Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державний архів Кіровоградської області |
Код ЄДРПОУ: | 03494480 |
Місцезнаходження: | 25030, Україна , Кіровоградська обл., КРОПИВНИЦЬКИЙ, м. Кропивницький, вул. Академіка Корольова, 3 |
Контактна особа: |
Свистун Ірина Миколаївна 0985766957 irinasvistun03@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 квітня 2025 11:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 квітня 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 150 838,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 754,19 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Поточний ремонт вестибюля на першому поверсі будівлі корпусу № 1 Державного архіву Кіровоградської області | Пiсляоплата | 3 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 квітня 2025 11:27 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 квітня 2025 11:26 |
ТД.doc | |
03 квітня 2025 11:26 |
Додаток 1 ст.16.doc | |
03 квітня 2025 11:26 |
Додаток 2 п. 47.doc | |
03 квітня 2025 11:26 |
Додаток 3 тех завдання.doc | |
03 квітня 2025 11:26 |
Додаток 4 тендерна пропозиція.doc | |
03 квітня 2025 11:26 |
Додаток 5 договір.doc | |
03 квітня 2025 11:26 |
Додаток 6 лист згода.doc | |
03 квітня 2025 11:26 |
Додаток 7 перелік документів.doc | |
03 квітня 2025 11:26 |
Додаток 8 переможець.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-04-22-000028 ● 0405a3e71ff941bbb9be44b0cfb2871f
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 квітня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 квітня 2025 15:23 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
22.04.2025 № 44-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Тетяна СВЯТОКУМ
Додаток
до наказу управління Східного офісу
Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 22.04.2025 № 44-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2025-04-03-004557-a 03.04.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Тетяна СВЯТОКУМ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-23 11:04:41
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуги «Поточний ремонт вестибюля на першому поверсі будівлі корпусу № 1 Державного архіву Кіровоградської області вул. Академіка Корольова, буд. 3 (Код ДК 021:2015 – 45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-04-03-004557-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або на офіційний вебсайт головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (в разі розміщення).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-23 11:05:32
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуги «Поточний ремонт вестибюля на першому поверсі будівлі корпусу № 1 Державного архіву Кіровоградської області вул. Академіка Корольова, буд. 3 (Код ДК 021:2015 – 45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-04-03-004557-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
1. Згідно із пунктом 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатка 1 «Інформація про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» (далі – пункт 2 Додаток 1) до тендерної документації Замовник зазначив, що: «Для підтвердження кваліфікації спеціаліста, що відповідатиме за охорони праці, в складі пропозиції Учасники надають копію посвідчення та протоколу (витягу з протоколу), які підтверджують, що співробітники Учасника, діяльність яких пов’язана з організацією безпечного ведення робіт, пройшли навчання а також перевірку знань з охорони праці в кількості не менше двох осіб… ».
На виконання вказаної вимоги учасник закупівлі ТОВ «АРАКА» у складі тендерної пропозиції надав Довідку про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 09.04.2025 № 09/04-25-2, в якій зазначено двох працівників відповідальних за охорону праці – інженери з охорони праці Сабадаш А.С. та Струтинський А.М.
В якому файлі (документі) тендерної пропозиції учасника ТОВ «АРАКА» міститься протокол та/або витяг з протоколу про навчання з перевірки знань з охорони праці Струтинського А.М. ?
2. Згідно із пунктом 2 Додатка 1 до тендерної документації Замовник зазначив, що: «На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника або субпідрядників/співвиконавців працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно у складі тендерної пропозиції надати накази про призначення (переведення) на посаду або трудові книжки та на кожного наявного працівника учасник повинен надати Повідомлення про прийняття на роботу, складене відповідно до постанови Кабінету Міністрів України «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу» від 17.06.2015 №413 разом з квитанцією №2 про прийняття пакету на кожного такого працівника, зазначеного в довідці».
У складі тендерної пропозиції учасник закупівлі ТОВ «АРАКА» надав Довідку про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 09.04.2025 № 09/04-25-2, в якій зазначені працівники що будуть залучені учасником до виконання робіт/надання послуг зазначених у технічних вимогах.
В яких файлах (документах) тендерної пропозиції учасника ТОВ «АРАКА» надано повідомлення про прийняття на роботу разом з квитанцією № 2 до податкового органу щодо працівників, зазначених у довідці, а саме: Карпов Д.В., Винник Д.М., Яковлев О.С., Івасишен Р.В., Стеценко П.П. ?
3. В яких файлах (документах) тендерної пропозиції учасника ТОВ «АРАКА» надано наказ про призначення (переведення) на посаду або трудову книжку, повідомлення про прийняття на роботу разом з квитанцією № 2 до податкового органу щодо працівника, зазначеного у довідці, а саме: Струтинський А.М. ?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Відповіді ще немає
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 квітня 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АРАКА" |
1 149 999,99
UAH з ПДВ
|
1 149 999,99
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АРАКА" #39232179 |
Переможець |
1 149 999,99
UAH з ПДВ
|
11 квітня 2025 09:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 квітня 2025 17:28
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
17 квітня 2025 17:28
|
Електронний підпис | укладений |
17 квітня 2025 14:34
|
Договір ТОВ АРАКА.pdf | укладений |
17 квітня 2025 14:33
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 квітня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 17 квітня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни у Додатку №1 до Договору у зв'язку з допущенням несуттєвої формальної помилки в назві предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 55 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Поточний ремонт вестибюля на першому поверсі будівлі корпусу № 1 Державного архіву Кіровоградської області вул. Академіка Корольова, буд.3 (Код ДК 021:2015 - 45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи) | 1 | послуга |
1 149 999,99
UAH
|