Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код 77310000-6- Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - Послуги з покосів газонів та скверів на території Залізничного району Львівської міської територіальної громади;
Очікувана вартість
4 750 000,00 UAH
UA-2025-04-03-008013-a ● 25b23e0d3acd4596af7af66ae5f200ec
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Наявні скарги без рішення
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Залізнична районна адміністрація Львівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04056084 |
Місцезнаходження: | 79022, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Виговського, будинок 34 |
Контактна особа: |
Яремович Ірина Євгенівна 0322546805 zagorg@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 квітня 2025 13:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 квітня 2025 10:00 |
Початок аукціону: | 14 квітня 2025 12:08 |
Початок аукціону: | 14 квітня 2025 12:08 |
Очікувана вартість: | 4 750 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 23 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Залізнична районна адміністрація Львівської міської ради;
Україна, область Львівська, м. Львів, вул. І .Виговського,34, 79022;
ЄДРПОУ 04056084;
Категорія Замовника - Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади - Орган місцевого самоврядування
Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету м.Львова.
Мова якою повинні готуватись тендерні пропозиції - вказано у тендерній документації;
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та обсяги - наведено у технічному завданні/технічній специфікації (додаток 3 до тендерної документації)
Оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями оприлюднюється відповідно до «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (зі змінами). Відповідно до пункту 38 Особливостей, дата і час розкриття тендерних пропозицій, дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично в день оприлюднення замовником оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель. Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7, цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Україна, область Львівська, м. Львів, вул. І .Виговського,34, 79022;
ЄДРПОУ 04056084;
Категорія Замовника - Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади - Орган місцевого самоврядування
Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету м.Львова.
Мова якою повинні готуватись тендерні пропозиції - вказано у тендерній документації;
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та обсяги - наведено у технічному завданні/технічній специфікації (додаток 3 до тендерної документації)
Оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями оприлюднюється відповідно до «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (зі змінами). Відповідно до пункту 38 Особливостей, дата і час розкриття тендерних пропозицій, дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично в день оприлюднення замовником оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель. Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7, цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з покосів газонів та скверів на території Залізничного району Львівської міської територіальної громади;
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79000, Україна, Львівська область, Львів, територія Залізничного району Львівської міської територіальної громади
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Кошти місцевого бюджету | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 квітня 2025 13:55 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 квітня 2025 13:53 |
ОГОЛОШЕННЯ.docx | |
03 квітня 2025 13:53 |
Додаток2.doc | |
03 квітня 2025 13:53 |
Додаток2.1 (1).docx | |
03 квітня 2025 13:53 |
Додаток 1.doc | |
03 квітня 2025 13:53 |
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc | |
03 квітня 2025 13:53 |
Проєкт_договору_.docx | |
03 квітня 2025 13:53 |
Додаток_1.1.docx |
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2025-04-03-008013-a.b1
Статус:
Прийнято до розгляду
Скаржник: ТОВ "ДІЮЛ", Код ЄДРПОУ:43418825
Дата подання: 29 квітня 2025 17:47
Дата подання: 29 квітня 2025 17:47
Вих. №2 від 29.04.2025р.
До
Антимонопольного комітету України
Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035.
Суб’єкт оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІЮЛ"
код ЄДРПОУ: 43418825
Адреса: 79041, Україна, Львівська область, місто Львів, Франківський район, вулиця Городоцька, будинок 207
Замовник: Залізнична районна адміністрація Львівської міської ради
код ЄДРПОУ: 04056084
Адреса: 79022, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Виговського, будинок 34
Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-04-03-008013-a
СКАРГА
Замовником було розпочато тендерну процедуру (відкриті торги з особливостями) ідентифікатор закупівлі: UA-2025-04-03-008013-a, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІЮЛ" (надалі за текстом – Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно тендерної документації подало свою тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі було - ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень.
За результатами розгляду, пропозиція Підприємства була відхилена. Підставами для відхилення зазначено наступні –
Стосовно першої підстави відхилення зазначаємо наступне.
Відповідно до п. 20 додатку 1 до тендерної документації учасникам потрібно надати: плановий кошторис щодо надання послуг відповідно до Технічної специфікації до предмета (додаток 1.1 до тендерної документації закупівлі).
У складі тендерної пропозиції надано плановий кошторис Вих.№21 від 10.04.2025 року (файл: Документи пропозиції.pdf). Варто вказати, що одиниці виміру та найменування послуг повністю дублюють таблицю з додатку 1.1. до тендерної документації. Додатково у складі тендерної пропозиції надано технічну специфікацію за додатком 1.1. до тендерної документації.
Вказані документи повністю виконують вимогу про надання планового кошторису.
Отже, Тендерна пропозиція Підприємства була передчасно та неправомірно відхилена за зазначеною підставою.
Стосовно другої підстави відхилення зазначаємо наступне.
1. Стосовно МТБ.
Відповідно до п.2 додатку 1 до тендерної документації: наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій* *учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
2.1. Інформаційна довідка щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідної для виконання робіт згідно з предметом закупівлі (за формою 2).
Для надання послуг використовується спеціалізована техніка, прилади та інвентар. Учасник підтверджує наявність відповідності матеріально технічної бази у Довідці, щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання договору.
Форма 2
Довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
№ Найменування обладнання, матеріально-технічної бази (із зазначенням марки і державного номерного знака ТЗ) Кількість, од. Власне чи орендоване або співвиконавця (субпідрядника), або за договором надання послуг, тощо Примітка (учасник вказує орендодавця, співвиконавця (субпідрядника) чи виконавця і зазначає дату, № договору з контрагентом та строк дії договору – для договорів оренди та надання послуг)
Керівник або уповноважена особа (назва посади, прізвище, ініціали, підпис, відбиток печатки (у разі її використання) Учасника
М.П.
2.2. Для документального підтвердження наявності власних машин, механізмів та техніки, учасники в складі тендерної пропозиції надають технічні паспорти або інші підтверджуючи документи на машини, механізми та техніку. У разі оренди/лізингу/надання послуг машин, механізмів та техніки, учасники в складі тендерної пропозиції надають копії чинних договорів оренди/лізингу/надання послуг тощо, на кожну одиницю, вказану учасником в таблиці з наданням технічних паспортів.
Тендерна документація не містила окремих вимог стосовно обов’язкової вказівки інформації про наявність райдера, мотокоси FS250 та FS350, партерної газонокосарки Viking MB248, аератора розпушувача Alko Combi Care 36/8 Ecomfort та трактора колісного Беларус 1221 з навісним обладнанням у довідці за вищенаведеною формою.
Отже, Тендерна пропозиція Підприємства була передчасно та неправомірно відхилена за зазначеною підставою.
1. Стосовно інформації про наявність працівників.
По-перше, відповідно до п.43 Особливостей: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник міг скористатись вказаним механізмом, проте не зробив цього.
По-друге, тендерна документація не містила окремих вимог стосовно обов’язкової вказівки інформації про наявність тракториста та водія у довідці за формою 3, що міститься у додатку 1 до тендерної документації.
Отже, Тендерна пропозиція Підприємства була передчасно та неправомірно відхилена за зазначеною підставою.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1. Протокол №17/3 від 24.04.2025 року.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив та розглянув нашу пропозицію та порушив наше право на добросовісну конкуренцію, адже наша пропозиція відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення нашої пропозиції, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ми є Учасником відповідної процедури та реально претендуємо на визнання нашої пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того ми є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами у складі нашої пропозиції.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати замовника скасувати свої рішення про відхилення пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІЮЛ" та всі наступні рішення.
3. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі допущених Замовником.
Додаток:
1. Копія протоколу №17/3 від 24.04.2025 року на 2 арк.
З повагою,
Директора
ТОВ " ДІЮЛ " ________КЕП________ Вовк Володимир Тарасович
Документи
Рішення органу оскарження: Очікується
Прийнято до розгляду: 01 травня 2025 17:36
рішення від 01.05.2025 №6965.pdf
Дата публікації: 01 травня 2025 17:35
Інформація про резолютивну частину рішення від 08.05.2025 №7414.pdf
Дата публікації: 09 травня 2025 16:23
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 квітня 2025 12:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "МАЕСТРО М" |
2 746 315,23
UAH з ПДВ
|
2 746 315,23
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ДІЮЛ" |
3 172 158,44
UAH з ПДВ
|
3 172 158,44
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Пуцило Мар'яна Зіновіївна |
4 025 724,91
UAH з ПДВ
|
4 025 724,91
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "МАЕСТРО М" #35185446 |
Відхилено |
2 746 315,23
UAH з ПДВ
|
18 квітня 2025 11:19
|
ТОВ "ДІЮЛ" #43418825 |
Відхилено |
3 172 158,44
UAH з ПДВ
|
24 квітня 2025 12:50
|
ФОП Пуцило Мар'яна Зіновіївна #3109214801 |
Переможець |
4 025 724,91
UAH з ПДВ
|
29 квітня 2025 17:22
|