Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Траверса пневматична посилена
Очікувана вартість
45 276,00 UAH
UA-2025-04-02-013328-a b908e66f4c614613bf6e984323b9a779
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олексій Добровольський

+380682629892 o.dobrovolskyi@ngu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військова частина 3017
Код ЄДРПОУ: 39309315
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Олексій Добровольський
+380682629892
o.dobrovolskyi@ngu.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 квітня 2025 18:23
Звернення за роз’ясненнями: до 08 квітня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 травня 2025 00:00
Очікувана вартість: 45 276,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 452,76 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42410000-3: Підіймально-транспортувальне обладнання


Закупівля здійснюється на підставі п.8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (зі змінами та доповненнями).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Траверса пневматична посилена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Харківська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2025
ДК 021:2015: 42410000-3 — Підіймально-транспортувальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки здійснюються Покупцем в національній валюті України шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 30 (тридцяти) календарних днів, наступних за датою підписання акту-прийому Товару або отримання видаткової накладної Постачальника, а у разі затримки у виділенні бюджетних асигнувань розрахунки здійснюються протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати отримання Покупцем бюджетних асигнувань на здійснення закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Будь — які штрафні санкції в такому випадку до Покупця не застосовуються. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 квітня 2025 18:24
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2025 18:23
Оголошення.docx
02 квітня 2025 18:23
Додаток 3.docx
02 квітня 2025 18:23
Додаток 5.docx
02 квітня 2025 18:23
Додаток 4.docx
02 квітня 2025 18:23
Додаток 2.docx
02 квітня 2025 18:23
Додаток 1.docx

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 10 квітня 2025 15:55
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Документи:
10 квітня 2025 15:56
Електронний підпис
10 квітня 2025 15:55
П УО 94С.docx
10 квітня 2025 15:55
П УО 94С.docx.asice