Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ ГЕНІЧЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44140966 |
Вебсайт: | http://genvszn.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 75500, Україна , Херсонська обл., місто Генічеськ, вул.Міська, будинок 8 |
Контактна особа: |
Носатова Олена +380507266463 genich-zahist@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 квітня 2025 12:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 квітня 2025 23:00 |
Очікувана вартість: | 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55240000-4: Послуги центрів і будинків відпочинку
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 квітня 2025 12:43 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 квітня 2025 12:41 |
додаток 6.docx | |
03 квітня 2025 12:41 |
Додаток 7.docx | |
03 квітня 2025 12:41 |
додаток 3 (1).docx | |
03 квітня 2025 12:41 |
Тендерна документація 2025.docx | |
03 квітня 2025 12:41 |
додаток 5 (1).docx | |
03 квітня 2025 12:41 |
додаток 4.docx | |
03 квітня 2025 12:41 |
додаток 1.docx | |
03 квітня 2025 12:41 |
Додаток 2.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-05-05-000128 ● 5d427f04a7f0467faf43b2fc973a256e
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 травня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 травня 2025 16:36 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
05.05.2025 № 34-З
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка заступника начальника Управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби у Херсонській області Владислава ЩЕРБЕНКА від 05.05.2025.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
05.05.2025 №34-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2025-04-03-006539-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-05-06 14:26:23
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Послуги центрів і будинків відпочинку «Забезпечення оздоровчими та відпочинковими послугами дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, в дитячих оздоровчих таборах, дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, які розташовані в Івано-Франківській області» (дитячі путівки), код ДК 021:2015: 55240000-4: послуги центрів і будинків відпочинку (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-04-03-006539-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Просимо надати інформацію та документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Відповідно до статті 13 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» встановлено, що здійснення господарської діяльності юридичними особами, місцезнаходженням яких є тимчасово окупована територія, дозволяється виключно після зміни їхньої податкової адреси на іншу територію України.
Надати пояснення та копії підтверджуючих документів щодо податкової адреси Відділу соціального захисту населення Генічеської міської ради.
4. Просимо надати пояснення, чому в тендерній пропозиції Учасника ТОВ «СОКОЛЯТА БУКОВЕЛЬ» файл «22 Довідка аналогічний договір.pdf», не зазначено номер оголошення про проведення закупівлі, за результатами якої укладено аналогічний договір, відповідно до вимоги зазначеної в пункті 3 розділу «Документи щодо відповідності кваліфікаційним критеріям» Додатку 3 до тендерної документації?
5. Пунктом 4 розділу «Документи щодо відповідності кваліфікаційним критеріям» Додатку 3 Замовником встановлена вимога, щодо надання у складі тендерної пропозиції документів, в тому числі: «звіт про виконання договорів про закупівлю, що є аналогічними».
Прошу надати інформацію, з посиланням на файли, яким чином Учасником ТОВ «СОКОЛЯТА БУКОВЕЛЬ» підтверджено відповідність вищезазначеній вимозі.
6. Пунктом 9 розділу «Документи щодо відповідності кваліфікаційним критеріям» Додатку 3 Замовником встановлена вимога, щодо надання у складі тендерної пропозиції документу, що підтверджує відсутність в учасника процедури закупівлі заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), згідно ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Прошу надати інформацію, з посиланням на файл, яким чином Учасником ТОВ «СОКОЛЯТА БУКОВЕЛЬ» підтверджено відповідність вищезазначеній вимозі.
7. Просимо надати посилання на назву файлу в тендерній пропозиції учасника ТОВ «СОКОЛЯТА БУКОВЕЛЬ» щодо виконання вимоги зазначеної в пункті 5 розділу «Документи про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції» Додатку 3 до тендерної документації, про надання ліцензії страхової організації, що вказана в Договорі про страхування від нещасних випадків на час перебування дітей у дитячому закладі оздоровлення та відпочинку.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Поряд з тим інформуємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-05-09 12:36:02
Пояснення
Відділ соціального захисту населення Генічеської міської ради надає пояснення щодо моніторингу процедури закупівлі Послуги центрів і будинків відпочинку «Забезпечення оздоровчими та відпочинковими послугами дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, в дитячих оздоровчих таборах, дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, які розташовані в Івано-Франківській області» (дитячі путівки), код ДК 021:2015: 55240000-4: послуги центрів і будинків відпочинку (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-04-03-006539-a).
1. В умовах військової агресії, оздоровлення та відпочинок дітей є вкрай важливим, оскільки до звичних викликів додалися виклики війни: психологічні та фізичні травми внаслідок воєнних дій, перебування у бомбосховищах, переміщення, розлучення з близькими та друзями, зміна звичного оточення та розпорядку. Відділом соціального захисту населення ведеться робота щодо оздоровлення дітей Генічеської міської територіальної громади, які були вимушені покинути окуповану територію Генічеської міської територіальної громади та оселитися в безпечних областях України. Відповідно проведеного у 2024 році аналізу вартості путівок дитячих оздоровчих таборів в Івано-Франківській області складено попередній розрахунок потреби в коштах до проєкту бюджету на 2025 рік по Програмі оздоровлення та відпочинку дітей влітку на 2021-2025 роки по КПКВК 0813140. У 2024 році середня вартість однієї путівки тривалістю 14 календарних днів складала 16 600,00. Враховуючи кількості батьків, бажаючих оздоровити дітей у 2025 році та враховуючи збільшення вартості оздоровчих послуг, було прийнято рішення у 2025 році оздоровити 25 дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки та передбачити у бюджеті Генічеської міської територіальної громади кошти на закупівлю послуг з оздоровлення у розмірі 20 000,00 за 1 путівку тривалістю 14 календарних днів. Лист-розрахунок та паспорт бюджетної програми місцевого бюджету додаються.
Технічні та якісні характеристик предмета закупівлі визначені з урахуванням побажань батьків, які мали наміри оздоровити своїх дітей.
2. Повідомляємо, що у головного розпорядника коштів – Відділу соціального захисту населення Генічеської міської ради відсутній веб-сайт. Це пов’язано з відсутністю у Відділі соціального захисту населення Генічеської міської ради коштів для його утримання. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі оприлюднено в кабінеті Відділу соціального захисту населення Генічеської міської ради в Zakupivi Pro. Додаток 2.
3. Розпорядженням начальника Генічеської міської військової адміністрації від 14.06.2023 року №175 «Про визначення тимчасового місця розташування (дислокації), на час дії воєнного стану в Україні та до особового розпорядження тимчасовим місцем перебування (дислокації) Відділу соціального захисту населення Генічеської міської ради визначено місто Івано-Франківськ, вулиця Незалежності, 67/1. Копія розпорядження додається.
4. Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. N 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» відсутній термін «номер оголошення про проведення закупівлі».
Визначений терміни «унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів / закупівлі, здійсненої з використанням електронного каталогу, присвоєний електронною системою закупівель».
Згідно законодавства щодо публічних закупівель, документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними в складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
5. Акт виконаних робіт чи наданих послуг — це первинний документ, який відображає факт виконання робіт/надання послуг та конкретні види робіт/послуг, які були надані з зазначенням їхньої вартості та терміну виконання.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «СОКОЛЯТА БУКОВЕЛЬ» було надано файли «Акти аналог договір.pdf» та «Акти аналог договір Львів.pdf», які відображають по суті звітні дані щодо факту виконання договорів.
6. Згідно із ч. 5 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Інформація щодо заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) міститься у відкритому реєстрі заяв про розстрочення, відстрочення, грошових зобов’язань чи податкового боргу, який ведеться у відкритому доступі. Тому таку інформацію Замовник перевіряє самостійно. Довідка додається.
7. Згідно із ч. 5 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель
В Комплексній інформаційній системі Національного банку України у Державному реєстрі фінансових установ, реєстрі осіб, які не є фінансовими установами, але мають право надавати окремі фінансові послуги та Реєстрі страхових посередників, які знаходиться у відкритому доступі, знаходиться інформація на поточну дату щодо страхових компаній, страховиків із спеціальним статусом, страхових посередників (страхових агентів, субагентів, додаткових страхових агентів, страхових та/або перестрахових брокерів), яку Замовник перевіряє самостійно. Витяг із Державного реєстру фінансових установ додається. Посилання на Витяг: https://krayina.com/page/litsenziya-ta-pravila
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 квітня 2025 23:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОКОЛЯТА БУКОВЕЛЬ" |
420 000,00
UAH з ПДВ
|
420 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОКОЛЯТА БУКОВЕЛЬ" #45454891 |
Переможець |
420 000,00
UAH з ПДВ
|
22 квітня 2025 14:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 квітня 2025 11:19
|
Договір 2 7 від 28.04.2025.pdf | укладений |
28 квітня 2025 11:16
|