Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СКП "Добробут-М" |
Код ЄДРПОУ: | 38335716 |
Місцезнаходження: | 78590, Україна , Івано-Франківська обл., місто Яремче село Микуличин, ВУЛИЦЯ ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 70 |
Контактна особа: |
Гундяк Олександра Василівна +380964536164 dobrobut_mykulychyn@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 квітня 2025 18:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 квітня 2025 02:00 |
Початок аукціону: | 14 квітня 2025 14:51 |
Початок аукціону: | 14 квітня 2025 14:51 |
Очікувана вартість: | 11 248 214,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 112 482,15 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за надані послуги проводяться на підставі документів про обсяги наданих послуг та їх вартість на протязі 180 (сто вісімдесяти) календарних днів після підписання Актів здачі-приймання послуг і Довідок про вартість наданих послуг. | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 квітня 2025 19:44 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 квітня 2025 18:54 |
Додаток _ 1 Документи учасника.doc | |
03 квітня 2025 18:54 |
Додаток _ 2 Технічні вимоги.doc | |
03 квітня 2025 18:54 |
Додаток _ 4 Документи переможця.docx | |
03 квітня 2025 18:54 |
Тендерна документація.doc | |
03 квітня 2025 18:54 |
Додаток _ 3 Проект договору.doc |
03 квітня 2025 19:44 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
03 квітня 2025 18:54 |
Додаток _ 1 Документи учасника.doc
|
|||
03 квітня 2025 18:54 |
Додаток _ 2 Технічні вимоги.doc
|
|||
03 квітня 2025 18:54 |
Додаток _ 4 Документи переможця.docx
|
|||
03 квітня 2025 18:54 |
Тендерна документація.doc
|
|||
03 квітня 2025 18:54 |
Додаток _ 3 Проект договору.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-04-15-000027 ● f5dab595f8034a3c93fcccccce16df10
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 квітня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 квітня 2025 11:32 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
15.04.2025 №33-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 15.04.2025 № 33-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2025-04-03-014270-a 03.04.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-17 10:54:15
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Експлуатаційне утримання дорожнього покриття на вул. Країщі (комунальна власність) в с.Микуличин Яремчанської міської ради Івано-Франківської області (Поточний ремонт) (ДК 021:2015-45230000-8 будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-04-03-014270-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-18 15:37:44
Відповідь Замовника на запит про надання пояснення
На Ваш запит повідомляємо, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та його очікувану вартість визначено виходячи з розробленої та затвердженої кошторисної документації, складеної відповідно до «Настанови з визначення вартості будівництва», «Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», Наказ від 01.11.2021 року № 281 та відповідно до позитивної експертної оцінки щодо розгляду кошторисної частини проектної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 квітня 2025 15:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ІФ" |
8 358 411,60
UAH з ПДВ
|
8 358 411,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ПБС |
10 950 000,00
UAH з ПДВ
|
10 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСФАЛЬТНО-БЕТОННИЙ ЗАВОД "ЄВРОБУД-АСФАЛЬТ" |
10 412 482,67
UAH з ПДВ
|
10 412 482,67
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КАРПАТ-БУД" |
11 211 051,60
UAH з ПДВ
|
11 211 051,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ІФ" #39053510 |
Переможець |
8 358 411,60
UAH з ПДВ
|
15 квітня 2025 16:02
|