Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ємність для сечі (код ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника 33140000-3 – Медичні матеріали)
Очікувана вартість
27 000,00 UAH
UA-2025-04-03-002897-a 83292250b0e740b4ad1bde9a42c9cca8
Запит (ціни) пропозицій    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Миколюк

+380973993469 legal.zakupivli@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 03 квітня 2025

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Вінницький регіональний клінічний лікувально-діагностичний центр серцево-судинної патології"
Код ЄДРПОУ: 39183149
Вебсайт: http://vcc.vmr.gov.ua
Місцезнаходження: 21029, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 98-б
Контактна особа: Марина Миколюк
+380973993469
legal.zakupivli@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Ємність для сечі
Матеріал дослідження: Сеча
Стерильність: Так
Градуювання: Ні
Стійкість до автоклавування: Ні
Матеріал контейнеру: Поліпропілен
Об'єм: 60 мілілітр
Кількість одиниць в упаковці: 1 штука

У ціну мають бути включені прямі, загальновиробничі та адміністративні витрати з урахуванням витрат, у тому числі, але не виключно: транспортні витрати, доплати працівникам у зв’язку з втратою часу в дорозі, зв’язок, страхування, спецзасоби, а також економічно обґрунтований прибуток, який Постачальник планує отримати в результаті продажу, кошти на покриття ризиків та/або додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, усі податки і збори, обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені Постачальником для поставки Товару, зокрема податок на додану вартість, інші витрати, необхідні для виконання проєкту Договору до моменту його повного завершення.

1.1. Товар має бути належним чином зареєстровані в Україні у передбаченому законодавством порядку та відповідати національним та/або міжнародним стандартам.
1.2. Поставка Товару здійснюється за рахунок Постачальника.
1.3. Поставка товару здійснюється на умовах DDP – аптечний склад Замовника (відповідно до вимог Міжнародних правил «Інкотермс-2010») за адресою: м.Вінниця, Хмельницьке шосе,96.
Товар має бути поставлений Постачальником за замовленням Замовника окремими партіями протягом 3-х робочих днів з дня отримання замовлення. Замовлення направляються Постачальнику засобами електронної пошти або в телефонному режимі, які зазначені в реквізитах Договору про закупівлю.
Розрахунок за поставлену партію товару здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати поставки замовленої партії товару належної якості на склад Замовника на підставі видаткової накладної.
Навантажувально-розвантажувальні роботи включаються в вартість товару та здійснюються силами Постачальника, в тому числі занесення товару на склад Замовника.
1.4. Укладення договору за результатами закупівлі здійснюється в паперовій формі з проставлянням підписів та печаток уповноважених представників без можливості підписання договору за допомогою ЕЦП.
Перед укладенням договору Переможець/Постачальник надсилає проєкт договору на електронну пошту вказану на майданчику або в проєкті договору для узгодження.
УВАГА! Характеристики запропонованого Учасником товару повинна бути відображена в специфікації розміщеній на електронному майданчику та відповідати характеристикам товару визначеним Замовником проектом договору. При цьому найменування товару може відрізнитись від зазначеного Замовником в запиті, але характеристики мають бути зазначені такі, які вказані Замовником.
Перед розміщенням пропозиції рекомендуємо Учасникам обов’язково ознайомитись з умовами проекту договору та вимогами до предмету закупівлі, оскільки поля профілів можуть містити не повну інформацію порівняно з описом товару зазначеному в описі до товару, а також містити значення «від» та «до». Змовником закуповується товар з чіткими характеристиками. Заміна товару на «той, який є у Постачальника» не допускається. До поставки приймається лише товар, який зазначений в специфікації на майданчику та відповідно відображений в договорі.!!!!!
У разі, якщо товару запропонований Учасником не буде відповідати характеристикам визначеним Замовником пропозицію Учасника буде відхилено, як таку, яка не відповідає умовам оголошеної закупівлі та умовам договору.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5000 штука
Контейнер для забору сечі стерильний без градуювання, не стійкий до автоклавування, 60 мл, №1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21029, Україна, Вінницька область, Вінниця, Хмельницьке шосе, 98-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2025
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

03 квітня 2025 10:33
проект договору.docx
Назва параметру Значення Одиниці виміру
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Матеріал контейнеру Можливі значення:
  • Поліпропілен
  • Стійкість до автоклавування Ні
    Градуювання Ні
    Стерильність Так
    Матеріал дослідження Можливі значення:
  • Сеча
  • Кількість одиниць в упаковці 1 штука
    Об'єм 60 мілілітр

    Інформація про відміну

    Виконано
    Дата відміни: 07 квітня 2025 19:46
    Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
    Коментар щодо відміни: 03.04.2025 Замовником оголошено Закупівлю за запитом пропозицій постачальників. Після оголошення Закупівлі Замовником встановлено, що за договором від 31.03.2025 Замовником здійснено закупівлю контейнерів для забору сечі об’ємом 60 мл. З огляду на зазначене, у Замовника відсутня подальша потреба в закупівлі товару за даною Закупівлею. Відповідно до підпункту 1 пункту 65 Порядку № 822 Замовник може відмінити запит пропозицій постачальників до укладення договору у разі відсутності подальшої потреби в закуп