Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Легковий автомобіль RENAULT DUSTER (спеціалізований для екіпажів БПЛА) (або еквівалент)
Очікувана вартість
17 668 200,00 UAH
UA-2025-04-03-006472-a 17cd257cf857440297b1e965dabb1909
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Денис ПРОДОЛЯКІН

+380677499973 headquarters_a4118@post.mil.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військова частина А4118
Код ЄДРПОУ: 26632364
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Денис ПРОДОЛЯКІН
+380677499973
headquarters_a4118@post.mil.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 квітня 2025 12:37
Звернення за роз’ясненнями: до 09 квітня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 квітня 2025 12:00
Очікувана вартість: 17 668 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 88 341,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі


Спрощена закупівля застосовується відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 одиниця
Легковий автомобіль RENAULT DUSTER (спеціалізований для екіпажів БПЛА) (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2025
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за фактично поставлений Товар проводяться шляхом оплати замовником поставлених йому партій товарів протягом 10 робочих днів після пред’явлення постачальником рахунку на їх оплату. До рахунку додаються: видаткова накладна Постачальника; Акт приймання-передачі військового майна, який оформлюється Замовником відповідно до додатку 23 Інструкції з обліку військового майна у Збройних Силах України, затвердженої наказом Міністерства оборони України від 17.08.2017 №440, з відміткою про перевірку його якісного стану. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 квітня 2025 12:38
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2025 12:37
Оголошення та документація DUSTER.docx
03 квітня 2025 12:37
Проєкт Договору Додаток 3 DUSTER.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2025-04-21-000152 ● 79465f7f946b4db081a6c073e8d693f7
  • Статус: здійснення моніторингу
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 квітня 2025
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 квітня 2025 18:17
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


21.04.2025 № 119

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Голова Алла БАСАЛАЄВА

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»



Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
17 UA-2025-04-03-006472-a 03.04.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2025-04-23 17:32:16

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі легкових автомобілів RENAULT DUSTER (спеціалізованих для екіпажів БПЛА) (або еквівалент) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-03-006472-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Відповідно до вимог пункту 6 статті 14 Закону Замовником визначаються вимоги щодо надання забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 цього Закону. З яких причин Замовник, не встановив в оголошені про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до вимог Закону?
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2025-04-24 17:35:46

Пояснення на запит від 2025-04-23

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Директору Департаменту моніторингу та
перевірок закупівель Олексію АЛЕКСАНДРОВУ







Пояснення на запит від 2025-04-23

У межах проведення моніторингу закупівлі легкових автомобілів RENAULT DUSTER (спеціалізованих для екіпажів БПЛА) (або еквівалент) (інформацію закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-03-006472-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 надаю пояснення на наступні запитання:
Питання 1: Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Відповідь: Попередній моніторинг на ціну RENAULT DUSTER було здійснено 01.04.2025 року на наступних сайтах офіційних дилерів RENAULT в Україні:
-Автомобільний центр Голосіївський (www.renault-goloseevsky.com.ua/uk/models/duster-hybrid)
-Віннер-Оболонь (www.renault-obolon.kyiv.ua/uk/models/duster-hybrid)
-АРМА МОТОРС (www.arma-motors.ua/uk/models/duster-hybrid)
За результатами проведеного моніторингу (за показниками щодо отримання пропозиції найбільш вигідної ціни, максимальної відповідності технічним вимогам та можливості поставки 20 одиниць) було визначено наступний предмет закупівлі:
Легковий автомобіль RENAULT DUSTER з наступними характеристиками:
версія Authentic 1,5D (115hp)
Об’єм двигуна:1461 см3
Максимальна потужність: 115 к.с.
Колір: Білий
Прайсова (базова) ціна цього легкового автомобіля у всіх вищезазначених дилерів була однаковою та станом на 01.04.2025 року складала 929 900,00 грн з ПДВ. За результатами перемовин, Замовником була отримана найбільш вигідна комерційна пропозиція (з технічними характеристиками) (вх. 2498/79 від 01.04.25 р.) від ТОВ «АРМА МОТОРС» зі знижкою у 46 490,00 грн, в якій було запропоновано ціну – 883 410,00 грн. з ПДВ, що і стало підставою для обґрунтування Замовником розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі з визначенням його очікуваної вартості.
Питання 2: Відповідно до вимог пункту 6 статті 14 Закону Замовником визначаються вимоги щодо надання забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 цього Закону. З яких причин Замовник, не встановив в оголошені про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до вимог Закону?
Відповідь: Замовник не встановив в оголошені про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення виконання договору про закупівлю з наступних підстав:
Відповідно до вимог пункту 6 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником визначаються вимоги щодо надання забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до пункту 1 статті 27, в якому зазначено, що Замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією або в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Таким чином, зазначена норма Закону встановлює лише право, а не обов’язок Замовника встановлювати в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення виконання договору про закупівлю, а тому в даному випадку Замовник вважає, що діяв у відповідності до норм Закону України «Про публічні закупівлі» не встановивши зазначеної вимоги.


Додаток: Копія комерційної пропозиції(з технічними характеристиками) від ТОВ «АРМА МОТОРС» (вх. 2498/79 від 01.04.25 р.) на 4-х арк.



З повагою,
ТВО командира військової частини А4118
майор

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 квітня 2025 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АРМА МОТОРC КИЇВ» 17 668 200,00
UAH з ПДВ
17 668 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 квітня 2025 17:42
Електронний підпис
16 квітня 2025 14:16
Довідка.pdf
16 квітня 2025 14:16
Довідка.pdf.p7s
16 квітня 2025 13:33
Довідка.pdf.p7s
16 квітня 2025 13:33
Файл підпису-4.p7s
16 квітня 2025 13:33
Витяг-4.pdf
16 квітня 2025 13:33
Довідка.pdf
10 квітня 2025 11:15
Електронний підпис
09 квітня 2025 17:23
ВИТЯГ АРМА МОТОРС КИЇВ.pdf
09 квітня 2025 17:23
Сертифікат типу КТЗ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АРМА МОТОРC КИЇВ»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АРМА МОТОРC КИЇВ»
#45200470
Переможець 17 668 200,00
UAH з ПДВ
14 квітня 2025 14:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 квітня 2025 14:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АРМА МОТОРC КИЇВ»
#45200470
17 668 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 травня 2025 10:48
Договір 393 Renault.pdf укладений
05 травня 2025 10:37