Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015: 44620000-2 «Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі
Очікувана вартість
680 000,00 UAH
UA-2025-04-02-011777-a ● 3713aebb3c1f4ba6b97be4619865c1f5
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Наявні скарги без рішення
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство Андрушівської міської ради "Комсервіс" |
Код ЄДРПОУ: | 33967566 |
Місцезнаходження: | 13400, Україна , Житомирська обл., Андрушівка, пл.Т.Г.Шевченка,7 |
Контактна особа: |
Ваколюк Олег Євгенович +380975423316 komservis.oleg@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 квітня 2025 16:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 квітня 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 10 квітня 2025 12:32 |
Початок аукціону: | 10 квітня 2025 12:32 |
Очікувана вартість: | 680 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44620000-2: Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі
«Твердопаливний котел KRONAS PROM 500 кВт або еквівалент, Твердопаливний котел KRONAS PROM 150 кВт або еквівалент»
Твердопаливний котел KRONAS PROM 500 кВт або еквівалент - 1штука, Твердопаливний котел KRONAS PROM 150 кВт або еквівалент - 1штука.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Твердопаливний котел KRONAS PROM 500 кВт або еквівалент - 1штука
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
13401, Україна, Житомирська область, м. Андрушівка, вул.Шкільна 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2025
ДК 021:2015: 44620000-2 — Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі
1 штука
Твердопаливний котел KRONAS PROM 150 кВт або еквівалент - 1штука.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
13401, Україна, Житомирська область, м. Андрушівка, вул.Шкільна 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2025
ДК 021:2015: 44620000-2 — Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за поставлений товар здійснюється Покупцем впродовж 15 робочих днів з моменту отримання товару, на підставі належно оформлених первинних документів (товарно-транспортної накладної, видаткової накладної), наданих при оформленні поставки. | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Дата подання заявки | Поставка товару здійснюється за заявкою Покупця (впродовж 3 робочих днів з моменту отримання заявки) до 30.04.2025р. | Одноразова поставка | 3 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 квітня 2025 17:13 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 квітня 2025 17:08 |
ТД_за_Особливостями_котли твердопаливні - нова редакція зі змінами .docx | |
05 квітня 2025 17:08 |
Проток ріш УО про вн. змін до ТД котли твердопаливні_48.doc | |
05 квітня 2025 17:08 |
Перелік Змін 1 до закупівлі UA-2025-04-02-011777-a.docx | |
02 квітня 2025 16:23 |
Проток _47 ріш УО про почат ВТ та затвердж ТД.doc | |
02 квітня 2025 16:23 |
Додаток 6 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx | |
02 квітня 2025 16:23 |
обгрунтування очік.вартості котли твердопаливні -варіант 2.doc |
05 квітня 2025 17:13 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 квітня 2025 17:08 |
ТД_за_Особливостями_котли твердопаливні - нова редакція зі змінами .docx
|
|||
05 квітня 2025 17:08 |
Проток ріш УО про вн. змін до ТД котли твердопаливні_48.doc
|
|||
05 квітня 2025 17:08 |
Перелік Змін 1 до закупівлі UA-2025-04-02-011777-a.docx
|
|||
02 квітня 2025 16:23 |
Проток _47 ріш УО про почат ВТ та затвердж ТД.doc
|
|||
02 квітня 2025 16:23 |
Додаток 6 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
|
|||
02 квітня 2025 16:23 |
обгрунтування очік.вартості котли твердопаливні -варіант 2.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Запитання
Дата подання: 04 квітня 2025 09:28
Дата відповіді: 05 квітня 2025 15:46
Доброго дня. У вас в Додатку 4 вказано Якщо учасник пропонує інший товар (еквівалент) ніж передбачений цією тендерною документацією, даний товар за своїми властивостями повинен бути ідентичним або кращим за якостями. Питання: як ви розумієти якщо аналог по габаритним розмірам та розмірам топки буде більше, це буде визначено як кращі якості? Також це питання стосуется і інших тех. заначень (вага, розмір завантажувальних дверей, і т.д.)
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідь: Доброго дня! В п.2 Додатку 4 чітко зазначено, що Учасник зобов’язується поставити Товар, який відповідає технічним характеристикам (технічній специфікації), до яких, зокрема, належать Габаритні розміри котла у комплекті, - це вимоги замовника. Тому аналог за габаритними розмірами повинен бути ідентичним або меншим. На вимогу замовника кращими якостями товару щодо габаритних розмірів є саме як альтернатива ідентичним менші розміри, що таким чином в повній мірі корелюється з конструктивними особливостями об’єкта (котельні), реконструкція системи теплопостачання (з заміною котлів) якого планується. Дякую!
висновок СЕС
Дата подання: 04 квітня 2025 16:22
Дата відповіді: 05 квітня 2025 16:09
Добрий день. Відповідно до п. 1 розділу Інші вимоги та порядок постачання товару Додатку 4 до тендерної документації учасником надається висновок СЕС, виданий відповідно до технічних умов.
Словосполучення «висновок СЕС» розшифровується як «висновок санітарно-епідеміологічної служби». Постановою КМУ № 348 «Деякі питання Державної санітарно-епідеміологічної служби» 29 березня 2017 р. Державну санітарно-епідеміологічну службу було ліквідовано. Таким чином, даною вимогою обмежується коло учасників, оскільки виконати дану вимогу зможе лише той учасник, який отримав висновок СЕС до 29 березня 2017р.
Таким чином, Замовником порушується принцип здійснення закупівель, визначених ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі»: недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Просимо видалити дану вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякую за пильність. Справді, Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи скасовано з 1 жовтня 2023 року через те, що набрали чинності окремі положення нового Закону про систему громадського здоров’я №2573-IX, які скасували необхідність отримувати Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи виробниками та імпортерами нехарчової продукції. Отже, дана вимога видаляється і вносяться зміни до ТД.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2025-04-02-011777-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "БАЛТІЙСЬКИЙ ЗАВОД ТЕПЛА", Код ЄДРПОУ:40225142
Дата подання: 14 квітня 2025 17:10
Вимога про усунення порушень законодавства про публічні закупівлі під час визначення переможця закупівлі UA-2025-04-02-011777-a
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником - Комунальне підприємство Андрушівської міської ради "Комсервіс" (ЄДРПОУ: 33967566) було оголошено закупівлю ID UA-2025-04-02-011777-a на: Код ДК 021:2015: 44620000-2 «Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі.
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь:
ТОВ "БАЛТІЙСЬКИЙ ЗАВОД ТЕПЛА" - 538 000,00 грн.
ТОВ "А№8" - 642 000,00 грн.
Ціна учасника ТОВ "БАЛТІЙСЬКИЙ ЗАВОД ТЕПЛА" (далі - Учасник) була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідною.
Однак, за результатами розгляду згідно Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою №50 від 11.04.2025р., Замовник дискваліфікував даного учасника: нібито на їх думку тендерна пропозиція ТОВ "БАЛТІЙСЬКИЙ ЗАВОД ТЕПЛА" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
1. Щодо відхилення нашої тендерної пропозиції:
Відповідно до п. 1 розділу «Інші вимоги та порядок постачання товару» Додатку 4 до тендерної документації Замовником вимагалось надати у складі пропозиції конкурсних торгів копію ТУ (розділ Вимоги безпеки та охорони довкілля, утилізація). На виконання даної вимоги Учасник надав копію ТУ У на теплогенератори модульні транспортабельні OVK-KZOT. Звертаємо вашу увагу, що ТОВ "БАЛТІЙСЬКИЙ ЗАВОД ТЕПЛА" є виробником товару що пропонується: Теплогенератор ТМ-500-А та Теплогенератор ТМ-150-А, а тому має право на власний розсуд називати виготовляєме обладнання. Вказана назва «теплогенератор» є скороченою назвою «теплогенератор модульний транспортабельний». Наприклад, той самий виробник котлів KRONAS PROM (котли які Ви намагаєтесь купити) у своїх ТУ У 25.2-40109587-001:2017 вказує назву «котли твердопаливні водогрійні сталеві», але в закупівлях вказується скорочена назва: «котел» або «твердопаливний котел». Таким чином, виробники котельного обладнання не вказують повні назви обладнання відповідно до своїх Технічних умов.
Що стосується надання копії ТУ власником яких є ПП "КОРОСТЕНСЬКИЙ ЗАВОД ТЕПЛОТЕХНІЧНОГО ОБЛАДНАННЯ", зазначаємо наступне. Учасник є користувачем на законних підставах ТУ У 25.2-38718237-001:2014 «ТЕПЛОГЕНЕРАТОРИ МОДУЛЬНІ ТРАНСПОРТАБЕЛЬНІ OVK-KZOT» згідно договору №01-11-7 про надання дозволу на користування технічними умовами від 01.11.2022р. (копія надається), що підтверджується листом № 6 від 14.04.2025р. від власника ТУ У 25.2-38718237-001:2014 ПП "КОРОСТЕНСЬКИЙ ЗАВОД ТЕПЛОТЕХНІЧНОГО ОБЛАДНАННЯ" (код ЄДРПОУ 38718237) (копія надається). Крім того, звертаємо увагу, що в тендерній документації була вимога надати копію ТУ, а не вказувати підставу їх користування.
З огляду на вищевикладене, рішення Замовника про відхилення нашої пропозиції є безпідставним, надуманим та таким що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, так як таким рішенням порушуються права та охоронювані законом інтереси Учасника на недискримінацію учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, а також порушуються наступні принципи здійснення закупівель, визначені ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі»:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність.
У випадку відхилення нашої вимоги ми будемо змушені звернутися до правоохоронних органів та Антимонопольного комітету України
Вимагаємо:
1. Розглянути вимогу та надати відповідь у встановлені законом строки.
2. Скасувати протокол уповноваженої особи №50 від 11.04.2025р. про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "БАЛТІЙСЬКИЙ ЗАВОД ТЕПЛА", як такий що суперечить ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» здійснення публічних закупівель:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням
а також статті 10 Конституції України «Держава забезпечує всебічний розвиток і функціонування української мови в усіх сферах суспільного життя на всій території України. В Україні гарантується вільний розвиток, використання і захист російської, інших мов національних меншин України. Держава сприяє вивченню мов міжнародного спілкування. Застосування мов в Україні гарантується Конституцією України та визначається законом».
3. Визнати переможцем Закупівлі на: Код ДК 021:2015: 44620000-2 «Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі» ТОВ "БАЛТІЙСЬКИЙ ЗАВОД ТЕПЛА".
Докази:
1. Копія договору №01-11-7 про надання дозволу на користування технічними умовами від 01.11.2022р.
2. Копія листа № 6 від 14.04.2025р. від ПП "КОРОСТЕНСЬКИЙ ЗАВОД ТЕПЛОТЕХНІЧНОГО ОБЛАДНАННЯ"
3. Конституція України ст.10
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь:
ТОВ "БАЛТІЙСЬКИЙ ЗАВОД ТЕПЛА" - 538 000,00 грн.
ТОВ "А№8" - 642 000,00 грн.
Ціна учасника ТОВ "БАЛТІЙСЬКИЙ ЗАВОД ТЕПЛА" (далі - Учасник) була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідною.
Однак, за результатами розгляду згідно Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою №50 від 11.04.2025р., Замовник дискваліфікував даного учасника: нібито на їх думку тендерна пропозиція ТОВ "БАЛТІЙСЬКИЙ ЗАВОД ТЕПЛА" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
1. Щодо відхилення нашої тендерної пропозиції:
Відповідно до п. 1 розділу «Інші вимоги та порядок постачання товару» Додатку 4 до тендерної документації Замовником вимагалось надати у складі пропозиції конкурсних торгів копію ТУ (розділ Вимоги безпеки та охорони довкілля, утилізація). На виконання даної вимоги Учасник надав копію ТУ У на теплогенератори модульні транспортабельні OVK-KZOT. Звертаємо вашу увагу, що ТОВ "БАЛТІЙСЬКИЙ ЗАВОД ТЕПЛА" є виробником товару що пропонується: Теплогенератор ТМ-500-А та Теплогенератор ТМ-150-А, а тому має право на власний розсуд називати виготовляєме обладнання. Вказана назва «теплогенератор» є скороченою назвою «теплогенератор модульний транспортабельний». Наприклад, той самий виробник котлів KRONAS PROM (котли які Ви намагаєтесь купити) у своїх ТУ У 25.2-40109587-001:2017 вказує назву «котли твердопаливні водогрійні сталеві», але в закупівлях вказується скорочена назва: «котел» або «твердопаливний котел». Таким чином, виробники котельного обладнання не вказують повні назви обладнання відповідно до своїх Технічних умов.
Що стосується надання копії ТУ власником яких є ПП "КОРОСТЕНСЬКИЙ ЗАВОД ТЕПЛОТЕХНІЧНОГО ОБЛАДНАННЯ", зазначаємо наступне. Учасник є користувачем на законних підставах ТУ У 25.2-38718237-001:2014 «ТЕПЛОГЕНЕРАТОРИ МОДУЛЬНІ ТРАНСПОРТАБЕЛЬНІ OVK-KZOT» згідно договору №01-11-7 про надання дозволу на користування технічними умовами від 01.11.2022р. (копія надається), що підтверджується листом № 6 від 14.04.2025р. від власника ТУ У 25.2-38718237-001:2014 ПП "КОРОСТЕНСЬКИЙ ЗАВОД ТЕПЛОТЕХНІЧНОГО ОБЛАДНАННЯ" (код ЄДРПОУ 38718237) (копія надається). Крім того, звертаємо увагу, що в тендерній документації була вимога надати копію ТУ, а не вказувати підставу їх користування.
З огляду на вищевикладене, рішення Замовника про відхилення нашої пропозиції є безпідставним, надуманим та таким що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, так як таким рішенням порушуються права та охоронювані законом інтереси Учасника на недискримінацію учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, а також порушуються наступні принципи здійснення закупівель, визначені ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі»:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність.
У випадку відхилення нашої вимоги ми будемо змушені звернутися до правоохоронних органів та Антимонопольного комітету України
Вимагаємо:
1. Розглянути вимогу та надати відповідь у встановлені законом строки.
2. Скасувати протокол уповноваженої особи №50 від 11.04.2025р. про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "БАЛТІЙСЬКИЙ ЗАВОД ТЕПЛА", як такий що суперечить ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» здійснення публічних закупівель:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням
а також статті 10 Конституції України «Держава забезпечує всебічний розвиток і функціонування української мови в усіх сферах суспільного життя на всій території України. В Україні гарантується вільний розвиток, використання і захист російської, інших мов національних меншин України. Держава сприяє вивченню мов міжнародного спілкування. Застосування мов в Україні гарантується Конституцією України та визначається законом».
3. Визнати переможцем Закупівлі на: Код ДК 021:2015: 44620000-2 «Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі» ТОВ "БАЛТІЙСЬКИЙ ЗАВОД ТЕПЛА".
Докази:
1. Копія договору №01-11-7 про надання дозволу на користування технічними умовами від 01.11.2022р.
2. Копія листа № 6 від 14.04.2025р. від ПП "КОРОСТЕНСЬКИЙ ЗАВОД ТЕПЛОТЕХНІЧНОГО ОБЛАДНАННЯ"
3. Конституція України ст.10
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 квітня 2025 10:55
Замовником в електронній системі закупівель «PROZORRO» проведено відкриті торги з особливостями на закупівлю за предметом «Твердопаливний котел KRONAS PROM 500 кВт або еквівалент, Твердопаливний котел KRONAS PROM 150 кВт або еквівалент», ДК 021:2015: 44620000-2 «Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі, оголошення UA-2025-04-02-011777-a.
Відповідно до реєстру отриманих пропозицій, участь у закупівлі взяли 2 учасники: ТОВ "БАЛТІЙСЬКИЙ ЗАВОД ТЕПЛА" та ТОВ "А№8".
Найбільш економічно вигідна - тендерна пропозиція учасника ТОВ "БАЛТІЙСЬКИЙ ЗАВОД ТЕПЛА" , котра була відхилена рішенням уповноваженої особи Замовника (Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №50 від 11.04.2025р.) на підставі абз.2 п.п.2 п.44 Особливостей.
Учасник ТОВ "БАЛТІЙСЬКИЙ ЗАВОД ТЕПЛА" оскаржив рішення Замовника про дискваліфікацію (14.04.2025, 17:10. ID: UA-2025-04-02-011777-a.b1). Разом зі скаргою учасником були додані документи (копія договору №01-11-7 про надання дозволу на користування технічними умовами та копія листа № 6 від 14.04.2025р. про надання права користування), відсутність яких і призвела до дискваліфікації учасника ТОВ "БАЛТІЙСЬКИЙ ЗАВОД ТЕПЛА" (Протокол №50 від 11.04.2025р.).
Замовник розглянув вимогу та отримані від учасника документи. Рішення Замовника про відхилення пропозиції учасника ТОВ "БАЛТІЙСЬКИЙ ЗАВОД ТЕПЛА" є таким, що цілком відповідає законодавству у сфері публічних закупівель, так як відповідно до п. 1 розділу «Інші вимоги та порядок постачання товару» Додатку 4 до тендерної документації Замовник вимагав від учасника у складі пропозиції конкурсних торгів копію ТУ, на що отримав Технічні Умови на теплогенератори модульні транспортабельні OVK-KZOT ПП "КОРОСТЕНСЬКИЙ ЗАВОД ТЕПЛОТЕХНІЧНОГО ОБЛАДНАННЯ". Замовнику невідомі правовідносини між ПП "КОРОСТЕНСЬКИЙ ЗАВОД ТЕПЛОТЕХНІЧНОГО ОБЛАДНАННЯ" та учасником ТОВ "БАЛТІЙСЬКИЙ ЗАВОД ТЕПЛА", через що копію договору №01-11-7 про надання дозволу на користування технічними умовами та копію листа № 6 від 14.04.2025р. про надання права користування потрібно було надавати разом з ТУ. Оскільки це порушення не підпадає під поняття невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 особливостей, то згідно із абз.2 п.п.2 п.44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель. Тепер щодо самого предмету Технічних Умов від учасника: ТОВ "БАЛТІЙСЬКИЙ ЗАВОД ТЕПЛА" є виробником товару, що пропонує (Теплогенератор ТМ-500-А та Теплогенератор ТМ-150-А), і має право на власний розсуд називати своє обладнання, але чомусь в пропозиції надає Технічні Умови на теплогенератори модульні транспортабельні OVK-KZOT, а не ТУ ТМ-500-А та ТМ-150-А без додаткової інформації стосовно того, яке відношення мають теплогенератори ТМ-500-А та ТМ-150-А до OVK-KZOT. На думку Замовника, якщо учасник пропонує як еквівалент товару, що є предметом закупівлі, Теплогенератор ТМ-500-А та Теплогенератор ТМ-150-А, то і Технічні Умови мають бути відповідні. Оскільки ТУ на Теплогенератор ТМ-500-А та Теплогенератор ТМ-150-А (еквівалент товару, що є предметом закупівлі) відсутні, то вимога Замовника не виконана, і тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації (умовам технічної специфікації). Це порушення також не підпадає під поняття невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 особливостей, тому згідно із абз.2 п.п.2 п.44 Особливостей учасник повинен бути дискваліфікований. Що й було зроблено Замовником.
2. Про прийняття рішення про відхилення скарги учасника ТОВ "БАЛТІЙСЬКИЙ ЗАВОД ТЕПЛА" .
З огляду на вищезазначене Замовник не змінює свого попереднього рішення про дискваліфікацію учасника ТОВ "БАЛТІЙСЬКИЙ ЗАВОД ТЕПЛА" згідно із абз.2 п.п.2 п.44 Особливостей. Тобто Замовник відхиляє скаргу учасника ТОВ "БАЛТІЙСЬКИЙ ЗАВОД ТЕПЛА". Дії Замовника цілком відповідають Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до реєстру отриманих пропозицій, участь у закупівлі взяли 2 учасники: ТОВ "БАЛТІЙСЬКИЙ ЗАВОД ТЕПЛА" та ТОВ "А№8".
Найбільш економічно вигідна - тендерна пропозиція учасника ТОВ "БАЛТІЙСЬКИЙ ЗАВОД ТЕПЛА" , котра була відхилена рішенням уповноваженої особи Замовника (Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №50 від 11.04.2025р.) на підставі абз.2 п.п.2 п.44 Особливостей.
Учасник ТОВ "БАЛТІЙСЬКИЙ ЗАВОД ТЕПЛА" оскаржив рішення Замовника про дискваліфікацію (14.04.2025, 17:10. ID: UA-2025-04-02-011777-a.b1). Разом зі скаргою учасником були додані документи (копія договору №01-11-7 про надання дозволу на користування технічними умовами та копія листа № 6 від 14.04.2025р. про надання права користування), відсутність яких і призвела до дискваліфікації учасника ТОВ "БАЛТІЙСЬКИЙ ЗАВОД ТЕПЛА" (Протокол №50 від 11.04.2025р.).
Замовник розглянув вимогу та отримані від учасника документи. Рішення Замовника про відхилення пропозиції учасника ТОВ "БАЛТІЙСЬКИЙ ЗАВОД ТЕПЛА" є таким, що цілком відповідає законодавству у сфері публічних закупівель, так як відповідно до п. 1 розділу «Інші вимоги та порядок постачання товару» Додатку 4 до тендерної документації Замовник вимагав від учасника у складі пропозиції конкурсних торгів копію ТУ, на що отримав Технічні Умови на теплогенератори модульні транспортабельні OVK-KZOT ПП "КОРОСТЕНСЬКИЙ ЗАВОД ТЕПЛОТЕХНІЧНОГО ОБЛАДНАННЯ". Замовнику невідомі правовідносини між ПП "КОРОСТЕНСЬКИЙ ЗАВОД ТЕПЛОТЕХНІЧНОГО ОБЛАДНАННЯ" та учасником ТОВ "БАЛТІЙСЬКИЙ ЗАВОД ТЕПЛА", через що копію договору №01-11-7 про надання дозволу на користування технічними умовами та копію листа № 6 від 14.04.2025р. про надання права користування потрібно було надавати разом з ТУ. Оскільки це порушення не підпадає під поняття невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 особливостей, то згідно із абз.2 п.п.2 п.44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель. Тепер щодо самого предмету Технічних Умов від учасника: ТОВ "БАЛТІЙСЬКИЙ ЗАВОД ТЕПЛА" є виробником товару, що пропонує (Теплогенератор ТМ-500-А та Теплогенератор ТМ-150-А), і має право на власний розсуд називати своє обладнання, але чомусь в пропозиції надає Технічні Умови на теплогенератори модульні транспортабельні OVK-KZOT, а не ТУ ТМ-500-А та ТМ-150-А без додаткової інформації стосовно того, яке відношення мають теплогенератори ТМ-500-А та ТМ-150-А до OVK-KZOT. На думку Замовника, якщо учасник пропонує як еквівалент товару, що є предметом закупівлі, Теплогенератор ТМ-500-А та Теплогенератор ТМ-150-А, то і Технічні Умови мають бути відповідні. Оскільки ТУ на Теплогенератор ТМ-500-А та Теплогенератор ТМ-150-А (еквівалент товару, що є предметом закупівлі) відсутні, то вимога Замовника не виконана, і тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації (умовам технічної специфікації). Це порушення також не підпадає під поняття невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 особливостей, тому згідно із абз.2 п.п.2 п.44 Особливостей учасник повинен бути дискваліфікований. Що й було зроблено Замовником.
2. Про прийняття рішення про відхилення скарги учасника ТОВ "БАЛТІЙСЬКИЙ ЗАВОД ТЕПЛА" .
З огляду на вищезазначене Замовник не змінює свого попереднього рішення про дискваліфікацію учасника ТОВ "БАЛТІЙСЬКИЙ ЗАВОД ТЕПЛА" згідно із абз.2 п.п.2 п.44 Особливостей. Тобто Замовник відхиляє скаргу учасника ТОВ "БАЛТІЙСЬКИЙ ЗАВОД ТЕПЛА". Дії Замовника цілком відповідають Закону України «Про публічні закупівлі».
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2025-04-02-011777-a.b2
Статус:
Очікує розгляду
Скаржник: ТОВ "БАЛТІЙСЬКИЙ ЗАВОД ТЕПЛА", Код ЄДРПОУ:40225142
Дата подання: 15 квітня 2025 16:16
Дата подання: 15 квітня 2025 16:16
Скарга
Документи
Рішення Органу оскарження:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 квітня 2025 12:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БАЛТІЙСЬКИЙ ЗАВОД ТЕПЛА" |
538 000,00
UAH з ПДВ
|
538 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "А№8" |
642 000,00
UAH з ПДВ
|
642 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БАЛТІЙСЬКИЙ ЗАВОД ТЕПЛА" #40225142 |
Відхилено |
538 000,00
UAH з ПДВ
|
11 квітня 2025 15:15
|
ТОВ "А№8" #41572987 |
Очікує рішення |
642 000,00
UAH з ПДВ
|
11 квітня 2025 15:15
|