Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Вінницькій області
Очікувана вартість
720 113 300,00 UAH
UA-2025-04-03-006296-a ● 1bdcc3348c094777bcfd87b4ebfe5e63
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 42434474 |
Місцезнаходження: | 21050, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Соборна, 15-А |
Контактна особа: |
Роман Совик +380432560707 nekqew@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 квітня 2025 13:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 квітня 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 720 113 300,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 600 566,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладенням кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена так відповідати, зокрема, вимогам: постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 "Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції", з урахуванням вимог, встановлених Законом (з врахуванням Особливостей) та тендерною документацією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає – 500 000,00 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія має набувати чинності з дня її надання і не містити відкладних умов набуття нею чинності. У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему гарантію. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено про безвідкличність та безумовність банківської гарантії, а також зобов’язання банку-гаранта сплатити бенефіціару суму банківської гарантії протягом 5 робочих днів з дня отримання банком-гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії в складі тендерної пропозиції надається довідка від банка-гаранта, завірена печаткою банку-гаранту та підписом уповноваженої особи банку-гаранта, яка повинна містити реквізити банківської гарантії, забезпеченої повним грошовим покриттям, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його код згідно з Єдиним державним реєстром підприємств та організацій України або реєстраційний номер облікової картки платника податків (або серія (за наявності) та номер паспорта), а також свідчити про забезпечення банківської гарантії відповідним грошовим покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено вимогами тендерної документації (оголошенням про закупівлю) на весь строк дії відповідної банківської гарантії. Також в складі тендерної пропозиції надається виписка з банку-гаранта по рахунку покриття, яка підтверджує зарахування грошового покриття на рахунок покриття, видана банком-гарантом, завірена печаткою банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Реквізити: Державне підприємство «Служба місцевих автомобільних доріг у Вінницькій області» UA678201720355189032000091400 Держказначейська служба України, м.Київ |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 500000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | відсутні |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
(код ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Фактична адреса: 21027, м. Вінниця, проспект Космонавтів, 40. Відповідно до п. 37 Особливостей, оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, визначених замовником у тендерній документації, шляхом визначення тендерної пропозиції найбільш економічно вигідною. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою. Єдиним критерієм оцінки пропозицій є ціна.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Вінницькій області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
-, Україна, Відповідно до документації, -
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 грудня 2026
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата виконаних робіт (послуг) проводиться на підставі належним чином оформлених «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма № КБ-3), які складаються Виконавцем і подаються для підписання Замовнику, а також на підставі рахунку, в межах одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника, протягом 30 (тридцяти) календарних днів у разі надходження відповідних коштів на рахунок Замовника. Ненадходження коштів з відповідного бюджету на реєстраційний рахунок Замовника для оплати послуг за цим договором, а також несвоєчасне їх перерахування органом державного казначейства Сторони визнають обставиною, що має місце не з вини Замовника | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 квітня 2025 17:01 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 квітня 2025 16:59 |
Тендерна документація (із змінами).docx | |
24 квітня 2025 16:10 |
Додаток 1 до тендерної документації (Кваліфікаційні критерії).docx | |
24 квітня 2025 16:10 |
Перелік змін до ТД від 24.04.2025.docx | |
03 квітня 2025 13:26 |
Додаток 3 до тендерної документації (проект договору ).docx | |
03 квітня 2025 12:29 |
Додаток 4 до тендерної документації (Протяжність автомобільних доріг ).docx | |
03 квітня 2025 12:29 |
Додаток 7 Перелік документів для переможця закупівлі.docx | |
03 квітня 2025 12:29 |
Додаток 5 до тендерної документації.rtf | |
03 квітня 2025 12:29 |
Додаток 2 до тендерної документації (Технічне завдання).docx | |
03 квітня 2025 12:29 |
Додаток 6 Перелік документів.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Працівники
Дата подання: 07 квітня 2025 14:22
Дата відповіді: 09 квітня 2025 13:44
Просимо розшири перелік документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними в довідці для надання можливості залучення працівників на підставі цивільно-правових договорів.
Відповідь: Повідомляємо, що Тендерна документація не містить обмежень/заборони щодо залучення учасниками працівників на підставі цивільно-правових договорів.
Зокрема, умовами Додатку 1 до Тендерної документації передбачено наступне: У разі залучення працівників субпідрядника/співвиконавця/ІНШЕ, надаються накази про прийняття на роботу/призначення на посаду/ переведення та/або копію запису в трудовій книжці про прийняття на роботу/призначення на посаду/ переведення таких працівників АБО ІНШІ ПЕРЕДБАЧЕНІ ЗАКОНОДАВСТВОМ ДОКУМЕНТИ (ВІДПОВІДНО ДО ПРИНАЛЕЖНОСТІ).
Відповідно, відсутня необхідність внесення змін до Тендерної документації.
Зокрема, умовами Додатку 1 до Тендерної документації передбачено наступне: У разі залучення працівників субпідрядника/співвиконавця/ІНШЕ, надаються накази про прийняття на роботу/призначення на посаду/ переведення та/або копію запису в трудовій книжці про прийняття на роботу/призначення на посаду/ переведення таких працівників АБО ІНШІ ПЕРЕДБАЧЕНІ ЗАКОНОДАВСТВОМ ДОКУМЕНТИ (ВІДПОВІДНО ДО ПРИНАЛЕЖНОСТІ).
Відповідно, відсутня необхідність внесення змін до Тендерної документації.
Снігоочищувач
Дата подання: 07 квітня 2025 15:06
Дата відповіді: 09 квітня 2025 13:45
П.1.1. Додатку 1 до ТД передбачено обов’язкова наявність в учасника такого механізму як «Роторний самохідний снігоочищувач/снігоочисник» в кількості не менше 6 шт. При цьому, в таблиці Ж.1 Додатку Ж Єдиних правил зимового утримання автомобільних доріг передбачено, що всі типи роторних снігоочисників мають базову машину, тобто є не самохідними а НАВІСНИМ ОБЛАДАННЯМ. Просимо виправити умови тендерної документації наступним чином: «Роторний снігоочищувач/снігоочисник не менше 6 шт;».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Повідомляємо, що Додаток Ж «Єдиних правил зимового утримання автомобільних» є довідковим, а таблиця Ж.1 має назву «Технічна характеристика роторних снігоочисників» та містить відповідну інформацію щодо певного переліку техніки, що жодним чином не говорить про неможливість/незаконність/недоцільність використання самохідних снігоочищувачів/ снігоочисників.
Відповідно, відсутня необхідність внесення змін до Тендерної документації.
Відповідно, відсутня необхідність внесення змін до Тендерної документації.
Бази
Дата подання: 07 квітня 2025 15:21
Дата відповіді: 09 квітня 2025 13:48
Шановний замовник! Ви вимагаєте щоб кількість дорожньо-ремонтних пунктів (майданчиків) становила не менше 15. Просимо пояснити причини такої вимоги, оскільки наше підприємство має 10 таких пунктів (в т.ч. за межами Вінницької обл.) та достатню кількість техніки, що в свою чергу завдяки вдалому розташуванню забезпечує оперативне надання послуг на всіх дорогах загального користування місцевого значення у Вінницькій області.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Предмет договору, який буде укладений за результатами проведеної закупівлі, передбачатиме експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Вінницькій області (1-5 категорії), загальною протяжністю 7510,76 км.
«Єдині правила зимового утримання автомобільних доріг» П.Г1-218-118:2005 визначають комплекс заходів з зимового утримання автомобільних доріг, виконання яких забезпечує покращення умов безперебійного та безпечного руху транспорту у зимовий період. Правила містять вимоги до транспортно-експлуатаційного стану доріг у зимовий період експлуатації, порядок підготовки та організації робіт з зимового утримання, рекомендації щодо захисту доріг від снігових заметів, технологічні карти очищення доріг від снігу та боротьби із зимовою слизькістю з використанням сучасних матеріалів, правила охорони праці та довкілля під час зимового утримання доріг. Зокрема, розділом 7 вказаних правил, передбачено строки усунення зимової слизькості автомобільних доріг. Враховуючи вищевказане, а також географічну розподіленість доріг та досвід їх утримання в попередніх періодах, з метою забезпечення оперативності та своєчасності виконання робіт на всій території Вінницької області, наявність достатньої кількості пунктів базування є критично важливою для швидкого реагування на аварійні ситуації, проведення планових ремонтів та утримання дорожньої інфраструктури в належному стані в усіх районах області.
«Єдині правила зимового утримання автомобільних доріг» П.Г1-218-118:2005 визначають комплекс заходів з зимового утримання автомобільних доріг, виконання яких забезпечує покращення умов безперебійного та безпечного руху транспорту у зимовий період. Правила містять вимоги до транспортно-експлуатаційного стану доріг у зимовий період експлуатації, порядок підготовки та організації робіт з зимового утримання, рекомендації щодо захисту доріг від снігових заметів, технологічні карти очищення доріг від снігу та боротьби із зимовою слизькістю з використанням сучасних матеріалів, правила охорони праці та довкілля під час зимового утримання доріг. Зокрема, розділом 7 вказаних правил, передбачено строки усунення зимової слизькості автомобільних доріг. Враховуючи вищевказане, а також географічну розподіленість доріг та досвід їх утримання в попередніх періодах, з метою забезпечення оперативності та своєчасності виконання робіт на всій території Вінницької області, наявність достатньої кількості пунктів базування є критично важливою для швидкого реагування на аварійні ситуації, проведення планових ремонтів та утримання дорожньої інфраструктури в належному стані в усіх районах області.
Податковий розрахунок сум
Дата подання: 07 квітня 2025 17:28
Дата відповіді: 09 квітня 2025 13:49
Для підтвердження інформації про наявність достатньої кількості працівників, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копію додатку 1 до «Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску» (Д1) за останній звітній період. Звертаємо Вашу увагу на той факт, що даний документ містить конфіденційну інформацію та персональні дані фізичних осіб, а саме реєстраційний номер облікової картки платника податків, інформацію про стан тимчасової непрацездатності, інформацію про доходи фізичних осіб тощо. Вами додатково вимагаються копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними в довідці про наявність працівників. Отже, Замовнику буде надано всі необхідні документи, які підтверджують наявність як працівників, так і правовідносин з ними.
При цьому, така вимога (надати податковий розрахунок сум) позбавляє наше підприємство можливості вказати у довідці нових працівників, яких ми прийняли на роботу вже після подання даної звітності та яких плануємо залучати до надання послуг за предметом закупівлі. Просимо прибрати дану дискримінаційну та таку, що порушує втмоги чинного законодавства вимогу!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Повідомляємо, що участь у закупівлі в будь якому випадку передбачає надання тих чи інших персональних даних. Так, згідно умов Тендерної документації: факт подання тендерної пропозиції учасником – юридичною особою, що є розпорядником персональних даних, вважається підтвердженням наявності у неї права на обробку персональних даних, а також надання такого права замовнику як одержувачу зазначених персональних даних від імені суб’єкта (володільця). Учасник здійснює обробку персональних даних в порядку визначеному Законом України «Про захист персональних даних».
Крім того, повідомляємо, що вимога щодо надання копії додатку 1 до «Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску» (Д1) жодним чином не позбавляє учасників можливості вказати у довідці нових працівників, які прийняті на роботу після подання даної звітності, а Тендерна документація передбачає різні варіанти залучення працівників та документального підтвердження їх наявності (відповідно до приналежності).
Крім того, повідомляємо, що вимога щодо надання копії додатку 1 до «Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску» (Д1) жодним чином не позбавляє учасників можливості вказати у довідці нових працівників, які прийняті на роботу після подання даної звітності, а Тендерна документація передбачає різні варіанти залучення працівників та документального підтвердження їх наявності (відповідно до приналежності).
Техніка
Дата подання: 07 квітня 2025 17:30
Дата відповіді: 09 квітня 2025 13:49
Технічним завданням передбачено виконання такого виду робіт як «Очищення доріг шнекороторним снігоочисником від суцільного шару снігу, товщиною до 0,4 м» в кількості 330 км. При цьому, відповідно до Обов’язкового переліку та кількості необхідної техніки та обладнання для надання послуг за предметом закупівлі передбачена обов’язкова наявність аж 6 одиниць необхідної техніки. Просимо пояснити чим викликана така значна кількість техніки. Звертаємо Вашу увагу на той факт, що для експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення у Вінницькій області було необхідно всього 2 одиниці такої техніки.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Пояснюємо: зазначена кількість снігоочисної техніки зумовлена широкою мережею автомобільних доріг місцевого значення у Вінницькій області та їх значною загальною протяжністю, а саме – 7510,76 км (протяжність автомобільних доріг державного значення у Вінницькій області є значно меншою – близько 2000 км). Також звертаємо вашу увагу на те, що Замовник визначив мінімально необхідний перелік і кількість техніки для участі у закупівлі, тоді як на практиці, виходячи з можливих погодних умов та необхідності забезпечення безперебійного руху транспортних засобів на автомобільних дорогах місцевого значення, навіть такої кількості може бути недостатньо. Якщо визначати необхідну кількість техніки опираючись на нормативні вимоги, зокрема вимоги «Єдиних правил зимового утримання автомобільних» та врахувати потенційну необхідність надання послуг в екстремальних умовах одночасно по всій території області, то мінімально необхідна кількості техніки може бути значно більшою.
оформлення документів пропозиції
Дата подання: 25 квітня 2025 17:07
Дата відповіді: 28 квітня 2025 11:06
Відповідно до умов тендерної документації, документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Просимо ро'зяснити яким чином оформлювати (чи потрібно ставити підпис та печатку на оригіналах договорів, актів, накази про прийом працівників, тощо) документи тендерної пропозиції, які складені учасником у попередніх періодах чи за участю третіх осіб.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дана вимога стосується документів, які готуються безпосередньо Учасником для даної закупівлі. На оригіналах договорів, актів, наказів про прийом працівників, документів тендерної пропозиції, які складені учасником у попередніх періодах чи за участю третіх осіб, тощо не потрібно додатково ставити підпис та печатку на кожній сторінці такого документа, крім випадків де Тендерною документацією встановлені окремі вимоги до того чи іншого документа/його копії.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2025-04-03-006296-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГРУПА КОМПАНІЙ «АВТОСТРАДА», Код ЄДРПОУ:40148165
Дата подання: 08 квітня 2025 17:59
Дата подання: 08 квітня 2025 17:59
СКАРГА в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей, які затверджені Постановою КМУ 1178 від 12.10.2022
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 10 квітня 2025 15:12
рішення від 10.04.2025 №5674.pdf
Дата публікації: 10 квітня 2025 15:11
Інформація про резолютивну частину рішення від 18.04.2025 №6203.pdf
Дата публікації: 21 квітня 2025 11:35
рішення від 18.04.2025 № 6203.pdf
Дата публікації: 23 квітня 2025 15:31
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № № 6203-р/пк-пз від 18.04.2025 про :" ЗЗобов'язати ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ
АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ" (код ЄДРПОУ: 42434474) внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Вінницькій області", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-04-03-006296-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення.", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-04-03-006296-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення", Замовником внесено відповідні зміни до Тендерної документації (Протокол № 16 від 24 квітня 2025 року) та розміщенні в електронній симтемі закупівель.
Дата виконання рішення замовником: 24 квітня 2025 16:24
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 квітня 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ДП "Вінницький облавтодор" ВАТ "ДАК "Автомобільні дороги України" |
600 247 828,60
UAH з ПДВ
|
600 247 828,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ДП "Вінницький облавтодор" ВАТ "ДАК "Автомобільні дороги України" #32054743 |
Переможець |
600 247 828,60
UAH з ПДВ
|
02 травня 2025 13:37
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 травня 2025 13:09
|