Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплект обладнання для артроскопії та лапароскопії згідно ДК 021:2015 33160000-9 Устаткування для операційних блоків (НК 024:2023 - 44091 Набір для проведення хірургічної артроскопії, що не містить лікарських засобів, багаторазового використання)
Очікувана вартість
14 300 000,00 UAH
UA-2025-04-02-013036-a a84bf5ae4f954398ae44c43358ddc8bd
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Євтушенко

+380661480423 medcentrns@ngu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР "НОВІ САНЖАРИ" НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 14323563
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Марина Євтушенко
+380661480423
medcentrns@ngu.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 квітня 2025 17:33
Звернення за роз’ясненнями: до 08 квітня 2025 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 квітня 2025 08:00
Очікувана вартість: 14 300 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 143 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: відсутні

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33160000-9: Устаткування для операційних блоків


Спрощена закупівля застосовується відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.11. 2022 №1275.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Комплект обладнання для артроскопії та лапароскопії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Київська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2025
ДК 021:2015: 33160000-9 — Устаткування для операційних блоків
НК 024:2023: 44091 — Набір для проведення хірургічної артроскопії, що не містить лікарських засобів, багаторазового використання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за товар, здійснюється протягом 10-ти банківських днів з дати прийняття товару Замовником, факт чого засвідчується підписами уповноважених на це осіб Постачальника та Замовника на відповідній видатковій накладній, акті приймання – передачі, акті введення в експлуатацію та проведення пусконалагоджувальних робіт, інструктажів та навчання обслуговуючого персоналу за місцем його експлуатації. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору про закупівлю
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
Учасник-переможець повинен внести на розрахунковий рахунок замовника, не пізніше дати укладення договору про закупівлю, забезпечення виконання такого договору у вигляді грошової застави(сума коштів) у розмірі 2,5% вартості (ціни) договору. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Детальний опис викладено в Оголошенні.
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Згідно умов оголошення
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
02 квітня 2025 17:34
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2025 17:33
Оголошення СЗ хірургічна стійка МЦ Київ.docx
02 квітня 2025 17:33
Проєкт договору МЕДИЧНЕ ОБЛАДНАННЯ.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 квітня 2025 08:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "Прайммед" 13 317 757,00
UAH
13 317 757,00
UAH
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

16 квітня 2025 16:02
Електронний підпис
10 квітня 2025 18:12
Електронний підпис
10 квітня 2025 18:11
мвс довідка.rar
10 квітня 2025 18:11
довідка банкрутство.rar
10 квітня 2025 18:11
Довідка фіз. особа.zip
10 квітня 2025 18:11
Довідка юр. особа.zip
10 квітня 2025 17:59
Електронний підпис
10 квітня 2025 17:58
1. Цінова пропозиція.PDF
10 квітня 2025 17:58
5. Інші документи.PDF
10 квітня 2025 17:58
6.2. Проект Договору.PDF
10 квітня 2025 17:58
7.2. Гарантійні листи.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Прайммед"

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Учасник-переможець повинен внести на розрахунковий рахунок замовника, не пізніше дати укладення договору про закупівлю, забезпечення виконання такого договору у вигляді грошової застави(сума коштів) у розмірі 2,5% вартості (ціни) договору. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Детальний опис викладено в Оголошенні.

Підтверджую

Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю

Підтверджую

Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "Прайммед"
#39526580
Переможець 13 317 757,00
UAH
18 квітня 2025 18:05
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 квітня 2025 15:15

Вимога про усунення невідповідностей

- відповідно до 11 Оголошення Учасник подає: Довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи чинну на дату подання документів. Або документ, яким учасник підтверджує здійснення заходів щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством України. Документ відсутній. Невідповідність підлягає виправленню.

Документи

18 квітня 2025 18:05
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 квітня 2025 18:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Прайммед"
#39526580
13 317 757,00
UAH
Документи

Документи

18 квітня 2025 18:05
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
25 квітня 2025 17:27
ДУ 1 до дог 196 25.04.2025 ТОВ Прайммед 25.04.2025.pdf зміни до договору
25 квітня 2025 17:22
Електронний підпис укладений
25 квітня 2025 17:19
Дог 196 25.04.2025 ТОВ Прайммед 3316 13317757,00.pdf укладений
25 квітня 2025 17:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 квітня 2025
Дата публікації змін до договору:
25 квітня 2025
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення по пункту гарантії. Виключення помилково зазначеного пункту.
Номер договору про закупівлю: 196
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Комплект обладнання для артроскопії та лапароскопії 1 комплект 13 317 757,00
UAH