Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Газ скраплений (пропан-бутан)
Очікувана вартість
393 200,00 UAH
UA-2025-04-02-012141-a ● ae29be54f5f04b2bb0bf73b47f267730
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ОРГАНІЗАЦІЇ ДОРОЖНЬОГО РУХУ" |
Код ЄДРПОУ: | 32955518 |
Вебсайт: | http://dorservice.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 03062, Україна , Київська обл., Київ, Чистяківська, 19-а |
Контактна особа: |
Вікторія Денисенко 380443741120 vdzkds@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 квітня 2025 16:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 квітня 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 393 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 898,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | відсутні |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 11796 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Переможець процедури закупівлі повинен не пізніше дати укладення договору про закупівлю внести забезпечення виконання такого договору у вигляді «банківської гарантії» («електронної банківської гарантії») (далі – гарантія), оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639) у розмірі 5 % (п’яти відсотків) від вартості договору про закупівлю із зобов’язанням банку у разі невиконання (часткового виконання) умов договору, відшкодувати на рахунок замовника кошти у сумі забезпечення виконання договору про закупівлю, визначеній в тендерній документації. Гарантія повина бути безумовною та безвідкличною. Замовник не вимагає від Переможця процедури закупівлі, щоб строк дії гарантії перевищував строк дії договору про закупівлю. Банківські реквізити замовника: Комунальне підприємство «Центр організації дорожнього руху», 32955518, місцезнаходження: вул. Чистяківська, 19-А, м. Київ, Україна, поштовий індекс 03062, фактична адреса: вул. Богдана Хмельницького, 54, м. Київ, Україна, поштовий індекс 01054, р/р UA773204780000026008924434228 в АБ«УКРГАЗБАНК», вул. Єреванська, 1, м. Київ, Україна, поштовий індекс 03087. Гарантія надається разом з копією ліцензії НБУ на право здійснення банківських операцій банком, що надає банківську гарантію учаснику-переможцю процедури закупівлі, завірену цим банком, і додається до договору про закупівлю. Також надається у складі довідка з банку, що підтверджує наявність грошового покриття на забезпечення виконання договору. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів учасника-переможця процедури закупівлі. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем процедури закупівлі, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених частиною 2 ст. 27 Закону, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі невиконання (часткового виконання) умов договору. Учасник процедури закупівлі надає у складі тендерної пропозиції довідку з банку, якою банк гарантує надати гарантію учаснику, як забезпечення виконання договору, у разі визнання учасника переможцем торгів, із посиланням на предмет закупівлі та номер оголошення про проведення відкритих торгів. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10000 літр
Газ скраплений (пропан-бутан)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 квітня 2025 16:35 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 квітня 2025 16:35 |
ТД.docx | |
02 квітня 2025 16:35 |
Проект договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційні вимоги, що прописані під єдину мережу АЗС
Дата подання: 04 квітня 2025 16:30
Дата відповіді: 07 квітня 2025 16:38
Шановний Замовник прошу обгрунтувати наявність дискримінаційних вимог, що фактично прописані під учасників, які є представниками відомої мережі АЗС.
Виглядає досить дивним, коли у Ваші торги ЗАХОДИТЬ ЯК ПРАВИЛО ЛИШЕ ОДИН УЧАСНИК. При цьому, КІНЦЕВА ВАРТІСТЬ ДОГОВОРУ БУЛА НЕЗНАЧНО НИЖЧА ВІД ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ЗАКУПІВЛІ. Якщо заходить інший учасник, то переможець завжди одна мережа АЗС, яка укладає договір. Наприклад,
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-11-07-012882-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-03-09-007693-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-10-13-009556-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-04-01-010102-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-08-22-009578-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-10-12-008681-a
У випадку не усунення дискримінаційних вимог в тендерній документації, що викладені в наступних питаннях, ми змушені будемо повідомити контролюючі та правоохоронні органи про можливі порушення, а також надати розголосу в засобах масової інформації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Тендерна документація складена Замовником відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, встановлених ст. 5 Закону.
Рівний доступ усіх учасників до закупівель реалізований для всіх учасників (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм на рівних умовах. Замовник забезпечив вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбачених Законом. Під час проведення відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі заінтересовані особи, відповідно до ч. 2 та 3 ст. 5 Закону.
Додаткові вимоги тендерної документації встановлюються відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону: «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації», ст. 23 Закону: «Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством».
Відповідно до п. 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами): «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель».
У заданому питанні відсутня інформація з тендерної документації, на які Замовник мав би надати роз’яснення, а також інформація щодо порушень під час проведення процедур закупівель.
Рівний доступ усіх учасників до закупівель реалізований для всіх учасників (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм на рівних умовах. Замовник забезпечив вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбачених Законом. Під час проведення відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі заінтересовані особи, відповідно до ч. 2 та 3 ст. 5 Закону.
Додаткові вимоги тендерної документації встановлюються відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону: «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації», ст. 23 Закону: «Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством».
Відповідно до п. 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами): «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель».
У заданому питанні відсутня інформація з тендерної документації, на які Замовник мав би надати роз’яснення, а також інформація щодо порушень під час проведення процедур закупівель.
Дискримінаційна вимога щодо наявності свідоцтва внутрішнього аудитора
Дата подання: 04 квітня 2025 16:31
Дата відповіді: 07 квітня 2025 16:39
Шановний Замовник, прошу внести зміни в тендерну документацію з метою усунення дискримінаційних вимог.
Так, умовами тендерної документації містять умови, згідно з якими: Учасник повинен надати свідоцтво внутрішнього аудитора.
Згідно з умовами Додатку № 4 до Тендерної документації, Учасники також повинні мати Надати копії діючих сертифікатів відповідності вимогам сертифікати відповідності учасника вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування», сертифікат внутрішнього аудитора Учасника, що пройшов навчання за програмою «ДСТУ ISO 19011:2019 (ISO 19011:2018, IDT) «Настанови щодо проведення аудитів систем управління» ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування», виданих на ім’я учасника, та копію документу (атестат про акредитацію тощо), який підтверджує сферу акредитації органу з сертифікації, який видав такі сертифікати відповідності
Варто зазначити, що наведені вище вимоги Тендерної документації, які зобов'язують учасника долучати до складу пропозиції разом із переліченими сертифікатами додатково долучати свідоцтво внутрішнього аудитора, - є дискримінаційними вимогами, такими, що обмежують конкуренцію між потенційними учасниками, а також такими, що не стосуються (не відносяться) до предмету закупівлі. Учасник має, зокрема: - сертифікати відповідності учасника вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування», ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування».
Отже, беручи до уваги наявність в Учасника зазначених чинних сертифікатів, Учасник відповідає вимогам, встановленим зазначеними ДСТУ, та свідчать про його відповідність умовам Тендерної документації в цій частині. Замовником не зазначено обґрунтованої необхідності долучення до тендерних пропозицій учасників свідоцтва внутрішнього аудитора, у тому числі не зазначено, яку законну мету Замовник переслідує, вимагаючи відповідні документи. Поруч з цим, НАЯВНІСТЬ/ВІДСУТНІСТЬ В УЧАСНИКА АБО Ж ПОДАННЯ/НЕПОДАННЯ УЧАСНИКАМИ СВІДОЦТВА ВНУТРІШНЬОГО АУДИТОРА, - НЕ СТВОРЮЄ ДЛЯ ЗАМОВНИКА ЖОДНИХ ЮРИДИЧНИХ НАСЛІДКІВ ТА У БУДЬ-ЯКОМУ ВИПАДКУ НЕ МАЄ НА МЕТІ ДОВЕДЕННЯ МОЖЛИВОСТІ НАЛЕЖНОГО ПОСТАЧАННЯ ТОВАРІВ, ЯКІ Є ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ. При цьому участь у закупівлі зможуть взяти лише учасники, які матимуть можливість надати відповідні свідоцтва внутрішнього аудитора. З огляду на зазначене, Потенційний учасник вважає умови Тендерної документації надмірними, такими, що не мають легітимної мети, та направлені на обмеження конкуренції під час здійснення закупівлі.
Усунувши ці дискримінаційні умови участь в тендері візьме більша кількість учасників за наслідками якого може сформуватися ринкова ціна.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Сертифікат ISO — документ, який підтверджує відповідність систем управління та якості продукції підприємства державним або міжнародним стандартам. Для замовника наявність сертифікату відповідності в постачальника є одним зі способів підтвердження якості товарів і послуг.
В тендерній документації наведенні, вимоги які конкретизують високий (надійний) рівень Учасника, виконувати свою професійну діяльність. Відповідні сертифікати ДСТУ ISO, в тому числі сертифікат ДСТУ ISO 19011:2019 (ISO 19011:2018 ITD) «Настанови щодо проведення аудитів систем управління» внутрішнього аудитора, є без перебільшення показником високого професійного рівня та ні в якому разі не є дискримінаційною вимогою, та не має на меті зменшувати кількість інших Учасників. В більш детальному розрізі вказаного питання зі сторони Замовника наявність вказаного вище сертифіката внутрішнього аудитора дає змогу, впевнитись, що Учасник відповідає всім відповідним вимогам, наприклад, законодавчим та регламентувальним вимогам, прийнятим зобов’язанням, вимогам сертифікації за стандартом на систему управління, отримувати та підтримувати впевненість у можливостях учасника та оцінити спроможність Учасника визначати ризики та можливості, а також визначати та виконувати результативні дії, пов’язані з ними.
Враховуючи вищезазначене внесення змін в тендерну документацію в цій частині є недоцільним.
В тендерній документації наведенні, вимоги які конкретизують високий (надійний) рівень Учасника, виконувати свою професійну діяльність. Відповідні сертифікати ДСТУ ISO, в тому числі сертифікат ДСТУ ISO 19011:2019 (ISO 19011:2018 ITD) «Настанови щодо проведення аудитів систем управління» внутрішнього аудитора, є без перебільшення показником високого професійного рівня та ні в якому разі не є дискримінаційною вимогою, та не має на меті зменшувати кількість інших Учасників. В більш детальному розрізі вказаного питання зі сторони Замовника наявність вказаного вище сертифіката внутрішнього аудитора дає змогу, впевнитись, що Учасник відповідає всім відповідним вимогам, наприклад, законодавчим та регламентувальним вимогам, прийнятим зобов’язанням, вимогам сертифікації за стандартом на систему управління, отримувати та підтримувати впевненість у можливостях учасника та оцінити спроможність Учасника визначати ризики та можливості, а також визначати та виконувати результативні дії, пов’язані з ними.
Враховуючи вищезазначене внесення змін в тендерну документацію в цій частині є недоцільним.
Дискримінаційна вимога щодо видання сертифікатів ISO акредитованими органами виданих на ім‘я учасника закупівлі у відповідності до міжнародних норм та вимог Національної агенції з акредитації України
Дата подання: 04 квітня 2025 16:31
Дата відповіді: 07 квітня 2025 16:39
Замовник у Додатку № 4 до Тендерної документації вимагає надання учасниками перелік сертифікатів ISO виданий акредитованим Національним агентством з акредитації України.
Учасник як потенційний учасник не погоджується з даними вимогами та зазначає, що встановлюючи дані вимоги Замовник порушує підпункт 1, 3, пункту 1 та пункт 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Вищевказані порушення стосуються вимоги надання сертифікатів ISO виданими акредитованим органами сертифікації. Варто зазначити, що в Україні діє система оцінки відповідності (сертифікації) регулюється Законом України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності" (далі – Закон № 124-VIII) (додаток до скарги, файл - Про технічні регламенти від 15.01.2015 № 124-VIII.pdf), відповідно до якого оцінка відповідності (сертифікація) поділяється на обов’язкову (передбачена технічними регламентами) та добровільну (яка не вимагається технічними регламентами). Відповідно до Закону № 124-VIII: - документ про відповідність це - декларація (в тому числі декларація про відповідність), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання заданих вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності; - орган з оцінки відповідності - орган (підприємство, установа, організація чи їх структурний підрозділ), що здійснює діяльність з оцінки відповідності, включаючи калібрування, випробування, сертифікацію та інспектування; - сертифікація - підтвердження відповідності третьою стороною, яке стосується продукції, процесів, послуг, систем або персоналу.
Чинними на сьогодні в Законами України не передбачена обов’язкова сертифікація вимогам міжнародного стандарту ISO які вимагаються замовником у даній закупівлі.
Статтею 24 Закону № 124-VIII встановлено, що добровільна оцінка відповідності здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам на умовах, визначених договором між заявником і таким органом з оцінки відповідності. Законом № 124-VIII передбачено, що для виконання завдань з оцінки відповідності вимогам технічних регламентів (обов’язкова оцінка відповідності) у випадка, визначених у відповідних технічних регламентах чи передбачених ними процедур оцінки відповідності, повинні або можуть бут залучені, зокрема призначені органи з оцінки відповідності, які повинні бути акредитовані національним органом України з акредитації. Ураховуючи зазначене, якщо технічними регламентами передбачено оцінку відповідності систем менеджменту (систем управлінь якістю), то така оцінка відповідності здійснюється призначеними органами з оцінки відповідності, які повинні бути акредитовані.
Також Законом № 124-VIII передбачається можливість здійснення добровільної оцінки відповідності, яка здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам. ПРИ ЦЬОМУ, ЗАКОНОМ № 124-VIII НЕ ВСТАНОВЛЕНО ВИМОГИ ЩОДО ОБОВ’ЯЗКОВОЇ АКРЕДИТАЦІЇ В ОРГАНУ З ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ, ЯКИЙ ПРОВОДИТЬ ДОБРОВІЛЬНУ ОЦІНКУ ВІДПОВІДНОСТІ.
Таким чином, ОРГАНИ З ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ, У ТОМУ ЧИСЛІ ЯКІ НЕ АКРЕДИТОВАНІ, МАЮТЬ ПРАВО ПРОВОДИТИ ДОБРОВІЛЬНУ ОЦІНКУ ВІДПОВІДНОСТІ СИСТЕМИ МЕНЕДЖМЕНТУ (СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ) НА ВІДПОВІДНІСТЬ БУДЬ-ЯКИМ ВИМОГАМ, ЗАЗНАЧЕНИМ У ДОГОВОРІ МІЖ НИМИ ТА ЗАЯВНИКОМ ТАКИХ РОБІТ.
Зазначаємо, що сертифікати ISO які вимагаються Замовником є добровільними для будь якого суб’єкта господарювання в Україні. Жоден нормативний акт не визначає їх обов’язковими для здійснення господарської діяльності, в тому числі для реалізації пального. Також вище вказаним Законом № 124-VIII та іншими Законами України не передбачено видачу вказаних Замовником сертифікатів ISO виключно державним органом сертифікації. Тобто Законодавство України передбачає видачу вище вказаних сертифікатів ISO органами сертифікації будь якої форми власності.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог пункту 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що запропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством».
Враховуючи вищезазначене внесення змін в тендерну документацію в цій частині є недоцільним.
Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством».
Враховуючи вищезазначене внесення змін в тендерну документацію в цій частині є недоцільним.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 квітня 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВЄНТУС РЕСУРС" |
374 400,00
UAH з ПДВ
|
374 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВЄНТУС РЕСУРС" #38927250 |
Переможець |
374 400,00
UAH з ПДВ
|
15 квітня 2025 13:47
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 квітня 2025 12:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 квітня 2025 11:56
|
Договір.pdf | укладений |
24 квітня 2025 11:55
|