Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Навігаційні прилади
Очікувана вартість
213 035,00 UAH
UA-2025-04-02-013410-a fb8b40eda7e141e394b68c2fb78d4b79
Спрощена закупівля    Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ярослав Сябрук

+380637094513 syabruk1233@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський інститут Національної гвардії України
Код ЄДРПОУ: 44633214
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Ярослав Сябрук
+380637094513
syabruk1233@gmail.com
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 квітня 2025 18:48
Звернення за роз’ясненнями: до 08 квітня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 квітня 2025 00:00
Початок аукціону: 11 квітня 2025 13:33
Початок аукціону: 11 квітня 2025 13:33
Очікувана вартість: 213 035,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 130,35 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38110000-9: Навігаційні прилади


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Портативний GPS трекер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2025
ДК 021:2015: 38110000-9 — Навігаційні прилади
5 штука
GPS навігатор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2025
ДК 021:2015: 38110000-9 — Навігаційні прилади

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за цим Договором здійснюються Покупцем в національній валюті України шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 30 (тридцяти) банківських днів, наступних за датою підписання акту-прийому Товару або видаткової накладної Постачальника, а у разі затримки у виділенні бюджетних асигнувань розрахунки здійснюються протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетних асигнувань на здійснення закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Будь-які штрафні санкції в такому випадку до Замовника не застосовуються. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 квітня 2025 18:50
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2025 18:48
Оголошення.docx
02 квітня 2025 18:48
Додаток 4 - Проект договору про закупівлю.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2025-04-02-013410-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ОЛЛ-ІТ", Код ЄДРПОУ:42472703
Дата подання: 21 квітня 2025 15:05
Скасування рішення Замовника Київський інститут Національної гвардії України (Протокол № 47/2 «Про прийняття рішення Уповноваженою особою» від 18.04.2025) про відхилення пропозиції Учасника (ТОВ «ОЛЛ-ІТ») як таку, яка не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме п.6 та п.9 Додатку 3 оголошення про проведення спрощеної закупівлі
Замовником Київський інститут Національної гвардії України Протоколом № 47/2 «Про прийняття рішення Уповноваженою особою» від 18.04.2025 року було прийнято рішення про відхилення пропозиції Учасника (ТОВ «ОЛЛ-ІТ») як таку, яка не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме п.6 та п.9 Додатку 3 оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Учасник ТОВ «ОЛЛ-ІТ» наполягає на повній відповідності запропонованого Учасником GPS навігатора Garmin Montana 700i усім вимогам додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Повний текст вимоги додається
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 квітня 2025 16:54
Шановний Учаснику!
Відповідно до п. 17.12. Замовник залишає за собою право перевірити достовірність інформації, що надається у складі тендерної пропозиції підтверджується відкритою інформацією, оприлюдненою на сайтах виробників/офіційних дилерів/дистриб’юторів, інформацією, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах/судових реєстрах, доступ до яких є вільним, або інформацією/публічною інформацією, що є доступною в електронній системі закупівель.
Враховуючи вищезазначене, Замовником було здійснено перевірку достовірності інформації, що була надана Учасником (ТОВ «ОЛЛ-ІТ») у складі тендерної пропозиції на сайті офіційного дистриб’ютора: https://garmin.ua/autdor/montana-700i та https://garminn.com.ua/turystychnyi-gps-navihator-garmin-montana-700i-z-kartamy-topoactive-yevropy-i-datchykamy-avs/.
Під час здійснення перевірки було виявлено, що запропонований Учасником (ТОВ «ОЛЛ-ІТ») GPS навігатор Garnin Montana 700i не відповідає
п. 6 та п. 9 Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме:
Учасником закупівлі запропоновано товар з роздільною здатність 800 x 480 пікселів замість 480 x 800 пікселів та інтерфейс мікро-USB замість mini USB.
Виходячи з вище викладеного, відповідно до абз. 2 п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхилив тендерну пропозицію із зазначенням, що тендерна пропозиція Учасника (ТОВ «ОЛЛ-ІТ») не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.


Додаток: Інформація про GPS навігатор Garnin Montana 700i з сайту офіційного дистриб’ютора.

Документи подані скаржником

21 квітня 2025 15:05
21042025 Вимога ТОВ ОЛЛ ІТ.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 квітня 2025 13:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОЛЛ-ІТ" 180 600,00
UAH з ПДВ
180 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ГАЛКІН ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 213 035,00
UAH з ПДВ
213 035,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 квітня 2025 08:46
Електронний підпис
16 квітня 2025 08:45
Копія Статут.pdf
09 квітня 2025 16:49
Електронний підпис
09 квітня 2025 16:49
Електронний підпис
09 квітня 2025 16:48
8 Лист ст 236 ГКУ.pdf
09 квітня 2025 16:48
9 Довідка засновника.pdf
09 квітня 2025 16:48
4 Витяг ПДВ.pdf
09 квітня 2025 16:48
1 Цінова пропозиція.pdf
09 квітня 2025 16:48
2 3 Витяг ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

24 квітня 2025 10:19
Електронний підпис
24 квітня 2025 09:41
Довідка.pdf
08 квітня 2025 16:48
Електронний підпис
08 квітня 2025 16:48
Електронний підпис
08 квітня 2025 16:47
ВИПИСКА З ЄДР.pdf
08 квітня 2025 16:47
Витяг з ЄДР.pdf.p7s
08 квітня 2025 16:47
Витяг з ЄДР.pdf
08 квітня 2025 16:47
ВИПИСКА З ЄДР.pdf.p7s
08 квітня 2025 16:47
Додаток 2. Форма 1..pdf.p7s
08 квітня 2025 16:47
Додаток 2. Форма 1..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОЛЛ-ІТ"

ФОП "ГАЛКІН ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ОЛЛ-ІТ"
#42472703
Відхилено 180 600,00
UAH з ПДВ
18 квітня 2025 19:07
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 квітня 2025 17:19
ФОП "ГАЛКІН ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#2706919613
Переможець 213 035,00
UAH з ПДВ
25 квітня 2025 19:16
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 квітня 2025 21:39

Вимога про усунення невідповідностей

Під час детального розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі виявлено відсутність переліку документів зазначених в Додатку 2 «Вимоги до учасників» до оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Додаток 2), у складі пропозиції та подання яких вимагається в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Враховуючи викладене, є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей такого змісту. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Посилання на вимогу (вимоги) оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 2) Перелік виявлених невідповідностей; 3) Перелік інформації та документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: «ч. 3 п. 2 Додатку 2 Оригінали або належним чином завірені копії установчих документів (статут, засновницький договір, рішення про створення Учасника (якщо Учасник діє на підставі модельного статуту)), у редакції, яка діє на дату подання комерційної пропозиції, або довідку, складену у довільній формі, з кодом адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до чинних установчих документів Учасника на веб порталі Міністерства юстиції України, якщо особа діє на підставі такого документа, або якщо в Єдиному державному реєстрі зазначено, що повноваження директора обмежені згідно з наведеним вище документом (для юридичних осіб).». Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції не надано Статут Учасника (ч. 3 п. 2 Додатку 2). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, документ зазначений в ч. 3 п. 2 Додатку 2.

Документи

18 квітня 2025 19:07
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

Під час детального розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі виявлено відсутність переліку документів зазначених в Додатку 2 «Вимоги до учасників» до оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Додаток 2), у складі пропозиції та подання яких вимагається в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Враховуючи викладене, є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей такого змісту. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Посилання на вимогу (вимоги) оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 2) Перелік виявлених невідповідностей; 3) Перелік інформації та документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: «п. 8 Додатку 2 Довідка, яка містить інформацію про учасника закупівлі, а саме: - Повне найменування; - Юридична адреса; - Поштова або фактична адреса; - Код ЄДРПОУ підприємства (або ІПН ФОП); - Банківські реквізити (поточний рахунок, назва банку, в якому відкритий рахунок та МФО); - Тел./факс; - E-mail; Посада керівника підприємства та П.І.Б. (для ФОП зазначається П.І.Б).» «п. 9 Додатку 2 Довідка (інформація) про відсутність застосування санкцій, передбачених статтею 236 ГКУ наступного змісту: “Даним листом підтверджуємо, що у попередніх взаємовідносинах між Учасником (повна назва Учасника) та Покупцем оперативно-господарську/і санкцію/ії, передбачену/і пунктом 4 частини 1 статті 236 ГКУ, як відмова від встановлення господарських відносин на майбутнє не було застосовано”.» « п. 13 Додатку 2 Довідка довільної форми щодо наявності/відсутності пов’язаних осіб контрагента, його учасників (засновників), керівників (уповноважених осіб) з керівником Покупця.» Учасником на виконання цієї вимоги у складі пропозиції не зазначено в довідці, яка містить інформацію про учасника закупівлі посада керівника підприємства та П.І.Б. (для ФОП зазначається П.І.Б) (п. 8 Додатку 2), надано невідповідного зразка довідка (інформація) про відсутність застосування санкцій, передбачених статтею 236 ГКУ (п. 9 Додатку 2) та не надано довідку довільної форми щодо наявності/відсутності пов’язаних осіб контрагента, його учасників (засновників), керівників (уповноважених осіб) з керівником Покупця (п. 13 Додатку 2). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, документ зазначений в п. 8, п. 9 та п. 13 Додатку 2.

Документи

25 квітня 2025 19:16
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 квітня 2025 19:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ГАЛКІН ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#2706919613
213 035,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 квітня 2025 19:16
Електронний підпис