Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
КБУ-16-гак універсальний, скріпа сталева, стрічка бандажна сталева
Очікувана вартість
334 329,60 UAH
UA-2025-04-03-010357-a ● c340b85e3f7b4f30bb36539473bf6cb0
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЕЛЕКТРОМЕРЕЖ ЗОВНІШНЬОГО ОСВІТЛЕННЯ "ЗАПОРІЖМІСЬКСВІТЛО" |
Код ЄДРПОУ: | 03345076 |
Місцезнаходження: | 69032, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Південне шосе, буд. 7 |
Контактна особа: |
Людмила Петрова +380508523593 p16112022@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 квітня 2025 15:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 квітня 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 334 329,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 671,65 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції гарантія (банківська електронна), яка повинна відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою правління Національного банку України “Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах” за № 639 від 15.12.2004 року (зі змінами), Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 2628 від 14.12.2020 року. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 10029.89 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | відсутні |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44530000-4: Кріпильні деталі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1540 штука
Гак КБУ-16-гак універсальний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69032, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Південне шосе, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 44530000-4 — Кріпильні деталі
4200 штука
Скріпа сталева
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69032, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Південне шосе, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 44530000-4 — Кріпильні деталі
4200 метр
Стрічка бандажна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69032, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вулиця Південне шоссе, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 44530000-4 — Кріпильні деталі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Умови розрахунків: розрахунки за поставлений Товар здійснюються на умовах відстрочення платежу протягом 7 робочих днів з дня отримання Покупцем фінансування на предмет даного Договору на свій рахунок, після передачі Товару у власність Покупця. Допускається відстрочення платежу оплати за фактом поставленого товару на 60 календарних днів | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 квітня 2025 16:45 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 квітня 2025 16:44 |
нова редакція Тендерна документація.docx | |
09 квітня 2025 16:44 |
НОВА редакція ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx | |
09 квітня 2025 16:44 |
Перелік змін.docx | |
03 квітня 2025 15:17 |
Додаток 2.pdf | |
03 квітня 2025 15:17 |
Тендерна документація.pdf | |
03 квітня 2025 15:17 |
Додаток 5.pdf | |
03 квітня 2025 15:17 |
Додаток_ 4 до ТД ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.pdf | |
03 квітня 2025 15:17 |
Додаток 1.pdf | |
03 квітня 2025 15:17 |
Додаток 3 Технічні вимоги 4453.pdf |
09 квітня 2025 16:45 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 квітня 2025 16:44 |
нова редакція Тендерна документація.docx
|
|||
09 квітня 2025 16:44 |
НОВА редакція ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx
|
|||
09 квітня 2025 16:44 |
Перелік змін.docx
|
|||
03 квітня 2025 15:17 |
Додаток 2.pdf
|
|||
03 квітня 2025 15:17 |
Тендерна документація.pdf
|
|||
03 квітня 2025 15:17 |
Додаток 5.pdf
|
|||
03 квітня 2025 15:17 |
Додаток_ 4 до ТД ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.pdf
|
|||
03 квітня 2025 15:17 |
Додаток 1.pdf
|
|||
03 квітня 2025 15:17 |
Додаток 3 Технічні вимоги 4453.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тендерна документація
Дата подання: 05 квітня 2025 20:52
Дата відповіді: 07 квітня 2025 16:38
Шановний Замовник !
Згідно тендерної документації вказана вимога наявності складу Постачальника не більш ніж за 100км від адреси постачання.
Вважаємо дану норму дискримінаційною, оскільки вона не дозволяє приймати участь компаніям, що знаходяться за межами вказаної зони. Крім того , на сьогодні в країні діє військовий стан, частина Запорізької обл. знаходиться під окупацією, а для забезпечення безпеки працівникам та збереження матеріально-технічних цінностей ряд компаній мігрували/переїхали в більш безпечні місця України, включаючи західну Україну та за її межі.
Ця норма є порушенням умов рівності щодо Учасників які мають бажання взяти участь у даному Тендері, крім того Замовник не обгрунтував чому відстань до складу має складати саме 100 км, а не 50 км чи 500 км . Приймаючи до уваги що Замовник вказав умови поставки не самовивіз, а за рахунок Постачальника на склад Замовника (м.Запоріжжя),
просимо прибрати цю норму як таку, що є дискримінаційною, не відповідає антимонопольному Законодавству України та надає можливість і переваги прийняти участь лише наближеному колу компаній до Замовника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановник Учасник! Враховуючи, що місто Запоріжжя знаходиться у прифронтовій зоні наявність складу не більш ніж за 100 км. від адреси постачання дозволить Замовнику, як комунальному підприємству, зберігати системи підтримки життя (життєзабезпечення) мешканців м.Запоріжжя в частині, що належить до компетенції підприємства.
Щодо терміну поставки
Дата подання: 05 квітня 2025 21:39
Дата відповіді: 07 квітня 2025 16:44
Шановний Замовник !
Згідно тендерної документації термін поставки Товару вказаний до 31.12.2025р, але разом з тим термін поставки Товару прив'язаний до заявок Замовника (кількість яких не вказана), реальної потреби та фінансування видатків Замовника на закупівлю Товару . Виходячи з умов тендерної документації термін постачання Товару складає 2 робочих дні з моменту отримання заявки від Замовника, а термін аварійної поставки - 1 робочий день з моменту отримання заявки від Замовника.
Вважаємо дану норму дискримінаційною, оскільки відсутній реальний графік постачання Товару з розбивкою по об'ємам і датам поставки та відсутність можливості поставки Товару однією партією.
Приймаючи до уваги, що Замовник вказав умови поставки Товару не самовивіз, а за рахунок Постачальника на склад Замовника (м.Запоріжжя), просимо змінити термін поставки Товару з 2-х (двох) робочих днів з моменту отримання заявки від Замовника на 20 робочих днів, з моменту отримання замовлення, або викласти графік поставки Товару з розбивкою по об'ємам і датам поставки, а термін аварійної поставки Товару збільшити до 3-х робочих днів та вказати максимальну кількість/об"єм Товару , що має бути поставлений.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановник Учасник! Вимога Замовника щодо терміну поставки товару у відповідності до заявок Замовника обумовлена тим, що оплата за договором буде проводитись за бюджетні кошти в межах бюджетного фінансування, що не дозволяє Замовнику визначити кількість таких заявок. Враховуючи, що місто Запоріжжя знаходиться у прифронтовій зоні Замовником визначено, що термін постачання Товару складає 2 робочих дні з моменту отримання заявки від Замовника, а термін аварійної поставки - 1 робочий день з моменту отримання заявки від Замовника, що дозволить Замовнику, як комунальному підприємству, зберігати системи підтримки життя (життєзабезпечення) мешканців м.Запоріжжя в частині, що належить до компетенції підприємства.
Умови договору (відповідальність Сторін, рівень штрафів, відсутність відповідальності Замовника, відсутність пуктів Довору).
Дата подання: 07 квітня 2025 20:35
Дата відповіді: 09 квітня 2025 16:36
Шановний Замовник !
1)
Згідно тендерної документації штраф за несвоєчасну поставку Товару, відповідно до п. 7.6. проекту Договору про закупівлі Товару (Додаток 4), або поставку Товару не в повному обсязі, заявленому Замовником, Постачальник сплачує штраф в розмірі 5% від вартості несвоєчасно поставленого Товару за кожний день прострочення.
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, що порушує Антимонопольне законодавство а також в сфері публічних закупівель, у розрізі рівності відповідальності кожної із сторін за укладеним договором, оскільки штраф, що накладений на Замовника
7.4. Покупець за даним Договором несе наступну відповідальність:
за несвоєчасну сплату товару складає 0,1% від своєчасно не сплаченої суми, але не
більше облікової ставки НБУ, що діяла в період, за який нараховується пеня, від суми
заборгованості за кожний день прострочення.
Згідно розрахунків за 30 днів прострочення Замовник сплачує 30 дн. х 0,1% = 3% від несвоєчасно сплаченої суми, а Постачальник сплачує штраф у розмірі 30 х 5% = 150% від вартості несвоєчасно сплаченого товару, що в 50 разів більше, або на 5000% та не має жодного обгрунтування але є порушенням антимонопольне законодавство в сфері публічних закупівель. Просимо зменшити штраф до відповідності Замовника - та встановити на рівні 0,1% від вартості несвоєчасно поставленого Товару за кожний день прострочення за несвоєчасне постачання Товару.
2)
Згідно тендерної документації відповідно пункту 7.6 проекту Договору про закупівлі Товару (Додаток 4) за поставку неякісного Товару Постачальник сплачує штраф в розмірі 20% вартості неякісного Товару. Витрати, пов’язані з поверненням або заміною неякісного Товару, несе Постачальник. Сплата штрафу не звільняє Постачальника від обов’язку поставити товар належної якості в повному обсязі.
Дану норму вважаємо дискримінаційною та просимо вилучити або змінити даний пунк Договору оскільки
відустній (не визначений) мінімальний термін який надається Постачальнику для заміни неякісного Товару належної якості без штрафних санкцій, осільки Постачальник несе опосердковану відповідальність за якість товару, та не передбачено в умовах тендерної документації участь лише Виробників даного товару.
Отже просимо доповнити Договір про закупівлю товару пунктом щодо можливості заміни неякісного Товару та вказати мінімальний термін 2 (два) дні або більше щодо якого можлива заміна Товару належної якості без штрафних санкцій, або визначити в тендерній документаціїї учсть лише Виробників даних товарів до яких можлива застосованая пряма відповідальність у вигляді штрафу.
Також звертаємо увагу, що в умовах тендеру передбачено заміну неякісного Товару на Товар належної якості на протязі двух днів без штрафних санкцій.
3.)
Згідно тендерної документації відповідно проекту Договору про закупівлі Товару (Додаток 4),
в преамбулі Сторони визначені як "Замовник" та "Постачальник", але в деяких пунктах проекту договору, а саме в розділі 7. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН ТА ОПЕРАТИВНО-ГОСПОДАРСЬКІ САНКЦІ
в п. 7.4. вказано - "Покупець" ( замість "Замовник") за даним Договором несе наступну відповідальність....
Просимо прибрати визначення "Покупець" у всіх пунктах Договору та замінити на "Замовник" .
4.)
Згідно тендерної документації відповідно проекту Договору про закупівлі Товару (Додаток 4), Замовником виложена відповідальність Сторін у розділі 7 наступним текстом....
--------------------------------------------------------------------------------
7. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН ТА ОПЕРАТИВНО-ГОСПОДАРСЬКІ САНКЦІЇ
7.1. У разі невиконання або неналежного виконання своїх зобов'язань за Договором
Сторони несуть відповідальність, передбачену законодавчими актами України та цим
Договором.
7.2. У випадках, не передбачених цим Договором, Сторони несуть відповідальність,
передбачену чинним законодавством України.
7.3. Порушенням Договору є його невиконання або неналежне виконання, тобто виконання
з порушенням умов, визначених змістом цього Договору.
7.4. Покупець за даним Договором несе наступну відповідальність:
- у випадку затримки платежу за Товар (при наявності фінансування предмету закупівлі)
Замовник сплачує Постачальнику пеню в розмірі 0,1% від своєчасно не сплаченої суми, але не
більше облікової ставки НБУ, що діяла в період, за який нараховується пеня, від суми
заборгованості за кожний день прострочення.
7.6. Постачальник за даним Договором несе наступну відповідальність:
- за несвоєчасну поставку Товару, відповідно до п. 5.2. Договору, або поставку Товару не в
повному обсязі, заявленому Замовником, Постачальник сплачує штраф в розмірі 5% від
вартості несвоєчасно поставленого Товару за кожний день прострочення.
- за поставку неякісного Товару Постачальник сплачує штраф в розмірі 20% вартості
неякісного Товару. Витрати, пов’язані з поверненням або заміною неякісного Товару, несе
Постачальник. Сплата штрафу не звільняє Постачальника від обов’язку поставити товар
належної якості в повному обсязі.
7.7. Сплата Стороною визначених цим Договором та чинним законодавством України
штрафних санкцій не звільняє її від обов’язку відшкодувати за вимогою іншої Сторони збитки,
завдані порушенням Договору (реальні збитки та упущену вигоду) у повному обсязі, а
відшкодування збитків не звільняє її від обов’язку сплатити за вимогою іншої Сторони
штрафні санкції у повному обсязі.
7.8. Постачальник несе відповідальність, за невиконання або не належне виконання п.п.2.14, 2.15.
та п.6.3.5. цього договору, у розмірі штрафних санкцій, що сплачені Замовником за результатами
перевірки Податкових органів та регресом відшкодовує їх Замовнику.
7.9. У випадку несвоєчасної, відповідно чинного законодавства України, реєстрації податкових
накладних, розрахунків коригування до них у Реєстрі, несвоєчасного їх надання в електронному вигляді
або заповненні їх з порушеннями, що призведе до втрати податкового кредиту Замовника,
Постачальник сплачує штраф у розмірі втраченого податкового кредиту. Штраф сплачується
протягом 5 (п’яти) календарних днів після настання першої з подій: кінцевої подання декларації з
податку на додану вартість за місяць, в якому мав би бути відображений Замовником втрачений
податковий кредит або дати невизнання права податкового кредиту за Замовником органами
державної фіскальної служби. Штраф сплачується на підставі виставленого рахунку.
7.10. Сплата Стороною штрафних санкцій та відшкодування збитків, завданих
порушенням Договору, не звільняє її від обов’язку виконати цей Договір в натурі, якщо інше
прямо не передбачено чинним законодавством України, або цим Договором.
7.11. У разі застосування відстрочення оплати за відсутності фінансування на предмет
закупівлі, штрафні санкції (неустойки, пені, штрафи, три відсотки річних за користування
чужими грошовими коштами, індекс інфляції, збитки, тощо) на Замовника за порушення
термінів оплати за цим Договором не застосовуються.
7.12. Сторони прийшли до взаємної згоди щодо можливості застосування оперативно-
господарської санкції зокрема, відмова від встановлення на майбутнє господарських відносин
із стороною, яка порушує зобов’язання (пункт 4 частини першої статті 236 Господарського
кодексу України).
7.13. Відмова від встановлення на майбутнє господарських відносин із стороною, яка
порушує зобов’язання, може застосовуватися Замовником до Постачальника за невиконання
Постачальником своїх зобов’язань перед Замовником в частині, що стосується:
- якості поставленого Товару;
- розірвання аналогічного за своєю природою Договору з Замовником у разі прострочення
строку поставки Товару;
- розірвання аналогічного за своєю природою Договору з Замовником у разі прострочення
строку усунення дефектів.
7.14. У разі порушення Постачальником умов щодо порядку та строків постачання Товару,
якості поставленого Товару, Замовник має право в будь-який час як протягом строку дії цього
Договору, так і протягом одного року після спливу строку дії цього Договору, застосувати до
Постачальника оперативно-господарську санкцію у формі відмови від встановлення на
майбутнє господарських зав’язків (далі – Санкція).
7.15. Строк дії Санкції визначає Замовник, але він не буде перевищувати трьох років з
моменту початку її застосування. Замовник повідомляє Постачальник про застосування до
нього Санкції та строк її дії шляхом направлення повідомлення у спосіб (письмова заявка
направляється Замовником на електронну адресу Постачальника, зазначену в Договорі з
подальшим направленням цінним листом з описом вкладення та повідомленням на поштову
адресу Постачальника, передбачену в Договорі. Всі документи (листи, повідомлення, інша
кореспонденція та т.і.), що будуть відправлені Замовником на адресу Постачальника, вказану у
Договорі, вважаються такими, що були відправлені належним чином належному отримувачу до
тих пір, поки Постачальник письмово не повідомить Замовника про зміну свого
місцезнаходження (із доказами про отримання Замовником такого повідомлення).
-------------------------------------------------------------------------------------------
з огляду на те, що відсутній пункт 7.5 щодо відповідальності Замовника за даним Договором , а відразу зазначений п.7.6 щодо відповідальност Постачальника- (7.6. Постачальник за даним Договором несе наступну відповідальність), просимо внести до проекту Договору про закупівлі Товару (Додаток4) норму щодо відповідальності Замовника, а саме відустній п.7.5
5) Згідно умов Тендерної документації срок постачання визначений як (Період поставки до 31.12.2025 року), але в Договорі про закупівлі Товару (Додаток 4) в розділі 5. УМОВИ ПОСТАВКИ вісутній пункт срок постачання до 31.12.2025 року, а лише визначено термін постачання -
п.5.2. Товар поставляється окремими партіями або в повному обсязі (відповідно до заявки), протягом 2-х (двух) робочих днів з моменту отримання заявки від Замовника, якщо інше не
зазначено у заявці. Заявки направляються Постачальнику засобами електронного зв'язку на
електронну адресу вказану Постачальником, а саме ________________, або засобами
поштового зв’язку на адресу, зазначену Постачальник в розділі «Місцезнаходження та
банківські реквізити Сторін».
Просимо, згідно чинного законодавства України, доповнити в розділі 5. УМОВИ ПОСТАВКИ пункт строк поставки товару відповідно до умов тендерної документації - до 31.12.2025 року та привести правову форму Договору до умов що не мають розбіжностей та не суперечать одна одній.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! З урахуванням Ваших зауважень Замовником внесено до проєкту договору Додатку 4 до Тендерної документації відповідні зміни
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 квітня 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАПОРІЗЬКА ЕЛЕКТРОПРОМИСЛОВА ГРУПА" |
299 745,60
UAH з ПДВ
|
299 745,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАПОРІЗЬКА ЕЛЕКТРОПРОМИСЛОВА ГРУПА" #32649399 |
Переможець |
299 745,60
UAH з ПДВ
|
16 квітня 2025 13:50
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 квітня 2025 11:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 квітня 2025 10:18
|
ЗЕПГ дог. 8ВТ-М (гак).pdf | укладений |
22 квітня 2025 10:17
|