Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
arrow_right_altЗвернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Перевірка підпису
Державна аудиторська служба України
Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Одеський державний університет внутрішніх справ |
Код ЄДРПОУ: | 08571570 |
Вебсайт: | https://oduvs.edu.ua/ |
Місцезнаходження: | 65014, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Успенська, 1 |
Контактна особа: |
Анастасія Куруч +380487095067 oduvs.tender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 квітня 2025 15:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 квітня 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 3 453 558,73 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 267,79 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції: гарантія банківської установи у вигляді електронного документу - електронна банківська гарантія (покрита). Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 2 % від очікуваної вартості закупівлі – 69 071,17 грн (шістдесят дев’ять тисяч сімдесят одна гривня 17 копійок). Забезпечення тендерної пропозиції має містити: -назву документа – «Гарантія» (банківська гарантія або Гарантія забезпечення тендерної пропозиції); -номер, місце складання, дату видачі; -повне найменування принципала – юридичної особи; -код згідно з ЄДРПОУ – для принципала - юридичної особи - резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків – для принципала - - назву валюти, у якій надається гарантія; -суму гарантії цифрами та словами; -назву валюти платежу, якщо вона відрізняється від валюти, у якій надається гарантія; -дату, номер і назву (у разі наявності таких реквізитів) відповідного документа, з якого виникають базові відносини – «тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи, протокол від ________», номер та назва процедури закупівлі, що оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу»; -найменування бенефіціара-юридичної особи – Одеський державний університет внутрішніх справ; Подається у вигляді Електронної банківської гарантії, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції у формі PDF з накладанням КЕП/УЕП гаранта (в тексті гарантії обов’язково вказується посилання на програмний комплекс, яким накладено підпис). Гарантія обов’язково повинна містити посилання на актуальне рішення уповноваженої особи, про затвердження тендерної документації, дату та номер оголошення процедури закупівлі та свідчити про обов’язок установи, що надала гарантію, виплатити замовнику суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у п.3 р. 3 цієї тендерної документації. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами). Реквізити для оформлення забезпечення тендерної пропозиції: – Назва Замовника: ОДЕСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ВНУТРІШНІХ СПРАВ; – Місцезнаходження Замовника: 65014, Україна, Одеська область, місто Одеса, вулиця Успенська, 1; – Код ЄДРПОУ: 08571570; – Одержувач – банк ДКСУ у м. Київ, МФО 820172; – Реквізити р/р UA 658201720355199002022000570. У складі тендерної пропозиції учасник надає додатково до банківської гарантії довідку з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписку(-ки) з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта. Разом з електронною банківською гарантією Учасник надає документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію та ліцензію НБУ, які повинні бути подані у вигляді сканованої копії з накладанням КЕП/УЕП гаранта. Банківська гарантія має бути чинною з дати розкриття тендерної пропозиції. Якщо Учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником - тендерна пропозиція учасника відхиляється Замовником. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 69071.17 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | відсутні |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:
Підстави для відмови в участі
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 03 квітня 2025 15:32 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 03 квітня 2025 15:32 |
Форма підтвердження: | документ |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 03 квітня 2025 15:32 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 03 квітня 2025 15:32 |
Форма підтвердження: | документ |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 03 квітня 2025 15:32 |
Форма підтвердження: | документ |
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 03 квітня 2025 15:32 |
Форма підтвердження: | документ |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 03 квітня 2025 15:32 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 03 квітня 2025 15:32 |
Форма підтвердження: | документ |
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 03 квітня 2025 15:32 |
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 03 квітня 2025 15:32 |
Форма підтвердження: | документ |
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 03 квітня 2025 15:32 |
Форма підтвердження: | документ |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
Нерезидентом підтверджується, що
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 03 квітня 2025 15:32 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 03 квітня 2025 15:32 |
Форма підтвердження: | документ |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 03 квітня 2025 15:32 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 03 квітня 2025 15:32 |
Форма підтвердження: | документ |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 03 квітня 2025 15:32 |
Форма підтвердження: | документ |
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 03 квітня 2025 15:32 |
Форма підтвердження: | документ |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 03 квітня 2025 15:32 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 03 квітня 2025 15:32 |
Форма підтвердження: | документ |
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 03 квітня 2025 15:32 |
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 03 квітня 2025 15:32 |
Форма підтвердження: | документ |
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 03 квітня 2025 15:32 |
Форма підтвердження: | документ |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Архівована
|
Дата створення вимоги: | 03 квітня 2025 15:32 |
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Архівована
|
Дата створення вимоги: | 03 квітня 2025 15:32 |
Вимоги до тендерної пропозиції:
Вимоги до тендерної пропозиції
Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Підтверджується, що
Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Підтверджується, що
Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | лоту |
Підтверджується, що
Вид забезпечення тендерної пропозиції: гарантія банківської установи у вигляді електронного документу - електронна банківська гарантія (покрита). Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 2 % від очікуваної вартості закупівлі – 69 071,17 грн (шістдесят дев’ять тисяч сімдесят одна гривня 17 копійок). Забезпечення тендерної пропозиції має містити: -назву документа – «Гарантія» (банківська гарантія або Гарантія забезпечення тендерної пропозиції); -номер, місце складання, дату видачі; -повне найменування принципала – юридичної особи; -код згідно з ЄДРПОУ – для принципала - юридичної особи - резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків – для принципала - - назву валюти, у якій надається гарантія; -суму гарантії цифрами та словами; -назву валюти платежу, якщо вона відрізняється від валюти, у якій надається гарантія; -дату, номер і назву (у разі наявності таких реквізитів) відповідного документа, з якого виникають базові відносини – «тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи, протокол від ________», номер та назва процедури закупівлі, що оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу»; -найменування бенефіціара-юридичної особи – Одеський державний університет внутрішніх справ; Подається у вигляді Електронної банківської гарантії, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції у формі PDF з накладанням КЕП/УЕП гаранта (в тексті гарантії обов’язково вказується посилання на програмний комплекс, яким накладено підпис). Гарантія обов’язково повинна містити посилання на актуальне рішення уповноваженої особи, про затвердження тендерної документації, дату та номер оголошення процедури закупівлі та свідчити про обов’язок установи, що надала гарантію, виплатити замовнику суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у п.3 р. 3 цієї тендерної документації. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами). Реквізити для оформлення забезпечення тендерної пропозиції: – Назва Замовника: ОДЕСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ВНУТРІШНІХ СПРАВ; – Місцезнаходження Замовника: 65014, Україна, Одеська область, місто Одеса, вулиця Успенська, 1; – Код ЄДРПОУ: 08571570; – Одержувач – банк ДКСУ у м. Київ, МФО 820172; – Реквізити р/р UA 658201720355199002022000570. У складі тендерної пропозиції учасник надає додатково до банківської гарантії довідку з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписку(-ки) з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта. Разом з електронною банківською гарантією Учасник надає документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію та ліцензію НБУ, які повинні бути подані у вигляді сканованої копії з накладанням КЕП/УЕП гаранта. Банківська гарантія має бути чинною з дати розкриття тендерної пропозиції. Якщо Учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником - тендерна пропозиція учасника відхиляється Замовником.
Форма підтвердження: | документ |
Умови укладання договору про закупівлю:
Умови укладання договору про закупівлю
Забезпечення виконання договору про закупівлю
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | лоту |
При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
Форма підтвердження: | документ |
Вимоги до документу: | Переможець надає не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 2 (два) % від суми договору. Строк дії забезпечення виконання договору перевищує строк дії договору про закупівлю на 5 днів. Вид забезпечення виконання договору – перерахування коштів у формі завдатку на розрахунковий рахунок Замовника. Платіжні реквізити Замовника: Одеський державний університет внутрішніх справ; ЄДРПОУ: 08571570; юридична адреса: 65014, Україна, Одеська область, місто Одеса, вулиця Успенська, 1; банківські реквізити: р/р UA 658201720355199002022000570, банк ДКСУ у м. Київ, МФО 820172; призначення платежу: забезпечення виконання договору на закупівлю: Поточний ремонт аудиторій та коридору 2-го поверху та сходової клітини, розташованих в будівлі їдальні під літерою «В» Одеського державного університету внутрішніх справ за адресою: м. Одеса, пров. Сабанський, 4; є неприбутковою організацією. У разі неподання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору відповідно до вимог оголошення про проведення закупівлі, тендерна пропозиція підлягає відхиленню на підставі абзацу четвертого підпункту 3 пункту 44 Особливостей. Замовник не повертає забезпечення в разі невиконання або неналежного виконання Виконавцем своїх зобов'язань по договору. |
03 квітня 2025 15:35 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 квітня 2025 15:32 |
Тендерна документація.docx | |
03 квітня 2025 15:32 |
Додаток 4 до тендерної документації.docx | |
03 квітня 2025 15:32 |
Додаток 2 до тендерної документації.docx | |
03 квітня 2025 15:32 |
Додаток 1 до тендерної документації.docx | |
03 квітня 2025 15:32 |
Додаток 3 до тендерної документації.xlsx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 квітня 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРСЕРВІСГРУП" |
3 433 959,83
UAH з ПДВ
|
3 433 959,83
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Публічні документи
Відповіді учасника на умови участі у закупівлі
ТОВ "УКРСЕРВІСГРУП"
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Підтверджую
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Підтверджую
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Підтверджую
Вчинення кримінальних правопорушень
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Підтверджую
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджую
Строк дії тендерної пропозиції
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
Підтверджую
Мова (мови) тендерної пропозиції
Мова тендерної пропозиції
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
Підтверджую
Забезпечення тендерних пропозицій
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
Підтверджую
Гарантія 120668-Т-1478.rarЗабезпечення виконання договору про закупівлю
Вид забезпечення виконання договору – перерахування коштів у формі завдатку на розрахунковий рахунок Замовника
Підтверджую
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Підтверджую
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
Підтверджую
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Наявність фінансової спроможності
Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю
Підтверджую
4. Фінзвітність 2024.pdf.p7sВчинення економічних правопорушень
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Підтверджую
Порушення справи про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджую
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Підтверджую
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКРСЕРВІСГРУП" #34169458 |
Переможець |
3 433 959,83
UAH з ПДВ
|
18 квітня 2025 09:29
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 квітня 2025 17:21
|
Вимога про усунення невідповідностей
1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1) Підпункти 1.1. та 1.2. пункту 1 частини 1 Додатку 1 до тендерної документації – 1.1. Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг / виконання робіт /поставки товару, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. Обладнання та матеріально-технічна база, зазначені в довідці, повинні відповідати машинам та механізмам, що зазначені в підсумковій відомості ресурсів Учасника. 1.2. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ, на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. 1.2) Пункт 2 частини 1 Додатку 1 до тендерної документації – 2.1. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1. 2.2. До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ). У разі, якщо працівник працює за сумісництвом, то ця інформація також має бути зазначена у довідці. 2.3. Учасник повинен мати інженерно-технічних працівників, кваліфікованих робітників будівельних спеціальностей та інших кваліфікованих працівників, необхідних для виконання робіт, які є предметом закупівлі, а саме обов’язкова наявність або залучення таких працівників: - не менше одного виконроба або майстера будівельних робіт; - не менше одного інженера в будівельній галузі; - не менше трьох працівників, які пройшли навчання з пожежної безпеки; - не менше трьох працівників, які пройшли навчання з охорони праці; - маляр; - монтажник санітарно-технічного устаткування. Обов’язкова наявність в учасника інженера – кошторисника, інформація про якого підтверджується шляхом подання в складі тендерної пропозиції чинного кваліфікаційного сертифікату. Учасник повинен надати завірену копію звіту з праці (форма № 1-ПВ) за останній звітній період або офіційний лист (довідка/інформація тощо) від органу статистики про те, що даний учасник не звітує за даною формою. Інформація про вищезазначених працівників також повинна міститись в Таблиці 1. 2.4. В якості документального підтвердження відповідної кваліфікації працівників учасник надає: копії відповідних дипломів та/або свідоцтв та/або посвідчень та/або протоколи або витяги з протоколів, згідно яких видано відповідні посвідчення. 2.5. В якості документального підтвердження наявності працівників, які пройшли навчання з пожежної безпеки та охорони праці, надати протоколи та посвідчення на вказаних Учасником працівників, щодо перевірки знань Закону України «Про охорону праці», ССБП «Охорона праці і промислової безпеки у будівництві» НПАОП 45.2-7.02-12, НПАОП 45.2-7.03-17 Мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках, НПАОП 0.00-7.17-18 Мінімальні вимоги безпеки і охорони здоров’я при використанні працівниками засобів індивідуального захисту на робочому місці, НПАОП 0.00-1.15.07 Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті, перевірки знань з Законодавчих актів з охорони праці, гігієни праці, надання домедичної допомоги потерпілим, розслідування та облік нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві, електробезпеки, пожежної безпеки, Типового положення «Про порядок проведення навчання та перевірки знань з питань охорони праці» (НПАОП 0.00-4.12-05), перевірки знань з питань пожежної безпеки (пожежно-технічного мінімуму). 1.3) Підпункт 3.1 пункту 3 частини 1 Додатку 1 до тендерної документації – 3.1. Довідка в довільній формі про виконання аналогічного* (их) договору щодо предмету закупівлі, яка повинна підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічного договору. 1.4) Пункт 8 частини 4 Додатку 1 до тендерної документації – Відомість про учасника відповідно до частини 5 Додатка 1 до тендерної документації. 2) Перелік виявлених невідповідностей: 2.1) Учасник надав довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 08.04.2025 № 08-1. Однак, в зазначеної довідці відсутня інформація стосовно будівельних машин, які зазначені Учасником в підсумковій відомості ресурсів під номерами за порядком 20-29. Також у складі тендерної пропозиції Учасника відсутні документ / документи на підтвердження права власності / володіння / користування обладнання «Автомобіль загальний вантажний бортовий, марка HYUNDAI, модель UD65, ВН1036ТС», який зазначено в довідці від 08.04.2025 № 08-1. 2.2) Учасник надав довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 08.04.2025 № 08-2, а також документи на кожного працівника. Однак, при розгляді вищезазначених документів було виявлено наступне: - професія працівника Папука Максима Анатолійовича у довідці від 08.04.2025 № 08-2 зазначена як «слюсар з ремонту автомобілів; електрогазозварник ручного зварювання». Але в дипломі Державного навчального закладу «Одеський центр професійно-технічної освіти» від 02.07.2011р № СК 40974554 зазначено, що Папук М.А. здобув професію слюсаря з ремонту автомобілів; електрозварника ручного зварювання; - в довідці від 08.04.2025 № 08-2 відсутня інформація про наявність у Учасника таких працівників: - не менше одного інженера в будівельній галузі; - не менше трьох працівників, які пройшли навчання з пожежної безпеки; - не менше трьох працівників, які пройшли навчання з охорони праці. - відповідно до вимог підпункту 2.5 пункту 2 частини 1 Додатку 1 до тендерної документації відсутнє документальне підтвердження наявності працівників, які пройшли навчання з пожежної безпеки та охорони праці. 2.3) Учасник надав довідку про виконання аналогічного договору від 08.04.2025 № 08-38, в якій зазначив 1 (один) аналогічний договір. Однак, при розгляді документів було виявлено, що в довідці Учасником зазначено, що предметом закупівлі аналогічного договору є капітальний ремонт підвальних приміщень (захисної споруди цивільного захисту укриття) в Одеському ліцеї № 31 Одеської міської ради за адресою» м. Одеса, вул. Гастелло, 90-А. Але в пункті 2.1. укладеного договору від 05.06.2023 № 100/23 предметом закупівлі є поточний ремонт підвальних приміщень (захисної споруди цивільного захисту укриття) в Одеському ліцеї № 31 Одеської міської ради за адресою» м. Одеса, вул. Гастелло, 90-А. 2.4) Учасник надав довідку «Відомості про учасника» від 08.04.2025 № 08-21, в якій не зазначена юридична та фактична адреса. 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1) Надати довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг / виконання робіт /поставки товару, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. Обладнання та матеріально-технічна база, зазначені в довідці, повинні відповідати машинам та механізмам, що зазначені в підсумковій відомості ресурсів Учасника. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ, на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. 3.2.) Надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1 із зазначенням інформації, що вимагається в тендерній документації та відповідно до підтверджуючих документів. Для документального підтвердження наявності працівників, які пройшли навчання з пожежної безпеки та охорони праці, надати протоколи та посвідчення на вказаних Учасником працівників, щодо перевірки знань Закону України «Про охорону праці», ССБП «Охорона праці і промислової безпеки у будівництві» НПАОП 45.2-7.02-12, НПАОП 45.2-7.03-17 Мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках, НПАОП 0.00-7.17-18 Мінімальні вимоги безпеки і охорони здоров’я при використанні працівниками засобів індивідуального захисту на робочому місці, НПАОП 0.00-1.15.07 Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті, перевірки знань з Законодавчих актів з охорони праці, гігієни праці, надання домедичної допомоги потерпілим, розслідування та облік нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві, електробезпеки, пожежної безпеки, Типового положення «Про порядок проведення навчання та перевірки знань з питань охорони праці» (НПАОП 0.00-4.12-05), перевірки знань з питань пожежної безпеки (пожежно-технічного мінімуму). 3.3) Надати довідку в довільній формі про виконання аналогічного* (их) договору щодо предмету закупівлі, яка повинна підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічного договору приведену к відповідності до підтверджуючих документів. 3.4) Надати відомості про учасника відповідно до частини 5 Додатка 1 до тендерної документації із зазначенням всієї необхідної інформації.
Документи
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 18 квітня 2025 09:29
Учасник | Пропозиція | Документи |
---|---|---|
ТОВ "УКРСЕРВІСГРУП" #34169458 |
3 433 959,83
UAH з ПДВ
|
Документи |