Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Паста томатна вагова
Очікувана вартість
9 500,00 UAH
UA-2025-04-03-009941-a 0ed0f9d7553e4ffb85562ea3391b3c72
Запит (ціни) пропозицій    Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марищена Марина Сергіївна

+380983631865 internat_an@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 03 квітня 2025
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Антопільський психоневрологічний інтернат
Код ЄДРПОУ: 03188108
Місцезнаходження: 24249, Україна , Вінницька обл., село Антопіль, Вінницька область Тульчинський район село Антопіль
Контактна особа: Марищена Марина Сергіївна
+380983631865
internat_an@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі


Термін постачання - до 01.05.2025 року. Товар при поставці повинен супроводжуватись наступними документами; видаткова накладна; товарно - транспортна накладна; декларація виробника та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Пересилка документів здійснюється за рахунок постачальника в обидві сторони. Ціна на товар, що пропонується учасником, повинна включати в себе витрати на транспортування, зберігання, страхування, навантаження, розвантажування, вартість тари, упаковки і маркування тощо. Поставка товару до місця його використання повинна здійснюватися спеціалізованим транспортом, що забезпечує зберігання, комплектність і якість товару, та який обладнаний згідно з вимогами, затвердженими у відповідному порядку щодо транспортування продуктів харчування та дотримання температурного режиму, рівня вологості повітря. Поставка товару здійснюється Постачальником відповідно до заявки Замовника однією партією впродовж трьох днів з моменту отримання заявки Замовника. Доставка товару, завантажувальні - розвантажувальні роботи здійснюються транспортом Постачальника за рахунок Постачальника безпосередньо до продовольчого складу харчоблоку. Якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, постачальник повинен замінити товар своїми силами і за свій рахунок.. Оплата вартості Товару здійснюється Замовником у національній валюті України – гривні, на поточний ( розрахунковий) рахунок Постачальника. Розрахунки здійснюються Замовником по факту поставки товару шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний банківський рахунок Постачальника протягом 15 (п'ятнадцяти) робочих днів з дати підписання видаткової накладної та надання рахунку на оплату Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 30 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 кілограм
Паста томатна вагова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 24249, Україна, Вінницька область, село Антопіль, Вінницька область Тульчинський район село Антопіль
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Робочі 100
Підписання договору Одноразова поставка 30 Робочі 100

Тендерна документація

03 квітня 2025 15:05
Проєкт договору ЗЦП.docx
Назва параметру Значення Одиниці виміру
Технічні характеристики предмета закупівлі
Масова частка сухих речовин 25 відсоток
Сіль у складі продукту Ні
Сорт Можливі значення:
  • перший
  • Відповідність ДСТУ 5081 Так
    Фасування Можливі значення:
  • відро пластикове
  • Реєстр пропозицій

    Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

    Дата і час розкриття: 08 квітня 2025 15:09

    Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Специфікація пропозиції Документи
    ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Козацький Шлях Україна" 7 800,00
    UAH з ПДВ
    7 800,00
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи

    Публічні документи

    08 квітня 2025 09:29
    Електронний підпис
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Сорт перший
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Фасування відро пластикове
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Відповідність ДСТУ 5081 Так
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Масова частка сухих речовин 25 відсоток
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Сіль у складі продукту

    Протокол розкриття

    Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
    Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
    ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Козацький Шлях Україна"
    #45268041
    Переможець 7 800,00
    UAH з ПДВ
    10 квітня 2025 12:56

    Документи

    10 квітня 2025 12:56
    Електронний підпис

    Повідомлення про намір укласти договір

    Дата і час публікації: 10 квітня 2025 12:56

    Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
    Учасник Пропозиція Документи
    ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Козацький Шлях Україна"
    #45268041
    7 800,00
    UAH з ПДВ
    Документи

    Документи

    10 квітня 2025 12:56
    Електронний підпис