Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Картопля столова пізня, клас екстра, ДСТУ 9221
Очікувана вартість
120 000,00 UAH
UA-2025-04-03-004504-a 966f737f5b8c4749825c455585063080
Запит (ціни) пропозицій    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Любов Надточій

+380462774307 chopnl.tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 03 квітня 2025
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРНІГІВСЬКА ОБЛАСНА ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНА ЛІКАРНЯ" ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02006076
Місцезнаходження: 14005, Україна , Чернігівська обл., м. Чернігів, вул. Івана Мазепи, буд. 3
Контактна особа: Любов Надточій
+380462774307
chopnl.tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля


Поставка товару та його вивантаження на склад Покупця здійснюється безпосередньо Постачальником даного виду товару, який зазначений в договорі або його представником. Поставка товару Новою поштою, Укрпоштою або іншим видом служби доставки без представника Постачальника не допускається.
Товар поставляється партіями після заявки Покупця транспортом Постачальника, протягом 2 робочих днів з моменту заявки. В разі необхідності Покупець має право вимагати термінову поставку товарів, яка має бути здійснена Постачальником протягом 1 доби з моменту отримання заявки. Якщо Постачальник доставляє кількість товарів, яка не узгоджена з Покупцем, Покупець має право відмовитись від прийняття товару та вимагати забрати зайвий товар. Датою поставки товару є дата, коли товар був переданий у власність Покупця в місці поставки. Строк поставки: з моменту підписання договору по 31.12.2025 року.
Місце поставки (передачі) товарів є склад Покупця за адресою: Чернігівський район, Халявинська сільська рада, 4-й кілометр Гомельського шосе, буд. № 6
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4800 кілограм
Картопля столова пізня, клас екстра, ДСТУ 9221
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15524, Україна, Чернігівська область, с. Халявин, 4-й км Гомельського шоссе, буд 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Поставка товару та його вивантаження на склад Покупця здійснюється безпосередньо Постачальником даного виду товару, який зазначений в договорі або його представником. Поставка товару Новою поштою, Укрпоштою або іншим видом служби доставки без представника Постачальника не допускається. Товар поставляється партіями після заявки Покупця транспортом Постачальника, протягом 2 робочих днів з моменту заявки. В разі необхідності Покупець має право вимагати термінову поставку товарів, яка має бути здійснена Постачальником протягом 1 доби з моменту отримання заявки. Якщо Постачальник доставляє кількість товарів, яка не узгоджена з Покупцем, Покупець має право відмовитись від прийняття товару та вимагати забрати зайвий товар. Датою поставки товару є дата, коли товар був переданий у власність Покупця в місці поставки. Строк поставки: з моменту підписання договору по 31.12.2025 року. Місце поставки (передачі) товарів є склад Покупця за адресою: Чернігівський район, Халявинська сільська рада, 4-й кілометр Гомельського шосе, буд. № 6 Повторювана поставка 2 Робочі 100
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюється на умовах відстрочки платежу на термін 120 робочих днів з дати отримання Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 7 робочих днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 120 Робочі 100

Тендерна документація

03 квітня 2025 11:24
Проєкт договору В.doc
Назва параметру Значення Одиниці виміру
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Відповідність ДСТУ 9221 Так
Клас Можливі значення:
  • екстра
  • Термін збирання Можливі значення:
  • пізня
  • Реєстр пропозицій

    Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

    Дата і час розкриття: 08 квітня 2025 06:00

    Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Специфікація пропозиції Документи
    ФОП Коротка Ірина Петрівна 111 360,00
    UAH з ПДВ
    111 360,00
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи

    Публічні документи

    04 квітня 2025 12:01
    Електронний підпис
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Відповідність ДСТУ 9221 Так
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Клас екстра
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Термін збирання пізня

    Протокол розкриття

    Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
    Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
    ФОП Коротка Ірина Петрівна
    #2358909787
    Переможець 111 360,00
    UAH з ПДВ
    08 квітня 2025 09:10

    Повідомлення про намір укласти договір

    Дата і час публікації: 08 квітня 2025 09:10

    Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
    Учасник Пропозиція Документи
    ФОП Коротка Ірина Петрівна
    #2358909787
    111 360,00
    UAH з ПДВ
    Немає

    Укладений договір

    Контракт Статус Опубліковано
    Електронний підпис укладений
    10 квітня 2025 16:59
    договір 29 ПВ.PDF укладений
    10 квітня 2025 16:58