22 Закону).
Тобто учасник керується умовами та вимогами, встановленими у тендерній документації, коли підтверджує відповідність кваліфікаційним критеріям, у тому числі при залученні потужностей субпідрядників / співвиконавців.
Згідно з абзацом 2 частини 3 статті 16 Закону, якщо для закупівлі робіт або послуг встановлено кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та / або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців, якщо замовником визначено у тендерній документації спосіб підтвердження учасниками відповідності кваліфікаційним критеріям, передбачивши можливість залучення потужностей субпідрядників / співвиконавців у випадках закупівлі робіт або послуг.»
Закон передбачає можливість учасника залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям згідно з абзацом 2 частини 3 статті 16 Закону: «…Якщо для закупівлі робіт або послуг встановлено кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та / або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців».
Отже, учасник може залучити потужності субпідрядників / співвиконавців для підтвердження своєї відповідності лише двом із чотирьох кваліфікаційних критеріїв, а саме:
-наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
- наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
При цьому Закон не надає можливості залучати спроможності субпідрядників / співвиконавців для підтвердження відповідності учасника таким кваліфікаційним критеріям, як:
-наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
-наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Тобто наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору та наявність фінансової спроможності учасник повинен підтверджувати власними силами.
Статтею 16 Закону передбачено, що замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям та установлює один або декілька з кваліфікаційних критеріїв, визначених у частині 2 цієї статті. При цьому інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим замовником критеріям повинна міститися у тендерній документації (пункт 2 частини 2 статті 22 Закону).
Тобто учасник керується умовами та вимогами, встановленими у тендерній документації, коли підтверджує відповідність кваліфікаційним критеріям, у тому числі при залученні потужностей субпідрядників / співвиконавців.
Згідно з абзацом 2 частини 3 статті 16 Закону, якщо для закупівлі робіт або послуг встановлено кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та / або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців, якщо замовником визначено у тендерній документації спосіб підтвердження учасниками відповідності кваліфікаційним критеріям, передбачивши можливість залучення потужностей субпідрядників / співвиконавців у випадках закупівлі робіт або послуг.»
Стосовно наявності генератора?
Дата подання: 08 квітня 2025 13:37
Дата відповіді: 09 квітня 2025 10:47
Доброго дня! Щодо наявності генератора для забезпечення безперебійного функціонування та надання повного спектру послуг протягом всього робочого дня? Необхідно саме генератор, чи можна використовувати зарядну станцію?
Відповідь: «Відповідно до підпункту 1.1.1. пункту 1.1. Додатку 1 Тендерної документації Учасник на відповідність кваліфікаційним критеріям повинен надати у своїй пропозиції Довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування.
Дана довідка обов’язково повинна містити інформацію про наявність:
• ліцензійне програмне забезпечення, функціонал якого дозволяє створювати у своєму програмному середовищі графічне відображення, систематизацію та аналіз геопросторових даних.
• офісна техніка з можливістю друку та розмноження картографічного матеріалу, у тому числі:
- комп’ютери/ноутбуки – у кількості, відповідній кількості працівників, які будуть залучені до надання послуг;
- широкоформатний принтер (плотер або аналоги) формату А1 – не менше 1 (однієї) одиниці;
- принтер формату А-3 – не менше 1 одиниці;
• наявність автомобільних транспортних засобів – не менше 1 (однієї) одиниці;
• офісне приміщення;
• генератор для забезпечення безперебійного функціонування та надання повного спектру послуг протягом всього робочого дня.
На Ваше запитання чи можна використовувати зарядну станцію повідомляю, генератори та зарядні станції мають різний принцип роботи. Генератори працюють на пальному (бензин або дизель), а зарядні станції використовують накопичену енергію в батареях. Важливо враховувати кіловати потужності, яку зарядна станція споживає, щоб уникнути перевантаження системи. Також у зарядних станціях обмежений час автономної роботи, потреба в зарядці станції перед використанням, а зарядка може залежати від наявності стабільної електромережі.
У зв’язку з тим, що у генераторів висока потужність, підходить для живлення великих побутових приладів і техніки та підходить для тривалої автономної роботи замовником прописана вимога щодо наявності генератора для забезпечення безперебійного функціонування та надання повного спектру послуг протягом всього робочого дня.»
Дана довідка обов’язково повинна містити інформацію про наявність:
• ліцензійне програмне забезпечення, функціонал якого дозволяє створювати у своєму програмному середовищі графічне відображення, систематизацію та аналіз геопросторових даних.
• офісна техніка з можливістю друку та розмноження картографічного матеріалу, у тому числі:
- комп’ютери/ноутбуки – у кількості, відповідній кількості працівників, які будуть залучені до надання послуг;
- широкоформатний принтер (плотер або аналоги) формату А1 – не менше 1 (однієї) одиниці;
- принтер формату А-3 – не менше 1 одиниці;
• наявність автомобільних транспортних засобів – не менше 1 (однієї) одиниці;
• офісне приміщення;
• генератор для забезпечення безперебійного функціонування та надання повного спектру послуг протягом всього робочого дня.
На Ваше запитання чи можна використовувати зарядну станцію повідомляю, генератори та зарядні станції мають різний принцип роботи. Генератори працюють на пальному (бензин або дизель), а зарядні станції використовують накопичену енергію в батареях. Важливо враховувати кіловати потужності, яку зарядна станція споживає, щоб уникнути перевантаження системи. Також у зарядних станціях обмежений час автономної роботи, потреба в зарядці станції перед використанням, а зарядка може залежати від наявності стабільної електромережі.
У зв’язку з тим, що у генераторів висока потужність, підходить для живлення великих побутових приладів і техніки та підходить для тривалої автономної роботи замовником прописана вимога щодо наявності генератора для забезпечення безперебійного функціонування та надання повного спектру послуг протягом всього робочого дня.»
Стосовно аналочних договорів
Дата подання: 08 квітня 2025 13:48
Дата відповіді: 09 квітня 2025 10:47
Стосовно критерію: "Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)". Що буде вважатися аналогічними договорами: розробка технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок чи розробки технічної документації з нормативної грошової оцінки земель населених пунктів? Чи обидва? Так як предмет закупівлі у цьому тендері: Розробка технічної документації з нормативної грошової оцінки земель населених пунктів та земельних ділянок за межами населених пунктів .
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: «Відповідно до підпункту 1.3.1. пункту 1.3. Додатку 1 Тендерної документації Учасник на відповідність кваліфікаційним критеріям повинен надати у своїй пропозиції Довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше двох).
Аналогічним вважається договір на розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок.
Аналогічний договір у публічних закупівлях використовується під час підтвердження кваліфікації учасника процедури закупівлі за статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Закон не містить конкретного визначення, що таке аналогічний договір, та які вимоги до нього повинні встановлюватись. За загальним правилом, аналогічним договором слід вважати такий договір, який відповідає запропонованому за видом та за предметом закупівлі, та який відповідає предмету закупівлі за четвертою цифрою ДК 021:2015, аналогічний договір не може бути ідентичним, тотожним (неможливо надати договори, які були б абсолютно однаковими, адже договір включає в себе як істотні умови, зокрема в розумінні Господарського, Цивільного кодексів та законів України, так і додаткову інформацію, яку контрагенти вважали за необхідне погодити).
Предметом данної закупівлі є: Розробка технічної документації з нормативної грошової оцінки земель населених пунктів: селище Обухівка, с. Миколаївка, с. Горянівське, та земельних ділянок за межами населених пунктів Обухівської селищної територіальної громади Дніпровського району Дніпропетровської області (ДК 021:2015: 71340000-3 — Комплексні інженерні послуги. Тож аналогічним буде вважатися договір, який відповідає запропонованому за видом та за предметом закупівлі, та який відповідає предмету закупівлі за четвертою цифрою ДК 021:2015.»
Аналогічним вважається договір на розроблення технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок.
Аналогічний договір у публічних закупівлях використовується під час підтвердження кваліфікації учасника процедури закупівлі за статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Закон не містить конкретного визначення, що таке аналогічний договір, та які вимоги до нього повинні встановлюватись. За загальним правилом, аналогічним договором слід вважати такий договір, який відповідає запропонованому за видом та за предметом закупівлі, та який відповідає предмету закупівлі за четвертою цифрою ДК 021:2015, аналогічний договір не може бути ідентичним, тотожним (неможливо надати договори, які були б абсолютно однаковими, адже договір включає в себе як істотні умови, зокрема в розумінні Господарського, Цивільного кодексів та законів України, так і додаткову інформацію, яку контрагенти вважали за необхідне погодити).
Предметом данної закупівлі є: Розробка технічної документації з нормативної грошової оцінки земель населених пунктів: селище Обухівка, с. Миколаївка, с. Горянівське, та земельних ділянок за межами населених пунктів Обухівської селищної територіальної громади Дніпровського району Дніпропетровської області (ДК 021:2015: 71340000-3 — Комплексні інженерні послуги. Тож аналогічним буде вважатися договір, який відповідає запропонованому за видом та за предметом закупівлі, та який відповідає предмету закупівлі за четвертою цифрою ДК 021:2015.»
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 квітня 2025 13:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
КОНСОРЦІУМ "ГЕОЛІНК ІНЖИНІРИНГ" |
298 889,00
UAH з ПДВ
|
298 889,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КАДАСТРОВЕ БЮРО" |
980 000,00
UAH з ПДВ
|
690 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "НОРМАТИВ ПЛЮС" |
700 000,00
UAH з ПДВ
|
700 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
КОНСОРЦІУМ "ГЕОЛІНК ІНЖИНІРИНГ" #45452009 |
Відхилено |
298 889,00
UAH з ПДВ
|
22 квітня 2025 10:36
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 квітня 2025 08:32
Обґрунтування аномально низької ціни
до 16 квітня 2025 00:00
|
ТОВ "КАДАСТРОВЕ БЮРО" #43427206 |
Переможець |
690 000,00
UAH з ПДВ
|
24 квітня 2025 14:17
|