Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Молоко незбиране згущене з цукром 8,5 % жиру
Очікувана вартість
217 000,00 UAH
UA-2025-04-03-010065-a ● e6a75290b74a48f9a45dca0232e90b4e
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 16" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 01984624 |
Вебсайт: | https://dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalne-nekomercijne-pidpriemstvo-miska-klinichna-likarnya-16-dniprovskoi-miskoi-radi |
Місцезнаходження: | 49069, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, буд. 19 |
Контактна особа: |
Лариса Михайлівна Сосідко +380671108817 16bolnitsa@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 квітня 2025 15:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 квітня 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 217 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 085,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1147 кілограм
Молоко незбиране згущене з цукром 8,5 % жиру
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, 19; вул. Електрична, 15; вул. Космічна, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі видаткових накладних на умовах відстрочки платежу до 10 (десяти) календарних днів. У разі затримки надходжень коштів від Національної служби здоров’я України на розрахунковий рахунок Покупця, розрахунки за поставлений товар здійснюються протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання Покупцем коштів на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 квітня 2025 15:10 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 квітня 2025 15:08 |
Оголошення.pdf | |
03 квітня 2025 15:08 |
Тендерна документація_Згущене молоко.doc | |
03 квітня 2025 15:08 |
Проект Договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Звернення щодо Довідки з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору
Дата подання: 07 квітня 2025 10:41
Дата відповіді: 08 квітня 2025 08:57
Шановний Замовнику, згідно Додатку № 2 до тендерної документації щодо Кваліфікаційних критерій закупівлі (UA-2025-04-03-010065-a) , а саме п.1.1.1. ви вимагаєте надати Довідку (форма №1) з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). У цій формі присутня вимога надати ID номер закупівлі, за якою укладено аналогічний договір. Ця вимога обмежує можливість потенційних учасників взяти участь у процедурі закупівлі, які мали аналогічний досвід не з державними замовниками.
Яку інформацію вказувати у цій графі, якщо потенційний Постачальник має досвід виконання аналогічного договору , коли ID номер закупівлі відсутній у системі прозоро так як договір укладено не з державним замовником.
Заздалегідь дякуємо за відповідь.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику.
Замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Наказом Міністерства економіки України від 06 грудня 2024 року № 27593 "Про затвердження примірної тендерної документації" встановлено уніфіковані вимоги до підготовки тендерної документації в електронній системі закупівель. Відповідно до Наказу, на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник повинен надати довідку за формою 1. Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою 1, Учасник має надати копію
відповідного аналогічного за предметом закупівлі договору з усіма додатками до нього та копію (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) виконання такого договору в електронній системі закупівель, Учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору зазначає в довідці за формою 1 інформацію про ID номер закупівлі, за якою учасник виконав аналогічний за предметом закупівлі договір за умови розміщення замовником звіту про виконання такого договору та посилання на таку закупівлю в електронній системі закупівель. Згідно з Порядком функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, який затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 № 166, адміністратором системи-юридична особа, визначена Мінекономрозвитку (Уповноваженим органом) відповідальною за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу. Наказом Мінекономрозвитку від 18.03.2016 № 473 веб-порталом Уповноваженого органу у складі системи визначено інформаційно-телекомунікаційну систему “Prozorro” за адресою в мережі Інтернет: www.prozorro.gov.ua
Замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Наказом Міністерства економіки України від 06 грудня 2024 року № 27593 "Про затвердження примірної тендерної документації" встановлено уніфіковані вимоги до підготовки тендерної документації в електронній системі закупівель. Відповідно до Наказу, на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник повинен надати довідку за формою 1. Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за формою 1, Учасник має надати копію
відповідного аналогічного за предметом закупівлі договору з усіма додатками до нього та копію (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) виконання такого договору в електронній системі закупівель, Учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору зазначає в довідці за формою 1 інформацію про ID номер закупівлі, за якою учасник виконав аналогічний за предметом закупівлі договір за умови розміщення замовником звіту про виконання такого договору та посилання на таку закупівлю в електронній системі закупівель. Згідно з Порядком функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, який затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 № 166, адміністратором системи-юридична особа, визначена Мінекономрозвитку (Уповноваженим органом) відповідальною за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу. Наказом Мінекономрозвитку від 18.03.2016 № 473 веб-порталом Уповноваженого органу у складі системи визначено інформаційно-телекомунікаційну систему “Prozorro” за адресою в мережі Інтернет: www.prozorro.gov.ua
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 квітня 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ГУСЄВ ВЛАДИСЛАВ ІГОРОВИЧ |
215 636,00
UAH з ПДВ
|
215 636,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ГУСЄВ ВЛАДИСЛАВ ІГОРОВИЧ #3208414717 |
Переможець |
215 636,00
UAH з ПДВ
|
11 квітня 2025 13:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 квітня 2025 11:14
|
Договір № 165_Молоко згущене.pdf | укладений |
21 квітня 2025 11:13
|