Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
дизельне паливо
Очікувана вартість
8 556 840,00 UAH
UA-2025-04-03-014089-a ● 86cd05c766824d0f91657e0d71938b85
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | МІСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ВОДОПРОВІДНО-КАНАЛІЗАЦІЙНОГО ГОСПОДАРСТВА МІСТА ХЕРСОНА" |
Код ЄДРПОУ: | 03355726 |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Інна Вікторівна Панова +380952774234 tendervoda@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 квітня 2025 18:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 квітня 2025 10:00 |
Початок аукціону: | 14 квітня 2025 14:14 |
Початок аукціону: | 14 квітня 2025 14:14 |
Очікувана вартість: | 8 556 840,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 85 568,40 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
162000 літр
дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
73000, Україна, Херсонська область, Херсон, АЗС на території міста Херсона
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 травня 2025
—
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | товар має поставлятись частинами протягом 24 годин за письмовою або усною (в телефонному режимі) заявкою Замовника до 31.12.2025. Заправка ПММ повинна здійснюватися на підставі талонів або паливних карт (скетч-карток, бланків - дозволів). | Повторювана поставка | 1 | Календарні | 100 |
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 квітня 2025 13:06 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 квітня 2025 13:05 |
ТД дизельне паливо зі змінами.doc | |
08 квітня 2025 13:05 |
Перелік змін.docx | |
08 квітня 2025 13:05 |
Проєкт договору зі змінами.docx | |
03 квітня 2025 18:08 |
ТД дизельне паливо.doc | |
03 квітня 2025 18:08 |
Проєкт договору.docx |
08 квітня 2025 13:06 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
08 квітня 2025 13:05 |
ТД дизельне паливо зі змінами.doc
|
|||
08 квітня 2025 13:05 |
Перелік змін.docx
|
|||
08 квітня 2025 13:05 |
Проєкт договору зі змінами.docx
|
|||
03 квітня 2025 18:08 |
ТД дизельне паливо.doc
|
|||
03 квітня 2025 18:08 |
Проєкт договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ЗВЕРНЕННЯ
Дата подання: 07 квітня 2025 15:04
Дата відповіді: 08 квітня 2025 12:48
З урахуванням положень п. 54 Особливостей, звертаємось до Замовника з вимогою внесення змін до тендерної документації, та приведення її у відповідність вимогам чинного законодавства, а саме:
п. 1 Технічна специфікація до предмета закупівлі, викладеної в Додатку 1.1. тендерної документації, передбачає:
«1. Якість ПММ повинна відповідати ДСТУ, технічним умовам виробника, що підтверджується сертифікатом якості.»
Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, а отже не створює конкурентного середовища для закупівлі даного виду товару, оскільки такі визначає надання САМЕ сертифікату ЯКОСТІ на Товар.
Сертифікат якості на товар і сертифікат відповідності – це документи, які підтверджують відповідність товару вимогам нормативного документу.
Сертифікат відповідності може бути виданий тільки спеціальним органом оцінки відповідності, який є сторонньою незалежною організацією по відношенню до виробника. Вимоги до оформлення і змісту сертифікату відповідності регламентовані окремими нормативними документами. Наразі це ДСТУ EN ISO/IEC 17065:2019 «Оцінка відповідності. Вимоги до органів з сертифікації продукції, процесів та послуг» (EN ISO/IEC 17065:2012, IDT; ISO/IEC 17065:2012, IDT).
В той час, як Сертифікат якості видається безпосередньо організацією-виробником продукції/товару. Вимоги до його оформлення і змісту можуть бути викладені в нормативному документі на продукцію/товар (це стосується деяких харчових продуктів, продукції металургії, тощо), але досить часто вони взагалі відсутні. Навіть назва документу «сертифікат якості» не є усталеною. Він може називатись, наприклад «свідоцтво про якість», «посвідчення про якість», тощо.
Отже, сертифікат якості за своєю нормативно-правовим значенням, містить ТІ САМІ РЕКВІЗИТИ, як і Паспорт якості.
Але, визначена умова тендерної документації щодо надання учасниками САМЕ «сертифікату ЯКОСТІ» - є дискримінаційною, оскільки на паливо, яке виготовлено в Україні, завод виробник видає ПАСПОРТ якості.
Тим більше, така вимога передбачена нормами Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 927 щодо:
- 8. Кожна партія палива, що вводиться в обіг або перебуває в обігу, повинна мати документ про якість (паспорт якості) палива.
документ про якість (паспорт якості) палива - документ, що містить дані для ідентифікації та фактичні значення показників якості нафтопродуктів, отримані в результаті лабораторних випробувань, а також інформацію про їх відповідність вимогам нормативних документів.
Наше підприємство поставляю паливо національного виробництва, на яке завод-виробник складає паспорт якості та декларацію про відповідність. А також, органом оцінки відповідності, акредитованим на сертифікацію продукції, видано сертифікат ВІДПОВІДНОСТІ.
Отже, на виконання вимог щодо «Якість ПММ повинна відповідати ДСТУ, технічним умовам виробника,», наше підприємство може надати – паспорт якості, декларацію про відповідність та сертифікат відповідності, що визначає факт наявності дискримінаційної вимоги щодо надання «сертифікату ЯКОСТІ».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Будуть внесені зміни
ЗВЕРНЕННЯ
Дата подання: 07 квітня 2025 15:04
Дата відповіді: 07 квітня 2025 15:31
З урахуванням положень п. 54 Особливостей, звертаємось до Замовника з вимогою внесення змін до тендерної документації, та приведення її у відповідність вимогам чинного законодавства, а саме:
П. 5. Технічна специфікація до предмета закупівлі, викладеної в Додатку 1.1. тендерної документації, передбачає:
«5. У разі зміни ціни за одиницю товару, різниця між запропонованою ціною Учасника за результатами аукціону (аукціонна ціна) та фактичною ціною за одиницю товару на відповідній АЗС міста Херсона в день проведення аукціону, зберігається на весь період дії договору.»
Така ж умова визначена і у Проєкті договору.
ЗВЕРТАЄМО УВАГУ, що тендерна документація містить вимогу, що суперечить іншим умовам тендерної документації, та вимогам чинних нормативно-правових актів, а саме умову в частині підстави зміни ціни за одиницю Товару, яка в сукупності суперечить вимогам чинного законодавства, зокрема:
Згідно п19 Особливостей, Істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпунктів 13 та 15 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
2) погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення;
По-перше, чинне законодавство НЕ ВИЗНАЧАЄ, що зміна ціни повинна прорахувуватись експертними підприємствами САМЕ на певну АЗС у м. Херсон, оскільки визначення ціни на окремій АЗС – не свідчить про коливання ціни за одиницю товару на ринку палива у України (оскільки стаття 11 ЗУ «Про торгово-промислові палати в Україні» визначає обов’язок проведення дослідження цін на всьому ринку палива та надання відповідних експертних висновків).
По-друге, такою умовою тендерної документації Замовник фактично встановлює умову, за якою прийняти участь у закупівлі зможе лише один постачальник пального, а саме афілійована особа власника АЗС певної мережі, яка знаходиться на території м. Херсон, оскільки умовою щодо окремого порядку зміни ціни за одиницю Товару (п. 5 Додатку 1.1. ТД) – Замовник фактично створив економічні умови, за якими конкурентний економічний потенціал наявний у окремо визначеного постачальника палива.
Частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Не зрозуміло, чому Вас так обурила антидемпінгова вимога. Наше підприємство неодноразово стискалося з проблемою демпінга. Тому і виникла необхідність зафіксувати різницю між ціною за одиницю товару, яка запропонована учасником після проведення аукціону, та ціною на АЗС цього ж учасника в день проведення аукціону. Тобто, якщо різниця становить 1 грн., то вона зберігається на весь період дії договору навіть у разі збільшення, або зменшення ціни за одиницю товару. Наше підприємство не претендує на експерта у галузі проведення дослідження цін на всьому ринку палива та надання відповідних експертних висновків, але з метою запобігання демпінгу та на підставі пункту 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації дану вимогу.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2025-04-03-014089-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Е-ВЕНДОР", Код ЄДРПОУ:43696781
Дата подання: 19 квітня 2025 22:39
щодо дискваліфікації
Згідно з інформацією, яка розміщена в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником: МІСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ВОДОПРОВІДНО-КАНАЛІЗАЦІЙНОГО ГОСПОДАРСТВА МІСТА ХЕРСОНА" було проведено закупівлю №UA-2025-04-03-014089-a, предмет закупівлі: ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (дизельне паливо).
Відповідно до реєстру пропозицій у закупівлі взяли учать 3 учасника:
1. Товариство з обмеженою відповідальністю "Е-ВЕНДОР"
2. ТОВ "КВОРУМ-НАФТА"
3. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРНАФТА-ПОСТАЧ"
15 квітня 2025 року Замовником було оприлюднена вимога про усунення недоліків, відповідно до якої:
- Бланки дозволи та паливні картки не є підтвердженням, що в учасника є в наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідні для виконання робіт / надання послуг / постачання товару за предметом закупівлі, тому у Довідці, що підтверджує наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для постачання Дизельного палива (ДП-Л(З) - Євро5) необхідно вказати назву необхідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника.
- Учасник має надати документи, що підтверджують право власності або користування учасником обладнання, матеріально-технічної бази, технологій та документи, що підтверджують дотримання учасником вимог спеціального законодавства щодо поставки Дизельного палива (ДП-Л(З) - Євро5).
- Учасник має надати діючі ліцензії, видані учаснику, на право роздрібної торгівлі пальним на всі запропоновані АЗС Учасника.
- Учасник має надати Паспорт якості на Дизельне паливо (ДП-Л - Євро5) або його копію.
- Учасник має надати Діючий сертифікат відповідності на Дизельне паливо (ДП-Л - Євро5) або його копію.
На виконання даної вимоги було надано пояснення, в якому зазначалося, що Товариством з обмеженою відповідальністю «Е-ВЕНДОР» в складі тендерної пропозиції було надано ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним на усі запропоновані АЗС, які видані на ім’я нашого партнера ТОВ «ЄВРО СМАРТ ПАУЕР». Учасником було подано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка містить інформацію про наявність наявність мережі партнерських АЗС та оренди офісного приміщення є достатнім підтвердженням матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт / надання послуг / постачання товару за предметом закупівлі. Проте враховуючи дане зауваження ТОВ «Е-ВЕНДОР» подало оновлену довідку про підтвердження наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт / надання послуг / постачання товару за предметом закупівлі, в якій додатково зазначається інформація про офісне обладнання, що в повній мірі підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази для поставки даного виду товару. Також Учасником надані договір оренди офісного приміщення та Партнерський договір з ТОВ «ЄВРО СМАРТ ПАУЕР», що підтверджує можливість Товариства з обмеженою відповідальністю «Е-ВЕНДОР» виконати умови договору. Окрім того, оскільки довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази була доповнена, додали документи, що підтверджують право власності на дане майно. На виконання зауваження щодо надання паспорта якості на Дизельне паливо (ДП-Л - Євро5) або його копію та діючого сертифікату відповідності на Дизельне паливо (ДП-Л - Євро5) або його копію, додали скан-копію сертифіката відповідності та паспорта якості на дизельне паливо літнє.
Отже, ТОВ «Е-ВЕНДОР» подало всі необхідні документи для усунення недоліків, однак, 16 квітня 2025 р. Замовником було оприлюднено Протокол розгляду тендерних пропозицій, відповідно до якого відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Е-ВЕНДОР» у зв’язку із тим, що:
- у довідці про підтвердження наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для постачання товару за предметом закупівлі відсутнє обладнання, матеріально-технічної база та технології, тобто учасник у довідці не вказав АЗС на території міста Херсона, яка необхідна для постачання дизельного палива (ДП-Л(З) - Євро5);
- учасник не надав документи, що підтверджують право власності або користування учасником обладнання, матеріально-технічної бази (АЗС на території міста Херсона), технологій та документи, що підтверджують дотримання учасником вимог спеціального законодавства щодо поставки Дизельного палива (ДП-Л(З) - Євро5.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Е-ВЕНДОР» не може погодитися з даним рішенням, оскільки в Тендерна документація замовника не містить форми довідки, яка має бути надана учасником, отже даний документ може надаватися в довільній формі. Окрім того, у вимозі про усунення порушень не було зазначено, що саме потрібно виправити у вищезазначені довідці. Звертаємо увагу, що в складі тендерної пропозиції присутні ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним, в яких зазначається адреса АЗС. Також Учасник надав партнерський договір з ТОВ «ЄВРО САМАРТ ПАУЕР», що підтверджує право користування АЗС. Тому, пропозиція ТОВ «Е-ВЕНДОР» в повній мірі відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
Відповідно до п. 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
амовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) учасник процедури закупівлі:
- підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей;
- зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей;
- не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
- не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
- не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 цих особливостей;
- визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 цих особливостей;
- є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176);
2) тендерна пропозиція:
- не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;
- є такою, строк дії якої закінчився;
- є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації;
- не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
3) переможець процедури закупівлі:
- відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
- не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей;
- не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
- надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей.
Отже, підставИ для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Е-ВЕНДОР» відсутні.
Керуючись вищеописаним, вимагаємо:
1. Скасувати рішення стосовно відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Е-ВЕНДОР»
2. У випадку ігнорування нашої вимоги, ми залишаємо за собою право звернутися до контролюючого органу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до реєстру пропозицій у закупівлі взяли учать 3 учасника:
1. Товариство з обмеженою відповідальністю "Е-ВЕНДОР"
2. ТОВ "КВОРУМ-НАФТА"
3. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРНАФТА-ПОСТАЧ"
15 квітня 2025 року Замовником було оприлюднена вимога про усунення недоліків, відповідно до якої:
- Бланки дозволи та паливні картки не є підтвердженням, що в учасника є в наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідні для виконання робіт / надання послуг / постачання товару за предметом закупівлі, тому у Довідці, що підтверджує наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для постачання Дизельного палива (ДП-Л(З) - Євро5) необхідно вказати назву необхідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника.
- Учасник має надати документи, що підтверджують право власності або користування учасником обладнання, матеріально-технічної бази, технологій та документи, що підтверджують дотримання учасником вимог спеціального законодавства щодо поставки Дизельного палива (ДП-Л(З) - Євро5).
- Учасник має надати діючі ліцензії, видані учаснику, на право роздрібної торгівлі пальним на всі запропоновані АЗС Учасника.
- Учасник має надати Паспорт якості на Дизельне паливо (ДП-Л - Євро5) або його копію.
- Учасник має надати Діючий сертифікат відповідності на Дизельне паливо (ДП-Л - Євро5) або його копію.
На виконання даної вимоги було надано пояснення, в якому зазначалося, що Товариством з обмеженою відповідальністю «Е-ВЕНДОР» в складі тендерної пропозиції було надано ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним на усі запропоновані АЗС, які видані на ім’я нашого партнера ТОВ «ЄВРО СМАРТ ПАУЕР». Учасником було подано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка містить інформацію про наявність наявність мережі партнерських АЗС та оренди офісного приміщення є достатнім підтвердженням матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт / надання послуг / постачання товару за предметом закупівлі. Проте враховуючи дане зауваження ТОВ «Е-ВЕНДОР» подало оновлену довідку про підтвердження наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт / надання послуг / постачання товару за предметом закупівлі, в якій додатково зазначається інформація про офісне обладнання, що в повній мірі підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази для поставки даного виду товару. Також Учасником надані договір оренди офісного приміщення та Партнерський договір з ТОВ «ЄВРО СМАРТ ПАУЕР», що підтверджує можливість Товариства з обмеженою відповідальністю «Е-ВЕНДОР» виконати умови договору. Окрім того, оскільки довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази була доповнена, додали документи, що підтверджують право власності на дане майно. На виконання зауваження щодо надання паспорта якості на Дизельне паливо (ДП-Л - Євро5) або його копію та діючого сертифікату відповідності на Дизельне паливо (ДП-Л - Євро5) або його копію, додали скан-копію сертифіката відповідності та паспорта якості на дизельне паливо літнє.
Отже, ТОВ «Е-ВЕНДОР» подало всі необхідні документи для усунення недоліків, однак, 16 квітня 2025 р. Замовником було оприлюднено Протокол розгляду тендерних пропозицій, відповідно до якого відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Е-ВЕНДОР» у зв’язку із тим, що:
- у довідці про підтвердження наявності в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для постачання товару за предметом закупівлі відсутнє обладнання, матеріально-технічної база та технології, тобто учасник у довідці не вказав АЗС на території міста Херсона, яка необхідна для постачання дизельного палива (ДП-Л(З) - Євро5);
- учасник не надав документи, що підтверджують право власності або користування учасником обладнання, матеріально-технічної бази (АЗС на території міста Херсона), технологій та документи, що підтверджують дотримання учасником вимог спеціального законодавства щодо поставки Дизельного палива (ДП-Л(З) - Євро5.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Е-ВЕНДОР» не може погодитися з даним рішенням, оскільки в Тендерна документація замовника не містить форми довідки, яка має бути надана учасником, отже даний документ може надаватися в довільній формі. Окрім того, у вимозі про усунення порушень не було зазначено, що саме потрібно виправити у вищезазначені довідці. Звертаємо увагу, що в складі тендерної пропозиції присутні ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним, в яких зазначається адреса АЗС. Також Учасник надав партнерський договір з ТОВ «ЄВРО САМАРТ ПАУЕР», що підтверджує право користування АЗС. Тому, пропозиція ТОВ «Е-ВЕНДОР» в повній мірі відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
Відповідно до п. 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
амовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) учасник процедури закупівлі:
- підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей;
- зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей;
- не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
- не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
- не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 цих особливостей;
- визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 цих особливостей;
- є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176);
2) тендерна пропозиція:
- не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;
- є такою, строк дії якої закінчився;
- є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації;
- не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
3) переможець процедури закупівлі:
- відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
- не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей;
- не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
- надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей.
Отже, підставИ для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Е-ВЕНДОР» відсутні.
Керуючись вищеописаним, вимагаємо:
1. Скасувати рішення стосовно відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Е-ВЕНДОР»
2. У випадку ігнорування нашої вимоги, ми залишаємо за собою право звернутися до контролюючого органу.
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 квітня 2025 21:32
Відповідно до пункту 28 "Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 замовник у тендерній документації зазначає один або кілька кваліфікаційних критеріїв згідно зі статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). В даній закупівлі зазначено кваліфікаційний критерій згідно з пунктом 1 частини 2 статті 16 Закону: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Зверніть увагу: наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, не в партнера, не взагалі в країні, конкретно у учасника.
У довідці за формою 1, що вказана у Додатку № 1 до Тендерної документації, учасник не надав перелік обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для постачання товару за предметом закупівлі, а саме: заправні ділянки (острівці) з масло- і пальнороздавальними колонками, водо- і повітрозаправними пристроями; автомийка, детейлінг, ділянки з підземними резервуарами для зберігання масла і палива; компресорне та протипожежне устаткування тощо.
Вказаний у довідці офіс, це нежитлове приміщення, яке належить суб'єкту господарювання, де міститься його виконавчий орган і яке має певну адресу, через яку можна здійснювати поштовий зв'язок. В офісі міститься штаб-квартира, де перебуває керівництво та офіційне представництво фірми, та відсутнє обладнання необхідне для постачання дизельного палива, що є предметом закупівлі.
Враховуючи вказане, учасник не надав довідку встановлено зразку, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та не надав документи, що підтверджують право власності або користування учасником обладнання, матеріально-технічної бази, технологій та документи, що підтверджують дотримання учасником вимог спеціального законодавства щодо поставки товарів за предметом закупівлі, тому його пропозиція відхилена відповідно до абзацу п‘ятому підпункту 1 пункту 44 "Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
У довідці за формою 1, що вказана у Додатку № 1 до Тендерної документації, учасник не надав перелік обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для постачання товару за предметом закупівлі, а саме: заправні ділянки (острівці) з масло- і пальнороздавальними колонками, водо- і повітрозаправними пристроями; автомийка, детейлінг, ділянки з підземними резервуарами для зберігання масла і палива; компресорне та протипожежне устаткування тощо.
Вказаний у довідці офіс, це нежитлове приміщення, яке належить суб'єкту господарювання, де міститься його виконавчий орган і яке має певну адресу, через яку можна здійснювати поштовий зв'язок. В офісі міститься штаб-квартира, де перебуває керівництво та офіційне представництво фірми, та відсутнє обладнання необхідне для постачання дизельного палива, що є предметом закупівлі.
Враховуючи вказане, учасник не надав довідку встановлено зразку, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та не надав документи, що підтверджують право власності або користування учасником обладнання, матеріально-технічної бази, технологій та документи, що підтверджують дотримання учасником вимог спеціального законодавства щодо поставки товарів за предметом закупівлі, тому його пропозиція відхилена відповідно до абзацу п‘ятому підпункту 1 пункту 44 "Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 квітня 2025 14:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Е-ВЕНДОР" |
7 639 920,00
UAH з ПДВ
|
7 297 776,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КВОРУМ-НАФТА" |
7 646 400,00
UAH з ПДВ
|
7 298 100,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРНАФТА-ПОСТАЧ" |
7 659 360,00
UAH з ПДВ
|
7 299 720,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Е-ВЕНДОР" #43696781 |
Відхилено |
7 297 776,00
UAH з ПДВ
|
16 квітня 2025 15:51
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 квітня 2025 14:44
|
ТОВ "КВОРУМ-НАФТА" #32938047 |
Переможець |
7 298 100,00
UAH з ПДВ
|
18 квітня 2025 10:16
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 квітня 2025 09:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 травня 2025 09:39
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
01 травня 2025 09:38
|
Електронний підпис | укладений |
28 квітня 2025 15:45
|
Договір 2-2025 дизельне паливо.PDF | укладений |
28 квітня 2025 15:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 травня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 01 травня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | виділення коштів з міського бюджету |
Номер договору про закупівлю: | 2/2025 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |