Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
arrow_right_altЗвернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Перевірка підпису
Державна аудиторська служба України
Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент освіти Луцької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 44186267 |
Місцезнаходження: | 43025, Україна , Волинська обл., Луцьк, вул.Шевченка, будинок 1 |
Контактна особа: |
Куць Оксана Петрівна 380332723160 oksana.kuts05@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 квітня 2025 15:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 квітня 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 903 882,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 038,82 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45260000-7: Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Умови оплати за договором – оплата по факту наданих послуг з відстрочкою платежу до 20 календарних днів з дня підписання акту приймання- передачі виконаних робіт | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:
Підстави для відмови в участі
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 03 квітня 2025 15:37 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 03 квітня 2025 15:37 |
Форма підтвердження: | документ |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 03 квітня 2025 15:37 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 03 квітня 2025 15:37 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 03 квітня 2025 15:37 |
Форма підтвердження: | документ |
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 03 квітня 2025 15:37 |
Форма підтвердження: | документ |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 03 квітня 2025 15:37 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 03 квітня 2025 15:37 |
Форма підтвердження: | документ |
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 03 квітня 2025 15:37 |
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 03 квітня 2025 15:37 |
Форма підтвердження: | документ |
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 03 квітня 2025 15:37 |
Форма підтвердження: | документ |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 03 квітня 2025 15:37 |
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 03 квітня 2025 15:37 |
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 03 квітня 2025 15:37 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 03 квітня 2025 15:37 |
Форма підтвердження: | документ |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 03 квітня 2025 15:37 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 03 квітня 2025 15:37 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 03 квітня 2025 15:37 |
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 03 квітня 2025 15:37 |
Форма підтвердження: | документ |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 03 квітня 2025 15:37 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 03 квітня 2025 15:37 |
Форма підтвердження: | документ |
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 03 квітня 2025 15:37 |
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 03 квітня 2025 15:37 |
Форма підтвердження: | документ |
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 03 квітня 2025 15:37 |
Форма підтвердження: | документ |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 03 квітня 2025 15:37 |
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 03 квітня 2025 15:37 |
Вимоги до тендерної пропозиції:
Вимоги до тендерної пропозиції
Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Підтверджується, що
03 квітня 2025 15:38 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 квітня 2025 15:34 |
Додаток 5 до тендерної документації (Тендерна пропозиція).docx | |
03 квітня 2025 15:34 |
Додаток 6 до тендерної документації (інформація про ціни на матеріальні ресурси).docx | |
03 квітня 2025 15:34 |
Додаток 4 до тендерної документації (Перелік документів та або інформації, які надаються Переможцем закупівлі).docx | |
03 квітня 2025 15:34 |
ТД поточний ремонт покрівлі ЗДО34.docx | |
03 квітня 2025 15:34 |
Додаток 3 до тендерної документації (Проект договору).docx | |
03 квітня 2025 15:34 |
Додаток 1 до тендерної документації (Перелік документів та_або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції).docx | |
03 квітня 2025 15:34 |
Додаток 2 до тендерної документації (Технічне завдання).docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 квітня 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ШИНАКА-УКРАЇНА" |
752 596,22
UAH з ПДВ
|
752 596,22
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Публічні документи
Відповіді учасника на умови участі у закупівлі
ТОВ "ШИНАКА-УКРАЇНА"
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Підтверджую
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Підтверджую
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Підтверджую
Вчинення кримінальних правопорушень
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Підтверджую
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджую
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Підтверджую
Мова (мови) тендерної пропозиції
Мова тендерної пропозиції
Строк дії тендерної пропозиції
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
Підтверджую
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
Підтверджую
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
- Довідка в заданій формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг / виконання робіт, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. Довідка подається у наведеному нижче вигляді, на фірмовому бланку учасника (за наявністю). Учасник не повинен відступати від даної форми Таблиця «А» № з/п Найменування транспортного засобу, обладнання, устаткування, технологій Кількість Виробник / марка Власне або орендоване, лізинг, надання послуг техніки, тощо (дата та № договору) 1. Будівельні машини і механізми, обладнання, устаткування, технології 1.1 2. Матеріально-технічна база (виробнича база, складські приміщення, тощо) 2.1. Адреса Площа м2 ___________________ посада, ім’я ПРІЗВИЩЕ уповноваженої особи учасника м.п. (підпис) 1. Для підтвердження інформації, зазначеної в Таблиці «А» учасник повинен надати: - відповідні правовстановлюючі документи (договір купівлі-продажу (оренди, надання послуг, лізингу), свідоцтво про право власності, витяг з державного реєстру речових прав на нерухоме майно тощо). При цьому, якщо учасник не є власником обладнання та/або матеріально-технічної бази та/або технологій, інформація про які зазначається у довідці, правовстановлюючі документи (договори) надаються у повному обсязі (з усіма додатками, додатковими угодами, специфікаціями, актами приймання-передачі тощо), а також мають містити необхідну інформацію про обладнання та / або матеріально-технічну базу та/або технології (найменування, рік випуску, реєстраційний номер тощо), що на підставі таких договорів залучаються. Наявність і правомірність експлуатації (застосування) учасником обладнання та матеріально-технічної бази, інформація про які зазначається у довідці, додатково підтверджується шляхом надання бухгалтерської довідки (оборотно-сальдової відомості) про знаходження основних засобів на балансі учасника (станом на перше число місяця подачі тендерної пропозиції), а також технічних паспортів на кожну одиницю автотранспорту. У разі, якщо учасник не є власником обладнання та/або матеріально-технічної бази та/або технологій, інформація про які зазначається в довідці, термін дії наданих ним на підтвердження правовстановлюючих документів (договорів оренди (надання послуг, лізингу тощо)) повинен бути не меншим, ніж максимальний термін, встановлений цією тендерною документацією для поставки товару (виконання робіт, надання послуг) по даній закупівлі у повному обсязі; - оригінали листів від орендодавців (надавачів послуг, власників тощо) обладнання та/або матеріально-технічної бази та/або технологій, інформація про які зазначається у довідці, щодо можливості використання їх обладнання та/або матеріально-технічної бази та/або технологій для поставки товару (виконання робіт, надання послуг) учасником по даній закупівлі на весь термін. 2. Для виконання робіт(надання послуг) по даній закупівлі у повному обсязі учасники повинні підтвердити (шляхом надання відповідних документів) наявність і правомірність експлуатації (застосування) всього обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (у разі потреби), які передбачені відповідними розділами кошторисної документації, наданої учасником на підтвердження відповідності його тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі. 3. Якщо учасник залучатиме потужності інших суб’єктів господарювання, як субпідрядників / співвиконавців для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям таким, як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, такий учасник надає окрему довідку відповідно до встановленого вище зразка (Таблиця «А») про обладнання, матеріально-технічну базу та технологій субпідрядників / співвиконавців, що будуть залучатися. Їх наявність у субпідрядників / співвиконавців учасник підтверджує шляхом надання документів, які є аналогічними документам, встановленим для учасників у відповідності до умов наведених вище пунктів 1-2 параграфу «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку №1 до тендерної документації. Додатково учасник надає у складі тендерної пропозиції оригінали листів-підтверджень від кожного з субпідрядників / співвиконавців із зазначенням учасника та замовника цієї закупівлі, які підтверджують можливість виконання робіт (надання послуг) як субпідрядника / співвиконавця протягом періоду виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі (вказати конкретну назву предмету закупівлі) із зазначенням переліку техніки (машин, механізмів, техніки) субпідрядника / співвиконавця, що залучатиметься до виконання робіт (надання послуг) по даній закупівлі.
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Довідка подається у наведеному нижче вигляді, на фірмовому бланку учасника (за наявністю). Учасник не повинен відступати від даної форми - Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (ІТП) Таблиця «Б» № з/п Ім’я та ПРІЗВИЩЕ Посада / спеціальність Постійний / тимчасовий працівник Стаж роботи за спеціальністю ___________________ посада, ім’я ПРІЗВИЩЕ уповноваженої особи учасника м.п.(підпис) Довідка подається у наведеному нижче вигляді, на фірмовому бланку учасника (за наявністю) Учасник не повинен відступати від даної форми 1.2.2. Довідка про наявність робітників основних будівельних професій Таблиця «В» Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід ПІБ Кваліфікація/ посада Загальний стаж роботи Працівник учасника/***працівник субпідрядника/співвиконавця ***Назва субпідрядника/ співвиконавця ___________________ посада, ім’я ПРІЗВИЩЕ уповноваженої особи учасника м.п.(підпис) 1. Для підтвердження інформації, зазначеної в таблицях «Б» і «В» учасник повинен надати: - оригінал штатного розпису або витягу зі штатного розпису (з ретушуванням персональних даних працівників (за необхідності)); - повідомлення про прийняття на роботу працівників, зазначених у довідці, з підтверджуючими документами про прийняття цих повідомлень відповідним уповноваженим органом. У разі залучення працівників не на підставі трудових відносин – копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником для виконання договору. У довідці зазначається інформація, яка свідчить про те, що учасник має працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання і досвід та будуть залучені для виконання робіт по даному предмету закупівлі (перелік і кількість фахівців і працівників робітничих професій, передбачених цим підпунктом, визначається учасником самостійно з дотриманням вимог щодо належного виконання договору про закупівлю згідно з нормативними й технологічними вимогами до провадження відповідної діяльності та/або відповідних технологічних процесів. При чому кількість фахівців та робітників повинна становити не менше 3 осіб, з них не менше 2 робітників «покрівельник» або «покрівельник будівельний». - документи встановленого законодавством взірця (посвідчення та копію протоколу навчання та перевірки знань з питань охорони праці керівника організації та членів комісії з перевірки знань з питань охорони праці, видані навчальним центром (відповідно до п. 5.3 НПАОП 0.00-4.12-05), копії протоколів навчання інших працівників організації, які залучені до виконанння робіт), (мають бути видані не раніше, як за три роки до моменту подання пропозиції) (на всіх працівників залучених до виконання робіт); Копії посвідчень з пожежної безпеки (мають бути видані не раніше, як за три роки до моменту подання пропозиції) (на всіх працівників залучених до виконання робіт); - звіт з праці (форма №1-ПВ) за останній звітній період (квартал) або офіційний лист від органу статистики про те, що даний учасник не звітує за даною формою. 2. Якщо учасник залучатиме потужності інших суб’єктів господарювання, як субпідрядників / співвиконавців для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям таким, як наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід то такий учасник надає окрему довідку відповідно до встановленого вище зразка (таблиці «Б» і/або «В») про працівників, які мають необхідні знання та досвід, субпідрядників / співвиконавців, що будуть залучатися. Їх наявність у субпідрядників / співвиконавців учасник підтверджує шляхом надання документів, які є аналогічними документам, встановленими для учасників у відповідності до умов пунктів 1-2 параграфу «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку №1 до тендерної документації. Додатково учасник надає у складі тендерної пропозиції оригінали листів-підтверджень від кожного з субпідрядників / співвиконавців із зазначенням учасника та замовника цієї закупівлі, які підтверджують можливість виконання робіт (надання послуг) як субпідрядника / співвиконавця протягом періоду виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі (вказати конкретну назву предмету закупівлі) із зазначенням власних імен та прізвищ, а також посад працівників субпідрядника / співвиконавця, що залучатимуться до виконання робіт (надання послуг) по даній закупівлі.
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Подається у наведеному нижче вигляді, на фірмовому бланку учасника (за наявністю) Учасник не повинен відступати від даної форми - Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Таблиця «Г» № з/п Назва та адреса контрагента з яким укладено договір / номер договору та дата укладення Предмет договору Ціна договору Стан виконання договору, % / вартість наданих послуг 1 ___________________ посада, ім’я ПРІЗВИЩЕ уповноваженої особи учасника м.п.(підпис) 1. Для підтвердження інформації, зазначеної в Таблиці «Г» учасник повинен надати: - аналогічний договір, вказаний у довідці (не менше 2-ох), з усіма додатками, додатковими угодами та/або іншими доповненнями до таких договорів, що є його невід’ємною частиною; - документи, що засвідчують виконання у повному обсязі аналогічного договору, вказаного у довідці (не менше 2-ох); -Відгуки від замовників за договорами, копії яких надано у складі пропозиції. Відгук повинен містити назву замовника, предмет закупівлі, мати посилання на договір, який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу, інформацію щодо якості робіт. Замовниками згідно з договорами можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності; *у випадку відсутності в наданому листі всієї інформації, передбаченої цією тендерною документацією, такий відгук замовником не розглядається та вважається таким, що не поданий учасником. 2. Аналогічним договором буде вважатися повністю виконаний договір підряду подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі, укладений(і) протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі.
Вчинення економічних правопорушень
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Підтверджую
Порушення справи про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджую
Вчинення правопорушень, пов?язаних із застосуванням санкцій
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Підтверджую
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ШИНАКА-УКРАЇНА" #30659358 |
Переможець |
752 596,22
UAH з ПДВ
|
14 квітня 2025 15:56
|
Документи
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 14 квітня 2025 15:56
Учасник | Пропозиція | Документи |
---|---|---|
ТОВ "ШИНАКА-УКРАЇНА" #30659358 |
752 596,22
UAH з ПДВ
|
Документи |
Документи
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 квітня 2025 13:55
|
ДОГОВІР 52 04 25.pdf | укладений |
22 квітня 2025 13:54
|