Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Встановлення системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу будівлі Синельниківської підстанції Комунального підприємства «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Дніпропетровської обласної ради» за адресою: 52501, Дніпропетровська область, м. Синельникове, вул. Миру, 52
Очікувана вартість
100 400,00 UAH
UA-2025-04-02-011765-a ● 119289cb2196459fb12ab824ada3343c
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Дніпропетровської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 26136949 |
Вебсайт: | https://emddnipro.itmed.org |
Місцезнаходження: | 49005, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пл. Соборна, буд. 14 |
Контактна особа: |
Сергій Шебанов +380955708514 shebanov.s.s24@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 квітня 2025 16:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 квітня 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 14 квітня 2025 11:42 |
Початок аукціону: | 14 квітня 2025 11:42 |
Очікувана вартість: | 100 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 502,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Встановлення системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу будівлі Синельниківської підстанції м.Синельникове Комунального підприємства «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Дніпропетровської обласної ради» за адресою: 52501, Дніпропетровська область, м. Синельникове, вул. Миру, 52
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 травня 2025
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Виключення дискримінаційних умов.
Дата подання: 02 квітня 2025 19:03
Дата відповіді: 04 квітня 2025 15:52
Шановний Замовнику! З метою не затягування процесу закупівлі шляхом звернення до АМК України просимо Вас виключити явні дискримінаційні вимоги, що неодноразово оскаржувалися на користь Учасника закупівлі, а саме:
1) Вами встановлені вимоги щодо надання Учасниками сертифікатів:
- ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT);
- ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT);
- ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT);
- ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT);
- ДСТУ 8965:2019; ДСТУ CEN/TS 54-14:2021;
- ДСТУ EN ISO 41001:2021 (EN ISO 41001:2018, IDT; ISO 41001:2018, IDT);
- ДСТУ EN ISO 22301:2021 (EN ISO 22301:2021, IDT; ISO 22301:2021, IDT);
-ДСТУ ISO 16732-1:2018 (ISO 16732-1:2012);
- ДСТУ ISO/IEC 27001:2023 (ISO/IEC 27001:2022, IDT)
Із вказаного переліку тільки сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), має відношення до предмету закупівлі. Усі інші сертифікати жодним чином не відносяться до предмету закупівлі, що підтверджується неодноразовими рішеннями Антимонопольного комітету України.
Вказане порушення підтверджується “Узагальненням практики розгляду органом оскарження скарг щодо закупівель у сфері послуг зі встановлення та/або обслуговування систем пожежної сигналізації” що опубліковано 22 лютого 2024 року о 18:00 на офіційному веб порталі Антимонопольного комітету України (посилання: https://amcu.gov.ua/napryami/oskarzhennya-publichnih-zakupivel/uzagalnena-praktika-kolegiyi-amku-z-oskarzhennya-publichnih-zakupivel/uzahalnena-praktyka-kolehii-amku-za-2024/uzahalnennia-praktyky-rozghliadu-orhanom-oskarzhennia-skarh-shchodo-zakupivel-u-sferi-posluh-zi-vstanovlennia-taabo-obsluhovuvannia-system-pozhezhnoi-syhnalizatsii) де чітко вказано, що крім нормативних документів, що регламентують надання послуг з протипожежної безпеки - “до державних стандартів (ДСТУ) та державних будівельних норм (ДБН), пов’язаних із наданням послуг і виконанням робіт протипожежного призначення, належать, зокрема, такі:
· ДСТУ 9047:2020 Системи протипожежного захисту. Настанова з підтримання експлуатаційної придатності;
· ДСТУ 2273:2006 Протипожежна техніка. Терміни та визначення основних понять;
· ДСТУ 9115:2021 Система управління пожежною безпекою об’єкта захисту. Внутрішній аудит з оцінки протипожежного стану. Загальні положення;
· ДСТУ СЕN/TS 54-14:2021 Системи пожежної сигналізації та оповіщення;
· ДСТУ ISO 23932:2018 Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи;
· ДСТУ EN 50518:2019 Центр спостереження та приймання тривожних сповіщень;
· ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги;
· ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги;
· ДСТУ EN 16763:2017 Послуги та роботи щодо систем протипожежного захисту та систем охоронного призначення;
· ДБН В.2.5-56:2014 Системи протипожежного захисту;
· ДБН В.1.1.7-2016 Пожежна безпека об’єктів будівництва.
Тому просимо Вас виключити з тендерної документації вимогу щодо надання наступних сертифікатів:
- ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT);
- ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT);
- ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT);
- ДСТУ 8965:2019; ДСТУ CEN/TS 54-14:2021;
- ДСТУ EN ISO 41001:2021 (EN ISO 41001:2018, IDT; ISO 41001:2018, IDT);
- ДСТУ EN ISO 22301:2021 (EN ISO 22301:2021, IDT; ISO 22301:2021, IDT);
-ДСТУ ISO 16732-1:2018 (ISO 16732-1:2012);
- ДСТУ ISO/IEC 27001:2023 (ISO/IEC 27001:2022, IDT)
2) Також у тендерної документації встановлені надмірні вимоги, що перевищують Ваши повноваження, які є додатковими (надмірними) до учасників процедур закупівель у цій частині, які не передбачені законодавством, зокрема, Ліцензійними умовами та предметом закупівлі, а саме:
2.1)“1.1.4. На підтвердження відповідності приміщень Учасника та постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 Учасники повинні забезпечити необхідні умови для доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до місць провадження своєї діяльності, у яких здійснюється обслуговування замовників. На підтвердження даної інформації Учасники в складі пропозиції надають висновок або протокол або технічний звіт щодо доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до офісного приміщення/фактичного місцерозташування Учасника згідно ДБН В.2.2-40:2018 Інклюзивність будівель і споруд, засвідчений підписом та печаткою сертифікованого експерта або експерта з технічного обстеження будівель і споруд або експерта більш широкої сфери повноважень, який має право здійснювати експертне обстеження будівель і споруд.” У ліцензійних вимогах немає жодного натяку на наявність витягу будь якого експерта з “оцінки умов для доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення”, тім паче згідно ДБН В.2.2-40:2018 Інклюзивність будівель і споруд. Вказаний пункт жодним чином не відноситься до предмету закупівлі та є надмірною вимогою.
2.2)” - головного або провідного інженера – проектувальника з наданням кваліфікаційного сертифікату на роботи (послуги), пов’язані зі створенням об’єктів архітектури, спроможність виконання яких визначено кваліфікаційним сертифікатом: інженерно – будівельне проектування у частині дотримання вимог пожежної безпеки щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) не нижче СС2”. Предметом Вашої закупівлі не є капітальний ремонт великих споруд, сума закупівлі не складає вище 1 000 000 грн., тому вимагати у Учасника наявність ГОЛОВНОГО або ПРОВІДНОГО інженера – це перевищення Ваших повноважень та є надмірною вимогою.
2.3) 1.2.2. Для підтвердження інформації наданої в Таблиці 1 п. 1.2.1надати документи:
1) на інженерно технічних працівників посвідчення про навчання з питань НПАОП 0.00-7.15-18 «Вимоги щодо безпеки захисту здоров’я працівників під час роботи з екранними пристроями». Ця вимога жодним чином не відноситься до предмету закуіпвлі, адже “жодного екранного пристрою” встановленням пожежної сигналізації не передбачено.
2.4.) «Правил охорони праці під час експлуатації обладнання що працює під тиском» (НПАОП 0.00-1.81-18), навчання «НПАОП 0.00-1.80-18 Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання» та посвідчення про допуск до роботи в електроустановках напругою до 1000 В, не нижче ІІІ групи з електробезпеки (з результатами перевірки знань з охорони праці, з технології робіт та правил пожежної безпеки) – також жодним чином не відноситься до предмету закупівлі, адже якім обладнанням, що працює під тиском будуть користуватися працівники та які вантажопідіймальні крани використовувати при наданні послуг ??? Будуть підіймати 3 метра стальної труби або самий важкий пристрій, передбачений Вашої закупівлею – ППКП Тірас8П1 ?
2.5) “копію повідомлення про прийняття працівника на роботу з відміткою, що підтверджує її прийняття відповідним державним органом або з квитанцією №2.”. Вимога є надмірною, що перевищують Ваші повноваження, адже Ви не податкова інспекція або іншій адміністративній орган, якому повинен звітувати Учасник.
2.6) “посвідчення про навчання з питань чинного законодавства України про охорону праці, організації роботи з охорони праці, вибухонебезпеки виробництва і вибухозахисту, пожежної безпеки, електробезпеки, гігієни праці, медичних оглядів, профілактики професійних отруєнь і захворювань, надання домедичної допомоги потерпілим у разі нещасного випадку, управління роботами з профілактики та ліквідації наслідків аварій, безпеки праці в галузі”. Вимога не відноситься до предмету закупівлі, адже до чого тут “вибухонебезпека виробництва і вибухозахист” та “управління роботами з профілактики та ліквідації наслідків аварій, безпеки праці в галузі”.
2.7) “1.2.3. У зв’язку з наявністю шкідливих та небезпечних умов праці на об’єкті та керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442, Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції документ (акт, або довідку, або інший документ) щодо вивчення матеріалів атестації робочих місць Учасника за умовами праці, виданий територіальним органом управління Держпраці або проектною та науково-дослідною організацією або технічною інспекцією праці профспілок щодо керівника робіт (відповідно до займаної посади на підприємстві Учасника), інженера-проектувальника, інженера з проектно-кошторисної роботи, електромонтера ОП сигналізації, налагоджувальника контрольно-вимірювальних приладів)”. Вимога надмірна, незрозуміла та не передбачена предметом закупівлі. Які “ шкідливі та небезпечні умови праці у Вас на об’єкті “? Ваші працівники отримують доплату за роботу у шкідливих та небезпечних умовах праці?
2.8) “1.3.3. Копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці, а саме:
- довідка(и) форми КБ-3;
- податкова(і) накладна(і);
- лист-відгук або рекомендаційний лист про належне виконання аналогічного договору, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції”. Що за податкова накладна? Це що таке? Офіційними документами про виконання договору є акти виконаних робіт та довідка про ії вартість. Вимога перевищує Ваші повноваження, адже Ви не податкова інспекція або іншій адміністративній орган, якому повинен звітувати Учасник.
2.9) “Додатково на підписанта надати посвідчення та витяг з протоколу про проходження навчання НПАОП 0.00-7.11-12 «Загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників» та перевірку знань Закону України «Про охорону праці» та його підзаконних актів КЗПП, ЗУДСС,ППБУ (НАПБ А.01.001-2014)”. Чим та як повинен керуватися у своїй діяльності Роботодавець регламентується ліцензійними вимогами до предмету закупівлі, а ніяк ні Вашими вимогами до роботодавця щодо забезпечення охорони праці своїх працівників та за це несе повну відповідальність.
2.10) “копія витягу або повідомлення або довідки ДФС про не перебування учасника в переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податків (документ повинен бути виданий у поточному році)”. “Копія витягу або повідомлення або довідки ДПС про не перебування учасника в переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податків, видана в поточному році” та “Копія витягу або повідомлення або довідки ДПС про відкриті рахунки учасника в банках, видана в поточному році” - ці документи взагалі не передбачені для отримання Учасником закупівлі та видаються за відповідним запитом від уповноважених органів !!!
Вказані порушення також підтверджується документом АМКУ “Узагальнення практики розгляду органом оскарження скарг щодо закупівель у сфері послуг зі встановлення та/або обслуговування систем пожежної сигналізації”, адже Замовником встановлена надмірна вимога, яка не передбачена законодавством та/або не узгоджуються з предметом закупівлі, зокрема:
“Під час встановлення кваліфікаційних критеріїв та інших вимог до учасників процедур закупівель замовникам необхідно пересвідчитись, що такі вимоги не є надмірними й узгоджуються з Ліцензійними умовами та безпосередньо з предметом закупівлі..”
“...водночас замовники у тендерній документації встановлюють додаткові (надмірні) вимоги до учасників процедур закупівель у цій частині, які не передбачені законодавством, зокрема, Ліцензійними умовами”.
“Враховуючи зазначені вище приклади, надмірні вимоги, що висувають замовники в тендерній документації, значно ускладнюють процес підготовки учасниками процедур закупівель своїх тендерних пропозицій та процес здійснення закупівель в цілому, а також порушують основні принципи здійснення закупівель, визначені статтею 5 Закону.”
Просимо Вас виключити вказані вимоги з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Шановний Учаснику, вимоги тендерної документації формувалися у відповідності до норм чинного законодавства України, зокрема, Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) та Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 (далі – Ліцензійні умови).
Повідомляємо, що Закон України «Про ліцензування видів господарської діяльності» та Ліцензійні умови встановлюють вимоги, дотримання яких необхідні суб’єкту господарювання для отримання ліцензії – права на зайняття господарською діяльністю. Законодавством регулюється виключно мінімально – необхідна кількість працівників для початку роботи в даній сфері.
Зазначаємо, що відсутність документів в Учасника не є дискримінаційною вимогою, а є підтвердженням того, що Учасник не спроможний надати якісні послуги, які є предметом закупівлі.
Вказані Вами документи може оформити будь – який суб’єкт господарювання незалежно від форми власності, організаційно – правової форми, тощо, який здійснює свою діяльність у відповідності до норм чинного законодавства.
Зміни в документації будуть внесено в понеділок 07.04.2025р.
Повідомляємо, що Закон України «Про ліцензування видів господарської діяльності» та Ліцензійні умови встановлюють вимоги, дотримання яких необхідні суб’єкту господарювання для отримання ліцензії – права на зайняття господарською діяльністю. Законодавством регулюється виключно мінімально – необхідна кількість працівників для початку роботи в даній сфері.
Зазначаємо, що відсутність документів в Учасника не є дискримінаційною вимогою, а є підтвердженням того, що Учасник не спроможний надати якісні послуги, які є предметом закупівлі.
Вказані Вами документи може оформити будь – який суб’єкт господарювання незалежно від форми власності, організаційно – правової форми, тощо, який здійснює свою діяльність у відповідності до норм чинного законодавства.
Зміни в документації будуть внесено в понеділок 07.04.2025р.
ДИСКРИМІНАЦІЯ та порушення законодавства в сфері архітектурної та містобудівної діяльності
Дата подання: 03 квітня 2025 08:44
Дата відповіді: 04 квітня 2025 15:52
В п.3.7 Додатку 2 до ТД упереджений замовник вимагає наступне: "Для підтвердження технічних вимог та розрахунків ціни Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції розрахунок вартості робіт розроблений згідно з Кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва» що затверджені наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 “Про затвердження кошторисних норм України у будівництві” (надалі-Настанова) у формі кошторисної документації (пропечатану та підписану Учасником і підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника у частини кошторисної документації, ЕКСПЕРТА БУДІВЕЛЬНОГО та ІНЖЕНЕРА-ПРОЕКТУВАЛЬНИКА (у частині дотримання вимог пожежної безпеки) в електронному вигляді у форматі pdf та разом з інформаційною моделлю у форматі smt13 або imd).
На якій такій правовій підставі ви вимагаєте підписання КОШТОРИСУ на МОНТАЖ учасником ЕКСПЕРТОМ БУДІВЕЛЬНИМ та ІНЖЕНЕРОМ-ПРОЕКТУВАЛЬНИКОМ (у частині дотримання вимог пожежної безпеки)? В якому діючому нормативному документі це вимагається?!
Цією упердженою та корупційною вимогою ви, упереджений замовнику, порушуєте вимоги законадавства в сфері архітектурної та містобудівної діяльності.
На підставі вищевикладеного ВИМАГАЄМО видалити з п.3.7 словосполучення "ЕКСПЕРТА БУДІВЕЛЬНОГО та ІНЖЕНЕРА-ПРОЕКТУВАЛЬНИКА (у частині дотримання вимог пожежної безпеки)", так як це являється порушенням законадавства в сфері архітектурної та містобудівної діяльності, являється упередженою вимогою та має ознаки корупційного характеру і змови!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Шановний Учаснику, вимоги тендерної документації встановлені у відповідності до норм чинного законодавства України.
Відповідно до Змін № 8 до розділу 1 «Керівники, професіонали, фахівці» Випуску 64 «Будівельні, монтажні та ремонтно – будівельні роботи» Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників, затверджених Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово – комунального господарства України 27.01.2014 № 26 доповнити підрозділ «Професіонали» після позиції «Економіст з договірних та претензійних робіт (будівництво)» новими позиціями, такими як ІНЖЕНЕР – ПРОЕКТУВАЛЬНИК та ЕКСПЕРТ БУДІВЕЛЬНИЙ.
Відповідно до Змін № 8 завданнями та обов’язками експерта будівельного є, зокрема, виконання експертного аналізу кошторисної документації об’єктів будівництва щодо визначення їх кошторисної вартості на відповідність встановленим комплексам кошторисних норм, розцінок та цін з урахуванням сучасних досягнень технології та організації праці будівельної галузі, рівню оснащеності будівельно – монтажних організацій тощо. Завданнями та обов’язками інженера – проектувальника з пожежної безпеки є, зокрема, забезпечення згідно з чинним законодавством відповідність проектної документації вимогам щодо пожежної безпеки відповідно до законодавства, підготовка пояснювальної записки до окремих розділів або частин проекту із дотримання вимог пожежної безпеки, тощо.
Таким чином, експерт будівельний та інженер – проектувальник з пожежної безпеки є працівниками необхідної кваліфікації для здійснення розрахунку вартості робіт та відповідності цього розрахунку вимогам щодо пожежної безпеки відповідно до чинного законодавства.
Крім того, зазначаємо, що тендерна документація не містить вимог щодо наявності експерта будівельного та інженера – проектувальника з пожежної безпеки саме в Учасника.
Зміни в документації будуть внесено в понеділок 07.04.2025р.
Відповідно до Змін № 8 до розділу 1 «Керівники, професіонали, фахівці» Випуску 64 «Будівельні, монтажні та ремонтно – будівельні роботи» Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників, затверджених Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово – комунального господарства України 27.01.2014 № 26 доповнити підрозділ «Професіонали» після позиції «Економіст з договірних та претензійних робіт (будівництво)» новими позиціями, такими як ІНЖЕНЕР – ПРОЕКТУВАЛЬНИК та ЕКСПЕРТ БУДІВЕЛЬНИЙ.
Відповідно до Змін № 8 завданнями та обов’язками експерта будівельного є, зокрема, виконання експертного аналізу кошторисної документації об’єктів будівництва щодо визначення їх кошторисної вартості на відповідність встановленим комплексам кошторисних норм, розцінок та цін з урахуванням сучасних досягнень технології та організації праці будівельної галузі, рівню оснащеності будівельно – монтажних організацій тощо. Завданнями та обов’язками інженера – проектувальника з пожежної безпеки є, зокрема, забезпечення згідно з чинним законодавством відповідність проектної документації вимогам щодо пожежної безпеки відповідно до законодавства, підготовка пояснювальної записки до окремих розділів або частин проекту із дотримання вимог пожежної безпеки, тощо.
Таким чином, експерт будівельний та інженер – проектувальник з пожежної безпеки є працівниками необхідної кваліфікації для здійснення розрахунку вартості робіт та відповідності цього розрахунку вимогам щодо пожежної безпеки відповідно до чинного законодавства.
Крім того, зазначаємо, що тендерна документація не містить вимог щодо наявності експерта будівельного та інженера – проектувальника з пожежної безпеки саме в Учасника.
Зміни в документації будуть внесено в понеділок 07.04.2025р.
категорія складності СС-1
Дата подання: 03 квітня 2025 21:24
Дата відповіді: 04 квітня 2025 15:53
відповідно до додатку 2:" Об'єми робіт категорія складності СС-1". При цьому, в додатку 1 вимагається наявність інженера-проектувальника щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) не нижче СС2 . Виключіть вимогу щодо СС2, оскільки ваш об'єкт СС1
Відповідь: Добрий день! Шановний Учаснику , дякуємо за ваше звернення , зміни в документації будуть внесено в понеділок 07.04.2025р.
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій
Дата подання: 07 квітня 2025 17:03
Дата відповіді: 08 квітня 2025 15:42
В новій редакції ТД "Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12.04.2025 року 16:02", а в електроній системі зазначено 12.04.2025 року 00:00. Приведіть у відповідіність .
Відповідь: Зміни внесено
Брехуни, де зміни в Додаток 2 до ТД "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі"?!
Дата подання: 07 квітня 2025 17:10
Дата відповіді: 08 квітня 2025 15:41
В п.3.7 Додатку 2 до ТД упереджений замовник вимагає наступне: "Для підтвердження технічних вимог та розрахунків ціни Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції розрахунок вартості робіт розроблений згідно з Кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва» що затверджені наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 “Про затвердження кошторисних норм України у будівництві” (надалі-Настанова) у формі кошторисної документації (пропечатану та підписану Учасником і підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника у частини кошторисної документації, ЕКСПЕРТА БУДІВЕЛЬНОГО та ІНЖЕНЕРА-ПРОЕКТУВАЛЬНИКА (у частині дотримання вимог пожежної безпеки) в електронному вигляді у форматі pdf та разом з інформаційною моделлю у форматі smt13 або imd).
На якій такій правовій підставі ви вимагаєте підписання КОШТОРИСУ на МОНТАЖ учасником ЕКСПЕРТОМ БУДІВЕЛЬНИМ та ІНЖЕНЕРОМ-ПРОЕКТУВАЛЬНИКОМ (у частині дотримання вимог пожежної безпеки)? В якому діючому нормативному документі це вимагається?!
Цією упердженою та корупційною вимогою ви, упереджений замовнику, порушуєте вимоги законадавства в сфері архітектурної та містобудівної діяльності.
На підставі вищевикладеного ВИМАГАЄМО видалити з п.3.7 словосполучення "ЕКСПЕРТА БУДІВЕЛЬНОГО та ІНЖЕНЕРА-ПРОЕКТУВАЛЬНИКА (у частині дотримання вимог пожежної безпеки)", так як це являється порушенням законадавства в сфері архітектурної та містобудівної діяльності, являється упередженою вимогою та має ознаки корупційного характеру і змови!
У відповіді ви дали посилання на нормативні документи, які не стосуються архітектурної діяльності та проєктування!!!
Також ви написали наступне: "Крім того, зазначаємо, що тендерна документація не містить вимог щодо наявності експерта будівельного та інженера – проектувальника з пожежної безпеки саме в Учасника"
ПРОПОНУЄМО вам відкрити свої ОЧІ і УВАЖНО прочитати п.3.7 Додатку 2 до ТД!!!
Внесіть змінив В Додаток 2 до ТД "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі".
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповіді на ваше звернення не було мови про зміни у Додатку №2 . Зміни у Додаток №2 внесено 08.04.2025р.
Брехуни, де зміни в Додаток 2 до ТД щодо ISO та безглуздих, непотрібних навчань
Дата подання: 07 квітня 2025 17:16
Дата відповіді: 08 квітня 2025 15:41
Внесіть зміни, які ви обіцяли внести в Додаток 2 до ТД "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі" щодо ПЕРШОГО питання, АБО БУДЕ АМКУ.
Чи ви думаєте, що ви змінили Додаток 1, а Додаток 2 з такими ж самими ДИСКРИМІНАЦІЙНИМИ вимогами залишили, ЦЕ НОРМАЛЬНО?!
Не ПАЛІТЬСЯ
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповіді на ваше звернення не було мови про зміни у Додатку №2 . Зміни у Додаток №2 внесено 08.04.2025р.
строк дії Договору
Дата подання: 07 квітня 2025 17:32
Дата відповіді: 08 квітня 2025 15:42
"13.6.Істотними умовами цього Договору є предмет (найменування, кількість, якість), ціна та строк дії Договору." Разом з тим, в проекті договору не зазначено строк його дії (є лише термін виконання робіт). Внесіть зміни в проект договору, оскільки це істотна умова і після закупівлі ви вже не зможете прописати цю інформацію в договорі.
Відповідь: Зміни внесено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 квітня 2025 12:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство" |
97 467,42
UAH з ПДВ
|
97 467,42
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВИТЯЗЬ-КБ" |
100 020,98
UAH з ПДВ
|
100 020,98
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство" #35269494 |
Переможець |
97 467,42
UAH з ПДВ
|
18 квітня 2025 16:08
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 18 квітня 2025 16:08
Учасник | Пропозиція | Документи |
---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство" #35269494 |
97 467,42
UAH з ПДВ
|
Документи |