Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фарба в аерозолі
Очікувана вартість
46 498,84 UAH
UA-2025-04-03-003247-a f308b7134df24e30af071df370f54635
Спрощена закупівля    Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександра Моклович

+380679185980 o.moklovych@ivf.naftogaz.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ІВАНО-ФРАНКІВСЬКА ФІЛІЯ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗОРОЗПОДІЛЬНІ МЕРЕЖІ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 45371501
Вебсайт: https://grmu.com.ua
Місцезнаходження: 76010, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківський р-н місто Івано-Франківськ, вул.Ленкавського будинок 20
Контактна особа: Олександра Моклович
+380679185980
o.moklovych@ivf.naftogaz.com
Категорія: Підприємство, установа або організація, в тому числі міжнародна, що не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 квітня 2025 10:44
Звернення за роз’ясненнями: до 09 квітня 2025 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 квітня 2025 09:00
Початок аукціону: 15 квітня 2025 14:48
Початок аукціону: 15 квітня 2025 14:48
Очікувана вартість: 46 498,84 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 464,99 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
160 штука
Фарба в аерозолі, балон, жовтий колір, 400мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
110 штука
Фарба в аерозолі, балон, сірий колір, 400мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
276 штука
Фарба в аерозолі, балон, червоний колір, 400мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 14 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 квітня 2025 15:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРГОСТ ГРУП" 34 671,00
UAH з ПДВ
34 671,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Епіцентр К" 46 486,44
UAH з ПДВ
46 486,44
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 травня 2025 18:24
Електронний підпис
01 травня 2025 18:22
ТД Фарба в аерозолі.pdf
01 травня 2025 18:21
26.2. Лист відгук.pdf
14 квітня 2025 08:56
Електронний підпис
14 квітня 2025 08:56
Електронний підпис
14 квітня 2025 08:55
Цінова.pdf
14 квітня 2025 08:55
Специфікація.pdf
14 квітня 2025 08:55
17.Лист щодо об'єднання.pdf
14 квітня 2025 08:55
Додаток 4.pdf
14 квітня 2025 08:55
Технічні.pdf

Публічні документи

09 травня 2025 17:53
Електронний підпис
09 травня 2025 17:53
4. Витяг ЄДР (30 04 2025).pdf
09 травня 2025 17:53
4. Витяг ЄДР (30 04 2025).pdf.p7s
07 травня 2025 17:42
Електронний підпис
07 травня 2025 17:42
опитувальник екологія.pdf
10 квітня 2025 14:54
Електронний підпис
10 квітня 2025 14:54
Електронний підпис
10 квітня 2025 14:50
Тендерна пропозиція.pdf
10 квітня 2025 14:50
Тендерна пропозиція.pdf.p7s
10 квітня 2025 14:50
4. Витяг ЄДР (09 04 2025).pdf
10 квітня 2025 14:50
2. Код доступу (10.06.2021).pdf.p7s
10 квітня 2025 14:50
Структура власності.pdf.p7s
10 квітня 2025 14:50
Структура власності.pdf
10 квітня 2025 14:50
3. Свідоцтво ЄДРПОУ.pdf
10 квітня 2025 14:50
5. Свідоцтво ПДВ.pdf.p7s
10 квітня 2025 14:50
Опитувальник екологія.pdf
10 квітня 2025 14:50
Опитувальник (юр).pdf.p7s
10 квітня 2025 14:50
1. СТАТУТ (діє з 11.06.2021).pdf
10 квітня 2025 14:50
4. Витяг ЄДР (09 04 2025).pdf.p7s
10 квітня 2025 14:50
Аналогічний договір.pdf
10 квітня 2025 14:50
Аналогічний договір.pdf.p7s
10 квітня 2025 14:50
3. Свідоцтво ЄДРПОУ.pdf.p7s
10 квітня 2025 14:50
5. Свідоцтво ПДВ.pdf
10 квітня 2025 14:50
Опитувальник (юр).pdf
10 квітня 2025 14:50
2. Код доступу (10.06.2021).pdf
10 квітня 2025 14:50
Технічні параметри.pdf.p7s
10 квітня 2025 14:50
Технічні параметри.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРГОСТ ГРУП"

ТОВ "Епіцентр К"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРГОСТ ГРУП"
#44842704
Відхилено 34 671,00
UAH з ПДВ
02 травня 2025 16:27
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 травня 2025 13:20
ТОВ "Епіцентр К"
#32490244
Переможець 46 486,44
UAH з ПДВ
09 травня 2025 16:08
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 травня 2025 15:22

Вимога про усунення невідповідностей

Замовником під час розгляду пропозиції учасника в процедурі спрощеної закупівлі: «Фарба в аерозолі » код за ДК 021:2015: 44810000-1 Фарби (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-04-03-003247-a ) виявлено невідповідності в документах, що подані ТОВ "УКРГОСТ ГРУП", а саме: 1. Документи на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору: • Скан-копії договору/договорів (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями) та скан-копії позитивних відгуку/відгуків від замовників за виконані договір/договори. • Відгук повинен містити інформацію про назву предмета закупівлі (договору) (що відповідає коду ДК 021:2015 44810000-1 Фарби ) , номер та дату договору, а також підтвердження виконання договору. (детальніше в додатку 2 до документації). 2. Гарантійний лист Гарантійний лист, яким учасник підтверджує, що не має ознак, визначених у пункті 2 «Інша інформація» розділу V «Оцінка пропозиції» цієї документації, та він чи його засновники не перебувають під дією зазначених спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю, у тому числі відсутності підстав для застосування мораторію відповідно до Постанови КМУ від 3 березня 2022 р. N 187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації» 3. Довідка про відсутність відмов від підписання договорів: • Довідка довільної форми про те, що учасник протягом останнього року не відмовлявся від підписання договору більше двох разів із Замовником, який проводить закупівлю. 4. Витяг з інформаційно-аналітичної системи МВС: Документ, що підтверджує відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей № 1178, а саме: учасник повинен надати витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» (далі – Витяг), що можна отримати за посиланням https://vytiah.mvs.gov.ua/app/landing. Витяг повинен містити реквізити для перевірки, зокрема QR-код та/або номер та електронний підпис/печатку. Документ повинен бути не більше місячної давнини стосовно дати розкриття пропозицій учасників. 5. Довідка про відсутність пов'язаності з державами-агресорами: • Довідка про відсутність зв'язків з Російською Федерацією, Республікою Білорусь та Ісламською Республікою Іран. • У разі наявності зв'язків з указаними державами — пояснення про припинення зв'язків та документи, що підтверджують зміни у складі власників/акціонерів. 6. Копія структури власності: • Копія структури власності учасника, оформлена відповідно до вимог чинного законодавства України. 7. Витяг з Єдиного державного реєстру: • Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, який не повинен бути старшим за три місяці на момент розкриття пропозицій. 8. Гарантійний лист щодо можливості поставки предмета закупівлі: • Гарантійний лист, яким підтверджується здатність учасника поставити предмет закупівлі відповідно до вимог цієї документації (включаючи умови проекту договору, зазначеного в додатку №5). 9. Гарантійний лист про відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам: • Гарантійний лист в довільній формі, який підтверджує відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, згідно з додатком 3 цієї документації. 10. Документальне підтвердження відповідності вимогам щодо якості товару: Документальне підтвердження відповідності пропозиції Учасника технічним, якісним та іншим вимогам до предмета Закупівлі, встановленим Замовником, а саме: сканована копія декларації про відповідність та/або сертифікату відповідності та/або сертифікату якості (паспорту якості, свідоцтва) на товар, в якому міститься інформація про технічні та якісні характеристики товару. Для усунення невідповідності учасник повинен завантажити документ відповідно до вищезазначених вимог документації спрощеної закупівлі. Важливі зауваження: • У разі ненадання документів у встановлений термін, ваша пропозиція буде відхилена відповідно до умов тендерної документації. • Документи повинні бути завірені підписом уповноваженої особи учасника та скріплені печаткою (за наявності) Увага! Після виправлення невідповідностей шляхом долучення вищевказаних документів, учасником накладається кваліфікований/удосконалений електронний підпис посадової особи учасника. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Документи

02 травня 2025 16:27
Електронний підпис
02 травня 2025 16:27
Протокол 02-05_2025-Д.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Замовником під час розгляду пропозиції учасника в процедурі спрощеної закупівлі: «фарба в аерозолі» код за ДК 021:2015 44810000-1 Фарби (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-04-03-003247-a) виявлено невідповідності в документах, що подані ТОВ "Епіцентр К", а саме: - На виконання вимог пункту 4 «Інші документи що має надати Учасник у складі пропозиції» Додатку 2 Інструкції з підготовки пропозиції документації закупівлі, Учасником надано опитувальник учасників щодо екологічної політики і політики у сфері охорони здоров’я та безпеки праці (Додаток 8), заповнений частково, відсутня/надана частково інформація в п.3.2. - Відповідно до пункту 5 «Інші документи, що має надати Учасник у складі пропозиції» Додатку 2 Інструкції з підготовки пропозиції документації закупівлі, учасник зобов'язаний надати Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» (далі – Витяг), який повинен містити реквізити для перевірки (QR-код та/або номер, електронний підпис/печатку) та бути не більше місячної давнини стосовно дати розкриття пропозицій учасників. Дата розкриття пропозицій: 15.04.2025 Дата Витягу (УЖВЕНКО ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ) , наданого учасником: 14.03.2025 Таким чином, з дати видачі документа до дати розкриття пропозицій минуло 32 календарних дні, що перевищує встановлений у тендерній документації строк у один місяць. Для усунення виявленого порушення, необхідно надати Витяг, виданого не раніше 15.03.2025 року. Для усунення невідповідностей Учасник повинен завантажити документи відповідно до вищезазначених вимог документації спрощеної закупівлі. Увага! Після виправлення невідповідностей шляхом долучення вищевказаних документів, учасником накладається кваліфікований/удосконалений електронний підпис посадової особи учасника. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Документи

09 травня 2025 16:08
Електронний підпис
09 травня 2025 15:51
Протокол 09-05_2025-ВП.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 травня 2025 16:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Епіцентр К"
#32490244
46 486,44
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 травня 2025 16:08
Електронний підпис
09 травня 2025 15:51
Протокол 09-05_2025-ВП.pdf