Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Розроблення детального плану території за межами населених пунктів Южноукраїнської міської територіальної громади під розміщення кладовища (в т.ч. проведеня топографо- геодезичної зйомки)
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2025-04-03-004358-a ● c7bf4add819f40f98ed532c9bde11604
Відкриті торги з особливостями
Подання пропозицій
Наявні скарги без рішення
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ПІВДЕННОУКРАЇНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 20910974 |
Вебсайт: | https://yu.mk.ua/ |
Місцезнаходження: | 55002, Україна , Миколаївська обл., м. ПІВДЕННОУКРАЇНСЬК, вул. Європейська, буд. 48 |
Контактна особа: |
Юлія Рибак +380513655532 vgdr_yu@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 квітня 2025 11:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 квітня 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 23 квітня 2025 14:53 |
Очікувана вартість: | 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71250000-5: Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Розроблення детального плану території за межами населених пунктів Южноукраїнської міської територіальної громади під розміщення кладовища (в т.ч. проведеня топографо- геодезичної зйомки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
55002, Україна, Миколаївська область, м. Південноукраїнськ, вул. Європейська, 48
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 грудня 2025
ДК 021:2015: 71250000-5 — Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 квітня 2025 12:59 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 квітня 2025 12:57 |
Додаток №5.docx | |
11 квітня 2025 12:57 |
перелік внесених змін.docx | |
11 квітня 2025 12:57 |
Додаток №4 зі змінами 11.04.2025.docx | |
11 квітня 2025 12:57 |
ТД.docx | |
11 квітня 2025 12:57 |
Додаток №3 зі змінами 11.04.2025.docx | |
11 квітня 2025 12:57 |
Додаток №1 зі змінами 11.04.2025.docx | |
11 квітня 2025 12:57 |
Додаток №5 зі змінами 11.04.2025.docx | |
11 квітня 2025 12:57 |
Додаток №2 зі змінами 11.04.2025.docx | |
03 квітня 2025 11:20 |
Додаток №4.docx | |
03 квітня 2025 11:20 |
ТД.docx | |
03 квітня 2025 11:20 |
Додаток №3.docx | |
03 квітня 2025 11:20 |
Додаток №1.docx | |
03 квітня 2025 11:20 |
Додаток №2.docx |
11 квітня 2025 12:59 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
11 квітня 2025 12:57 |
Додаток №5.docx
|
|||
11 квітня 2025 12:57 |
перелік внесених змін.docx
|
|||
11 квітня 2025 12:57 |
Додаток №4 зі змінами 11.04.2025.docx
|
|||
11 квітня 2025 12:57 |
ТД.docx
|
|||
11 квітня 2025 12:57 |
Додаток №3 зі змінами 11.04.2025.docx
|
|||
11 квітня 2025 12:57 |
Додаток №1 зі змінами 11.04.2025.docx
|
|||
11 квітня 2025 12:57 |
Додаток №5 зі змінами 11.04.2025.docx
|
|||
11 квітня 2025 12:57 |
Додаток №2 зі змінами 11.04.2025.docx
|
|||
03 квітня 2025 11:20 |
Додаток №4.docx
|
|||
03 квітня 2025 11:20 |
ТД.docx
|
|||
03 квітня 2025 11:20 |
Додаток №3.docx
|
|||
03 квітня 2025 11:20 |
Додаток №1.docx
|
|||
03 квітня 2025 11:20 |
Додаток №2.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Невідповідність чинним нормам законодавства.
Дата подання: 15 квітня 2025 09:23
Дата відповіді: 15 квітня 2025 11:45
Шановний Замовник, згідно Закону України № 711-IX "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо планування використання земель" https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/711-20, з 01.01.2025 року розробка детальних планів території за межами населених пунктів можлива лише у складі комплексного плану просторового розвитку території територіальної громади. На підставі яких діючих нормативно-правових актів Виконавцю виконувати розробку детального плану території?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до абз. 4 п. 29 Порядку розроблення, оновлення, внесення змін та затвердження містобудівної документації, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.09.2021 №926 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 31.12.2024 № 1557) розроблення детального плану території щодо території, розташованої за межами населених пунктів та стосовно якої не затверджено комплексний план, допускається відповідно до схем планування території (частини території) району та/або області з урахуванням положень Закону України від 17 червня 2020 р. № 711-IX “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо планування використання земель”. В зв'язку з чим, розробка детального плану території за межами населених пунтків допускається відповідно до схеми планування території Миколаївської області.
Невідповідність чинним нормам законодавства.
Дата подання: 15 квітня 2025 15:00
Дата відповіді: 17 квітня 2025 11:10
Згідно ст. 19 ЗАКОН УКРАЇНИ «Про регулювання містобудівної діяльності» "1. Детальний план території деталізує положення генерального плану населеного пункту або комплексного плану та визначає планувальну організацію і розвиток частини території населеного пункту або території за його межами без зміни функціонального призначення цієї території. Детальний план території розробляється з урахуванням обмежень у використанні земель, у тому числі обмежень використання приаеродромної території, встановлених відповідно до Повітряного кодексу України.".
Тобто детальний план території за межами населених пунктів може розроблятися коли затверджений комплексний план просторового розвитку території територіальної громади.
Закон має вищу юридичну силу перед Постановою Кабінета Міністрів України. Тому розробка даного проектна не відповідає діючому законодавству.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Законом України від 17.06.2020 року № 711-IX «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо планування використання земель» (далі – Закон № 711) внесено низку змін до Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», зокрема, в частині визначення містобудівної документації на місцевому рівні одночасно документацією із землеустрою та встановленням нових правових аспектів розроблення такої документації (передусім вимог щодо її складу та змісту). Запроваджено необхідність розроблення комплексних планів просторового розвитку територій територіальних громад (далі – комплексні плани) тощо. Водночас пунктами 2, 3 розділу II «Прикінцеві та перехідні положення» Закону № 711, а також пунктом 63 розділу V «Прикінцеві положення» Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» визначено правове регулювання відносин у сфері містобудівної діяльності на перехідному етапі – до затвердження в громадах комплексних планів (передбачалося затвердити комплексні плани в кожній громаді до 1 січня 2025 року).
Оскільки обсяги виконання робіт з розроблення комплексних планів є занадто об'ємними, а в громадах відсутнє фінансування на їх розроблення, а також через збройну агресію Російської Федерації проти України, затвердження комплексних планів в громадах до 1 січня 2025 року не сталося.
27.02.2025 підписано постанову Верховної Ради України, якою прийнято за основу проект Закону України про внесення змін до деяких законів України щодо продовження термінів дії документів з планування територій (реєстр. № 12283). Даним законопроектом пропонується внести зміни до деяких законів України, а саме, до законів України «Про регулювання містобудівної діяльності» та «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо планування використання земель», забезпечивши для сільських, селищних, міських рад продовження таких можливостей:
- розроблення і затвердження відповідно до схем планування території (частини території) району та/або області детальних планів територій щодо територій, розташованих за межами населених пунктів та стосовно яких не затверджені комплексні плани просторового розвитку територій територіальних громад (абзац шостий пункту 3 розділу II Закону № 711).
Наразі, законопроект №12283 очікує на друге читання.
Також, 11.04.2025 на підпис Президенту України направлено закон №9549 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення процедури відведення земельних ділянок для розвитку цифрової інфраструктури» (закон підтримано Верховною Радою України в доопрацьованій редакції та пропозиціями Президента України).
Закон містить норму про відтермінування обов’язкової розробки комплексних планувальних документів громад, а саме: внесення змін до п. 63 розділу V «Прикінцеві положення» Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», замінивши цифри «2025» цифрами «2028». Після підписання Закон набере чинності наступного дня після публікації.
Враховуючи вищевикладене, беручи до уваги зміни, які внесенні до Порядку розроблення, оновлення, внесення змін та затвердження містобудівної документації, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.09.2021 №926 в частині розроблення детального плану території щодо території, розташованої за межами населених пунктів та стосовно якої не затверджено комплексний план, допускається відповідно до схем планування території (частини території) району та/або області, а також враховуючи суспільну необхідність щодо своєчасного та належного поховання померлих (нагальна потреба в розширенні території міського кладовища), замовником було прийнято рішення про початок закупівлі послуги з розроблення детального плану території за межами населених пунктів Южноукраїнської міської територіальної громади під розміщення кладовища (в т.ч. проведення топографо- геодезичної зйомки).
Крім того, рішенням Южноукраїнської міської ради від 03.10.2024 №1936 надано дозвіл на розроблення детального плану території земельних ділянок, розташованих за межами населених пунктів на території Южноукраїнської міської територіальної громади Вознесенського району Миколаївської області під розміщення міського кладовища.
Оскільки обсяги виконання робіт з розроблення комплексних планів є занадто об'ємними, а в громадах відсутнє фінансування на їх розроблення, а також через збройну агресію Російської Федерації проти України, затвердження комплексних планів в громадах до 1 січня 2025 року не сталося.
27.02.2025 підписано постанову Верховної Ради України, якою прийнято за основу проект Закону України про внесення змін до деяких законів України щодо продовження термінів дії документів з планування територій (реєстр. № 12283). Даним законопроектом пропонується внести зміни до деяких законів України, а саме, до законів України «Про регулювання містобудівної діяльності» та «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо планування використання земель», забезпечивши для сільських, селищних, міських рад продовження таких можливостей:
- розроблення і затвердження відповідно до схем планування території (частини території) району та/або області детальних планів територій щодо територій, розташованих за межами населених пунктів та стосовно яких не затверджені комплексні плани просторового розвитку територій територіальних громад (абзац шостий пункту 3 розділу II Закону № 711).
Наразі, законопроект №12283 очікує на друге читання.
Також, 11.04.2025 на підпис Президенту України направлено закон №9549 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення процедури відведення земельних ділянок для розвитку цифрової інфраструктури» (закон підтримано Верховною Радою України в доопрацьованій редакції та пропозиціями Президента України).
Закон містить норму про відтермінування обов’язкової розробки комплексних планувальних документів громад, а саме: внесення змін до п. 63 розділу V «Прикінцеві положення» Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», замінивши цифри «2025» цифрами «2028». Після підписання Закон набере чинності наступного дня після публікації.
Враховуючи вищевикладене, беручи до уваги зміни, які внесенні до Порядку розроблення, оновлення, внесення змін та затвердження містобудівної документації, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.09.2021 №926 в частині розроблення детального плану території щодо території, розташованої за межами населених пунктів та стосовно якої не затверджено комплексний план, допускається відповідно до схем планування території (частини території) району та/або області, а також враховуючи суспільну необхідність щодо своєчасного та належного поховання померлих (нагальна потреба в розширенні території міського кладовища), замовником було прийнято рішення про початок закупівлі послуги з розроблення детального плану території за межами населених пунктів Южноукраїнської міської територіальної громади під розміщення кладовища (в т.ч. проведення топографо- геодезичної зйомки).
Крім того, рішенням Южноукраїнської міської ради від 03.10.2024 №1936 надано дозвіл на розроблення детального плану території земельних ділянок, розташованих за межами населених пунктів на території Южноукраїнської міської територіальної громади Вознесенського району Миколаївської області під розміщення міського кладовища.
Державні інтереси
Дата подання: 15 квітня 2025 15:01
Дата відповіді: 17 квітня 2025 11:11
Шановний замовник чи отримані державні інтереси від Миколаївської ОВА?
Відповідь: Відповідно до п.3 ч. 8 ст. 17 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» виконавчі органи сільських, селищних і міських рад, Київська та Севастопольська міські державні адміністрації у встановлений строк звертаються до обласної державної адміністрації, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері будівництва, містобудування та архітектури (для міст Києва та Севастополя, обласних центрів, міст обласного значення), щодо визначення державних інтересів для їх врахування під час розроблення генерального плану населеного пункту.
Прямої норми щодо обов’язкового отримання держаних інтересів від обласної державної адміністрації для їх врахування під час розроблення детального плану території – законодавством не передбачено.
Але враховуючи, що розроблення детального плану території буде відбуватися у відповідності до схеми планування території Миколаївської області, то після визначення переможця тендерної процедури, замовник звернеться до Миколаївської ОВА щодо отримання державних інтересів.
Прямої норми щодо обов’язкового отримання держаних інтересів від обласної державної адміністрації для їх врахування під час розроблення детального плану території – законодавством не передбачено.
Але враховуючи, що розроблення детального плану території буде відбуватися у відповідності до схеми планування території Миколаївської області, то після визначення переможця тендерної процедури, замовник звернеться до Миколаївської ОВА щодо отримання державних інтересів.
Підтвердження кваліфікаційного критерію
Дата подання: 15 квітня 2025 18:00
Дата відповіді: 17 квітня 2025 11:11
Доброго дня, шановний замовнику! Ознайомившись із вимогами тендерної документації, зокрема із Кваліфікаційними критеріями, які містяться у додатку 1. Зокрема п. 2.2 розділу 2 "Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід" передбачено надання учасником витягу з Реєстру відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних зі створенням об’єктів архітектури (із зазначенням у витязі інформації щодо спроможності виконання робіт, визначених кваліфікаційним сертифікатом, а саме: Розроблення містобудівної діяльності). Інформація щодо спроможності виконання робіт, визначених кваліфікаційним сертифікатом, а саме: Розроблення містобудівної діяльності, на даний час, надається Єдиною державно електронною системою у сфері будівництва у формі кваліфікаційного сертифікату відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних зі створенням об’єктів архітектури. Чи достатньо для задоволення даної вимоги надання зазначеного витягу у формі кваліфікаційного сертифікату виданого діючою Єдиною державно електронною системою у сфері будівництва?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Так, витяг у формі кваліфікаційного сертифікату, виданого діючою Єдиною державно електронною системою у сфері будівництва буде достатньо (із зазначенням у витязі інформації щодо спроможності виконання робіт, визначених кваліфікаційним сертифікатом, а саме: Розроблення містобудівної діяльності).
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2025-04-03-004358-a.c1
Статус:
Прийнято до розгляду
Скаржник: КОНСОРЦІУМ "ТГА АЛЬЯНС", Код ЄДРПОУ:44381194
Дата подання: 07 квітня 2025 17:17
Дата подання: 07 квітня 2025 17:17
Скарга, що стосується тендерної документації у закупівлі UA-2025-04-03-004358-a,
стосовно порушення процедури закупівлі – встановлення Замовником в Тендерній документації дискримінаційних вимог до потенційних Учасників
Документи
Рішення органу оскарження: Очікується
Прийнято до розгляду: 09 квітня 2025 15:19
рішення від 09.04.2025 №5599.pdf
Дата публікації: 09 квітня 2025 15:19
інформація про резолютивну частину рішення від 17.04.2025 №6125.pdf
Дата публікації: 18 квітня 2025 14:15
Подати пропозицію
Оберіть один з майданчикiв-учасників правил професійної поведінкиВсі майданчики системи Прозорро