Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт прміщень Центру надання адміністративних послуг адміністративної будівлі по проспекту Черкаському, буд, 4, с-ще Нововоронцовка, Нововоронцовська територіальна громада, Бериславського району, Херсонської області.
Очікувана вартість
1 957 772,00 UAH
UA-2025-04-03-003478-a ● ea07932904fe449db1594e0d090820f0
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Нововоронцовська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 26283366 |
Місцезнаходження: | 74200, Україна , Херсонська обл., Нововоронцовка, Суворова, 4 |
Контактна особа: |
Солянко Андрій Олександрович +380553321372 voronrada@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 квітня 2025 10:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 квітня 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 21 квітня 2025 13:14 |
Початок аукціону: | 21 квітня 2025 13:14 |
Очікувана вартість: | 1 957 772,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 788,86 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
З метою організації закупівлі за предметом «Капітальний ремонт приміщень Центру надання адміністративних послуг адміністративної будівлі по проспекту Черкаському, буд. 4, с-ще Нововоронцовка, Нововоронцовська територіальна громада, Бериславського району, Херсонської області» за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника 45400000-1 - Завершальні будівельні роботи, 29.01.2025р., було оприлюднено оголошення про проведення ВТ з предметом (ID: UA-2025-01-29-018806-a), у зв’язку з тим, що закупівля не відбулася по причині відхилення учасників у замовника залишилася наявна потреба провести закупівлю товару/послуги/роботи
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Капітальний ремонт прміщень Центру надання адміністративних послуг адміністративної будівлі по проспекту Черкаському, буд, 4, с-ще Нововоронцовка, Нововоронцовська територіальна громада, Бериславського району, Херсонської області.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
74200, Україна, Херсонська область, Нововоронцовка, проспект Черкаський, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 квітня 2025 11:34 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 квітня 2025 11:20 |
Додаток 3 Проект договору зміни.doc | |
15 квітня 2025 11:20 |
ТД_роботи 2 зміни.docx | |
15 квітня 2025 11:20 |
Перелік змін до ТД та додатка 3 ТД Проект договору.docx | |
03 квітня 2025 10:52 |
Додаток 1 (2) із змінами.docx | |
03 квітня 2025 10:52 |
Додаток 4.doc | |
03 квітня 2025 10:52 |
Додаток 5 персональні дані згода.docx | |
03 квітня 2025 10:52 |
Додаток 6 відомості .docx | |
03 квітня 2025 10:52 |
Додаток_2_Технiчне_завдання з доповненням.docx |
15 квітня 2025 11:34 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 квітня 2025 11:20 |
Додаток 3 Проект договору зміни.doc
|
|||
15 квітня 2025 11:20 |
ТД_роботи 2 зміни.docx
|
|||
15 квітня 2025 11:20 |
Перелік змін до ТД та додатка 3 ТД Проект договору.docx
|
|||
03 квітня 2025 10:52 |
Додаток 1 (2) із змінами.docx
|
|||
03 квітня 2025 10:52 |
Додаток 4.doc
|
|||
03 квітня 2025 10:52 |
Додаток 5 персональні дані згода.docx
|
|||
03 квітня 2025 10:52 |
Додаток 6 відомості .docx
|
|||
03 квітня 2025 10:52 |
Додаток_2_Технiчне_завдання з доповненням.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Коригування зазначених років у Додатку 3 додатка №2 до договору підряду
Дата подання: 14 квітня 2025 17:53
Дата відповіді: 15 квітня 2025 11:09
Доброго дня. Шановний замовник, просимо внести зміни у додаток 3 «Проект договору підряду №» у додаток №2 до проекту договору, з метою коригування зазначених років у відповідність до поточного календарного року.
Відповідь: Доброго дня. УО буде виправлена технічна помилка в додатку 3 "Проект договору підряду №" у додатку 2 до проекту договора
Забезпечення тендерної пропозиції
Дата подання: 14 квітня 2025 18:27
Дата відповіді: 15 квітня 2025 11:06
Доброго дня. Згідно оголошення №UA-2025-04-03-003478-a від 03.04.2025 року Замовником була оприлюднена тендерна документація щодо закупівлі «Капітальний ремонт приміщень Центру надання адміністративних послуг адміністративної будівлі по проспекту Черкаському, буд. 4, с-ще Нововоронцовка, Нововоронцовська територіальна громада, Бериславського району, Херсонської області» (далі – предмет закупівлі). В тендерній документації щодо предмета закупівлі, в розділі 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» пункту 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» зазначено: «Забезпечення тендерної пропозиції вимагається». Відповідно до ст.25 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей, у разі якщо замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції, у тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. Просимо внести зміни до тендерної документації щодо предмета закупівля, виклавши п.2 розділу3 в наступній редакції «Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається», або доповнити тендерну документацію інформацією, передбаченою ст.25 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. УО будуть внесені зиіни в ТД
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2025-04-03-003478-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ІНТЕБ-К", Код ЄДРПОУ:38101306
Дата подання: 25 квітня 2025 14:02
вимога
Результати перевірки конкурента - ТОВ «ПРАЙМ СЕРВІС ГРУП»
у закупівлі UA-2025-04-03-003478-a
у закупівлі UA-2025-04-03-003478-a
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 квітня 2025 14:34
За рішенням уповноваженої особи від 03.04.2025 №21 оголошено проведення відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі Капітальний ремонт прміщень Центру надання адміністративних послуг адміністративної будівлі по проспекту Черкаському, буд, 4, с-ще Нововоронцовка, Нововоронцовська територіальна громада, Бериславського району, Херсонської області, унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-04-03-003478-a (далі — Закупівля).
21.04.2025 року відбувся аукціон в якому брали три учасники, а саме ТОВ ПРАЙМ СЕРВІС ГРУП, ПП "ІНТЕБ-К" та ФОП Тісовський Сергій Олександрович. Найнижчу ціну запропонував учасник ТОВ ПРАЙМ СЕРВІС ГРУП тому рішенням від 23.04.2025 року № 23 їх було визначено переможцем. 25.04.2025 року ваша компанія ПП "ІНТЕБ-К" звернулася з вимогою (скаргою) результати перевірки конкурента - ТОВ «ПРАЙМ СЕРВІС ГРУП» на що повідомляю наступне:
1. Відповідно до п. 11 Додатку 1 до тендерної документації Учасник надав гарантійний лист №11/04-10 від 11 квітня 2025 року та довідку №11/04-14 від 11 квітня 2025 року. Гарантувати факт, який давно відбувся (створення підприємства засновниками) не зовсім коректно, тому у першому підпункті довідки №11/04-14 від 11 квітня 2025 року ТОВ «ПРАЙМ СЕРВІС ГРУП» стверджує, що засновники не є громадянами Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, тим самим враховує, що в Україні Замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у громадян Російської Федерації/Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран. Таким чином, ТОВ «ПРАЙМ СЕРВІС ГРУП» виконав вимогу п. 11 Додатку 1 до тендерної документації.
2. Поняття "Юридичний статус" підприємства — це сукупність характеристик, що визначають його правове становище відповідно до законодавства та включає в себе достатньо інформації про підприємство:
1. Підприємство є юридичною особою від дня його реєстрації та засновано на приватній власності . Даний факт підтверджує Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, де зазначено стан підприємства «зареєстровано»;
2. Підприємство здійснює свою діяльність відповідно до чинного законодавства України та модельного статуту, що підтверджується Довідкою №11/04-5 від 11 квітня 2025 року та Протоколом Установчих зборів Учасників;
3. Підприємство має самостійний баланс, відокремлене майно, печатку із своїм найменуванням та кодом ЄДРПОУ, розрахунковий (поточний) та інші рахунки в банках, бланки та інші реквізити.
4. Підприємство несе відповідальність за своїми зобов’язаннями в межах належного майна, згідно з чинним законодавством.
Тобто надані у складі тендерної пропозиції витяги, ліцензія, довідки, гарантійні листи та інша інформація, у сукупності визначають юридичний статус ТОВ «ПРАЙМ СЕРВІС ГРУП».
Слід зазначити, що в разі виникнення обґрунтованих сумнівів у достовірності інформації наданої іншим учасником тендерних закупівель, на підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» учасники мають право звертатися із запитами до розпорядників публічної інформації з метою належної перевірки наданих відомостей.
ТОВ «ПРАЙМ СЕРВІС ГРУП» належним чином, у встановлені строки та у повному обсязі надало необхідну інформацію, встановлену замовником для учасників закупівлі, без зауважень.
Позиція скаржника про неповноту наданої ТОВ «ПРАЙМ СЕРВІС ГРУП» інформації, викладена у скарзі ПП "ІНТЕБ-К" по закупівлі «Капітальний ремонт приміщень Центру надання адміністративних послуг адміністративної будівлі по проспекту Черкаському, буд, 4, с-ще Нововоронцовка, Нововоронцовська територіальна громада, Бериславського району, Херсонської області», є необґрунтованою.
3. Згідно тендерної документації Додаток№1, табл. ІІ. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, п.п. 2. Обов’язкова наявність в штаті або в договірних відносинах сертифікованого інженера – проектувальника в частині кошторисної документації, який повинен мати вищу освіту, страховий поліс та досвід у сфері будівництва не менше 5ти років.
Представниками підприємства ТОВ «ПРАЙМ СЕРВІС ГРУП» було надано файл «2.2._Наявність працівників» сторінка 2 - сертифікат інженера-проектувальника в частині кошторисної документації на ім'я Батиль Владислава Валеріївна, виданий 06.04.23р.
Для отримання даного сертифікату, потрібно підтвердити досвід роботи не меньше 3 років, згідно вимогам Гільдії проектувальників в будівництві. Відповідно на момент отримання кваліфікованого сертифікату в інженера-проектувальника вже був мінімальний досвід роботи 3 роки. Якщо рахувати від дати отримання сертифікату, то на 06.04.2025р вже було мінімум 5років. Також тендерною документацією не вимагалось підтвердження досвіду роботи у вигляді будь-яких документів та тендерною документацією не уточнювалось, що сертифікат має відповідати досвіду 5ти років. Тому підприємство ТОВ «ПРАЙМ СЕРВІС ГРУП» не порушувало вимоги документації.
Положеннями постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), встановлено, що оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон) з урахуванням Особливостей.
Згідно з пунктом 1 частини 18 статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі.
Зважаючи на викладене, прийняте рішення є правомірним, а вимога учасника підлягає відхиленню.
21.04.2025 року відбувся аукціон в якому брали три учасники, а саме ТОВ ПРАЙМ СЕРВІС ГРУП, ПП "ІНТЕБ-К" та ФОП Тісовський Сергій Олександрович. Найнижчу ціну запропонував учасник ТОВ ПРАЙМ СЕРВІС ГРУП тому рішенням від 23.04.2025 року № 23 їх було визначено переможцем. 25.04.2025 року ваша компанія ПП "ІНТЕБ-К" звернулася з вимогою (скаргою) результати перевірки конкурента - ТОВ «ПРАЙМ СЕРВІС ГРУП» на що повідомляю наступне:
1. Відповідно до п. 11 Додатку 1 до тендерної документації Учасник надав гарантійний лист №11/04-10 від 11 квітня 2025 року та довідку №11/04-14 від 11 квітня 2025 року. Гарантувати факт, який давно відбувся (створення підприємства засновниками) не зовсім коректно, тому у першому підпункті довідки №11/04-14 від 11 квітня 2025 року ТОВ «ПРАЙМ СЕРВІС ГРУП» стверджує, що засновники не є громадянами Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, тим самим враховує, що в Україні Замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у громадян Російської Федерації/Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран. Таким чином, ТОВ «ПРАЙМ СЕРВІС ГРУП» виконав вимогу п. 11 Додатку 1 до тендерної документації.
2. Поняття "Юридичний статус" підприємства — це сукупність характеристик, що визначають його правове становище відповідно до законодавства та включає в себе достатньо інформації про підприємство:
1. Підприємство є юридичною особою від дня його реєстрації та засновано на приватній власності . Даний факт підтверджує Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, де зазначено стан підприємства «зареєстровано»;
2. Підприємство здійснює свою діяльність відповідно до чинного законодавства України та модельного статуту, що підтверджується Довідкою №11/04-5 від 11 квітня 2025 року та Протоколом Установчих зборів Учасників;
3. Підприємство має самостійний баланс, відокремлене майно, печатку із своїм найменуванням та кодом ЄДРПОУ, розрахунковий (поточний) та інші рахунки в банках, бланки та інші реквізити.
4. Підприємство несе відповідальність за своїми зобов’язаннями в межах належного майна, згідно з чинним законодавством.
Тобто надані у складі тендерної пропозиції витяги, ліцензія, довідки, гарантійні листи та інша інформація, у сукупності визначають юридичний статус ТОВ «ПРАЙМ СЕРВІС ГРУП».
Слід зазначити, що в разі виникнення обґрунтованих сумнівів у достовірності інформації наданої іншим учасником тендерних закупівель, на підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» учасники мають право звертатися із запитами до розпорядників публічної інформації з метою належної перевірки наданих відомостей.
ТОВ «ПРАЙМ СЕРВІС ГРУП» належним чином, у встановлені строки та у повному обсязі надало необхідну інформацію, встановлену замовником для учасників закупівлі, без зауважень.
Позиція скаржника про неповноту наданої ТОВ «ПРАЙМ СЕРВІС ГРУП» інформації, викладена у скарзі ПП "ІНТЕБ-К" по закупівлі «Капітальний ремонт приміщень Центру надання адміністративних послуг адміністративної будівлі по проспекту Черкаському, буд, 4, с-ще Нововоронцовка, Нововоронцовська територіальна громада, Бериславського району, Херсонської області», є необґрунтованою.
3. Згідно тендерної документації Додаток№1, табл. ІІ. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, п.п. 2. Обов’язкова наявність в штаті або в договірних відносинах сертифікованого інженера – проектувальника в частині кошторисної документації, який повинен мати вищу освіту, страховий поліс та досвід у сфері будівництва не менше 5ти років.
Представниками підприємства ТОВ «ПРАЙМ СЕРВІС ГРУП» було надано файл «2.2._Наявність працівників» сторінка 2 - сертифікат інженера-проектувальника в частині кошторисної документації на ім'я Батиль Владислава Валеріївна, виданий 06.04.23р.
Для отримання даного сертифікату, потрібно підтвердити досвід роботи не меньше 3 років, згідно вимогам Гільдії проектувальників в будівництві. Відповідно на момент отримання кваліфікованого сертифікату в інженера-проектувальника вже був мінімальний досвід роботи 3 роки. Якщо рахувати від дати отримання сертифікату, то на 06.04.2025р вже було мінімум 5років. Також тендерною документацією не вимагалось підтвердження досвіду роботи у вигляді будь-яких документів та тендерною документацією не уточнювалось, що сертифікат має відповідати досвіду 5ти років. Тому підприємство ТОВ «ПРАЙМ СЕРВІС ГРУП» не порушувало вимоги документації.
Положеннями постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), встановлено, що оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон) з урахуванням Особливостей.
Згідно з пунктом 1 частини 18 статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі.
Зважаючи на викладене, прийняте рішення є правомірним, а вимога учасника підлягає відхиленню.
Номер вимоги: UA-2025-04-03-003478-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Тісовський Сергій Олександрович, Код ЄДРПОУ:2469019610
Дата подання: 28 квітня 2025 21:08
Вимога, щодо неправомірного визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ "ПРАЙМ СЕРВІС ГРУП"
Фізична особа-підприємець Тісовський С.О. учасник процедури закупівлі «Капітальний ремонт приміщень Центру надання адміністративних послуг адміністративної будівлі по проспекту Черкаському, буд. 4, с-ще Нововоронцовка, Нововоронцовська територіальна громада, Бериславського району, Херсонської області» (надалі – предмет закупівлі), оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-04-03-003478-a, оголошення № UA-2025-04-03-003478-a звертає увагу Замовника на неправомірність визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «ПРАЙМ СЕРВІС ГРУП» з наступних обставин:
1. Відповідно до вимог Замовника Додатку №1 тендерної документації, щодо предмета закупівлі, п.1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» :
- І. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
На зазначену вимогу ТОВ «ПРАЙМ СЕРВІС ГРУП» у складі своєї пропозиції надав Довідку № 11/04-1 від 11 квітня 2025р про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (файл - «2.1_Наявність обладнання.pdf»), в якій не зазначив інформації, щодо наявності застосування технологій.
Таким чином, вимога тендерної документації не виконана.
2. Відповідно до вимог Замовника Додатку №1 тендерної документації, щодо предмета закупівлі, п.п.7 п. 4. «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців) учасник процедури закупівлі повинен надати:
- Заповнений та підписаний учасником проєкт Договору згідно Додатку 3.
На зазначену вимогу ТОВ «ПРАЙМ СЕРВІС ГРУП» у складі своєї пропозиції надав файл - «8_Проект договору.pdf», в якому підпункт 2.1 п. 2 «Ціна договору» не заповнений.
Таким чином, вимога тендерної документації не виконана.
3. На підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника учасник ТОВ «ПРАЙМ СЕРВІС ГРУП» у складі пропозиції надає файл – «20_Договірна ціна.pdf». Вказаний файл містить договірну ціну та розрахунки до неї:
- Пояснювальна записка;
- Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису № 02-01-01 на Загальнобудівельні роботи;
- Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису № 02-01-02 на Електромонтажні роботи та освітлення;
- Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису № 02-01-03 на Устаткування;
- Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-01 на Загальнобудівельні роботи;
- Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-02 на Електромонтажні роботи та освітлення;
- Локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 02-01-03 на Устаткування;
- Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису № 02-01-01 на Загальнобудівельні роботи;
- Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису № 02-01-02 на Електромонтажні роботи та освітлення.
Вищезазначені документи, що додані до Договірної ціни та створені учасником ТОВ «ПРАЙМ СЕРВІС ГРУП»:
- Не містить посад кваліфікованих спеціалістів, що склали та перевірили такі документи;
- Не містять підписів таких кваліфікованих спеціалістів;
- Не містять власноручного підпису уповноваженої особи учасника ТОВ «ПРАЙМ СЕРВІС ГРУП» на жодній сторінці із вказаних документів;
- Не містять відбитку печатки ТОВ «ПРАЙМ СЕРВІС ГРУП» на жодній сторінці із вказаних документів;
- Сам файл «20_Договірна ціна.pdf» без накладання електронного підпису.
Відповідно до вимоги Замовника п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» :
- Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог:
1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання;
2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП)/удосконаленим електронним підписом (УЕП);
3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/УЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.
Винятки:
1) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП/УЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП/УЕП.
Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями).
Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги».
Крім того, документи, що не містять власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, та якщо на такий документ (документи) не накладено кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи учасника, не підпадають під перелік формальних помилок.
Отже, подані учасником ТОВ «ПРАЙМ СЕРВІС ГРУП» зазначені документи у складі пропозиції не відповідають вимогам п.1 Розділу 3 тендерної документації, щодо предмета закупівлі.
Таким чином, пропозиція учасника ТОВ «ПРАЙМ СЕРВІС ГРУП» не відповідає вимогам тендерної документації та повинна бути відхилена на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
З урахуванням вишенаведеного, учасник процедури закупівлі ФОП Тісовський С.О. просить Замовника:
1) Скасувати рішення щодо визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «ПРАЙМ СЕРВІС ГРУП»;
2) Відхилити пропозицію ТОВ «ПРАЙМ СЕРВІС ГРУП» на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Розгорнути
Згорнути
1. Відповідно до вимог Замовника Додатку №1 тендерної документації, щодо предмета закупівлі, п.1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» :
- І. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
На зазначену вимогу ТОВ «ПРАЙМ СЕРВІС ГРУП» у складі своєї пропозиції надав Довідку № 11/04-1 від 11 квітня 2025р про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (файл - «2.1_Наявність обладнання.pdf»), в якій не зазначив інформації, щодо наявності застосування технологій.
Таким чином, вимога тендерної документації не виконана.
2. Відповідно до вимог Замовника Додатку №1 тендерної документації, щодо предмета закупівлі, п.п.7 п. 4. «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців) учасник процедури закупівлі повинен надати:
- Заповнений та підписаний учасником проєкт Договору згідно Додатку 3.
На зазначену вимогу ТОВ «ПРАЙМ СЕРВІС ГРУП» у складі своєї пропозиції надав файл - «8_Проект договору.pdf», в якому підпункт 2.1 п. 2 «Ціна договору» не заповнений.
Таким чином, вимога тендерної документації не виконана.
3. На підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника учасник ТОВ «ПРАЙМ СЕРВІС ГРУП» у складі пропозиції надає файл – «20_Договірна ціна.pdf». Вказаний файл містить договірну ціну та розрахунки до неї:
- Пояснювальна записка;
- Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису № 02-01-01 на Загальнобудівельні роботи;
- Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису № 02-01-02 на Електромонтажні роботи та освітлення;
- Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису № 02-01-03 на Устаткування;
- Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-01 на Загальнобудівельні роботи;
- Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-01-02 на Електромонтажні роботи та освітлення;
- Локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 02-01-03 на Устаткування;
- Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису № 02-01-01 на Загальнобудівельні роботи;
- Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису № 02-01-02 на Електромонтажні роботи та освітлення.
Вищезазначені документи, що додані до Договірної ціни та створені учасником ТОВ «ПРАЙМ СЕРВІС ГРУП»:
- Не містить посад кваліфікованих спеціалістів, що склали та перевірили такі документи;
- Не містять підписів таких кваліфікованих спеціалістів;
- Не містять власноручного підпису уповноваженої особи учасника ТОВ «ПРАЙМ СЕРВІС ГРУП» на жодній сторінці із вказаних документів;
- Не містять відбитку печатки ТОВ «ПРАЙМ СЕРВІС ГРУП» на жодній сторінці із вказаних документів;
- Сам файл «20_Договірна ціна.pdf» без накладання електронного підпису.
Відповідно до вимоги Замовника п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» :
- Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог:
1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання;
2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП)/удосконаленим електронним підписом (УЕП);
3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/УЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.
Винятки:
1) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП/УЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП/УЕП.
Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями).
Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги».
Крім того, документи, що не містять власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, та якщо на такий документ (документи) не накладено кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи учасника, не підпадають під перелік формальних помилок.
Отже, подані учасником ТОВ «ПРАЙМ СЕРВІС ГРУП» зазначені документи у складі пропозиції не відповідають вимогам п.1 Розділу 3 тендерної документації, щодо предмета закупівлі.
Таким чином, пропозиція учасника ТОВ «ПРАЙМ СЕРВІС ГРУП» не відповідає вимогам тендерної документації та повинна бути відхилена на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
З урахуванням вишенаведеного, учасник процедури закупівлі ФОП Тісовський С.О. просить Замовника:
1) Скасувати рішення щодо визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «ПРАЙМ СЕРВІС ГРУП»;
2) Відхилити пропозицію ТОВ «ПРАЙМ СЕРВІС ГРУП» на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 квітня 2025 13:27
21.04.2025 року відбувся аукціон в якому брали три учасники, а саме ТОВ ПРАЙМ СЕРВІС ГРУП, ПП "ІНТЕБ-К" та ФОП Тісовський Сергій Олександрович. Найнижчу ціну запропонував учасник ТОВ ПРАЙМ СЕРВІС ГРУП тому рішенням від 23.04.2025 року № 23 їх було визначено переможцем. 25.04.2025 року ваша компанія ФОП Тісовський Сергій Олександрович звернулася з вимогою (скаргою) щодо неправомірного визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ "ПРАЙМ СЕРВІС ГРУП" на що повідомляю наступне:
1. Згідно п.1 Додатку 1 до Тендерної документації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” необхідно надати Довідку «І. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій».
Технологія — це процес одержання, формування, складання чи будівництва, обробки й переробки, що включає опис цих процесів у формі вимог, технологічних правил, інструкцій щодо їх виконання, дорожніх карт тощо. По суті, технологією можна назвати сукупність знань про методи здійснення процесів. Поняття матеріально-технічної бази вже само собою може містити матеріальні умови виконання робіт в поєднанні з його технологією.
Так як Замовник в тендерній документації не конкретизував яка саме інформація має міститися в довідці, ТОВ «ПРАЙМ СЕРВІС ГРУП» у складі своєї пропозиції надав Довідку №11/04-1 від 11.04.2025р. , в якій зазначив обладнання, матеріально-технічну базу, що включають технології.
З огляду на зазначене, можемо зробити наступні висновки: наявність у тендерній документації кваліфікаційного критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» не зобов’язує учасника надавати підтвердження наявності у нього окремих технологій, якщо замовником ця вимога не встановлена у способі підтвердження цього кваліфікаційного критерію, оскільки технології реалізовані в його матеріально-технічній базі.
2. Згідно п.п. 7 п. 4 Додатку 1 до Тендерної документації «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців) було надано Заповнений та підписаний проєкт Договору згідно Додатку 3. Замовник не встановив, що саме мається на увазі під словами «заповнений» проект Договору про закупівлю, оскільки після заповнення Договору про закупівлю будь-якою інформацією він уже буде «заповнений», а окремих рекомендацій чи способу заповнення, чи зразка заповнення Замовник не надав. Наданий проект Договору про закупівлю містить підпис та печатку на кожній сторінці, чим погоджує істотні умови Договору про закупівлю та гарантує свої зобов’язання за ним. Враховуючи те, що тендерною документацією вимагається надання проекту Договору в редакції замовника, тендерна пропозиція ТОВ «ПРАЙМ СЕРВІС ГРУП» буде неправомірно відхилена з наведеної підстави.
3. Згідно з п.1 Додатку 2 до тендерної документації для підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі пропозиції до закупівлі повинен надати:
« - договірну ціну розраховану відповідно до чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, інших нормативно-правових актів і нормативних документів у галузі будівництва, проєктній документації та умовам договару. До розрахунку договірної ціни включити всі необхідні кошти на покриття ризиків та додаткових витрат, згідно вимогам чинних кошторисних норм.»
У складі своєї пропозиції ТОВ «ПРАЙМ СЕРВІС ГРУП» надає файл «20_Договірна ціна.pdf», в якому першим аркушем є підписаний уповноваженою особою, завірений печаткою та відсканований документ «Договірна ціна». Іншими аркушами є відскановані додатки до Договірної ціни, які не вимагаються Замовником та носять інформативний характер.
Положеннями постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), встановлено, що оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон) з урахуванням Особливостей.
Згідно з пунктом 1 частини 18 статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі.
Виходячи зі змісту наведених норм, орган оскарження має усі підстави для прийняття рішення, щодо відмови в задоволенні скарги ФОП Тісовський Сергій Олександрович.
1. Згідно п.1 Додатку 1 до Тендерної документації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” необхідно надати Довідку «І. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій».
Технологія — це процес одержання, формування, складання чи будівництва, обробки й переробки, що включає опис цих процесів у формі вимог, технологічних правил, інструкцій щодо їх виконання, дорожніх карт тощо. По суті, технологією можна назвати сукупність знань про методи здійснення процесів. Поняття матеріально-технічної бази вже само собою може містити матеріальні умови виконання робіт в поєднанні з його технологією.
Так як Замовник в тендерній документації не конкретизував яка саме інформація має міститися в довідці, ТОВ «ПРАЙМ СЕРВІС ГРУП» у складі своєї пропозиції надав Довідку №11/04-1 від 11.04.2025р. , в якій зазначив обладнання, матеріально-технічну базу, що включають технології.
З огляду на зазначене, можемо зробити наступні висновки: наявність у тендерній документації кваліфікаційного критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» не зобов’язує учасника надавати підтвердження наявності у нього окремих технологій, якщо замовником ця вимога не встановлена у способі підтвердження цього кваліфікаційного критерію, оскільки технології реалізовані в його матеріально-технічній базі.
2. Згідно п.п. 7 п. 4 Додатку 1 до Тендерної документації «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців) було надано Заповнений та підписаний проєкт Договору згідно Додатку 3. Замовник не встановив, що саме мається на увазі під словами «заповнений» проект Договору про закупівлю, оскільки після заповнення Договору про закупівлю будь-якою інформацією він уже буде «заповнений», а окремих рекомендацій чи способу заповнення, чи зразка заповнення Замовник не надав. Наданий проект Договору про закупівлю містить підпис та печатку на кожній сторінці, чим погоджує істотні умови Договору про закупівлю та гарантує свої зобов’язання за ним. Враховуючи те, що тендерною документацією вимагається надання проекту Договору в редакції замовника, тендерна пропозиція ТОВ «ПРАЙМ СЕРВІС ГРУП» буде неправомірно відхилена з наведеної підстави.
3. Згідно з п.1 Додатку 2 до тендерної документації для підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі пропозиції до закупівлі повинен надати:
« - договірну ціну розраховану відповідно до чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, інших нормативно-правових актів і нормативних документів у галузі будівництва, проєктній документації та умовам договару. До розрахунку договірної ціни включити всі необхідні кошти на покриття ризиків та додаткових витрат, згідно вимогам чинних кошторисних норм.»
У складі своєї пропозиції ТОВ «ПРАЙМ СЕРВІС ГРУП» надає файл «20_Договірна ціна.pdf», в якому першим аркушем є підписаний уповноваженою особою, завірений печаткою та відсканований документ «Договірна ціна». Іншими аркушами є відскановані додатки до Договірної ціни, які не вимагаються Замовником та носять інформативний характер.
Положеннями постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), встановлено, що оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон) з урахуванням Особливостей.
Згідно з пунктом 1 частини 18 статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі.
Виходячи зі змісту наведених норм, орган оскарження має усі підстави для прийняття рішення, щодо відмови в задоволенні скарги ФОП Тісовський Сергій Олександрович.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 квітня 2025 13:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ПРАЙМ СЕРВІС ГРУП |
1 532 007,37
UAH з ПДВ
|
1 532 007,37
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ІНТЕБ-К" |
1 674 655,00
UAH з ПДВ
|
1 674 655,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Тісовський Сергій Олександрович |
1 734 017,00
UAH з ПДВ
|
1 734 017,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ПРАЙМ СЕРВІС ГРУП #39448471 |
Переможець |
1 532 007,37
UAH з ПДВ
|
23 квітня 2025 16:12
|