Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ М. КРАМАТОРСЬК" |
Код ЄДРПОУ: | 21992649 |
Місцезнаходження: | 84307, Україна , Донецька обл., м. Краматорськ, вул. Олекси Тихого, будинок 31 |
Контактна особа: |
Світлана Кононенко +380668085467 otmo-kram@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 квітня 2025 23:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 квітня 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 726 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 260,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 квітня 2025 23:06 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 квітня 2025 23:03 |
ТД Лаб.реактиви Захід-04.25.docx | |
03 квітня 2025 23:03 |
Додаток №5 Проєкт договору-Захід.docx | |
03 квітня 2025 23:03 |
Додаток №4 МТВ- Захід.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-04-21-000111 ● 66779c4b247a4a638d79a2085c8d714f
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 квітня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 квітня 2025 16:42 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
21.04.2025 № 20-з
Маріуполь
Про початок
моніторингу закупівель
На підставі частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (із змінами), та відповідно до пункту 3,10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області (із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами).
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Донецькій області Дмитро ВОРОБЙОВ
Додаток
до наказу від 21.04.2025
№ 20-з
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ОБЛАСНЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ М. КРАМАТОРСЬК» UA-2025-04-03-014831-a 03.04.2025 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-22 10:02:03
питання для пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з придбання товару за ДК 021:2015 -33690000-3 Лікарські засоби різні. Лабораторні реактиви, (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-04-03-014831-a, очікуваною вартістю 1 726 000,00грн.) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1.Відповідно до пункту 11-1 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі - Особливості), у разі коли замовники, які є закладами охорони здоров’я або структурними підрозділами з питань охорони здоров’я обласних та Київської міської державних (військових) адміністрацій, здійснюють закупівлі лікарських засобів, які в установленому законом порядку зареєстровані в Україні, та медичних виробів за переліком згідно з додатком 1, вартість яких становить або перевищує 50 тис. гривень, такі закупівлі здійснюються з використанням електронного каталогу відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822, з урахуванням положень, визначених цими особливостями.
Так, предмет даної закупівлі за ДК 021:2015 - 33690000-3 Лікарські засоби різні. Лабораторні реактиви із 106-ми найменуваннями (одиниця виміру-упаковка), з яких містить 4 найменування лікарських засобів зокрема: (сечовина, глюкоза, інсулін, норадренолін), які віднесені до Переліку згідно додатку 1 Особливостей №1178.
У разі коли закупівля з використанням електронного каталогу шляхом запиту пропозицій постачальників не відбулася, замовник здійснює закупівлю шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, не збільшуючи при цьому очікувану вартість закупівлі, або повторно шляхом запиту пропозицій постачальників в електронному каталозі відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822, з урахуванням цих особливостей.
Отже, прошу надати пояснення з обов’язковим наданням підтвердних документів чи здійснювалась Замовником закупівля означених лікарських засобів з використанням електронного каталогу відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822, з урахуванням положень, визначених цими особливостями?
2. Прошу пояснити на підставі чого, учаснику «Рожков Ігор Васильович» Замовником надано повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей , де зазначено про відсутній у складі пропозиції гарантій лист із зазначенням повної назви учасника, повної назви Замовника, назви предмета закупівлі згідно оголошення, номера оголошення про проведення процедури закупівлі, назви товару та його кількості за пунктами 25*- 29* таблиці ІНФОРМАЦІЇ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ в Додатку №4 тендерної документації, у той час коли вимогами пункту 43 Особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або апробаційним наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-25 16:41:06
Пояснення на питання, які постали під час моніторингу процедури закупівлі з придбання товару за ДК 021:2015 -33690000-3 Лікарські засоби різні. Лабораторні реактиви, (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-04-03-014831-a, очікуваною вартістю 1 726 000,00грн.)
Відповідь на перше питання: За процедурою закупівлі з придбання товару за ДК 021:2015 -33690000-3 Лікарські засоби різні. Лабораторні реактиви, (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-04-03-014831-a) закуповуються, зокрема, наступні предмети закупівлі:
Сечовина 30 (5 х 24) Cormay уп 7
Сечовина 120 (5 х 96) Cormay уп 2
Глюкоза Cormay 120 уп 1
Глюкоза Cormay 60 уп 4
Інсулін МоnoBind уп 1
Норадреналін LDN (labor Diagnostica Nord) уп 1
Предметом цієї закупівлі є медичні вироби для біохімічних досліджень in vitro (реагенти, контролі, калібратори, розчини та розхідні матеріали), які відповідають вимогам Технічного регламенту щодо медичних виробів для діагностики in vitro (Додаток 3), затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 02.10.2013 №754 та підтверджуються Деклараціями про відповідність (копії додаються).
За класифікацією ці предмети не відносяться до переліку А або В Додатку 2 Технічного регламенту, не є виробами для самоконтролю, призначені не для оцінки характеристик, що також підтверджуються Деклараціями про відповідність (копії додаються).
Предмети закупівлі «Сечовина 30 (5 х 24) Cormay», «Сечовина 120 (5 х 96) Cormay» не мають коду АТХ, Міжнародної непатентованої назви, та не використовуються в якості «Лікарського засобу, що застосовуються для лікування захворювань шкіри», як вимагається Додатком 1 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливостей) та, виходячи з цього, не може закуповуватись відповідно до пункту 11-1 Особливостей.
Натомість в Додатку Декларації про відповідність № ДТ-05/23 під №63 зазначена Сечовина 30, а під №42 Сечовина 120.
Предмети закупівлі «Глюкоза Cormay 120», «Глюкоза Cormay 60» не мають коду АТХ, Міжнародної непатентованої назви, та не використовуються в якості «Лікарського засоби для парентерального застосування», як вимагається Додатком 1 Особливостей та, виходячи з цього, не може закуповуватись відповідно до пункту 11-1 Особливостей.
Натомість в Додатку Декларації про відповідність № ДТ-05/23 під №38 зазначена Глюкоза 120, а під №37 Глюкоза 60.
Предмет закупівлі «Інсулін МоnoBind» не має коду АТХ, Міжнародної непатентованої назви, та не використовуються в якості «Інсуліни та інші лікарські засоби, які використовуються для лікування діабету», як вимагається Додатком 1 Особливостей та, виходячи з цього, не може закуповуватись відповідно до пункту 11-1 Особливостей.
Натомість в Додатку Декларації про відповідність № ДТ-05/21 зазначений під №28 як «Набір реагентів для візначення Інсуліну методом ІФА».
Предмет закупівлі «Норадреналін LDN (labor Diagnostica Nord)» не має коду АТХ, Міжнародної непатентованої назви, та не використовуються в якості «Лікарських засобів для лікування захворювань серцево-судинної системи», як вимагається Додатком 1 Особливостей та, виходячи з цього, не може закуповуватись відповідно до пункту 11-1 Особливостей.
Натомість в Додатку Декларації про відповідність № 002/17 зазначений під №34 як «Норадреналін, експрес-метод».
1. Декларація про відповідність № ДТ-05/23;
2. Декларація про відповідність № ДТ-05/21;
3. Декларація про відповідність №002/17;
4. Технічний регламент щодо медичних виробів для діагностики in vitro, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 02.10.2013 №754
Відповідь на друге питання: В п. 43 Особливостей зазначено, що під невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Учаснику «Рожков Ігор Васильович» було надано повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, де зазначено про відсутній у складі пропозиції гарантійний лист, тому що зміст гарантійного листа не змінює предмета закупівлі, не змінює найменування товару, марки, моделі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 квітня 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Рожков Ігор Васильович |
1 725 930,00
UAH з ПДВ
|
1 725 930,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Рожков Ігор Васильович #2775200172 |
Переможець |
1 725 930,00
UAH з ПДВ
|
15 квітня 2025 20:34
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 квітня 2025 13:01
|