Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Транспортні та транспортно-експедиційні послуги
Очікувана вартість
800 000,00 UAH
UA-2025-04-03-013356-a ● 8262b9b12df140e0985a63c29b53e7a6
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області |
Код ЄДРПОУ: | 04057287 |
Вебсайт: | http://kremen.gov.ua |
Місцезнаходження: | 39600, Україна , Полтавська обл., Кременчук, м.Кременчук, площа Перемоги, 2 |
Контактна особа: |
Авраменко Тетяна Юріївна 380536743833 analiz@kremen.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 квітня 2025 16:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 квітня 2025 08:00 |
Очікувана вартість: | 800 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60180000-3: Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів
Транспортні та транспортно-експедиційні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Транспортні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
39600, Україна, Полтавська область, Кременчук, м.Кременчук, площа Перемоги, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 60181000-0 — Прокат вантажних автомобілів із водієм
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за надані Послуги за цим Договором здійснюються відповідно до ст. 49 Бюджетного кодексу України на підставі рахунку та Акту здачі-приймання Послуг, які підписуються Виконавцем та передаються Замовнику на умовах відстрочки платежу. Максимальним строком відстрочення платежу є 60 робочих днів з дати підписання обома Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг. | Пiсляоплата | 60 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 квітня 2025 16:57 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 квітня 2025 16:56 |
Тендерна документація за Особливостями_нова.docx | |
03 квітня 2025 16:56 |
Додаток 3 Проєкт договору.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
МТБ
Дата подання: 04 квітня 2025 12:49
Дата відповіді: 07 квітня 2025 15:57
Відповідео до Додатку №1:
1.1.1. Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, а саме: транспортних засобів та виробничо-технічної бази або гаражів (місця зберігання транспортних засобів) на території Кременчуцької міської територіальної громади, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном.
Ми, як потенційний учасник, маємо в своєму користуванні відповідну техніку,яка вказана в технічному завданні(технічіній специфікації), проте як виявилось, не в змозі надати послуги відповідно до п.1.1.1 Додатку №1. Доцільність та аргуменція знаходження даної техніки на території Кременчуцької міської територіальної громади - відсутня у Замовника. Проте, беручи у врахування минулорічний та цьогорічний досвід проведення такого виду закупівель, вами як замовником - бачимо наступне: відкриті торги з особливостями UA-2025-01-31-004756-a; UA-2024-12-18-021870-a; UA-2024-11-27-011752-a від вас як від замовника було проведено і виграно одним і тим же підприємством ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКСА ЛТД", який був ОДНИМ і ЄДИНИМ учасником, який підходить вам для надання цих послуг, до того всього з пропозицією в тому ж самому розмірі як і очікувана вартість предмету закупівлі. Просимо вас, як замовника даної закупівлі, прибрати дискримінаційні та необгрунтовані вимоги до потенційних учасників, а саме - прибрати місцезнаходження транспортних засобів та виробничо-технічної бази або гаражів (місця зберігання транспортних засобів) на території Кременчуцької міської територіальної громади. В разі не виконання даного прохання ми змушені будемо звернутись до АМКУ з причин необгрунтованої дискримінації нас як потенційного учасника та корупційної змови - антиконкурентних узгоджених дій, між вами та ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКСА ЛТД".
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У зв’язку зі збройною агресією російської федерації та введенням в Україні воєнного стану, в Кременчуцькій міській територіальній громаді Полтавської області триває підтримка внутрішньо переміщених осіб та підрозділів Збройних Сил України.
З метою забезпечення потреб внутрішньо переміщених осіб, закладів охорони здоров’я, ліквідації наслідків ворожих обстрілів та підтримки Збройних Сил України відбувається постійна співпраця з закордонними та вітчизняними надавачами гуманітарної допомоги. В залежності від можливостей тих чи інших донорів та нагальних потреб громади у гуманітарній допомозі досягаються домовленості щодо її передачі та отримання.
В умовах воєнного стану неможливо передбачити подальший розподіл та перевезення гуманітарної допомоги та інших вантажів до місць кінцевого призначення. Відтак, наявність вантажних транспортних засобів на території громади є важливою умовою забезпечення належного функціонування громади, оперативної підтримки внутрішньо переміщених осіб, інших регіонів нашої країни та підрозділів Збройних Сил України, відповідно до їх оперативних потреб.
Також, з огляду на специфіку надання послуг, що передбачають перевезення великої кількості вантажів у межах громади, наявність техніки безпосередньо на її території є критично важливою, адже це дозволяє:
1. Оперативно реагувати на потреби Замовника, особливо у випадках термінового виконання завдань;
2. Суттєво зекономити бюджетні кошти, оскільки відсутня необхідність витрачати додаткові ресурси (паливо, час, людські ресурси) на переміщення техніки з інших населених пунктів;
3. Забезпечити належну якість і контроль за наданням послуг;
4. Підвищити ефективність та ритмічність надання послуг.
Таким чином, ця вимога не є дискримінаційною, а викликана виключно економічною та логістичною доцільністю, спрямованою на ефективне використання бюджетних коштів громади та якісне надання послуг.
Враховуючи вищевикладене, Замовник не вбачає підстав для внесення змін до тендерної документації у цій частині.
З метою забезпечення потреб внутрішньо переміщених осіб, закладів охорони здоров’я, ліквідації наслідків ворожих обстрілів та підтримки Збройних Сил України відбувається постійна співпраця з закордонними та вітчизняними надавачами гуманітарної допомоги. В залежності від можливостей тих чи інших донорів та нагальних потреб громади у гуманітарній допомозі досягаються домовленості щодо її передачі та отримання.
В умовах воєнного стану неможливо передбачити подальший розподіл та перевезення гуманітарної допомоги та інших вантажів до місць кінцевого призначення. Відтак, наявність вантажних транспортних засобів на території громади є важливою умовою забезпечення належного функціонування громади, оперативної підтримки внутрішньо переміщених осіб, інших регіонів нашої країни та підрозділів Збройних Сил України, відповідно до їх оперативних потреб.
Також, з огляду на специфіку надання послуг, що передбачають перевезення великої кількості вантажів у межах громади, наявність техніки безпосередньо на її території є критично важливою, адже це дозволяє:
1. Оперативно реагувати на потреби Замовника, особливо у випадках термінового виконання завдань;
2. Суттєво зекономити бюджетні кошти, оскільки відсутня необхідність витрачати додаткові ресурси (паливо, час, людські ресурси) на переміщення техніки з інших населених пунктів;
3. Забезпечити належну якість і контроль за наданням послуг;
4. Підвищити ефективність та ритмічність надання послуг.
Таким чином, ця вимога не є дискримінаційною, а викликана виключно економічною та логістичною доцільністю, спрямованою на ефективне використання бюджетних коштів громади та якісне надання послуг.
Враховуючи вищевикладене, Замовник не вбачає підстав для внесення змін до тендерної документації у цій частині.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 квітня 2025 08:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКСА ЛТД" |
750 000,00
UAH з ПДВ
|
750 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКСА ЛТД" #13967465 |
Переможець |
750 000,00
UAH з ПДВ
|
11 квітня 2025 15:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 квітня 2025 11:39
|
Договір_185.PDF | укладений |
17 квітня 2025 11:38
|