Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 42434474 |
Місцезнаходження: | 21050, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Соборна, 15-А |
Контактна особа: |
Роман Совик +380432560707 nekqew@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 квітня 2025 13:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 квітня 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 720 113 300,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 600 566,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладенням кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена так відповідати, зокрема, вимогам: постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 "Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції", з урахуванням вимог, встановлених Законом (з врахуванням Особливостей) та тендерною документацією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає – 500 000,00 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія має набувати чинності з дня її надання і не містити відкладних умов набуття нею чинності. У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему гарантію. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено про безвідкличність та безумовність банківської гарантії, а також зобов’язання банку-гаранта сплатити бенефіціару суму банківської гарантії протягом 5 робочих днів з дня отримання банком-гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії в складі тендерної пропозиції надається довідка від банка-гаранта, завірена печаткою банку-гаранту та підписом уповноваженої особи банку-гаранта, яка повинна містити реквізити банківської гарантії, забезпеченої повним грошовим покриттям, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його код згідно з Єдиним державним реєстром підприємств та організацій України або реєстраційний номер облікової картки платника податків (або серія (за наявності) та номер паспорта), а також свідчити про забезпечення банківської гарантії відповідним грошовим покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено вимогами тендерної документації (оголошенням про закупівлю) на весь строк дії відповідної банківської гарантії. Також в складі тендерної пропозиції надається виписка з банку-гаранта по рахунку покриття, яка підтверджує зарахування грошового покриття на рахунок покриття, видана банком-гарантом, завірена печаткою банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Реквізити: Державне підприємство «Служба місцевих автомобільних доріг у Вінницькій області» UA678201720355189032000091400 Держказначейська служба України, м.Київ |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 500000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | відсутні |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
(код ДК 021:2015 - 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата виконаних робіт (послуг) проводиться на підставі належним чином оформлених «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма № КБ-3), які складаються Виконавцем і подаються для підписання Замовнику, а також на підставі рахунку, в межах одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника, протягом 30 (тридцяти) календарних днів у разі надходження відповідних коштів на рахунок Замовника. Ненадходження коштів з відповідного бюджету на реєстраційний рахунок Замовника для оплати послуг за цим договором, а також несвоєчасне їх перерахування органом державного казначейства Сторони визнають обставиною, що має місце не з вини Замовника | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 квітня 2025 17:01 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 квітня 2025 16:59 |
Тендерна документація (із змінами).docx | |
24 квітня 2025 16:10 |
Додаток 1 до тендерної документації (Кваліфікаційні критерії).docx | |
24 квітня 2025 16:10 |
Перелік змін до ТД від 24.04.2025.docx | |
03 квітня 2025 13:26 |
Додаток 3 до тендерної документації (проект договору ).docx | |
03 квітня 2025 12:29 |
Додаток 4 до тендерної документації (Протяжність автомобільних доріг ).docx | |
03 квітня 2025 12:29 |
Додаток 7 Перелік документів для переможця закупівлі.docx | |
03 квітня 2025 12:29 |
Додаток 5 до тендерної документації.rtf | |
03 квітня 2025 12:29 |
Додаток 2 до тендерної документації (Технічне завдання).docx | |
03 квітня 2025 12:29 |
Додаток 6 Перелік документів.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Зокрема, умовами Додатку 1 до Тендерної документації передбачено наступне: У разі залучення працівників субпідрядника/співвиконавця/ІНШЕ, надаються накази про прийняття на роботу/призначення на посаду/ переведення та/або копію запису в трудовій книжці про прийняття на роботу/призначення на посаду/ переведення таких працівників АБО ІНШІ ПЕРЕДБАЧЕНІ ЗАКОНОДАВСТВОМ ДОКУМЕНТИ (ВІДПОВІДНО ДО ПРИНАЛЕЖНОСТІ).
Відповідно, відсутня необхідність внесення змін до Тендерної документації.
Відповідно, відсутня необхідність внесення змін до Тендерної документації.
«Єдині правила зимового утримання автомобільних доріг» П.Г1-218-118:2005 визначають комплекс заходів з зимового утримання автомобільних доріг, виконання яких забезпечує покращення умов безперебійного та безпечного руху транспорту у зимовий період. Правила містять вимоги до транспортно-експлуатаційного стану доріг у зимовий період експлуатації, порядок підготовки та організації робіт з зимового утримання, рекомендації щодо захисту доріг від снігових заметів, технологічні карти очищення доріг від снігу та боротьби із зимовою слизькістю з використанням сучасних матеріалів, правила охорони праці та довкілля під час зимового утримання доріг. Зокрема, розділом 7 вказаних правил, передбачено строки усунення зимової слизькості автомобільних доріг. Враховуючи вищевказане, а також географічну розподіленість доріг та досвід їх утримання в попередніх періодах, з метою забезпечення оперативності та своєчасності виконання робіт на всій території Вінницької області, наявність достатньої кількості пунктів базування є критично важливою для швидкого реагування на аварійні ситуації, проведення планових ремонтів та утримання дорожньої інфраструктури в належному стані в усіх районах області.
Крім того, повідомляємо, що вимога щодо надання копії додатку 1 до «Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску» (Д1) жодним чином не позбавляє учасників можливості вказати у довідці нових працівників, які прийняті на роботу після подання даної звітності, а Тендерна документація передбачає різні варіанти залучення працівників та документального підтвердження їх наявності (відповідно до приналежності).
Скарги до процедури
Дата подання: 08 квітня 2025 17:59
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-05-08-000066 ● 950bd99f1a1048888c109441f559a6e2
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 травня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 травня 2025 17:50 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.05.2025 №69-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,дорученням Державної аудиторської служби України від 07 травня 2025 року №003100-18/5618-2025,
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 08.05.2025 №69-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1. UA-2025-04-03-006296-a 03.04.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-05-08 17:53:56
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Вінницькій області, (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-04-03-006296-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат (бюджетних призначень), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат (бюджетних призначень), очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-05-12 11:19:08
Відповідь
В порядку ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на наступне запитання:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат (бюджетних призначень), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат (бюджетних призначень), очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Частина 4 статті 3 Бюджетного кодексу встановлює, що для середньострокового бюджетного планування середньостроковий період включає плановий та наступні за плановим два бюджетні періоди.
Пункт 47-1 частини 1 статті 2 Бюджетного кодексу визначає що середньострокове зобов’язання за договорами на будівництво, реконструкцію, ремонт і утримання автомобільних доріг - зобов’язання відповідно до укладених договорів (контрактів) за напрямами використання коштів, визначеними пунктами 1 і 2 частини третьої статті 24-2 цього Кодексу, згідно з яким необхідно здійснити платежі протягом поточного бюджетного періоду та/або середньострокового періоду в межах відповідних бюджетних призначень, встановлених законом про Державний бюджет України, та обсягу коштів державного дорожнього фонду (за такими напрямами), визначеного Бюджетною декларацією та/або програмними документами економічного і соціального розвитку.
Бюджетні асигнування на експлуатаційне утримання з державного бюджету, згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 18.02.2025 № 174 «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для розвитку мережі та утримання автомобільних доріг загального користування у 2025 році» передбачені у сумі 67 873,3 тис.грн.
Листом Управління дорожнього господарства Вінницької обласної військової адміністрації від 20.03.2025 підприємству доведено інформацію щодо спрямування коштів, передбачених у державному бюджеті за бюджетною програмою 3111020 «Розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування» за напрямком поточний ремонт та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Вінницькій області у 2025 році.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі – замовником зазначено в Додатку № 2 до тендерної документації та в Додатку № 3 до тендерної документації, в яких зокрема визначено, що якість повинна відповідати ДСТУ Б В.2.7-119:2011, НПАОП 63.21-1.01-09, П Г.1-218-113:2009, П Г.1 -218-118:2005, ДСТУ 3587-97, ДСТУ 4100:2014, ДСТУ 8853:2019, СОУ 42.1-37641918-035:2018, МВ 03450778-736:2014, ДСТУ 8747:2017, ДБН А.3.1-5, СОУ 45.2-00018112-028:2008, ДСТУ –Н Б В.3.2-5:2016, ДСТУ Б В.2.7-119:2011.
Очікувана вартість закупівлі визначена на підставі Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування затвердженої наказом Міністерства інфраструктури України від 07 жовтня 2022 року № 753 та затвердженого дефектного акту на Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Вінницькій області.
За результатами розрахунків, очікувана вартість закупівлі складає: 720 113 300,00 грн з ПДВ.
Закупівля оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу - 03 квітня 2025 року. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), оприлюднено 04 квітня 2025 року, посилання - https://smad.vin.gov.ua/s-44/p-1009/obgruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristi/.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 квітня 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ДП "Вінницький облавтодор" ВАТ "ДАК "Автомобільні дороги України" |
600 247 828,60
UAH з ПДВ
|
600 247 828,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ДП "Вінницький облавтодор" ВАТ "ДАК "Автомобільні дороги України" #32054743 |
Переможець |
600 247 828,60
UAH з ПДВ
|
02 травня 2025 13:37
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 травня 2025 13:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 травня 2025 13:03
|
Договрі 1-Е.pdf | укладений |
09 травня 2025 13:02
|