Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
arrow_right_altЗвернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Перевірка підпису
-
Перейти на аукціон
Завершений
17 квітня 2025 15:54 - Протокол розкриття
Державна аудиторська служба України
Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25899361 |
Вебсайт: | https://ks.restoration.gov.ua/timeline/56474.html |
Місцезнаходження: | 73036, Україна , Херсонська обл., Херсон, ВУЛИЦЯ ПОПОВИЧА, будинок 23 |
Контактна особа: |
Фунтова Надія Сергіївна 380552367768 funtova.ns@restoration.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 квітня 2025 18:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 квітня 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 17 квітня 2025 15:31 |
Початок аукціону: | 17 квітня 2025 15:31 |
Очікувана вартість: | 4 301 645,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 21 508,23 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | відсутні |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 21508.22 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від учасника-переможця надати в електронному вигляді забезпечення виконання договору, а саме: електронну банківську гарантію (з накладенням КЕП), що становить 5% від ціни Договору про закупівлю, оформлену відповідно до вимог п. 3 Додатку 5 тендерної документації |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Здійснення технічного нагляду на об’єкті «Нове будівництво приватних житлових будинків по вул. Бобровського, будинки 3, 4, 17,20, 24, 28, 32, буд. 36, кв. 1, буд. 37, буд 42, кв. 1, буд. 42, кв. 2, буд. 44, кв. 1, будинки 45, 47, 48, 49, 54, буд. 55, кв. 2, будинки 67, 70, 75, 82, 84, 87, 88, 89, 99, 103, вул. Воєнній, 10, вул. Гагаріна, 4, буд. 5, кв. 1, буд. 5, кв. 2, буд. 6, кв. 2, буд. 8, кв. 1, буд. 10, кв. 1, буд. 14, кв. 1, вул. Дєдуха, будинкі 2, 7, 8, 10, 11, 14, 25, 26, 33, буд. 34, кв. 2, будинки 37, 42, 44, 46, буд. 52, кв. 1, буд. 52, кв. 2, будинки 53, 55, буд. 62а, кв. 1, буд. 62а, кв. 3, будинки 63, 63а, 65, 65а, буд. 68, кв. 1, буд. 68, кв. 2, буд. 73, кв. 2, будинки 78, 80, 90, 91, 92, 94, 100, 104, 105, 109, 111, вул. Перемоги, будинки 9, 10, 12, 14, вул. Раковського Феді, 4, с. Посад-Покровське Чорнобаївської сільської територіальної громади Херсонського району Херсонської області» (71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт) (Джерело фінансування:Бюджетні кошти)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані Роботи здійснюються шляхом перерахування Замовником коштів на рахунок Підрядника на підставі оформлених належним чином та підписаних уповноваженими представниками Сторін Актів приймання виконаних робіт зі здійснення технічного нагляду впродовж 5 (п’яти) робочих днів з дати їх підписання Сторонами. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:
Підстави для відмови в участі
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 квітня 2025 18:05 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 квітня 2025 18:05 |
Форма підтвердження: | документ |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 квітня 2025 18:05 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 квітня 2025 18:05 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 квітня 2025 18:05 |
Форма підтвердження: | документ |
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 квітня 2025 18:05 |
Форма підтвердження: | документ |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 квітня 2025 18:05 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 квітня 2025 18:05 |
Форма підтвердження: | документ |
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 квітня 2025 18:05 |
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 квітня 2025 18:05 |
Форма підтвердження: | документ |
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 квітня 2025 18:05 |
Форма підтвердження: | документ |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 квітня 2025 18:05 |
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 квітня 2025 18:05 |
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 квітня 2025 18:05 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 квітня 2025 18:05 |
Форма підтвердження: | документ |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 квітня 2025 18:05 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 квітня 2025 18:05 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 квітня 2025 18:05 |
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 квітня 2025 18:05 |
Форма підтвердження: | документ |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 квітня 2025 18:05 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 квітня 2025 18:05 |
Форма підтвердження: | документ |
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 квітня 2025 18:05 |
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 квітня 2025 18:05 |
Форма підтвердження: | документ |
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 квітня 2025 18:05 |
Форма підтвердження: | документ |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 квітня 2025 18:05 |
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 02 квітня 2025 18:05 |
Вимоги до тендерної пропозиції:
Вимоги до тендерної пропозиції
Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Підтверджується, що
Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Підтверджується, що
Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | лоту |
Підтверджується, що
Форма підтвердження: | документ |
Назва документу: | Банківська гарантія забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції |
Вимоги до документу: | Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі безвідкличної банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП уповноваженої особи банка-гаранта з можливістю перевірки такого підпису. Крім того, усі документи видані банком і які надаються відповідно до вимог даного пункту документації повинні містити кваліфікований електронний підпис гаранта. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис (КЕП) банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, така гарантія вважається не наданою та тендерна пропозиція учасника відхиляється Замовником відповідно до абз. 5 п. 44 Особливостей. Банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25.01.2018 №5) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 "Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції" та із урахуванням вимог даної тендерної документації. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена учасником до своєї тендерної пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Банківська гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 0,5% від очікуваної вартості процедури закупівлі та складає: 21 508 грн 22 коп. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) становить не менше ніж 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. У тексті банківської гарантії обов’язково повинно бути зазначено обов’язок банку-гаранта протягом 5 робочих днів після дня отримання банком-гарантом письмової вимоги бенефіціара, сплатити йому суму гарантії. Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо: - вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим); - вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; - можливості часткової сплати суми гарантії. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зарахування грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку учасника (принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. У разі якщо до тендерної документації вносяться зміни, забезпечення тендерної пропозиції повинно враховувати внесені зміни та відповідно містити посилання на дату рішення замовника, яким затверджена остання редакція тендерної документації. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції відхиляються Замовником відповідно до пункту 44 Особливостей. Реквізити для оформлення банківської гарантії: Рах. UA258999980313010122000021451, ГУК у Херсонській області/Херсонський р-н./24061900. Код отримувача ЄДРПОУ 37959517, Банк отримувача: Казначейство України. |
Умови укладання договору про закупівлю:
Умови укладання договору про закупівлю
Забезпечення виконання договору про закупівлю
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | лоту |
При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
Форма підтвердження: | документ |
Назва документу: | Банківська гарантія забезпечення договору |
Вимоги до документу: | Банківська гарантія в електронному вигляді повинна бути обов’язково підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП) Банка-Гаранта та надана Замовнику шляхом розміщення на веб-порталі Уповноваженого органу «Prozorro». Банківська гарантія оформлюється: - банками-резидентами України - відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639; - іноземними банками – відповідно до Уніфікованих правил для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758 (ICC Uniform Rules for Demand Guarantees, Publication No. 758). Банківська гарантія повинна містити: − повне найменування учасника-переможця процедури закупівлі (принципала за гарантією); − найменування бенефіціара за гарантією (Замовника); − посилання на оголошення про проведення закупівлі (UA-_____), предмет закупівлі; − суму і валюту гарантії (цифрами та словами), у розмірі, що визначений тендерною документацією Замовника; − положення, що банківська гарантія забезпечує виконання зобов’язань принципала за договором про закупівлю, що буде укладено за результатами закупівлі; − безвідкличне та безумовне зобов'язання банка-гаранта сплатити протягом 5 (п'яти) робочих днів з дати отримання першої письмової вимоги Замовника (бенефіціара) повну суму, визначену у вимозі, в межах суми гарантії, за умови, що в тексті вимоги буде посилання на порушення учасником-переможцем (принципалом) будь-яких зобов'язань, передбачених договором закупівлі, без необхідності додаткового обґрунтування та надання додаткових документів; − положення, що всі платежі за гарантією мають бути здійснені банком-гарантом на користь бенефіціара незалежно від будь-яких заперечень принципала або будь-якої третьої особи; − покладення усіх витрат, пов'язаних із гарантією, на принципала; − положення, що гарантія є чинною з дати її видачі банком-гарантом; − строк дії банківської гарантії повинен перевищувати термін дії договору не менше, як на 30 робочих днів; − повну відповідність банківської гарантії чинному законодавству України (для банків-резидентів України) та Уніфікованим правилам для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758 (для іноземних банків). Текст банківської гарантії не має містити: - посилання на умови договору про надання гарантії (правочину, укладеного між банком-гарантом та принципалом); - умови про зменшення відповідальності банка в будь-якому випадку (крім випадку прострочення подання вимоги) - умови про ускладнення процедури виплати грошових коштів за гарантією (додаткового підтвердження повноважень підписанта вимоги, отримання будь-яких підтверджень щодо правомірності вимоги, тощо); - обмеження відповідальності банку-гаранту сумою, на яку видано гарантію, у разі порушення банком-гарантом своїх обов'язків за гарантією; - умови відкликання гарантії банком-гарантом. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Розмір забезпечення виконання договору складає 5% від вартості договору. Строк дії забезпечення виконання договору повинен перевищувати термін дії договору не менше, як на 30 робочих днів. Гарантія має набувати чинності з дати її видачі банком-гарантом. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю не пізніше ніж протягом п’яти робочих днів після: 1) виконання договору про закупівлю в повному обсязі та передачі переможцем процедури закупівлі замовнику повного комплекту виконавчої документації щодо об’єкта будівництва; 2) у разі визнання судом результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей. Внесення змін до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом, можливо тільки у разі: - продовження строку дії гарантії у зв’язку з продовженням строку дії договору; - зміни суми гарантії у бік зменшення у разі зміни ціни договору про закупівлю відповідно до п.19 Особливостей. У разі продовження строку дії договору згідно з умовами договору, учасник-переможець, не пізніше ніж за 20 (двадцять) робочих днів до закінчення строку дії гарантії, зобов’язаний продовжити строк дії забезпечення виконання договору на строк не менше, як на 30 робочих днів терміну дії договору або надати нове забезпечення виконання договору у вигляді електронної банківської гарантії на тих самих умовах до закінчення строку дії гарантії. Невиконання цієї умови є гарантійним випадком, який дає право замовнику звернутися до банку-гаранта з вимогою про сплату повної суми гарантії. У разі зміни ціни договору про закупівлю відповідно до п.19 Особливостей учасник-переможець має право внести зміни до суми гарантії відповідно до умов такого Договору. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). Забезпечення виконання договору не повертається та підлягає перерахуванню до відповідного бюджету у випадку невиконання/неналежного виконання учасником-переможцем його договірних зобов’язань за договором, або ж розірвання договору з ініціативи учасника-переможця. У разі невиконання або неналежного виконання (як повністю, так і частково) принципалом зобов'язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, під яким розуміється факт порушення принципалом зобов'язання, забезпеченого гарантією. Вимога бенефіціара до гаранта про сплату грошової суми відповідно до виданої ним гарантії пред'являється у письмовій формі. До вимоги додаються документи, вказані в гарантії. У вимозі до гаранта бенефіціар зазначає, у чому полягає порушення принципалом основного зобов'язання, забезпеченого гарантією. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. Реквізити для оформлення банківської гарантії: Рах. UA208999980313050140000021451, ГУК у Херсонській області/Херсонський р-н./24062000. Код отримувача ЄДРПОУ 37959517, Банк отримувача: Казначейство України |
02 квітня 2025 18:05 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 квітня 2025 18:05 |
ДОДАТОК 4.doc | |
02 квітня 2025 18:05 |
ДОДАТОК 5.docx | |
02 квітня 2025 18:05 |
Документація.doc | |
02 квітня 2025 18:05 |
ДОДАТОК 3.docx | |
02 квітня 2025 18:05 |
ДОДАТОК 1.docx | |
02 квітня 2025 18:05 |
ДОДАТОК 2.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
За результатами розгляду, повідомляємо, що для підтвердження такого кваліфікаційного критерію, як «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», Учасники можуть у складі пропозиції надавати відомості про наявність сертифікованих інженерів та будівельних експертів з класом наслідків як СС1 так і СС2 та СС3, оскільки клас наслідків (відповідальності) СС2 та СС3 відповідають вищому рівню складності об’єктів будівництва.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 квітня 2025 15:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
INTELLECT CONSULT GROUP Sp. z o.o. |
3 355 284,00
UAH з ПДВ
|
3 355 284,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГ КОРП." |
4 100 000,00
UAH з ПДВ
|
4 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Публічні документи
Публічні документи
Відповіді учасника на умови участі у закупівлі
INTELLECT CONSULT GROUP Sp. z o.o.
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Підтверджую
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Підтверджую
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Підтверджую
Вчинення кримінальних правопорушень
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Підтверджую
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджую
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Підтверджую
Строк дії тендерної пропозиції
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
Підтверджую
Мова (мови) тендерної пропозиції
Мова тендерної пропозиції
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
Підтверджую
Забезпечення тендерних пропозицій
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
Підтверджую
1 забезпечення.rarЗабезпечення виконання договору про закупівлю
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Підтверджую
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
Підтверджую
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Кваліфікаційний критерій “наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій”
Підтверджую
2 інформаційна довідка МТБ.pdfНаявність працівників відповідної кваліфікації
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Підтверджую
8 довідка персонал.pdfНаявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність документально підтвердженого досвіду про виконання аналогічного(аналогічних) договору (договорів)
Підтверджую
10 довідка аналогічний договір.pdfНаявність фінансової спроможності
Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю
Підтверджую
12 фін звіт_квитанція_2024.pdfВчинення економічних правопорушень
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Підтверджую
Порушення справи про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджую
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Підтверджую
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГ КОРП."
Вчинення кримінальних правопорушень
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Підтверджую
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Підтверджую
Порушення справи про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджую
Вчинення економічних правопорушень
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Підтверджую
Вчинення корупційних правопорушень
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Підтверджую
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Підтверджую
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Підтверджую
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджую
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Підтверджую
Мова (мови) тендерної пропозиції
Мова тендерної пропозиції
Забезпечення виконання договору про закупівлю
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Підтверджую
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
Підтверджую
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність документально підтвердженого досвіду про виконання аналогічного(аналогічних) договору (договорів)
Підтверджую
16.Довідка про наявність досвіду виконання.pdfНаявність працівників відповідної кваліфікації
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Кваліфікаційний критерій “наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій”
Підтверджую
1.Інформація про перелік МТБ.pdfІнформування про субпідрядників/співвиконавців
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
Підтверджую
Наявність фінансової спроможності
Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю
Забезпечення тендерних пропозицій
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
Підтверджую
46808 ТОВ ІНЖИНІРИНГ КОРП p7s.7zСтрок дії тендерної пропозиції
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
Підтверджую
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
INTELLECT CONSULT GROUP Sp. z o.o. #0000870308 |
Переможець |
3 355 284,00
UAH з ПДВ
|
24 квітня 2025 16:28
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 квітня 2025 16:58
|
Вимога про усунення невідповідностей
Перелік виявлених невідповідностей 1. В складі тендерної пропозиції Учасника надано Довідку від 16 квітня 2025р. №1m-16/042025 про наявність механізмів, обладнання та устаткування згідно встановленої форми Таблиці1, в якій відсутня інформація щодо зазначення Типу автомобіля FORD FUSION відповідно до підтверджуючого Свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу СХE 756560 від 31.01.2020р., що не відповідає вимогам Додатку 1 тендерної документації. В складі тендерної пропозиції Учасника відсутня інформація (бухгалтерська довідка та/або оборотно – сальдова відомість/витяг з оборотно – сальдової відомості тощо) та інвентарна картка обліку основних засобів/ інвентарна картка обліку об’єкта права інтелектуальної власності у складі нематеріальних активів із зазначенням найменування, кількості, інвентарного номеру (за наявності), балансової вартості активу, а також документ, що свідчить про придбання такого об’єкту учасником (договір/видаткова накладна, тощо) техніки, що зазначена в довідці від 16 квітня 2025р. №1m-16/042025: - Електронний тахометр - Комплект GNSS приймач GPS “GeoMaxAG” (GNSS приймач) - Електронний склерометр (Молоток Шмідта) - Ноутбук Asus X570UD -Ноутбук LENOVO IdeaPad 3 15 IML -Принтер HP Laser Jet Pro M428dw Wi-Fi, що не відповідає п. 1.1.1. Додатку 1 тендерної документації. 2. В складі тендерної пропозиції Учасника надано довідку від 16 квітня 2025р. №4m-16/042025, яка містить інформацію щодо суми виконання аналогічного договору №ТН-В-Б-2 від 19.07.2023 у розмірі 17 684 979,32 грн. Для підтвердження суми виконання такого договору надано Акти на суму 17 792 979,32 грн, що не відповідає інформації, зазначеної в довідці від 16 квітня 2025р. №4m-16/042025. 3. Банківська гарантія №46877 від 16 квітня 2025р. не відповідає формі забезпечення тендерної пропозиції затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 "Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції", а саме: - абз. 6 пункту 3 Гарантії: «відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання , але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними» замінено «учасником» замість «принципалом», що не відповідає затвердженій формі забезпечення тендерної пропозиції; - абз. 7 пункту 3 Гарантії: «непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру» замінено «учасником» замість «принципалом», що не відповідає затвердженій формі забезпечення тендерної пропозиції; - абз. 8 пункту 3 Гарантії: «ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений абзацом 15* пункту 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей» замінено «переможцем» замість «принципалом, який став переможцем», що не відповідає затвердженій формі забезпечення тендерної пропозиції; - абз. 9 пункту 3 Гарантії: «ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією» замінено «переможцем процедури закупівлі» замість «принципалом, який став переможцем тендеру», що не відповідає затвердженій формі забезпечення тендерної пропозиції; - абз. 7 пункту 4 Гарантії: «відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання» не відповідає затвердженій формі забезпечення тендерної пропозиції, так як вираз має бути «відкликання принципалом тендерної пропозиції до закінчення строку її подання». Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності 1. Вимога п. 1.1.1 Додатку 1 тендерної документації: 1.1.1 Учасник надає довідку згідно форми, наведеної в Таблиці 1, що містить перелік техніки (транспортних засобів, основних механізмів, обладнання та устаткування тощо), необхідний для виконання робіт, що є предметом закупівлі. В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає на кожну одиницю техніки, зазначену в Таблиці 1: Якщо транспортні засоби та механізми реєстрація по яких не передбачена діючим законодавством України, Учасник надає інвентарну картку обліку об’єкта основних засобів або виписку з балансових рахунків підприємства; - інформацію (бухгалтерську довідку та/або оборотно – сальдову відомість/витяг з оборотно – сальдової відомості тощо) та інвентарну картку обліку основних засобів/ інвентарну картку обліку об’єкта права інтелектуальної власності у складі нематеріальних активів із зазначенням найменування, кількості, інвентарного номеру (за наявності), балансової вартості активу, а також документ, що свідчить про придбання такого об’єкту учасником (договір/видаткова накладна, тощо); 2. Вимога п. 1.3.1 Додатку 1 тендерної документації: 1.3.1. Учасник надає довідку за формою згідно Таблиці 4, яка містить інформацію про виконання аналогічного(-их) договору (-ів)*. В підтвердження інформації, зазначеної в довідці (Таблиця 4), Учасник надає: - аналогічний(і) договір(ори) з усіма додатками та змінами до договору(ів); - документи, що підтверджують виконання аналогічних договорів (акти надання послуг/виконання робіт тощо). 3. Вимога п. 3.5 Додатку 1 тендерної документації: 3.5. Забезпечення тендерної пропозиції: - безвідклична банківська гарантія у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП уповноваженої особи банка-гаранта, що підписала гарантію відповідно до вимог п.3.2. р. ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації; Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей 1. Привести у відповідність інформацію, що викладена в довідці про наявність механізмів, обладнання та устаткування згідно підтверджуючих документів, а саме - Свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу СХE 756560 від 31.01.2020р. Надати інформацію (бухгалтерську довідку та/або оборотно – сальдову відомість/витяг з оборотно – сальдової відомості тощо) та інвентарну картку обліку основних засобів/ інвентарну картку обліку об’єкта права інтелектуальної власності у складі нематеріальних активів із зазначенням найменування, кількості, інвентарного номеру (за наявності), балансової вартості активу, а також документ, що свідчить про придбання такого об’єкту учасником (договір/видаткова накладна, тощо), на кожну одиницю техніки, зазначену в довідці від 16 квітня 2025р. №1m-16/042025 згідно форми наведеної Таблиці 1. 2. Привести у відповідність інформацію, що викладена в довідці від 16 квітня 2025р. №4m-16/042025 щодо суми виконання аналогічного договору №ТН-В-Б-2 від 19.07.2023 згідно підтверджуючих Актів. 3. Привести у відповідність Банківську гарантію № 46877 від 16 квітня 2025р. згідно формі забезпечення тендерної пропозиції затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 "Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції" або надати нову Електронну банківську гарантію, що відповідає затвердженій формі.
Документи
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 24 квітня 2025 16:28
Учасник | Пропозиція | Документи |
---|---|---|
INTELLECT CONSULT GROUP Sp. z o.o. #0000870308 |
3 355 284,00
UAH з ПДВ
|
Документи |