Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Військова частина А1836 |
Код ЄДРПОУ: | 07738045 |
Місцезнаходження: | 73000, Україна , Херсонська обл., ХЕРСОН, вул. Пестеля, 1 |
Контактна особа: |
Віталій ДАДОНОВ +380505131927 nfes_a1836@ps.mil.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 квітня 2025 14:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 квітня 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 2 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 квітня 2025 14:51 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 квітня 2025 14:49 |
Додаток №2.docx | |
03 квітня 2025 14:49 |
Додаток №1.docx | |
03 квітня 2025 14:49 |
Додаток №3.doc | |
03 квітня 2025 14:49 |
Документація (спрощена закупівля).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-04-21-000078 ● 63e883ae8aba40a288356700d56fc7d9
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 квітня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 квітня 2025 17:28 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
21.04.2025 № 29-З
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка заступника начальника Управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби у Херсонській області Владислава ЩЕРБЕНКА від 21.04.2025.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
21.04.2025 №29-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2025-04-03-009383-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-22 10:06:14
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі бортового вантажного автомобілю для спеціального призначення Dongfeng CL90 або еквіваленту (ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-04-03-009383-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Просимо надати інформацію та документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Поряд з тим інформуємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-23 19:52:12
Про надання пояснення
Для перевезення військового майна, а саме виробів ЗКР (зенітних керованих ракет) до дивізіонів HAWK, які виконують завдання з бойового чергування по прикриттю з повітря країни, та підвищення боєготовності озброєння та військової техніки, отриманих по міжнароднiй технічній допомозі, з удосконаленням логістичного забезпечення та економії паливо-мастильних матеріалів було вибрано малотонажний до 3,0 тон. вантажний бортовий тентованиий автомобіль з відповідними технічним характеристиками.
Критерій ринкової вартості даного автомобіля вибирався як середньо зважені пропозиції ціни на ринку України з урахуванням ціни не більш 2 000 000 грн.
Також надаємо переглянуті пропозиції, згідно яких формувалась орієнтовна вартість закупівлі:
- https://kievspecteh.com/sites/default/files/technic-files/bortovi-avtomobil-dongfeng-cl90.pdf?srsltid=AfmBOor96Xcy9KeHE56mbZwK-pbd2ttQiABVVOcRmA2iodseU2tc8ji6
- https://td-tk.com.ua/shop/shasi-vantazhne-dongfeng-cl90
- http://m.autoconsulting.ua/news/default/view/57695
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-24 15:15:16
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі бортового вантажного автомобілю для спеціального призначення Dongfeng CL90 або еквіваленту (ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-04-03-009383-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Поясніть чому оголошення про проведення спрощеної закупівлі (закупівля бортового вантажного автомобілю для спеціального призначення Dongfeng CL90 або еквіваленту) суперечить вимогам пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, а саме, в оголошенні вказано, що ступінь локалізації виробництва повинен дорівнювати чи перевищувати - 20 %, тоді як показник ступеню локалізації 2025 року повинен дорівнювати чи перевищувати 25%?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Поряд з тим інформуємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-24 16:22:19
Відповідь на запит
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі не суперечить вимогам пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
В Додатку 1 до спрощеної закупівлі (сторінка 2) зазначено наступне:
"Відповідно до підпункту 1 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує ступінь локалізації на відповідний рік згідно з підпунктом 1 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону.
Згідно з абзацом 9 підпункту 1 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону ступінь локалізації виробництва визначається самостійно виробником такого товару та підтверджується Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Таким порядком є Порядок підтвердження локалізації виробництва товарів, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861. (2024 рік – не менше 20%)".
2024 рік вказано для прикладу. В умовах же зазначено - ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує ступінь локалізації на відповідний рік згідно з підпунктом 1 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону!
В оголошенні закупівлі ніде не вказано, що ступінь локалізації виробництва даної закупівлі повинен дорівнювати чи перевищувати - 20 %!
Крім того, в Додатку 1 також зазначено, що у разі якщо вартість оголошеного замовником предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, надається гарантійний лист, яким учасник гарантує, що ступінь локалізації товару, визначеного підпунктом 2 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону, що є предметом закупівлі, дорівнює чи перевищує ступінь локалізації на відповідний рік згідно з підпунктом 1 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону, а також містить інформацію про включення такого товару до Переліку (зазначити ID, назву виробника товару, назву товару, марку/ модель товару).
Учасник закупівлі надав у своїй пропозиції довідку №1104/5 від 11.04.2025, згідно якої ступінь локалізації товару становить 29,98%, що відповідає вимогам пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-28 15:30:20
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі бортового вантажного автомобілю для спеціального призначення Dongfeng CL90 або еквіваленту (ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-04-03-009383-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Чому Замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі (файл «Додаток №1.docx») бортового вантажного автомобілю для спеціального призначення Dongfeng CL90 або еквіваленту встановлено вимогу щодо, у разі якщо вартість оголошеного замовником предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, надається гарантійний лист, яким учасник гарантує, що ступінь локалізації товару, визначеного підпунктом 2 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону, що є предметом закупівлі, дорівнює чи перевищує ступінь локалізації на відповідний рік згідно з підпунктом 1 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону, а також містить інформацію про включення такого товару до Переліку (зазначити ID, назву виробника товару, назву товару, марку/ модель товару), тоді як, Закон про оборонні закупівлі та постанова № 1275 не містять вимог щодо ступеню локалізації виробництва під час здійснення закупівель оборонного призначення?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Поряд з тим інформуємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-28 18:17:34
Про надання пояснення
Відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 №1275, державні замовники здійснюють оборонні закупівлі товарів і послуг оборонного призначення, інших товарів і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони, вартість яких дорівнює або перевищує 200 тис. гривень, в тому числі, у порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями.
Відповідно до підпункту 1 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону України “Про публічні закупівлі” замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує ступінь локалізації на відповідний рік.
Законом України “Про оборонні закупівлі” та постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 №1275 не заборонено встановлювати вимоги до учасників закупівлі, які передбачені Законом України “Про публічні закупівлі”.
Крім того, згідно норм постанови Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 №1275 при проведенні спрощених закупівель військовими частинами слід керуватись порядком, визначеним Законом України “Про публічні закупівлі”, з урахуванням положень, визначених Особливостями здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану.
Тобто, якщо Особливостями здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану не заборонено встановлювати такі вимоги, то замовник може встановити вимоги, зокрема передбачені Законом України “Про публічні закупівлі”, в тому числі підпунктом 1 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 травня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 травня 2025 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТАЛІСМАН ЮА" #44962900 |
Переможець |
1 999 920,00
UAH з ПДВ
|
15 квітня 2025 15:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 травня 2025 15:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 травня 2025 10:20
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
06 травня 2025 10:18
|
Електронний підпис | укладений |
02 травня 2025 10:43
|
Договір №53-АС-25.pdf | укладений |
02 травня 2025 10:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 травня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 06 травня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни в п. 4.1 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 53/АС/25 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Бортовий вантажний автомобіль для спеціального призначення Dongfeng CL90 або еквівалент (згідно технічної документації у Додатку №1) | 1 | одиниця |
1 999 920,00
UAH
|