Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "АТП-2528" Чернігівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03358216 |
Місцезнаходження: | 14034, Україна , Чернігівська обл., Чернігів, проспект Михайла Грушевського, будинок 173 |
Контактна особа: |
Дорошок Наталія Володимирівна 380462933323 ktp2528@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 квітня 2025 10:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 квітня 2025 10:00 |
Очікувана вартість: | 14 796 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 73 980,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 квітня 2025 10:43 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 квітня 2025 10:41 |
Додаток № 3 Проект договору.doc | |
03 квітня 2025 10:34 |
Додаток № 1.docx | |
03 квітня 2025 10:34 |
Додаток № 7 (Перелік документів переможця).docx | |
03 квітня 2025 10:34 |
Додаток № 4.doc | |
03 квітня 2025 10:34 |
Додаток № 6 (Перелік документів учасника).docx | |
03 квітня 2025 10:34 |
Додаток № 5.docx | |
03 квітня 2025 10:34 |
Додаток № 2.docx | |
03 квітня 2025 10:34 |
Тендерна документація.docx | |
03 квітня 2025 10:34 |
Додаток № 3 Проект договору.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-04-07-000048 ● cad70f84bcad414985ef0fe734d2a89e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 квітня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 квітня 2025 15:07 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
07.04.2025 № 21-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3. UA-2025-04-03-002845-a 03.04.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-09 10:03:12
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару «Скраплений газ (код за ДК 021:2015: код 09120000-6 Газове паливо) (09122000-0 «Пропан і бутан»)», очікуваною вартістю 14 796 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-03-002845-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на чинні нормативно-правові акти, відповідно на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати пояснення з яких причин Замовником в оголошенні вказано кількість товару: 300 000 літр, проте тендерна документація містить інформацію, що кількість товару – 400 000 літрів, чим порушено пункт 24 Особливостей та пункт 3 Порядку № 1082?
3. Просимо пояснити чому в оголошенні про проведення відкритих торгів в електронних полях не зазначено мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, чим порушено вимогу пункту 8 частини 2 статті 21 Закону та, як наслідок, пункт 26 Особливостей?
4. Просимо пояснити з якої причини та на підставі яких документів, в порушення вимог абзацу третього пункту 3 Порядку № 1082, тендерну документацію уповноваженою особою Замовника підписано особистим незахищеним удосконаленим носієм фізичної особи?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-10 09:38:09
Відповідь на запит про надання пояснень
1. Що стосується надання інформації та розрахунки з підтвердними документами (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на чинні нормативно-правові акти, відповідно на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість повідомляємо наступне.
Відповідно до частини 1 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі за текстом - Закону), КП «АТП-2528» здійснює планування закупівель на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план). Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього. Закупівлі здійснюється відповідно до річного плану.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Замовник самостійно визначив необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням норм чинного законодавства. Необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі передбачені у Додатку № 2 до тендерної документації. Крім того, проєктом договору передбачено, що Товар, що є предметом закупівлі, а отже і Договору, за своїми якісними, технічними характеристиками повинен відповідати стандартам (технічним умовам) їх виробника, нормам чинного законодавства України та вимогам Замовника.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення: оголошенням про проведення закупівлі передбачено, що закупівля здійснювалась за кошти отримані від господарської діяльності підприємства (власні кошти).
Обґрунтування визначення очікуваної вартості закупівлі: очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 (зі змінами). Метод, який застосовується для розрахунку відповідно до методики – метод порівняння ринкових цін. Це метод визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної інформації на момент вивчення ринку. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювався замовником шляхом моніторингу середньоринкових цін на відповідні види товару при плануванні відповідної закупівлі. У зв’язку з наявністю на офіційному сайті Міністерства фінансів (index.minfin.com.ua) офіційної середньої ціни за одиницю товару, що є предметом закупівлі в Чернігівській області.
2. Щодо надання пояснень з яких причин Замовником в оголошенні вказано кількість товару: 300 000 літр, проте тендерна документація містить інформацію, що кількість товару – 400 000 літрів, чим порушено пункт 24 Особливостей та пункт 3 Порядку № 1082 повідомляємо, що була допущена технічна помилка під час публікації оголошення про проведення закупівлі.
3. Щодо пояснень, чому в оголошенні про проведення відкритих торгів в електронних полях не зазначено мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, чим порушено вимогу пункту 8 частини 2 статті 21 Закону та, як наслідок, пункт 26 Особливостей повідомляємо наступне: відповідно до наказу Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082 « Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» (далі — Порядок), розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих у системі, а також завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника, в тендерній документації зазначено мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції.
4. Щодо пояснень, з якої причини та на підставі яких документів, в порушення вимог абзацу третього пункту 3 Порядку № 1082, тендерну документацію уповноваженою особою Замовника підписано особистим незахищеним удосконаленим носієм фізичної особи пояснюю наступне: відповідно до наказу Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082 « Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» (далі — Порядок), розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих у системі, а також завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника. Після внесення інформації в електронні поля на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до протоколу УО № 100425/1 від 10.04.2025 року закупівлю відмінено.
2025-04-10 16:06:05
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 квітня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 квітня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель ((порушення вимог статті 5 Закону, пунктів 3 та 8 частини другої статті 21 Закону та пункту 3 Порядку № 1082; порушення вимог частини другої статті 17 Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» та абзацу третього пункту 3 Порядку № 1082))
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель ((порушення вимог статті 5 Закону, пунктів 3 та 8 частини другої статті 21 Закону та пункту 3 Порядку № 1082; порушення вимог частини другої статті 17 Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» та абзацу третього пункту 3 Порядку № 1082)) • усунуто
Порушення усунуто
2025-04-11 12:09:15
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 10 квітня 2025 16:04 |
Кінець періоду оскарження: | 21 квітня 2025 00:00 |
Дата відміни: | 21 квітня 2025 00:00 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Під час проведення Закупівлі, відповідно до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-04-03-002845-a встановлено такі порушення: «За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель встановлено порушення вимог статті 5 Закону, пунктів 3 та 8 частини другої статті 21Закону та пункту 3 Порядку № 1082. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства встановлено порушення вимог частини другої статті 17 Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» та абзацу третього пункту 3 Порядку № 1082» . Зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити. |
10 квітня 2025 16:04
|
Електронний підпис |
10 квітня 2025 16:03
|
Протокол 100425_1 про відміну відкритих торгів у разі неможливісті усунення порушення.pdf |