Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Енергосервіс будівлі ЛІЦЕЙ №10 М.КОВЕЛЯ ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ за адресою вул. Міцкевича, 59а м.Ковель Волинської області
ДК 021:2015: 99999999-9 — «Не відображене в інших розділах»
Energy service of the building of LYCEUM №10 of the city of Kovel, Volyn region at the address: 59a Mitskevicha St., Kovel, Volyn region DK 021:2015: 99999999-9 — “Not reflected in other sections”
Energy service of the building of LYCEUM №10 of the city of Kovel, Volyn region at the address: 59a Mitskevicha St., Kovel, Volyn region DK 021:2015: 99999999-9 — “Not reflected in other sections”
Очікувана вартість
не зазначається
не зазначається
UA-2025-04-02-012795-a ● c58b370f44be4851b53756455c4b5239
Відкриті торги для закупівлі енергосервісу
Подання пропозицій
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
)
Найменування: | Управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02141680 |
Місцезнаходження: | 45000, Україна , Волинська обл., м. Ковель, вул. Незалежності, буд. 101 |
Контактна особа: |
Наталія Савенюк +0501502845 saveniuknatali@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Official name: | Upravlinnya osviti vikonavchogo komitetu Kovelskoi miskoi radi |
National ID: | 02141680 |
Contact point: |
Nataliya Savenyuk +0501502845 saveniuknatali@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
)
Дата оприлюднення: | 02 квітня 2025 17:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 травня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 травня 2025 10:00 |
Мінімальний крок підвищення показника ефективності енергосервісного договору під час аукціону: | 1% |
Облікова ставка НБУ: | 15.5% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Publication date: | 02 квітня 2025 17:09 |
Enquiries until: | 25 квітня 2025 00:00 |
Complaints submission until: | до 01 травня 2025 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 05 травня 2025 10:00 |
Information
During the auction, the minimum step was implemented to increase the efficiency of the energy service contract: | 1% |
NBU discount rate: | 15.5% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:99999999-9: Не відображене в інших розділах
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
Енергосервіс будівлі ЛІЦЕЙ №10 М.КОВЕЛЯ ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСТІ за адресою вул. Міцкевича, 59а м.Ковель Волинської області
ДК 021:2015: 99999999-9 — «Не відображене в інших розділах»
ДК 021:2015: 99999999-9 — «Не відображене в інших розділах»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
45000, Україна, Волинська область, Ковель, вул. Міцкевича, 59-А
ДК 021:2015: 99999999-9 — Не відображене в інших розділах
Energy service of the building of LYCEUM №10 of the city of Kovel, Volyn region at the address: 59a Mitskevicha St., Kovel, Volyn region DK 021:2015: 99999999-9 — “Not reflected in other sections”
CPV: 99999999-9
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата за Договором здійснюється щомісяця (далі - розрахунковий період). Післяоплата - з дати підписання акту про виконання зобов’язань. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Показник ефективності: | 100% |
02 квітня 2025 17:12 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 квітня 2025 17:09 |
ANNOUNCEMENT.docx | |
02 квітня 2025 17:09 |
базовий рівень Ліцей №10.pdf | |
02 квітня 2025 17:09 |
П. 1. Тендерна документація для закупівлі енергосервісу.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо умов тендерної документації
Дата подання: 08 квітня 2025 16:10
Дата відповіді: 09 квітня 2025 10:21
Шановний Замовнику! Звертаємось до Вас з метою усунення дискримінаційних вимог тендерної документації. Детально проаналізувавши тендерну документацію, ми звернули увагу на наявність в ній дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель та обмежують коло потенційних учасників, зокрема новостворених компаній, що мають належну кваліфікацію, технічні та кадрові ресурси, але не мають змоги підтвердити досвід виконання аналогічних енергоефективних заходів лише через короткий строк діяльності.
Так, у тендерній документації міститься вимога щодо підтвердження досвіду виконання технічних та організаційних енергозберігаючих (енергоефективних) та інших заходів, яка значно звужує конкуренцію та суперечить принципам рівності учасників.
Частиною першою статті 5 Закону «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним
Крім того, стаття 3 Закону України «Про запровадження нових інвестиційних можливостей, гарантування прав та законних інтересів суб’єктів підприємницької діяльності для проведення масштабної енергомодернізації» прямо не зобов’язує Замовника, а лише зазначає можливість встановлення такого кваліфікаційного критерію, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання технічних та організаційних енергозберігаючих (енергоефективних) та інших заходів.
У зв’язку з викладеним, просимо внести зміни до тендерної документації та виключити з ТД вимоги щодо кваліфікаційного критерію, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання технічних та організаційних енергозберігаючих (енергоефективних) та інших заходів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вітаю! Дякую за звернення.Відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме статті 16 Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Оскільки дані кваліфікаційні критерії встановлені Законом, то по своїй суті вони не можуть бути дискримінаційними і ніяким чином не можуть обмежувати конкуренцію.Разом з тим відповідно до частини 5 статті 3 ЗУ " Про запровадження нових інвестиційних можливостей, гарантування прав та законних інтересів суб’єктів підприємницької діяльності для проведення масштабної енергомодернізації" Замовник не встановлює кваліфікаційний критерій, передбачений пунктом 3 частини другої статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі". Замовник може встановлювати такий кваліфікаційний критерій, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання технічних та організаційних енергозберігаючих (енергоефективних) та інших заходів. У разі встановлення такого критерію та переліку документів, що підтверджують інформацію учасників процедури закупівлі про відповідність їх такому критерію, вони зазначаються замовником у тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Отже даний кваліфікаційний критерій повністю відповідає ЗУ "Про публічні закупівлі" та ЗУ " Про запровадження нових інвестиційних можливостей, гарантування прав та законних інтересів суб’єктів підприємницької діяльності для проведення масштабної енергомодернізації".
Замовник візьме до уваги ваше звернення щодо доцільності встановлення вимоги кваліфікаційному критерію,як наявність документально підтвердженого досвіду виконання технічних та організаційних енергозберігаючих (енергоефективних) та інших заходів та розгляне можливість щодо внесення змін до тендерної документації.
Замовник візьме до уваги ваше звернення щодо доцільності встановлення вимоги кваліфікаційному критерію,як наявність документально підтвердженого досвіду виконання технічних та організаційних енергозберігаючих (енергоефективних) та інших заходів та розгляне можливість щодо внесення змін до тендерної документації.
Подати пропозицію
Оберіть один з майданчикiв-учасників правил професійної поведінкиВсі майданчики системи Прозорро