Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція РП-35 кВ АТ «Криворізька теплоцентраль» у частині заміни масляного вимикача 35 кВ, розташованого в межах підстанції «КрТЦ» за адресою: 50014, Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. *****
Очікувана вартість
3 984 520,00 UAH
UA-2025-04-03-012913-a ● 14fa5150c2e946f18fce6661c514ba7e
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КРИВОРІЗЬКА ТЕПЛОЦЕНТРАЛЬ" |
Код ЄДРПОУ: | 00130850 |
Вебсайт: | http://www.tec.dp.ua/ |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Олена Кушнарьова +380564990173 kushnareva@tec.dp.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 квітня 2025 16:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 квітня 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 25 квітня 2025 13:08 |
Початок аукціону: | 25 квітня 2025 13:08 |
Очікувана вартість: | 3 984 520,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 39 845,20 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | відсутні |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Реконструкція РП-35 кВ АТ «Криворізька теплоцентраль» у частині заміни масляного вимикача 35 кВ, розташованого в межах підстанції «КрТЦ» за адресою: 50014, Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. *****
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50014, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, DDP - cклад АТ "Криворізька теплоцентраль"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2025
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 10 | Календарні | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Прохання надати розяснення
Дата подання: 05 квітня 2025 15:51
Дата відповіді: 08 квітня 2025 17:20
На виконання вимог пункту 3.7. додатку 2 до тендерної документації
3.7. У разі, якщо товар, що є предметом закупівлі (у т.ч. у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товару) визначений підпунктом 2 пункту 61 Розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону та додатковим переліком товарів, у разі його затвердження відповідно до підпункту 3 пункту 6-1 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:
3.7.1. Довідку в довільній формі про наявність запропонованого учасником товару в Переліку товарів з підтвердженим ступенем локалізації виробництва (далі – Перелік), який формує та веде Уповноважений орган (Мінекономіки), із зазначенням відсотка ступеня локалізації виробництва запропонованого товару та інформацією про ID товару з веб-порталу органу Уповноваженого з питань закупівель та/або у вигляді посилання на такий товар (https://prozorro.gov.ua/uk/search/products).
При цьому, відомості, що надаються у складі тендерної пропозиції про виробника запропонованого учасником товару, повинні відповідати інформації з Переліку про виробника запропонованого товару.
Інформацію про ступінь та наявність запропонованого учасником товару у Переліку замовник додатково перевіряє самостійно. Ступінь локалізації виробництва запропонованого товару повинен перевищувати або дорівнювати відсотку, який визначений підпунктом 1 пункту 61 Розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на відповідний рік (в даному випадку – 25% на 2025).
Повідомляємо що товар який є предметом закупівлі (у т.ч. у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товару) не підпадає у перелік визначений підпунктом 2 пункту 61 Розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону та додатковий перелік товарів, у разі його затвердження відповідно до підпункту 3 пункту 6-1 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” а отже учасник не має можливості надати документи на виконання вимог п.3.7. додатку 2 до тендерної документації підпунктів 3.7.1. та 3.7.2. та вимог п 3.8. підпунктів 3.8.1. та 3.8.2.
Прохання надати розяснення чи достатнім буде надання довідки, що товар(роботі чи послуги) не підпадає під вимоги визначені підпунктом 2 пункту 61 Розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону та додатковим переліком товарів, у разі його затвердження відповідно до підпункту 3 пункту 6-1 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” і не буде це причиною для відхілення тендерної пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Тендерною документацією відповідно до положень законодавства у сфері публічних закупівель передбачено певні вимоги до Учасника та перелік документів, які він повинен надати у складі тендерної пропозиції. Учасник самостійно приймає рішення про склад та зміст документів, які він подає замовнику через електронну систему закупівель.
Вимагаємо внести зміни пункту 3.7. підпунктів 3.7.1. та 3.7.2., пункту 3.8. підпунктів 3.8.1. та 3.8.2.додатку 2 до тендерної документації
Дата подання: 10 квітня 2025 07:28
Дата відповіді: 11 квітня 2025 14:46
Порядок звернення до Замовника стосовно роз’яснень щодо тендерної документації процедури відкритих торгів, визначено у статті 24 Закону. Так, Закон зокрема визначає, що усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника процедури відкритих торгів. Звернутися до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру є можливим виключно через електронну систему закупівель.
На виконання вимог нормативних документів діючих на території України та керуючись
Законом України «Про публічні закупівлі»
Постановою № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
Постановою № 861 від 02.08.2022
«Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва»
підпунктом 2 пункту 61 Розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону та додатковим переліком товаріввідповідно до підпункту 3 пункту 6-1 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону
При складанні тендерної документації та додатків до неї, замовники керуються виключно Законом України «Про публічні закупівлі» та Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі».
Разом з тим, ознайомившись з вимогами тендерної документації нами було встановлено, що положення документації містять дискримінаційний характер, що порушує наші права та законні інтереси, як потенційного учасника процедури закупівлі та в подальшому може призвести до відхилення нашої тендерної пропозиції.
Обґрунтування незаконності Тендерної документації, внаслідок наявності у ній дискримінаційних вимог, а саме вимог пункту 3.7. підпунктів 3.7.1. та 3.7.2., пункту 3.8. підпунктів 3.8.1. та 3.8.2.додатку 2 до тендерної документації, що є порушенням законодавства у сфері публічних закупівель .
Повідомляємо що товар який є предметом закупівлі (у т.ч. у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товару) не підпадає у перелік визначений підпунктом 2 пункту 61 Розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону та додатковий перелік товарів, у разі його затвердження відповідно до підпункту 3 пункту 6-1 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” а отже учасник не має можливості надати документи на виконання вимог п.3.7. додатку 2 до тендерної документації підпунктів 3.7.1. та 3.7.2. та вимог п 3.8. підпунктів 3.8.1. та 3.8.2., а отже виконання вимог пунктів не є можливим.
На виконання вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»
Стаття 22. Тендерна документація
2. У тендерній документації зазначаються такі відомості:
3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону;
4) інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби);
5) кількість товару та місце його поставки;
6) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги;
7) строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Вимагаємо внести зміни пункту 3.7. підпунктів 3.7.1. та 3.7.2., пункту 3.8. підпунктів 3.8.1. та 3.8.2.додатку 2 до тендерної документації, скасувати вимоги щодо підтвердження ступеня локалізації та зазначити, що підтвердження ступеня локалізації НЕ ВИМАГАЄТЬСЯ.
У разі не задоволення законних вимог будемо вимушені звернутися до Державної аудиторської служби України та Антимонопольного комітету України.
Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! На Ваше звернення повідомляємо, що у відомості робіт в додатку 1 до тендерної документації закупівлі в п.1 прописано : "(Демонтаж) Монтаж трансформаторів струму [комплект - 3 фази], напруга 35 кВ", в п. 48 - «Трансформатор струму вимірювальний виносний з твердою ізоляцією, напруга до 35 кВ».
Відповідно до п. 3 постанови КМУ №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей (крім випадків, передбачених абзацами четвертим - шостим цього пункту) замовники застосовують положення пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, крім підпункту 4 пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, з урахуванням положень, визначених цим абзацом. У разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товару, визначеного пунктом 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, вартість якого у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує вартісні межі, визначені абзацом першим пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, закупівля таких робіт чи послуг здійснюється з урахуванням особливостей, установлених пунктом 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону.
Враховуючи положення п. 3 постанови КМУ №1178 та набуття замовником у власність товару, визначеного пунктом 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону (а трансформати включені в перелік цих товарів), закупівля таких робіт здійснюється з урахуванням особливостей, установлених пунктом 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, якщо вартість такого товару у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує вартісні межі, визначені абзацом першим пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону (200 тис. грн).
Таким чином, враховуючи вищенаведене, замовником при формуванні тендерної документації закупівлі враховано додатково вимоги постанови КМУ №861 від 02.08.22 «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва".
Відповідно до п. 3 постанови КМУ №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей (крім випадків, передбачених абзацами четвертим - шостим цього пункту) замовники застосовують положення пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, крім підпункту 4 пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, з урахуванням положень, визначених цим абзацом. У разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товару, визначеного пунктом 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, вартість якого у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує вартісні межі, визначені абзацом першим пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, закупівля таких робіт чи послуг здійснюється з урахуванням особливостей, установлених пунктом 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону.
Враховуючи положення п. 3 постанови КМУ №1178 та набуття замовником у власність товару, визначеного пунктом 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону (а трансформати включені в перелік цих товарів), закупівля таких робіт здійснюється з урахуванням особливостей, установлених пунктом 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, якщо вартість такого товару у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує вартісні межі, визначені абзацом першим пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону (200 тис. грн).
Таким чином, враховуючи вищенаведене, замовником при формуванні тендерної документації закупівлі враховано додатково вимоги постанови КМУ №861 від 02.08.22 «Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва".
Подовження строку(терміну) подачі
Дата подання: 11 квітня 2025 15:46
Дата відповіді: 14 квітня 2025 17:10
Шановний Замовнику!
Ми, як потенційний Учасник маємо багаторічний досвід у виконані робіт, які є аналогічними предмету закупівлі на ринку України, та маємо намір прийняти участь відкритих торгах.
Разом з тим, ознайомившись з вимогами тендерної документації, з метою якісної підготовки тендерної пропозиції, просимо розглянути можливість продовження строку прийому пропозиції на термін до 25.04.2025 року
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! В оголошення закупівлі буде внесено зміни.
Щодо внесення змін
Дата подання: 11 квітня 2025 16:01
Дата відповіді: 14 квітня 2025 17:48
Продовження ІІІ Додатку ІІ до тендерної документації, Порівняльна таблиця аналізу цін матеріалів, викладене найменування матеріалу та обладнання але відсутня змога запропонувати еквівалент, що порушує наші права як Учасника.
Просимо внести зміни у Продовження ІІІ Додатку ІІ до тендерної документації, з зазначенням можливості пропонувати еквівалент матеріалів та обладнання. Додати у Додаток ІІ до тендерної документації формулювання:
У цоьму додатку всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент»».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Порівняльна таблиця не містить посилання на еквівалент, оскільки усі запропоновані еквіваленти матеріалів та обладнання мають бути узгоджені з проектною організацією. Внесення коригувань до проекту виконується тоді за рахунок Виконавця та потребує додаткового часу.
Щодо надання більш детальної інформаціії
Дата подання: 14 квітня 2025 18:40
Дата відповіді: 16 квітня 2025 16:36
Просимо надати більш детальну інформацію, яка стосується технічних та якісних характеристик обладнання, яке входить у перелік обладнання до закупівлі в составі надання послуг/виконання робіт, що передбачає набуття замовником у власність товару а саме: Технічіні характеристики вакуумного вимикача:
Номінальний рівень міцності ізоляції:
Напруга промислової частоти (1 хв), що коротко витримується, кВ
щодо землі:
між силовими контактами
сухий:
вологий:
напруга грозового імпульсу, що витримується, кВ
між силовими контактами:
щодо землі:
Кількість блоків переривання струму в кожному полюсі:
Параметри струму короткого замикання:
номінальний струм відключення к.з., кА:
струм термічної стійкості (4 с), кА:
номінальний піковий струм (струм електродинамічної стійкості), кА:
номінальна тривалість короткого замикання, з:
Номінальний цикл операцій АПП (Opening/Closing):
Клас електричної витривалості вимикача:
Повний час відключення, не більше, мс:
Повний час включення, не більше, мс:
Механічний ресурс, кількість циклів включення/відключення:
Комутаційний ресурс, кількість циклів включення/відключення:
при номінальному струмі:
при номінальному струмі к.з.:
Напруга котушок включення/відключення Ue, В: АС/DC; DC;
Напруга котушки від незалежного живлення Ue, В: АС/DC;
Напруга живлення електродвигуна зведення пружини Ue, В: АС/DC; DC; АС/DC; DC
Потужність електродвигуна, не більше Вт:
Час зведення пружини включення, не більше, з:
Робочий діапазон напруги живлення пружинного приводу, % від Ue:
Напруга живлення котушок управління, % від номінальної напруги:
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! В тендерну документацію будуть внесені зміни.
Щодо надання більш детальної інформаціії
Дата подання: 14 квітня 2025 18:52
Дата відповіді: 16 квітня 2025 16:36
Просимо надати більш детальну інформацію, яка стосується технічних та якісних характеристик обладнання, яке входить у перелік обладнання до закупівлі в составі надання послуг/виконання робіт, що передбачає набуття замовником у власність товару а саме: Технічіні характеристики трансформаторів струму:
Тип внутрішньої ізоляції:
Тип зовнішньої ізоляції:
Номінальний струм первинної обмотки:
Номінальний вторинний струм:
Струм термічної стійкості (тривалість 1 сек):
Струм електродинамічної стійкості:
Кількість вторинних обмоток:
Параметри вторинних обмоток:
Клас точності:
Номінальне навантаження:
Наявність відпайки на середині обмотки:
Наявність приладу для відбору зразків оливи:
Наявність крану для зливу оливи:
Допустима величина сумарного навантаження від вітру зі швидкістю 40 м/с, Н, не менш:
Допустима величина механічного навантаження від натягу проводів в горизонтальній площині, Н, не менш:
Кліматичне виконання та стійкість до впливаючих кліматичних факторів по ГОСТ 15150:
Категорія розміщення та кліматичне виконання:
Температура оточуючого повітря, °С - верхня робоча, - нижня робоча:
Максимальна швидкість вітру при відсутності ожеледиці, м/с:
Товщина стінки ожеледиці, мм 20
Висота установки над рівнем моря, м, не більш:
Сейсмостійкість, баллів по шкалі MSK:
Вимоги до ізоляції по ГОСТ 1516.3-96, рівень ізоляції:
Випробувальна напруга повного грозового імпульсу:
Однохвилинна випробувальна напруга 50 Гц:
Категорія зовнішньої ізоляції:
Питома довжина шляху витоку зовнішньої ізоляції по ГОСТ 9920 см/кВ:
Середній термін служби:
Середнє напрацювання до відмови:
Гарантійний термін, місяців:
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! В тендерну документацію будуть внесені зміни.
Надання інформації
Дата подання: 14 квітня 2025 23:41
Дата відповіді: 16 квітня 2025 16:37
Ознайомившись з вимогами тендерної документації нами було встановлено, що положення документації містять дискримінаційний характер, що порушує наші права та законні інтереси, як потенційного учасника процедури закупівлі та в подальшому може призвести до відхилення нашої тендерної пропозиції.
Обґрунтування незаконності Тендерної документації, внаслідок наявності у ній дискримінаційних вимог, а саме відсутність інформації згідно вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та ДБН А.2.2-3:2014 "Склад та зміст проектної документації на будівництво», яка необхідна для правильного розрахунку ціни пропозиції Учасником, що є порушенням законодавства у сфері публічних закупівель .
Наголошуємо!
Порядок звернення до Замовника стосовно роз’яснень щодо тендерної документації процедури відкритих торгів, визначено у статті 24 Закону. Так, Закон зокрема визначає, що усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника процедури відкритих торгів. Звернутися до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру є можливим виключно через електронну систему закупівель.
На виконання вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»
Стаття 22. Тендерна документація
2. У тендерній документації зазначаються такі відомості:
3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону;
4) інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби);
5) кількість товару та місце його поставки;
6) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги;
7) строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
та ДБН А.2.2-3:2014 "Склад та зміст проектної документації на будівництво»
СКЛАД ТА ЗМІСТ ПРОЕКТНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ НА БУДІВНИЦТВО ДБН А.2.2-3:2014
Наказ Мінрегіону України від 04.06.2014 р. № 163
НАБРАННЯ ЧИННОСТІ: 2014-10-01
1 СФЕРА ЗАСТОСУВАННЯ
Ці Норми встановлюють склад та зміст проектної документації на нове будівництво, реконструкцію, капітальний ремонт та технічне переоснащення будинків, будівель, споруд будь-якого призначення, їх комплексів або їх частин, лінійних об'єктів інженерно-транспортної інфраструктури. Додаткові вимоги до об'єктів галузевої специфіки встановлюються галузевими будівельними нормами та нормативними документами, прийнятими відповідно до законодавства.
Вимоги щодо складу та змісту проектної документації на реставрацію об'єктів культурної спадщини; на об'єкти, що споруджуються за межами України за рахунок її бюджетних інвестицій; при ліквідації наслідків аварій і катастроф; на консервацію та розконсервацію об'єктів будівництва встановлюються окремими будівельними нормами та нормативними документами з урахуванням положень цих норм.
3.7 капітальний ремонт
Сукупність робіт на об'єкті будівництва, введеному в експлуатацію в установленому порядку, без зміни його геометричних розмірів та функціонального призначення, що передбачають втручання у несучі та огороджувальні системи при заміні або відновленні конструкцій чи інженерних систем та обладнання у зв'язку з їх фізичною зношеністю та руйнуванням, поліпшення його експлуатаційних показників, а також благоустрій території. Капітальний ремонт передбачає призупинення на час виконання робіт експлуатації об'єкта в цілому або його частин (за умови їх автономності)
3.23 стадії проектування
- техніко-економічне обґрунтування (ТЕО);
- техніко-економічний розрахунок (ТЕР);
- ескізний проект (ЕП);
- проект (П);
- робочий проект (РП);
- робоча документація (Р).
4 ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
4.1 Проектна документація на будівництво має відповідати положенням законодавства, вимогам містобудівної документації, будівельних норм, стандартів та правил. Не допускається розроблення проектної документації без інженерних вишукувань, що повинні бути виконані відповідно до ДБН А. 2. 1-1 на нових земельних ділянках, а при реконструкції та капітальному ремонті об'єктів - без уточнення раніше виконаних інженерних вишукувань та інструментального обстеження об'єктів.
Зазначене обмеження не стосується проектної документації, розробленої на реконструкцію або капітальний ремонт існуючого об'єкта, яка не передбачає зміну його конструктивної системи, додаткові навантаження на підвалини та основи або розробленої на частину існуючого об'єкта (квартиру, окреме приміщення громадського призначення тощо)
4.2 Оформлення проектної документації здійснюється згідно з нормативними документами комплексу А.2.4 "Система проектної документації для будівництва".
Склад робочої документації (Р)
Робоча документація складається:
1. Робочі креслення.
2. Паспорт опоряджувальних робіт.
3. Кошторисна документація.
4. Специфікації обладнання, виробів і матеріалів.
5. Опитувальні аркуші та габаритні креслення на відповідні види
обладнання та виробів.
6. Робоча документація на будівельні вироби.
7. Ескізні креслення загальних видів нетипових виробів.
Тендерна документація повинна включати інформацію про характер і необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі (технічні вимоги) до закупівлі робіт та послуг, які Учасник – переможець повинен виконати та здати об’єкт за Договором про закупівлю. Проектна документація на будівництво (нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт) об'єктів розробляється відповідно до Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів.
Склад та зміст проектної документації, у тому числі на
«Будівництво мереж електропостачання адміністративних будівель з впровадженням енергоефективних технологій в районі, обмеженому вулицями: Тираспольське шосе та пров. 4-й Амурський (біля кладовища "Західне") у м. Одесі»
встановлено ДБН А.2.2-3:2014 "Склад та зміст проектної документації на будівництво". Відповідно до Правил визначення вартості будівництва (ДСТУ Б Д.1.1 - 1:2013) ціна пропозиції учасника закупівлі робіт(відкритих торгів), (підрядника) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових та матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об'єкту будівництва (реконструкції, реставрації, капітального ремонту), та поточних цін на них. Для розрахунку ціни пропозиції Замовник має надати відомість обсягів робіт, що мають закуповуватися замовником та відомість ресурсів до неї з відповідними кошторисними цінами або без цін. Технічні вимоги повинні містити перелік робіт та матеріально-технічних ресурсів.
Наше підприємство як потенційний майбутній учасник процедури закупівлі, з метою якісної підготовки кошторисної документації (калькуляції тощо) та пропозиції вимагає надати наступну інформацію через внесення змін у поточну редакцію тендерної документації, саме додати:
1. Проектну документацію та/або Нульову модель кошторисної документації та/або відомість з переліком робіт до виконання та відомість з переліком комплектуючих, матеріалів та обладнання яке буде використане в процесі надання послуг.
3. Специфікації обладнання, виробів і матеріалів .
Враховуючи вищевикладене вимагаємо внести зміни в поточну редакцію тендерної документації, виключивши із неї дискримінаційні вимоги, порушення законодавства та інші недоліки, на які вказано цією вимогою.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! В тендерну документацію будуть внесені зміни.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2025-04-03-012913-a.c1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛСІКОРА ХОЛДІНГ ЛІМІТЕД", Код ЄДРПОУ:43736368
Зміни пункту 3.7. підпунктів 3.7.1. та 3.7.2., пункту 3.8. підпунктів 3.8.1. та 3.8.2.додатку 2 до тендерної документації
Порядок звернення до Замовника стосовно роз’яснень щодо тендерної документації процедури відкритих торгів, визначено у статті 24 Закону. Так, Закон зокрема визначає, що усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника процедури відкритих торгів. Звернутися до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру є можливим виключно через електронну систему закупівель.
На виконання вимог нормативних документів діючих на території України та керуючись
Законом України «Про публічні закупівлі»
Постановою № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
Постановою № 861 від 02.08.2022
«Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва»
підпунктом 2 пункту 61 Розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону та додатковим переліком товаріввідповідно до підпункту 3 пункту 6-1 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону
При складанні тендерної документації та додатків до неї, замовники керуються виключно Законом України «Про публічні закупівлі» та Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі».
Разом з тим, ознайомившись з вимогами тендерної документації нами було встановлено, що положення документації містять дискримінаційний характер, що порушує наші права та законні інтереси, як потенційного учасника процедури закупівлі та в подальшому може призвести до відхилення нашої тендерної пропозиції.
Обґрунтування незаконності Тендерної документації, внаслідок наявності у ній дискримінаційних вимог, а саме вимог пункту 3.7. підпунктів 3.7.1. та 3.7.2., пункту 3.8. підпунктів 3.8.1. та 3.8.2.додатку 2 до тендерної документації, що є порушенням законодавства у сфері публічних закупівель .
Повідомляємо що товар який є предметом закупівлі (у т.ч. у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товару) не підпадає у перелік визначений підпунктом 2 пункту 61 Розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону та додатковий перелік товарів, у разі його затвердження відповідно до підпункту 3 пункту 6-1 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” а отже учасник не має можливості надати документи на виконання вимог п.3.7. додатку 2 до тендерної документації підпунктів 3.7.1. та 3.7.2. та вимог п 3.8. підпунктів 3.8.1. та 3.8.2., а отже виконання вимог пунктів не є можливим.
На виконання вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»
Стаття 22. Тендерна документація
2. У тендерній документації зазначаються такі відомості:
3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону;
4) інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби);
5) кількість товару та місце його поставки;
6) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги;
7) строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Вимагаємо внести зміни пункту 3.7. підпунктів 3.7.1. та 3.7.2., пункту 3.8. підпунктів 3.8.1. та 3.8.2.додатку 2 до тендерної документації, скасувати вимоги щодо підтвердження ступеня локалізації та зазначити, що підтвердження ступеня локалізації НЕ ВИМАГАЄТЬСЯ.
Розгорнути
Згорнути
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 квітня 2025 13:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ "СПЕЦБУДЕНЕРГОМОНТАЖ" |
3 753 500,00
UAH
|
3 499 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ЮАС" |
3 834 000,00
UAH
|
3 500 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ "СПЕЦБУДЕНЕРГОМОНТАЖ" #37499330 |
Очікує рішення |
3 499 000,00
UAH
|
25 квітня 2025 13:31
|