Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Ковалівська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04359287 |
Місцезнаходження: | 08652, Україна , Київська обл., село Ковалівка, Київська область, Васильківський район, село Ковалівка, вулиця Монастирська,1 |
Контактна особа: |
Варченко Алла Олександрівна +380457178184 kovalivka.sr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 квітня 2025 17:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 квітня 2025 18:00 |
Очікувана вартість: | 7 100 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 35 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється за фактично поставлений товар протягом 30 календарних днів з моменту підписання Сторонами накладної (видаткової накладної) на переданий у власність товар. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки здійснюються протягом 5 (п’яти) календарних днів з моменту отримання коштів на бюджетні рахунки покупця. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Підписання договору | Поставка товару повинна супроводжуватися видатковою накладною, супутньою документацією виробника (настанова щодо експлуатування, сервісна книжка тощо) | Одноразова поставка | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 квітня 2025 10:22 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 квітня 2025 09:56 |
Тендерна документація.docx | |
04 квітня 2025 09:56 |
зміни.docx | |
03 квітня 2025 17:32 |
Додаток_4_до_тендерноi_документацii.doc | |
03 квітня 2025 17:31 |
Додаток 1 до тендерної документації.doc | |
03 квітня 2025 17:31 |
Додаток_2_до_тендерноi_документацii.doc | |
03 квітня 2025 17:31 |
Додаток_3 до тендерної документації.doc |
04 квітня 2025 10:22 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
04 квітня 2025 09:56 |
Тендерна документація.docx
|
|||
04 квітня 2025 09:56 |
зміни.docx
|
|||
03 квітня 2025 17:32 |
Додаток_4_до_тендерноi_документацii.doc
|
|||
03 квітня 2025 17:31 |
Додаток 1 до тендерної документації.doc
|
|||
03 квітня 2025 17:31 |
Додаток_2_до_тендерноi_документацii.doc
|
|||
03 квітня 2025 17:31 |
Додаток_3 до тендерної документації.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-04-21-000148 ● b35e80d8fc4c486ba597c766bf070fb2
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 квітня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 квітня 2025 18:19 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
21.04.2025 № 119
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
16 UA-2025-04-03-013794-a 03.04.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-23 16:58:46
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Сміттєвоз із заднім завантаженням» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-04-03-013794-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-24 15:35:55
Пояснення щодо закупівлі.
Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Закупівля здійснювалась відповідно до затвердженого річного плану закупівель зі змінами Ковалівської сільської ради на 2025рік, який оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за адресою: https:// https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2025-04-03-016066-а за цим призначенням:
Предмет закупівлі визначений відповідно до коду Єдиного закупівельного словника ДК 021 : 2015, 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби: Сміттєвоз із заднім завантаженням СБМ на базі MAN TGM 18.250 4х2 (ДК 021:2015 код 34144510-6 - Сміттєвози).
Щодо технічних кількісних характеристик Сміттєвоз з заднім завантаженням - 1 шт. Потужність автомобіля –сміттєвоза, об’єм приймального бункера, конструкцію приймального бункера, спосіб завантаження, було обраховано відповідно до тих обсягів твердих побутових відходів, вивіз яких потрібно здійснювати щоденно. Відповідно в Додатку 3, який містить тендерна документація, зазначені технічні вимоги до предмета закупівлі.
Відповідно до частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922, Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Відповідно до частини третьої статті 23 Закону № 922, Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
Розмір бюджетного призначення, затверджений Рішенням сесії Ковалівської сільської ради Білоцерківського району Київської області від 03.04.2025р. №828-46-УІІІ «Про внесення змін до рішення Ковалівської сільської ради «Про місцевий бюджет Ковалівської сільської територіальної громади на 2025 рік» та становить 7100000,00 (сім мільйонів сто тисяч грн.00коп ) в тому числі ПДВ. Очікувана вартість визначена відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року №275) виходячи з моніторингу цін на ринку використовуючи загальнодоступну інформацію, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та постачальників товару, спеціалізованих торгівельних майданчиках, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" , та отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку.
2) Щодо посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі:
Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) передбачене для головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня) та суб’єктів господарювання державного сектору економіки.
Замовник опублікував відповідну інформацію про закупівлю на офіційному сайті за посиланням https://kovalivka-gromada.gov.ua/prozorro/.
До пояснення додаються.
1. Таблиця аналізу аналогічних закупівель.
2. Комерційні пропозиції.
3. Обґрунтування закупівлі.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 травня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 травня 2025 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 квітня 2025 18:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "НПО НТ "БУДШЛЯХМАШ" |
7 100 000,00
UAH з ПДВ
|
7 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "НПО НТ "БУДШЛЯХМАШ" #34049688 |
Переможець |
7 100 000,00
UAH з ПДВ
|
14 квітня 2025 10:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 квітня 2025 14:52
|
договір 290425.pdf | укладений |
29 квітня 2025 14:51
|