Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Урни для сміття
Очікувана вартість
521 783,00 UAH
UA-2025-04-03-002675-a ● 9e2526ba9fb74cc9a0c287461fc9e233
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Титан" |
Код ЄДРПОУ: | 19268685 |
Місцезнаходження: | 69032, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вулиця Макаренка будинок 7 |
Контактна особа: |
Шамрай Олена Юріївна +380976458124 shamray0970@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 квітня 2025 10:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 квітня 2025 10:31 |
Початок аукціону: | 14 квітня 2025 12:40 |
Початок аукціону: | 14 квітня 2025 12:40 |
Очікувана вартість: | 521 783,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 608,92 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34920000-2: Дорожнє обладнання
більш детально у додатку №2 до тендерної документації
Закупівля проводиться згідно вимог Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення чи скасування» (зі змінами). Місцезнаходження замовника: 69032, Запорізька обл., місто Запоріжжя, вулиця Макаренка, будинок 7, Категорія замовника зазначена у п.3 ч.4 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»: підприємства зазначені у п.3 ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі» (Юридична особа, яка забезпечує потреби територіальної громади) Мова: українська.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
47 одиниця
Урни для сміття
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69032, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Макаренка,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2025
ДК 021:2015: 34920000-2 — Дорожнє обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений Товар проводяться шляхом перерахування бюджетних коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, зазначений у Договорі, на підставі оформлених належним чином видаткової накладної та акту приймання-передавання, підписаного уповноваженими представниками обох сторін, після отримання Замовником бюджетних призначень на підставі ст. ст. 48, 49 Бюджетного кодексу України протягом 30 банківських днів з дня отримання бюджетних призначень на предмет даного Договору на свій реєстраційний рахунок. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 30 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування предмету даного Договору на свій реєстраційний рахунок. За наявності відповідного бюджетного призначення у Замовника виникають зобов’язання за Договором. Можливе відстрочення платежу до 60 календарних днів. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 квітня 2025 10:19 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 квітня 2025 10:09 |
ДОДАТОК 2 урни нова редакція.doc | |
04 квітня 2025 10:09 |
Перелік змін до тд урни для сміття.doc | |
03 квітня 2025 10:26 |
Оголошення урни.PDF | |
03 квітня 2025 10:26 |
ДОДАТОК 1 урни.doc | |
03 квітня 2025 10:26 |
ДОДАТОК 4 урна.doc | |
03 квітня 2025 10:26 |
ТД урни для сміття.doc | |
03 квітня 2025 10:26 |
ДОДАТОК 3 проект договору урни для сміття.doc |
04 квітня 2025 10:19 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
04 квітня 2025 10:09 |
ДОДАТОК 2 урни нова редакція.doc
|
|||
04 квітня 2025 10:09 |
Перелік змін до тд урни для сміття.doc
|
|||
03 квітня 2025 10:26 |
Оголошення урни.PDF
|
|||
03 квітня 2025 10:26 |
ДОДАТОК 1 урни.doc
|
|||
03 квітня 2025 10:26 |
ДОДАТОК 4 урна.doc
|
|||
03 квітня 2025 10:26 |
ТД урни для сміття.doc
|
|||
03 квітня 2025 10:26 |
ДОДАТОК 3 проект договору урни для сміття.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічні характеристики
Дата подання: 04 квітня 2025 11:14
Дата відповіді: 04 квітня 2025 11:38
Шановний Замовнику. Прохання уточнити відповідність розмірів- відповідно висота,довжина,ширина.
Відповідь: Шановний Учасник, дякуємо за звернення. Відповідні зміни внесені до Тендерної Документації (Додаток №2 до тендерної документації в новій редакції).
Просимо внести змін до тендерної документації
Дата подання: 04 квітня 2025 18:07
Дата відповіді: 07 квітня 2025 11:32
Відповідно до пункту 13 Розділу 4 Додатку 1 до тендерної документації, Замовник встановлює наступну вимогу: «Гарантійний лист щодо зменшення ціни (подається учасниками, за виключенням тих, що знаходяться на загальній системі оподаткування)
(повне найменування фізичної особи-підприємця або юридичної особи) «Даним листом зобов’язуюсь у випадку акцепту моєї тендерної пропозиції та автоматичного оприлюднення електронною системою публічних закупівель Prozorro повідомлення про намір укласти договір за результатами проведення тендерної процедури, ідентифікатор закупівлі _____ змінити загальну суму моєї остаточної тендерної пропозиції в бік зменшення до 20% відносно очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до частини 4 «Умови договору про закупівлю» Розділу 6. Результати торгів та укладання договору про закупівлю тендерної документації та абз. 3 п.18 Особливостей (перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі), з метою компенсації витрат Замовника, що виникають при здійсненні закупівлі у фізичних осіб або юридичних осіб, що не є платниками ПДВ (відсутність можливості формування податкового кредиту призводить до збільшення податкового навантаження, оскільки різниця ПДВ, що підлягає сплаті до бюджету, збільшується). Лист щодо перерахунку ціни за результатами аукціону/ без аукціону зобов’язуюсь надати разом з документами, передбаченими тендерною документацією для переможця процедури закупівлі»».
Проте, учасники, які здійснюють свою господарську діяльність за організаційно – правовою формою «фізична особа – підприємець», та які знаходяться на спрощеній системі оподаткування та не є платниками ПДВ мають право брати участь в процедурі закупівлі та укладати договір з ціною, яку встановлено після аукціону.
Вказані умови ставлять виключно учасників- платників ПДВ у вигідне становище по відношенню до неплатників ПДВ, а не вирівнюють становище платників ПДВ та неплатників ПДВ. За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі серед неплатників ПДВ зможуть лише ті учасники, які врахують в ціну Пропозиції ПДВ (20%), що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, учасника. Зазначені вимоги є дискримінаційними та обмежують суттєво коло учасників
Закупівлі. Вищенаведені дискримінаційні вимоги можуть бути усунені шляхом видалення із Документації або їх зміни.
Повідомляємо, що дана вимога визнана Антимонопольним комітетом України дискримінаційною по відношенню до тих учасників, які не є платниками ПДВ. Дії замовника є дискримінаційними по відношенню до тих учасників, які не є платниками ПДВ, та порушують основі принципи публічних закупівель, визначені ст. 3 Закону, зокрема, максимальну економію та ефективність та недискримінацію учасників.
Стаття 297 ПК України, передбачає, що платники єдиного податку звільняються від обов'язку нарахування, сплати та подання податкової звітності з ПДВ з операцій з постачання товарів, робіт та послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України, крім ПДВ, що сплачується фізичними особами та юридичними особами, які обрали ставку єдиного податку, визначену підпунктом 1 пункту 293 ПК, а також, що сплачується платниками податку четвертої групи.
Також, Відповідно до частини четвертої статті 30 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.
Отже, просимо привести тендерну документації до відповідності принципам публічних закупівлі щодо недискримінації, шляхом внесення змін до тендерної документації, а саме видалити вимогу, яку встановлено пунктом 13 Розділу 4 Додатку 1 до тендерної документації.
Якщо дану вимогу буде проігноровано, то учасник залишає за собою право оскаржити дану вимогу, шляхом звернення до Антимонопольного Комітету України.
На підтвердження того, що дана вимога є дискримінаційною, то надаємо рішення АМКУ:
1. №12622 -р/пк-пз від 04.06.2021
2. №5101-р/пк-пз від 20.03.2024
3. № 14518-р/пк-пз від 12.09.2023
4. № 8901-р/пк-пз від 21.05.2024
5. № 8122-р/пк-пз від 07.05.2024.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, дякуємо за звернення. Замовник одержувач бюджетних коштів, а тому закупівля проводиться за бюджетні кошти з урахуванням податку на додану вартість. Укладання договору з неплатником ПДВ збільшує вартість товару, тим самим збільшує витрати з міського бюджету (відсутність можливості формування податкового кредиту призводить до збільшення податкового навантаження, оскільки різниця ПДВ, що підлягає сплаті до бюджету, збільшується). На підставі вищезазначеного у Замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 квітня 2025 13:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АВ-ПРОМ" |
310 200,00
UAH з ПДВ
|
310 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ЩЕРБИНА ЮРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" |
404 200,00
UAH з ПДВ
|
404 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЮГСТАЛЬ" |
451 200,00
UAH з ПДВ
|
451 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КОМПАНІЯ НІКА-БУД ПЛЮС" |
505 005,60
UAH з ПДВ
|
497 260,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КВА" |
497 298,54
UAH з ПДВ
|
497 298,54
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СЕАЛ" |
521 700,00
UAH з ПДВ
|
521 700,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АВ-ПРОМ" #42915052 |
Переможець |
310 200,00
UAH з ПДВ
|
18 квітня 2025 10:05
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 квітня 2025 11:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 квітня 2025 08:19
|
Договір урни.PDF | укладений |
28 квітня 2025 08:16
|