Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Очікувана вартість
1 599 000,24 UAH
UA-2025-04-03-010471-a ● 27f708346c264856937399a083e25dad
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Наявні скарги без рішення
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління державної охорони України |
Код ЄДРПОУ: | 00037478 |
Місцезнаходження: | 01024, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Богомольця, 8 |
Контактна особа: |
Ольга Майстерко +380442262399 omaysterko@do.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 квітня 2025 15:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 квітня 2025 10:00 |
Початок аукціону: | 15 квітня 2025 11:13 |
Початок аукціону: | 15 квітня 2025 11:13 |
Очікувана вартість: | 1 599 000,24 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 990,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
401 штука
Аптечка медична індивідуальна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01021, Україна, вул. Садова, буд. 1/14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
26 грудня 2025
ДК 021:2015: 33196000-0 — Аптечки першої медичної допомоги
2350 штука
Захисний жорсткий щиток на око
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01021, Україна, вул. Садова, буд. 1/14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
26 грудня 2025
ДК 021:2015: 33196200-2 — Пристрої для людей з обмеженими можливостями
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться Покупцем шляхом оплати за поставлений Товар. Оплата проводиться згідно з рахунком Продавця протягом 10 (десяти) днів після поставки Товару, оформлення видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 7 (семи) днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Датою оплати за поставлений Товар вважається дата списання грошових коштів з рахунка Покупця на користь Продавця. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 квітня 2025 15:14 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 квітня 2025 15:13 |
Перелік змін2.docx | |
09 квітня 2025 15:13 |
ТД за Особливостями2.docx | |
09 квітня 2025 15:13 |
додаток 2.docx | |
03 квітня 2025 15:20 |
Додаток 5.docx | |
03 квітня 2025 15:20 |
додаток 4.docx | |
03 квітня 2025 15:20 |
додаток 3.docx | |
03 квітня 2025 15:20 |
додаток 1.docx |
09 квітня 2025 15:14 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
09 квітня 2025 15:13 |
Перелік змін2.docx
|
||||||
09 квітня 2025 15:13 |
ТД за Особливостями2.docx
|
||||||
09 квітня 2025 15:13 |
додаток 2.docx
|
||||||
03 квітня 2025 15:20 |
Додаток 5.docx
|
||||||
03 квітня 2025 15:20 |
додаток 4.docx
|
||||||
03 квітня 2025 15:20 |
додаток 3.docx
|
||||||
03 квітня 2025 15:20 |
додаток 1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо розмірів Бинта тампонувального кровоспинного з хімічною речовиною гемо статичною
Дата подання: 04 квітня 2025 17:55
Дата відповіді: 07 квітня 2025 11:44
Шановник Замовник! Просимо внести зміни до тендерної документації та привести у відповідність вимоги Замовника у додатку № 2 до тендерної документації. Згідно з Технічними вимогами до предмета закупівлі у складі Аптечки медичної індивідуальної має бути Бинт тампонувальний кровоспинний з хімічною речовиною гемо статичною завдовжки від 3,5 м. та завширшки від 7 см. – 2 шт, згідно ж з розгорнутого ОПИСУ засобів та медичних ….у складі аптечки має бути Бинт тампонувальний кровоспинний з хімічною речовиною гемо статичною завдовжки від 1,5 м. та завширшки від 7 см. - повинен бути складений зигзаг-подібно; - ширина не менше 7 см.;- довжина не менше 1,5 м. Не зрозуміло, яку саме довжину бинта пропонувати учасникам.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. дякуємо за запитання. Найближчим часом будуть внесені відповідні зміни.
Розмір Лейкопластира на тканинній основі
Дата подання: 07 квітня 2025 09:19
Дата відповіді: 07 квітня 2025 11:45
Добрий день! Просимо привести у відповідність вимоги щодо розміру Лейкопластира на тканинній основі, оскільки розміри в технічних вимогах зазначені: завдовжки 3-5 м., завширшки 3-5 см, а в Описі: - довжина не менше 5 м.; - ширина не менше 5 см.
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання. Замовником зазначено вимоги, які мають відповідати вимогам “Переліку лікарських засобів та медичних виробів, якими забезпечується особовий склад сил безпеки і сил оборони в складі аптечок медичних загальновійськових індивідуальних (АМЗІ), затверджених наказом Міністерства оборони України від 24.07.2024 № 506 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.08.2024 за № 1171/42516 та не можуть бути змінені замовником (лейкопласти на тканинній основі завдовжки 3-5 м., завширшки 3-5 см.), але не забороняють йому обирати бажаний розмір предмету комплектування аптечки.
Таким чином, замовником вбачається необхідність комплектування аптечки пластиром на тканинній основі саме розміром довжиною не менше 5 м., шириною не менше 5 см. Пластирі меншого розміру при наданні пропозиції розглядатися не будуть.
Зміни вноситись не будуть.
Таким чином, замовником вбачається необхідність комплектування аптечки пластиром на тканинній основі саме розміром довжиною не менше 5 м., шириною не менше 5 см. Пластирі меншого розміру при наданні пропозиції розглядатися не будуть.
Зміни вноситись не будуть.
Щодо матеріалу Захисного жорсткого щитка на око
Дата подання: 07 квітня 2025 09:31
Дата відповіді: 07 квітня 2025 11:44
Добрий день! Згідно технічних вимог (Додаток № 2) у складі аптечки має бути «Захисний жорсткий щиток на око Призначений для надання допомоги при пошкодженні очей на догоспітальному етапі. - матеріал: перфорований пластик.». Згідно тендерної документації перелік засобів та медичних виробів, які повинні бути в складі аптечки медичної загальновійськової індивідуальної (мають відповідати вимогам “Переліку лікарських засобів та медичних виробів, якими забезпечується особовий склад сил безпеки і сил оборони в складі аптечок медичних загальновійськових індивідуальних (АМЗІ), затвердженого наказом Міністерства оборони України від 24.07.2024 № 506 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.08.2024 за № 1171/42516). Вимогами даного Наказу не встановлено вимог до матеріалу з якого має бути готовлений Захисний жорсткий щиток на око, крім того щиток із перфорованого пластику, може тріснути (поломатися) цим самий ще більше пошкодити око. Відповідно до вищевикладеного просимо внести зміни до тендерної документації та дозволити учасникам також пропонувати Захисних жорсткий щиток на око із сплаву алюмінію. Даний Щиток має ідентичне призначення, виготовляється він із тканинним покриттям по периметру, який забезпечує надійний захист, при цьому не створюючи дискомфорту для постраждалого.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. дякуємо за запитання. Найближчим часом будуть внесені відповідні зміни.
Рукавички медичні оглядові нітрилові нестерильні
Дата подання: 07 квітня 2025 10:24
Дата відповіді: 07 квітня 2025 11:44
Згідно технічних вимог (Додаток № 2) у складі аптечки мають бути рукавички медичні оглядові нітрилові нестерильні двох розмірів - М та L, тому просимо внести зміни до технічних характеристик так, щоб вони відносились до обох розмірів, а саме:
"- ширина, не менше (мм) – 108-110 мм.;" замінити на "- ширина, не менше (мм) – 95-110 мм.;"
А також змінити вимогу до товщини долоні з показнику "не менше (мм) – 0,70 мм.;" на "не менше 0,062-0,07мм" оскільки на ринку Рукавички медичні оглядові нітрилові нестерильні з такими характеристиками щодо товщини долоні відсутні.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. дякуємо за запитання. Найближчим часом будуть внесені відповідні зміни.
Щодо Технічних вимог до Засобу для зупинки кровотечі механічний вороткового типу
Дата подання: 07 квітня 2025 15:41
Дата відповіді: 09 квітня 2025 09:55
Шановний Замовнику! Детально розглянувши технічні вимоги до предмету закупівлі "Опис засобів та медичних виробів, які мають буи в складі аптечки медичної загальновійськової індивідуальної", викладені у додатку 2 до оголошення про проведення Відкритих торгів з особливостями, є підстави вважати, що характеристики до Засобу для зупинки кровотечі механічний вороткового типу, викладені у додатку 2 до Оголошення є дискримінаційними та підлягають зміні з наступних причин:
Згідно вимог, зазначених у Додатку 2 до оголошення про проведення Відкритих торгів з особливостями, і зазначаються основні технічні характеристики до предмету закупівлі ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні, нами було зроблено порівняльну таблицю аналогів, які є на ринку України і мають відомості в Реєстрі осіб відповідальних за введення медичних виробів, що вимагає законодавство України, а саме Технічний регламент щодо медичних виробів.
https://docs.google.com/document/d/1Uui1EpNF-ROv5czRtq2t0MGH0Zkg6btnP8BobU3my5Q/edit?usp=sharing
Просимо внести зміни до ТД, а саме: розширити діапазон вимог до Засобу для зупинки кровотечі механічний вороткового типу, оскільки Вашим підрозділом неодноразово закуповувались аптечки, до складу яких входили Джгути кровоспинні з пластиковою фурнітурою типу САТ. Зазначимо, що у всьому світі використовується Джгут кровоспинний типу САТ, який має у своєму складі пластикову фурнітуру, фіксатор, планку та пряжку. Тому немає жодного сенсу штучно обмежувати конкуренцію в закупівлі та відмовлятись від економії бюджентниїх коштів через деталізацію вимог ТД, характеристиками, що нічим не обгрунтовані. Просимо внести зміни у закупівлю, а саме: наявність металевої пряжки розширити: додати пластик. Матеріал виготовлення воротка - метал: додати пластик. Наявність металевого фіксатора воротка трикутної форми (є тільки у одного виробника): додати пластик. Діапазон температур у нашій країні дає можливіст зменшити температурне навантаження з темп. -40С - +50С до темп. -20С - +40С, так як в Україні немає такиї високих/низьких температурних показників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Замовником дійсно було проведено ряд закупівель для забезпечення, в складі аптечки індивідуальної, особового складу джгутами кровоспинними з пластиковою фурнітурою типу САТ, але зважаючи на наявність на ринку України неякісних зразків таких виробів було прийнято рішення щодо використання джгутів з металевою фурнітурою та переоснащенням особового складу на такі турнікети.
Додатково інформуємо, що гарантовано якісні вироби з пластиковою фурнітурою такі як CAT (Combat-Application-Tourniquet) Generation 7 чи SAM XT, зазначені Вами у порівняльній таблиці аналогів, коштують у декілька разів дорожче за вироби з металевою фурнітурою, зазначених у тій же таблиці, зважаючи на це економія «бюджетних» коштів не може бути досягнута при їх закупівлі.
Також особовий склад проходить відповідне навчання та тренування з використанням турнікетів технічні характеристики яких зазначені у предметі закупівлі у зв’язку з чим вбачається за необхідне подальше приведення зразків турнікетів, що використовуються до одного типу.
Відповідно до викладеного повідомляємо, що зміни до вимог зазначених Замовником вноситись не будуть.
Додатково інформуємо, що гарантовано якісні вироби з пластиковою фурнітурою такі як CAT (Combat-Application-Tourniquet) Generation 7 чи SAM XT, зазначені Вами у порівняльній таблиці аналогів, коштують у декілька разів дорожче за вироби з металевою фурнітурою, зазначених у тій же таблиці, зважаючи на це економія «бюджетних» коштів не може бути досягнута при їх закупівлі.
Також особовий склад проходить відповідне навчання та тренування з використанням турнікетів технічні характеристики яких зазначені у предметі закупівлі у зв’язку з чим вбачається за необхідне подальше приведення зразків турнікетів, що використовуються до одного типу.
Відповідно до викладеного повідомляємо, що зміни до вимог зазначених Замовником вноситись не будуть.
Щодо надання документів
Дата подання: 07 квітня 2025 16:27
Дата відповіді: 09 квітня 2025 09:53
Шановний Замовнику! До складу Аптечки медичної індивідуальної входить Засіб для зупинки кровотечі механічний вороткового типу. Оскільки, цей виріб використовується в екстремальних умовах, а на ринку України доволі часто трапляються неякісні зразки таких виробів, тому просимо Вас надати роз'яснення, що саме повинен надати Учасник у складі ТД, щоб підтвердити його функціональні властивості, а саме можливість зупинити кровотечі? Результати, яких випробувань, на які характеристики, Вас задовільнить, щоб Ви змогли отримати якісний джгут, що спрацює в потрібний момент?
Яким протоколом Виробник/Учасник повинен підтвердити діапазон температур експлуатації засобу для зупинки кровотечі без зміни властивостей від -40С - +50С?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Замовником складені та оголошені технічні вимоги до предмету закупівлі зазначені в Додатку 2 та Додатку 3 до тендерної документації, де зазначено перелік документів, які Учасник повинен надати для підтвердження якості запропонованого товару.
Щодо Комплекту оклюзійних пов'язок
Дата подання: 07 квітня 2025 16:40
Дата відповіді: 09 квітня 2025 09:48
Шановний Замовнику! Просимо надати роз'яснення, чи не буде вважатися невідповідністю Технічним вимогам, якщо Учасник у складі ТД запропонує коплект оклюзійних наліпок, який складатиметься з 1 наліпки з клапаном та 1 без клапана. Оскільки наказом МО України №506 від 24.07.2024 року дозволено "Пара оклюзійних торакальних пов'язок (наліпок) на гелевій основі включає 2 наліпки з клапаном АБО 1 наліпку з клапаном та 1 наліпку без клапана".
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання. Замовником вбачається необхідність комплектування предмету закупівлі оклюзійними торакальними наліпками тільки з клапаном, оскільки наказом МО України №506 від 24.07.2024 року, не забороняється дана вимога. Тому комплектування наліпками одна з клапаном та друга без клапану буде вважатися невідповідністю вимогам ТД.
Щодо Технічних вимог Джгута
Дата подання: 08 квітня 2025 16:20
Дата відповіді: 09 квітня 2025 12:09
Шановний Замовник! Просимо внести зміни в ТД, які є дискримінаційним, а саме: "наявність металевої пряжки" змінити на "наявність металевої пряжки або пряжки з надміцного пластику". "Матеріал виготовлення воротка - метал" замінити на "Матеріал виготовлення воротка - метал або надміцний пластик". "Наявність металевого фіксатора воротка трикутної форми для фіксації палички воротка" замінити на "Наявність металевого фіксатора воротка трикутної форми для фіксації палички воротка або наявність пластикової планки для фіксації воротка, або пластикової скоби". "Діапазон температур експлуатації засобів зупинки кровотечі без зміни властивостей має складати не менше ніж -40С до +50С" замінити на "Діапазон температур експлуатації засобів зупинки кровотечі без зміни властивостей має складати не менше ніж -20С до +45С", так як середній показник термператуои в Україні не перевищує вищезазначених показників. Просимо також роз'яснити та внести зміни в ТД, щодо даної вимоги, а саме: яким чином Учасник повинен підтвердити цей діапазон температур.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Особовий склад проходить відповідне навчання та тренування з використанням турнікетів технічні характеристики яких зазначені у предметі закупівлі у зв’язку з чим вбачається за необхідне подальше приведення зразків турнікетів, що використовуються до одного типу у зв’язку з чим зміни до вимог зазначених Замовником вноситись не будуть.
Учасник має підтвердити діапазон температур зазначений у вимогах до предмету закупівлі надавши протокол випробувань Державного підприємства «Всеукраїнський державний науково-виробничий центр стандартизації, метрології, сертифікації та захисту прав споживачів»
(ДП «Укрметртестстандарт»).
Учасник має підтвердити діапазон температур зазначений у вимогах до предмету закупівлі надавши протокол випробувань Державного підприємства «Всеукраїнський державний науково-виробничий центр стандартизації, метрології, сертифікації та захисту прав споживачів»
(ДП «Укрметртестстандарт»).
Щодо сумки-укладки
Дата подання: 08 квітня 2025 16:24
Дата відповіді: 09 квітня 2025 15:02
Шановний Замовнику! Просимо роз'яснити, чи буде вважатися помилкою, якщо учасник у складі ТД надасть сумку-укладку по ТУ 21.2-089-00034022:2016 від 06.12.2018 року?
Відповідь: Доброго дня. Щодо вимог до сумки-укладки будуть внесені зміни.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2025-04-03-010471-a.a1
Статус:
Прийнято до розгляду
Скаржник: ПРАТ "АВ-ФАРМА", Код ЄДРПОУ:24736125
Дата подання: 18 квітня 2025 15:33
Дата подання: 18 квітня 2025 15:33
Скарга на неправомірне визначення переможця
СКАРГА на рішення замовника про визнання переможцем учасника ТОВ «ФАРММЕДАЛЬЯНС» та прийняття рішення про намір укласти договір. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Переможцем закупівлі не було подано необхідні документи на підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, таким чином у Замовника були наявні підстави для відхилення Пропозиції Переможця, визначені підпунктом 2 пункту 44 Особливостей. Таким чином рішення Замовника про визнання учасника ТОВ «ФАРММЕДАЛЬЯНС» переможцем та прийняти рішення про намір укласти договір є неправомірним та підлягає скасуванню.
Розгорнути
Згорнути
Рішення органу оскарження: Очікується
Прийнято до розгляду: 22 квітня 2025 18:03
Рішення від 22.04.2025 № 6374.pdf
Дата публікації: 22 квітня 2025 18:03
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 квітня 2025 11:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ФАРММЕДАЛЬЯНС" |
1 332 418,57
UAH з ПДВ
|
1 279 642,96
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРАТ "АВ-ФАРМА" |
1 365 945,95
UAH з ПДВ
|
1 280 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ФАРММЕДАЛЬЯНС" #38929750 |
Переможець |
1 279 642,96
UAH з ПДВ
|
16 квітня 2025 09:53
|