Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дизельне паливо, бензин А-95, газ скраплений нафтовий
Очікувана вартість
7 745 300,00 UAH
UA-2025-04-03-006990-a dcd427527d0b46f58f9152022fce52c0
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мизюк Ольга Іванівна

380683283743 oljamizuk4@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "Борщівський комунальник" Борщівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 44044801
Місцезнаходження: 48702, Україна , Тернопільська обл., Борщів, вул.Гніздовського, будинок 2
Контактна особа: Мизюк Ольга Іванівна
380683283743
oljamizuk4@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 квітня 2025 13:05
Звернення за роз’ясненнями: до 11 квітня 2025 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 квітня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 квітня 2025 00:00
Початок аукціону: 14 квітня 2025 13:44
Початок аукціону: 14 квітня 2025 13:44
Очікувана вартість: 7 745 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 38 726,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
49700 літр
Дизельне паливо (талони)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 48702, Україна, Тернопільська область, Борщів, вул.Гніздовського, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 09134200-9 — Дизельне паливо
49750 літр
Дизельне паливо (паливні картки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 48702, Україна, Тернопільська область, Борщів, вул.Гніздовського, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 09134200-9 — Дизельне паливо
19250 літр
Бензин А-95 (талони)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 48702, Україна, Тернопільська область, Борщів, вул.Гніздовського, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 09132000-3 — Бензин
19250 літр
Бензин А-95 (паливні картки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 48702, Україна, Тернопільська область, Борщів, вул.Гніздовського, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 09132000-3 — Бензин
4000 літр
Газ скраплений нафтовий (талони)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 48702, Україна, Тернопільська область, Борщів, вул.Гніздовського, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 09133000-0 — Нафтовий газ скраплений
4000 літр
Газ скраплений нафтовий (паливні картки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 48702, Україна, Тернопільська область, Борщів, вул.Гніздовського, будинок 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 09133000-0 — Нафтовий газ скраплений

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за кожну отриману партію Товару здійснюються в безготівковій формі, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника згідно наданої накладної на оплату товару протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів. Договірні платіжні зобов’язання Сторін виникають залежно від реального фінансування при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетних асигнувань). Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 квітня 2025 13:05
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 квітня 2025 13:05
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 квітня 2025 13:05
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 квітня 2025 13:05
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 квітня 2025 13:05
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 квітня 2025 13:05
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 квітня 2025 13:05
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 квітня 2025 13:05
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 квітня 2025 13:05
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 квітня 2025 13:05
Форма підтвердження: документ
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 квітня 2025 13:05
Форма підтвердження: документ
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 квітня 2025 13:05
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 квітня 2025 13:05
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 квітня 2025 13:05
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 квітня 2025 13:05
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 квітня 2025 13:05
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 квітня 2025 13:05
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 квітня 2025 13:05
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 квітня 2025 13:05
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 квітня 2025 13:05
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 квітня 2025 13:05
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 квітня 2025 13:05
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 квітня 2025 13:05
Форма підтвердження: документ
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 квітня 2025 13:05
Форма підтвердження: документ
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 квітня 2025 13:05
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 квітня 2025 13:05

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій

Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції

09 квітня 2025 15:45
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
09 квітня 2025 15:44
Тендерна документація Нова Редакція 09.04.25.docx
09 квітня 2025 15:44
Додаток 5 проект договору Нова Редакція 09.04.25.docx
09 квітня 2025 15:44
Додаток 3 Технічне завдання до предмету закупівлі Нова Редакція 09.04.25.docx
09 квітня 2025 15:44
Перелік змін до Тендерної документації 09.04.25.docx
03 квітня 2025 13:05
Додаток 7 форма відомості про учасника.docx
03 квітня 2025 13:05
Додаток 2 перелік документів-інформаціїякі подаються переможцем.docx
03 квітня 2025 13:05
Додаток 4 Форма тендерної пропозиції.docx
03 квітня 2025 13:05
Тендерна документація.docx
03 квітня 2025 13:05
Додаток 6 персональні дані.docx
03 квітня 2025 13:05
Додаток 5 проект договору.docx
03 квітня 2025 13:05
Додаток 1 до тендерної документації перелік документів, інформації які подаються учасником.docx
03 квітня 2025 13:05
Додаток 3 Технічне завдання до предмету закупівлі.docx
09 квітня 2025 15:45
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2025 13:05
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
09 квітня 2025 15:44
Тендерна документація Нова Редакція 09.04.25.docx
09 квітня 2025 15:44
Додаток 5 проект договору Нова Редакція 09.04.25.docx
09 квітня 2025 15:44
Додаток 3 Технічне завдання до предмету закупівлі Нова Редакція 09.04.25.docx
09 квітня 2025 15:44
Перелік змін до Тендерної документації 09.04.25.docx
03 квітня 2025 13:05
Додаток 7 форма відомості про учасника.docx
03 квітня 2025 13:05
Додаток 2 перелік документів-інформаціїякі подаються переможцем.docx
03 квітня 2025 13:05
Додаток 4 Форма тендерної пропозиції.docx
03 квітня 2025 13:05
Тендерна документація.docx
03 квітня 2025 13:05
Додаток 6 персональні дані.docx
03 квітня 2025 13:05
Додаток 5 проект договору.docx
03 квітня 2025 13:05
Додаток 1 до тендерної документації перелік документів, інформації які подаються учасником.docx
03 квітня 2025 13:05
Додаток 3 Технічне завдання до предмету закупівлі.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ЗВЕРНЕННЯ
Дата подання: 07 квітня 2025 15:46
Дата відповіді: 09 квітня 2025 09:53
На відповідність п. 54 Особливостей, звертаємось до Замовника з вимогою виключити дискримінаційні умови тендерної документації щодо наявності талонів номіналом 15 літрів. Додаток 3 ТД визначає Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі код за ДК 021:2015: 09130000-9 – Нафта і дистиляти (дизельне паливо, бензин А-95, газ скраплений нафтовий ), зокрема вимогу до учасників в частині наявності: «Талони/скетч-карти номіналом 10л,15л., 20л,» Замовник визначає дискримінаційну обмежувальну умову щодо наявності талонів/скретч-карток номіналом саме 15 літрів. пункт 10.3. "Порядок відпуску нафтопродуктів" Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України затвердженої Наказом Мінпаливенерго України, Мінтрансзв'язку України, Мінекономіки України, Держспоживстандарту України 20.05.2008 N 281/171/578/155 встановлює види порядку відпуску нафтопродуктів: 10.3.1 Відпуск нафтопродуктів за готівку 10.3.2 Відпуск нафтопродуктів за відомостями 10.3.3 Відпуск нафтопродуктів за талонами 10.3.4 Відпуск нафтопродуктів за платіжними картками. Також, відповідна Інструкція передбачає визначення Талону та його обов’язкових, передбачених законодавством, реквізитів: Талон (скретч-карта) - спеціальний талон, придбаний за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджує право його власника на отримання на АЗС фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки, які позначені на ньому. Форму, зміст та ступінь захисту бланків талонів установлює емітент талона. При цьому необхідними елементами змісту талона є його серійний та порядковий номери. Тобто, вимогами Інструкції визначені обов’язкові позначення, які має містити талон – це серійний та порядковий номер, найменування, марка нафтопродуктів та кількість нафтопродукту, яку можна отримати за талонам. Всі перелічені реквізити встановлює емітент талонів, що є його правом, передбаченим законодавством на виконання Інструкції. Визначаючи такі виокремлені вимоги в частині номіналу талонів саме 15 літрів, Замовник встановлює вимоги, що суперечать діючим нормам чинного законодавства. Оскільки наше підприємство планує запропонувати мережу АЗС, яка не має введеного в обіг номіналу талонів саме 15 літрів, вимагаємо Замовника виключити наступну умову. Мережа АЗС, яку планує запропонувати наше підприємство, має номінал талонів 10 та 20 літрів, чим в повній мірі може задовільнити вимоги Замовника в частині постачання палива у власність Покупцю/Замовнику за кодом ДК 021:2015:09130000-9 – Нафта і дистиляти (дизельне паливо, бензин А-95, газ скраплений нафтовий). Звертаємо увагу, що постачання палива за талонами номіналом 10 та 20 літрів - не впливає на постачання Товару, яке здійснюється згідно ПРАВИЛ роздрібної торгівлі нафтопродуктами затвердженою Постановою Кабінету Міністрів України від 20 грудня 1997 р. N 1442. Такі умови тендерної документації не створюють конкурентного середовища та є такими, що порушують принципи, закріплені в ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі». Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Звертаємо увагу, що практика розгляду скарг Антимонопольним комітетом України за аналогічною дискримінаційною умовою є позитивною, що свідчить про наявність порушень з боку Замовника при складанні тендерної документації. За таких умов, орган оскарження приймає рішення про зобов’язання Замовника усунити невідповідності шляхом внесення змін до тендерної документації. ЗВЕРТАЄМОСЬ до Замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру, а саме виключити вимогу щодо: - Наявності талонів номіналом 15 літрів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику ! Замовник не встановлює вимоги, що суперечать діючим нормам чинного законодавства , номінал талонів 10 та 20 літрів, в повній мірі може задовільнити вимоги Замовника в частині постачання палива, тому буде внесено зміни до тендерної документації.
ЗВЕРНЕННЯ
Дата подання: 07 квітня 2025 15:47
Дата відповіді: 09 квітня 2025 10:00
На відповідність п. 54 Особливостей, звертаємось до Замовника з вимогою виключити дискримінаційні умови тендерної документації щодо здійснення відпуску палива на паливними картками. Додаток 1 та Додаток 3 ТД визначає Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі код за ДК 021:2015: 09130000-9 – Нафта і дистиляти (дизельне паливо, бензин А-95, газ скраплений нафтовий ), зокрема вимогу до учасників в частині наявності: «3.15.Сертифікат системи управління якістю (відповідно до додатку 3 ТД)» «- Сертифікат системи управління якістю, виданий на ім’я учасника, стосовно оптової торгівлі твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами виданий органом сертифікації систем управління відповідно до вимог сфери акредитації, зокрема ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT). Сертифікат повинен бути виданий не раніше 2023 року та повинен бути чинним на момент подачі пропозиції.» Замовник визначає дискримінаційну обмежувальну умову щодо надання: Сертифікат системи управління якістю, виданий на ім’я учасника, стосовно оптової торгівлі твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами виданий органом сертифікації систем управління відповідно до вимог сфери акредитації, зокрема ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT). Сертифікат повинен бути виданий не раніше 2023 року та повинен бути чинним на момент подачі пропозиції. Стандарт ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якості» сприяє прийняттю процесного підходу під час розробляння, запровадження та поліпшування результативності системи управління якістю для підвищення задоволеності замовника виконанням його вимог, зокрема при здійсненні господарської діяльності підприємства. За своєю суттю відповідний стандарт підтверджує систему управління якістю надання послуг при здійсненні господарської діяльності підприємства, зокрема встановлює системи та процеси, а також ресурси, потрібні для отримання результатів відповідно до вимог замовників і політик організації, а також ідентифікації ризиків та можливостей підприємства. Зазначений стандарт затверджено Наказом від 31.12.2015 № 221 Про внесення змін до наказу № 203 від 21.12.2015 року. Зазначений Наказ № 221 від 31.12.2015 року затверджено відповідно до засад ЗУ «Про стандартизацію». ч. 2 ст. 4 ЗУ «Про стандартизацію» передбачає принципи державної політики у сфері стандартизації, та визначає у пп. 4 прицнип ДОБРОВІЛЬНОГО застосування національних стандартів та кодексів усталеної практики, якщо інше не передбачено нормативно-правовими актами. Жоден нормативно-правовий акт не визначає обов’язок для суб’єкта господарювання, який здійснює оптову торгівлю паливом та зареєстрований в порядку, визначеного чинним законодавством, - наявність сертифікату системи управління якості здійснення господарської діяльності. Відповідно до п. 28 Особливостей, тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням Особливостей. ч. 4 ст. 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Такі умови тендерної документації не створюють конкурентного середовища та є такими, що порушують принципи, закріплені в ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі». Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Звертаємо увагу, що практика розгляду скарг Антимонопольним комітетом України за аналогічною дискримінаційною умовою є позитивною, що свідчить про наявність порушень з боку Замовника при складанні тендерної документації. За таких умов, орган оскарження приймає рішення про зобов’язання Замовника усунити невідповідності шляхом внесення змін до тендерної документації. ЗВЕРТАЄМОСЬ до Замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру, а саме виключити вимогу щодо: - Наявності та надання у складі пропозиції: Сертифікату системи управління якістю, виданого на ім’я учасника, стосовно оптової торгівлі твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами виданий органом сертифікації систем управління відповідно до вимог сфери акредитації, зокрема ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT). Сертифікат повинен бути виданий не раніше 2023 року та повинен бути чинним на момент подачі пропозиції..
Розгорнути Згорнути
Відповідь:
Відповідно до абзацу 1 пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Пунктами 3-4 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості:
3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону;
4) інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби).

Оскільки у замовника немає відповідних фахівців, які можуть встановлювати якість продукції у відповідності до положень ДСТУ, тому
він і вимагає надати документ, виданий атестованим органом, який має достатню компетентність у даному питанні. Завдяки сертифікації замовники продукції можуть упевнитися у її відповідності законодавчо встановленим вимогам та стандартам. Замовник не обмежує учасників у виборі органу сертифікації.
ЗВЕРНЕННЯ
Дата подання: 07 квітня 2025 15:47
Дата відповіді: 09 квітня 2025 10:27
На відповідність п. 54 Особливостей, звертаємось до Замовника з вимогою виключити дискримінаційні умови тендерної документації щодо здійснення відпуску палива на паливними картками. Додаток 1 та Додаток 3 ТД визначає Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі код за ДК 021:2015: 09130000-9 – Нафта і дистиляти (дизельне паливо, бензин А-95, газ скраплений нафтовий ), зокрема вимогу до учасників в частині наявності: «3.11. Лист гарантію у довільній формі про спосіб поставки 50/50 (паливні картки /талони (скетч-картки).» «3.13. Довідка, складена в довільній формі, що підтверджує можливість учасника здійснювати поставку товару через мережу АЗС за паливними картками.» «- Лист-гарантія складена в довільній формі, про можливість поставки 50/50 (паливні картки /талони(скрейтч-карти).» Замовник визначає дискримінаційну обмежувальну умову щодо можливості учасника здійснювати поставку товару через мережу АЗС САМЕ за паливними картками.. Замовник визначає дискримінаційну обмежувальну умову щодо способу поставки Товару 50/50 (паливні картки /талони (скетч-картки).» пункт 10.3. "Порядок відпуску нафтопродуктів" Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України затвердженої Наказом Мінпаливенерго України, Мінтрансзв'язку України, Мінекономіки України, Держспоживстандарту України 20.05.2008 N 281/171/578/155 встановлює види порядку відпуску нафтопродуктів: 10.3.1 Відпуск нафтопродуктів за готівку 10.3.2 Відпуск нафтопродуктів за відомостями 10.3.3 Відпуск нафтопродуктів за талонами 10.3.4 Відпуск нафтопродуктів за платіжними картками. Тобто, вимогами Інструкції визначені визначені ЧОТИРИ форми відпуску нафтопродуктів, серед яких крім платіжної карти, встановлена можливість автозаправної станції здійснювати відпуск за готівку, відомостями та талонами. Замовником передбачена вимога в частині здійснення відпуску ВИКЛЮЧНО за паливними картами/смарт-картами, поняття яких передбачено в Інструкції за визначенням «платіжна карта». Платіжна картка - спеціальний платіжний засіб у вигляді емітованої в установленому законодавством порядку пластикової чи іншого виду картки, що використовується для ініціювання переказу коштів з рахунку платника або з відповідного рахунку банку з метою оплати вартості товарів і послуг. Також, відповідна Інструкція передбачає визначення Талон: Талон (скретч-карта) - спеціальний талон, придбаний за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджує право його власника на отримання на АЗС фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки, які позначені на ньому. Отже, крім того, що законодавством визначено ЧОТИРИ форми відпуску нафтопродуктів (не виключно талонами та картками), наявна дискримінаційна умова щодо визначення Замовником способу поставки САМЕ 50/50 у талонах та картками, що в свою чергу – дискримінує учасників, які можуть здійснити постачання за талонами/скретч-картами, та не можуть здійснити поставку додатково у паливних картках. Встановивши вимогу щодо здійснення відпуску ВИКЛЮЧНО за паливними картами, - Замовник обмежує учасників у праві взяти участь у процедурі закупівлі. Такі умови тендерної документації не створюють конкурентного середовища та є такими, що порушують принципи, закріплені в ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі». Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Звертаємо увагу, що практика розгляду скарг Антимонопольним комітетом України за аналогічною дискримінаційною умовою є позитивною, що свідчить про наявність порушень з боку Замовника при складанні тендерної документації. За таких умов, орган оскарження приймає рішення про зобов’язання Замовника усунити невідповідності шляхом внесення змін до тендерної документації. ЗВЕРТАЄМОСЬ до Замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру, а саме виключити вимогу щодо: - Надання листа гарантії у довільній формі про спосіб поставки 50/50 (паливні картки /талони (скетч-картки).» - надання Довідки, складеної в довільній формі, що підтверджує можливість учасника здійснювати поставку товару через мережу АЗС за паливними картками.» - надання Лист-гарантії складеної в довільній формі, про можливість поставки 50/50 (паливні картки /талони(скрейтч-карти).»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику вимогами Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України визначені чотири форми відпуску нафтопродуктів : за готівку, за відомостями, за талонами та за платіжними картками. Тобто немає обмеження щодо форми відпуску .
Оскільки комунальне підприємство належить до обєкту критичної інфраструктури згідно розпорядження Тернопільської обласної військової адміністрації від 06 березня 2025 року № М-23/ДСК «Про визначення критично важливим для функціонування економіки та забезпечення життєдіяльності населення в особливий період комунальне підприємство „Борщівський комунальник” Борщівської міської ради»..) , тому для безперебійної роботи комунальної техніки необхідно мати забезпечення паливом як талонами так і паливними картками. Оскільки талон в разі механічного пошкодження як і раніше залишається дійсним, тоді як пошкоджена паливна карта може не спрацювати. Щодо потреби у паливних картках, то це можливість контролю над витратами (ліміти та інформація за всіма операціями) . Замовник не вимагає від учасника надати талони чи паливні картки єдиного зразку. Замовник не обмежує участь учасників відповідно до Інструкції, щодо відпуску нафтопродуктів.
Щодо проєкту договору
Дата подання: 07 квітня 2025 16:36
Дата відповіді: 09 квітня 2025 10:39
Наше Товариство зацікавлене взяти участь у Вашій закупівлі. Оскільки у проекті договору не прописано процес передачі Товару паливними картками, прошу Вас внести зміни до Проекту договору, а саме до розділу 5. ПОСТАВКА ТОВАРУ і викласти його у наступній редакції: « 5.Поставка Товару 5.1. Строк поставки кожної окремої партії Товару відповідно до замовлень Покупця. 5.2.Місце поставки (передачі) Товару : 5.3. Право власності на Товар переходить від Постачальника до Покупця з моменту фактичного отримання Товару Покупцем. Приймання-передача Товару оформляється шляхом підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної на придбаний Товар та/або акту прийому-передачі Товару. 5.4. Місце поставки Товару — на АЗС Покупця. Перелік АЗС наведені в Додатку №____ до Договору, яка є невід’ємною частиною Договору. 5.5. Постачальник постачає Покупцю Товар частинами шляхом вибірки Покупцем (Довіреною особою Покупця) Товару з АЗС. Датою поставки вважається дата, що вказана в фіскальному чеку або чеку з POS-терміналу. 5.6. Відпуск Товару Покупцю (довіреній особі) здійснюється на підставі пред’явлення талону або паливної картки оператору АЗС з використанням POS-терміналу. Відпуск здійснюється шляхом заправки Товаром транспортних засобів Покупця (довіреної особи Покупця) в кількості та марки, що зазначені в талоні, або обраних Покупцем (довіреною особою) самостійно в межах добового (місячного) ліміту Товару, встановленого на паливній карті. 5.7. Талон є підставою для видачі (заправки) з АЗС вказаного у карті об'єму і марки Товару, після чого всі обов'язки Сторін по погашених талонах вважаються виконаними, при цьому Постачальник не може передати Покупцю Товар іншої марки чи в кількості меншій, ніж зазначено в талоні. Термін дії талону або паливної картки повинен бути не менше 12 місяців з дати отримання видаткової накладної. 5.8. Постачальник не несе ніякої відповідальності у разі неотримання Покупцем Товару на АЗС до закінчення терміну дії довірчого документу, який зазначений у видатковй накладні та/або акті приймання передачі товару. 5.9. Підтвердженням фактичного отримання Покупцем Товару на АЗС в асортименті, кількості є фіскальний чек, що видається Покупцю або чек з POS-терміналу. 5.10. Приймання-передача Товару по кількості та асортименті здійснюється Покупцем (довіреною особою) на терміналі АЗС за показниками сумарних лічильників паливно-роздавальної колонки, згідно кількісних показників талону або чека з POS-терміналу. 5.11. Водії транспортних засобів, які заправляються на АЗС зобов’язані дотримуватись вимог правил техніки безпеки, правил пожежної безпеки та правил технічної експлуатації АЗС.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику ! Щиро дякуємо, вам за звернення . Будуть внесені зміни до тендерної документації, у проекті договору, а саме у розділі 5.Поставка товару .
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 квітня 2025 14:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРНАФТА-ПОСТАЧ" 6 805 878,00
UAH з ПДВ
6 482 022,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ТД "ІФС" 7 050 240,00
UAH з ПДВ
6 483 660,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕТРОЛ ПАРТНЕР" 6 919 803,00
UAH з ПДВ
6 670 221,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

15 квітня 2025 17:21
Електронний підпис
11 квітня 2025 16:30
Електронний підпис
11 квітня 2025 16:30
Електронний підпис
11 квітня 2025 16:30
Витяг ЄДР 28.03.2025.pdf
11 квітня 2025 16:30
Витяг ПДВ.pdf
11 квітня 2025 16:30
Статут_Опис.pdf
11 квітня 2025 16:30
Аналог.дог.ДЗУ_всі док..7z

Публічні документи

10 квітня 2025 12:03
Електронний підпис
10 квітня 2025 11:29
аналог. договори.zip
10 квітня 2025 11:29
Квитанция 2.pdf
10 квітня 2025 11:29
ВитягМВС_ІФС 10.04.zip
10 квітня 2025 11:29
Квитанция 1.pdf
10 квітня 2025 11:29
Баланс ИФС 2024 (3).pdf
10 квітня 2025 11:29
Тех. вимоги.zip
10 квітня 2025 11:29
Сертифікат Бензин_А_95.pdf
10 квітня 2025 11:29
Ліцензія_ІФС_11012025 (2).pdf
10 квітня 2025 11:29
аналог. договори.zip
10 квітня 2025 11:29
Сертифікат Дизпаливо.pdf
10 квітня 2025 11:29
Уставні.zip
10 квітня 2025 11:29
1. Статут ІНТ.pdf

Публічні документи

11 квітня 2025 12:23
Електронний підпис
11 квітня 2025 12:23
Електронний підпис
11 квітня 2025 12:22
Тендерна пропозиція.pdf
11 квітня 2025 12:22
Довгоп'ят_паспорт_ІПН.pdf
11 квітня 2025 12:22
Явний М.М. паспорт.pdf
11 квітня 2025 12:22
п.47 Особливостей.pdf
11 квітня 2025 12:22
Лист про ліцензії.pdf
11 квітня 2025 12:22
Явний М.М. код.pdf
11 квітня 2025 12:22
Радивилів-Тепло.pdf
11 квітня 2025 12:22
ГЛ про поставку товару.pdf
11 квітня 2025 12:22
Технічне завдання.pdf
11 квітня 2025 12:22
ГЛ про термін дії.pdf
11 квітня 2025 12:22
ГЛ АЗК Борщів.pdf
11 квітня 2025 12:22
ГЛ про захист довкілля.pdf
11 квітня 2025 12:22
Лист-згода з Додатком 3.pdf
11 квітня 2025 12:22
ГЛ про талони.pdf
11 квітня 2025 12:22
Довідка про МТБ.pdf
11 квітня 2025 12:22
ГАЗ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРНАФТА-ПОСТАЧ"

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Строк дії тендерної пропозиції

Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Інформація про виконання аналогічного договору

ТОВ "ТД "ІФС"

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Інформація про виконання аналогічного договору

Строк дії тендерної пропозиції

Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕТРОЛ ПАРТНЕР"

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Строк дії тендерної пропозиції

Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Інформація про виконання аналогічного договору

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРНАФТА-ПОСТАЧ"
#43012009
Переможець 6 482 022,00
UAH з ПДВ
15 квітня 2025 15:05

Документи

15 квітня 2025 15:05
Довідка НАЗК
15 квітня 2025 15:05
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 квітня 2025 15:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРНАФТА-ПОСТАЧ"
#43012009
6 482 022,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 квітня 2025 15:05
Довідка НАЗК
15 квітня 2025 15:05
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 квітня 2025 11:00
ДОГОВІР ЛЦКТ-165.pdf укладений
24 квітня 2025 11:00