Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Напівпричіп рефрижераторний тривісний BRF з холодильно-обігрівальною установкою (або еквівалент)
Очікувана вартість
3 793 882,00 UAH
UA-2025-04-03-007484-a 8247a434f0334f0683ed7322fe50ca95
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Денис ПРОДОЛЯКІН

+380677499973 headquarters_a4118@post.mil.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військова частина А4118
Код ЄДРПОУ: 26632364
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Денис ПРОДОЛЯКІН
+380677499973
headquarters_a4118@post.mil.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 квітня 2025 13:28
Звернення за роз’ясненнями: до 09 квітня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 квітня 2025 00:00
Очікувана вартість: 3 793 882,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 969,41 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34220000-5: Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери


Спрощена закупівля застосовується відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Напівпричіп рефрижераторний тривісний BRF з холодильно-обігрівальною установкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 червня 2025
ДК 021:2015: 34220000-5 — Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за фактично поставлений Товар проводяться шляхом оплати замовником поставлених йому партій товарів протягом 10 робочих днів після пред’явлення постачальником рахунку на їх оплату. До рахунку додаються: видаткова накладна Постачальника; Акт приймання-передачі військового майна, який оформлюється Замовником відповідно до додатку 23 Інструкції з обліку військового майна у Збройних Силах України, затвердженої наказом Міністерства оборони України від 17.08.2017 №440, з відміткою про перевірку його якісного стану. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 10 квітня 2025 15:08
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: У зв’язку з тим, що відпала потреба у закупівлі саме такого предмета закупівлі, згідно тендера за ідентифікатором: UA-2025-04-03-007484-a, виникла необхідність відміни спрощеної закупівлі.